Rocktytön

muoti?

Hmm...miten tämän nyt selittäisi. Olen vannoutunut fani kaikille "vanhoille" bädeille kuten KISS, AC/DC, Led Zeppelin etc. Mutta tyyliin bändipaia ja pillit eivät kinnosta! Haluaisin olla trendikäs mutta samalla tuoda esille rock tyyliä...Ääh tätä on kauhean vaikea selittää, kunpa joku rakas ymmärtäisi! -Epätoivoinen

6

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ymmärrän!

      Minuakaan ei oikein innosta bändipaita ja housut tyyli...Oikeastaan pukeudun niin vain kotona.
      Mutta toinen yhtä kauhea on se verkkosukkikset ja ketjuhame tyyli!!! Aarrgh!
      Tyylikästä rokkia? Ensin tulee mieleen Dita Von Teese...jossain joskus joku luonnehti hänet "rockdiivaksi" Mutta mitä mieltä näistä.
      Esim. Pienellä korolla varustetut nilkkurit joissa vaikka niittejä tai solki?
      Musta muodokas päällystakki? Stylet nahkahousut?
      Niskalenkki topit? Asusteilla ja meikillä voi sitten luoda rokkia...Esim. kitara kaulakoru tms.
      Henk. kohtaisesti olen aina meltänyt punaset kiharat hiukset rock tyyliseksi mutta kai joku pörrönenkin kelpaa? Ok...oon huono selittää!

    • tähän

      En ole mikään muodin asiantuntija, mutta parasta vaan pukeutua niin kuin haluaa! Jos et pidä pillifarkuista niin eihän niitä tarvitse käyttää. Kyllä sitä Rockia voi muutenkin diggailla. Ja Rock on myös asennetta!!!

      En nyt tiedä millaisista vaatteista pidät joten vaikea sanoa miten niistä näkyisi myös rock henkisyys. Otat rock-pukeutumisesta sellaisia elementtejä mistä pidät ja yhdistät sitten omiin vaatteisiisi niitä mitkä sopivat yhteen.

      Farkkujen ei mun mielestä tartte olla pillit välttämättä. Musta väri on aina rock. Ja naisilla hieman seksikkäämmät vaatteet eikä mitkään seinäruusun. Rock tyyliset korut ja hiukset.

      Nää nyt on mun mielipiteitä...Jos yhtään auttaa.

    • koa

      Käy kurkkaamassa
      www.emp.fi

    • mä kokeilin

      Mites ois lyhyt farkkuhame niittivyö ja kiiltonahkasaappaat, vartalonmyötäinen t-paita ja farkkujakku muodikas hattu tai sellanen lippistyylinen lakki...
      En tiedä, mut itse ainakin kokeilin ja hyvältä näytti.

    • ei enää ihan tyttö

      Musta väri vaatteissa ainakin auttaa, lisänä metallin kiiltävää (tai ehkä vähän tummaa punaista/lilaa, jos tykkää). Asusteilla saa jo paljon aikaan: korut, laukut, kengät rock-henkisiä, metallisolkia ja sellaista. Ihan perus printtipaidoissakin on tyylikkäitä rockhenkisiä kuvia, ei tarvitse olla mikään bändipaita. Ja tunikatkin voi olla ihan rock, jos ei niitä hempeitä kukkakuvioisia käytä, vaan jotain graafisempaa, voimakasta mustavalkoista vaikkapa. Myös toisessa viestissä mainittu lätsälippalakki on hyvä.

      • rokkimuija

        Kantsii myös panostaa hiustyyliin eli leikkauta rokkityylinen looki ja värjäys on kanssa tärkee eli sen on sovittava siihen malliin. Ja vaatteista sen verran, et eri värisiä ja kuvioisia pillifarkkuja kantsii suosia ja ennemmin semmosia kunnolla joustavia strech-materiaalisia, jos vähemmän joustavat tuntuu liian ahistavilta. Paidat voi olla joko tiukkoja tai löysiä, lyhyitä tai pitkiä, yksvärinen, raidoilla tai rock-henkisellä kuviolla. Takki sit miuluiten nahkaa tai keinonahkaa ja lyhyenmallinen näyttää aina hyvältä! Kengiks sopii erilaiset tennarit, esim. Converset, lakeeriset, teräväkärkiset jne. sekä erilaiset matalakorkoset nilkkurit ja saappaat, joissa on vaikkapa niittejä/ja tai solkia. Hatuks sopii hyvin semmonen lippistyylinen lätsä. Mun mielestä väreillä ei oo niinkään väliä tässä tyylissä kunhan nyt ei mihinkään pastelliväreihin pukeudu. Voimakkaat värit yhdistettynä mustaan toimii hyvin! Niin ja asusteet tosiaankin saa olla kans tyylinmukasia ja asuun sopivat. Ite suosin esim. koruissa paljon muovia ja mustaa väriä ja yleensäkin semmosia vähän erikoisempia koruja. Musta kynslakka tai muu tumma väri viimeisteleekin sit tyylin. Myös semmonen retro-tyylinen pukeutuminen on mun mielestä rock-henkistä, jos ei ihan "äärirokkarin" näkönen haluu olla. Kantsii katella vaik ihan vaatekuvastoista mallia esim. H&M:ltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      244
      2140
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1836
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      74
      1534
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      109
      1255
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1115
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1044
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe