Rocktytön

muoti?

Hmm...miten tämän nyt selittäisi. Olen vannoutunut fani kaikille "vanhoille" bädeille kuten KISS, AC/DC, Led Zeppelin etc. Mutta tyyliin bändipaia ja pillit eivät kinnosta! Haluaisin olla trendikäs mutta samalla tuoda esille rock tyyliä...Ääh tätä on kauhean vaikea selittää, kunpa joku rakas ymmärtäisi! -Epätoivoinen

6

974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ymmärrän!

Minuakaan ei oikein innosta bändipaita ja housut tyyli...Oikeastaan pukeudun niin vain kotona.
      Mutta toinen yhtä kauhea on se verkkosukkikset ja ketjuhame tyyli!!! Aarrgh!
      Tyylikästä rokkia? Ensin tulee mieleen Dita Von Teese...jossain joskus joku luonnehti hänet "rockdiivaksi" Mutta mitä mieltä näistä.
      Esim. Pienellä korolla varustetut nilkkurit joissa vaikka niittejä tai solki?
      Musta muodokas päällystakki? Stylet nahkahousut?
      Niskalenkki topit? Asusteilla ja meikillä voi sitten luoda rokkia...Esim. kitara kaulakoru tms.
      Henk. kohtaisesti olen aina meltänyt punaset kiharat hiukset rock tyyliseksi mutta kai joku pörrönenkin kelpaa? Ok...oon huono selittää!

• tähän

En ole mikään muodin asiantuntija, mutta parasta vaan pukeutua niin kuin haluaa! Jos et pidä pillifarkuista niin eihän niitä tarvitse käyttää. Kyllä sitä Rockia voi muutenkin diggailla. Ja Rock on myös asennetta!!!

En nyt tiedä millaisista vaatteista pidät joten vaikea sanoa miten niistä näkyisi myös rock henkisyys. Otat rock-pukeutumisesta sellaisia elementtejä mistä pidät ja yhdistät sitten omiin vaatteisiisi niitä mitkä sopivat yhteen.

Farkkujen ei mun mielestä tartte olla pillit välttämättä. Musta väri on aina rock. Ja naisilla hieman seksikkäämmät vaatteet eikä mitkään seinäruusun. Rock tyyliset korut ja hiukset.

Nää nyt on mun mielipiteitä...Jos yhtään auttaa.

• koa

Käy kurkkaamassa
      www.emp.fi

• mä kokeilin

Mites ois lyhyt farkkuhame niittivyö ja kiiltonahkasaappaat, vartalonmyötäinen t-paita ja farkkujakku muodikas hattu tai sellanen lippistyylinen lakki...
      En tiedä, mut itse ainakin kokeilin ja hyvältä näytti.

• ei enää ihan tyttö

Musta väri vaatteissa ainakin auttaa, lisänä metallin kiiltävää (tai ehkä vähän tummaa punaista/lilaa, jos tykkää). Asusteilla saa jo paljon aikaan: korut, laukut, kengät rock-henkisiä, metallisolkia ja sellaista. Ihan perus printtipaidoissakin on tyylikkäitä rockhenkisiä kuvia, ei tarvitse olla mikään bändipaita. Ja tunikatkin voi olla ihan rock, jos ei niitä hempeitä kukkakuvioisia käytä, vaan jotain graafisempaa, voimakasta mustavalkoista vaikkapa. Myös toisessa viestissä mainittu lätsälippalakki on hyvä.

• rokkimuija

Kantsii myös panostaa hiustyyliin eli leikkauta rokkityylinen looki ja värjäys on kanssa tärkee eli sen on sovittava siihen malliin. Ja vaatteista sen verran, et eri värisiä ja kuvioisia pillifarkkuja kantsii suosia ja ennemmin semmosia kunnolla joustavia strech-materiaalisia, jos vähemmän joustavat tuntuu liian ahistavilta. Paidat voi olla joko tiukkoja tai löysiä, lyhyitä tai pitkiä, yksvärinen, raidoilla tai rock-henkisellä kuviolla. Takki sit miuluiten nahkaa tai keinonahkaa ja lyhyenmallinen näyttää aina hyvältä! Kengiks sopii erilaiset tennarit, esim. Converset, lakeeriset, teräväkärkiset jne. sekä erilaiset matalakorkoset nilkkurit ja saappaat, joissa on vaikkapa niittejä/ja tai solkia. Hatuks sopii hyvin semmonen lippistyylinen lätsä. Mun mielestä väreillä ei oo niinkään väliä tässä tyylissä kunhan nyt ei mihinkään pastelliväreihin pukeudu. Voimakkaat värit yhdistettynä mustaan toimii hyvin! Niin ja asusteet tosiaankin saa olla kans tyylinmukasia ja asuun sopivat. Ite suosin esim. koruissa paljon muovia ja mustaa väriä ja yleensäkin semmosia vähän erikoisempia koruja. Musta kynslakka tai muu tumma väri viimeisteleekin sit tyylin. Myös semmonen retro-tyylinen pukeutuminen on mun mielestä rock-henkistä, jos ei ihan "äärirokkarin" näkönen haluu olla. Kantsii katella vaik ihan vaatekuvastoista mallia esim. H&M:ltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2775
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2615
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1575
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe