Palvelustyttö

Palvele minua

Minua kiihottaa palvelustytön asu, mahdollisesti ranskalaisen sisäkön, sellainen jossa on valkoinen esiliina ja musta lyhythihainen paita joka jättää käsivarret paljaiksi. Kuvaan kuuluu myös että nainen on palvelualtis, niiaa minulle, on hiljainen ja kikattaa häveliäästi käsi suun edessä.

Miten on naiset, haluaisitteko esittää tällaista roolia? Entä kiihottaako tämä ajatus muita?

17

6977

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies piikana

Meillä on roolit päinvastoin: minä olen meillä se piika; olen ollut jo jonkun vuoden. Palvelen mukisematta Vaimoani. Palvelusasuni on täydellinen piianpuku, eli olen ns "ranskalainen sisäkkö" sukkanauhakorsetteineen, saumanailoneineen, piikkikorkoineen, alushameineen, satiinimekkoineen ja essuineen.
      En hihittele. Puhun vain, kun Vaimo kysyy minulta jotain. Muuten olen hiljaa. Vaikeaa se aluksi oli, mutta koulutus on tehonnut; enää en joudu käyttämään suukapulaa kuin joskus. Vaimon käskyihin vastaan aina myöntävästi niiamalla ja riennän suorittamaan Hänen antamaansa tehtävää.

• frencmaid

hienoo kun on muitakin piikoja

• kolmas palvelustyttö
        frencmaid kirjoitti:

hienoo kun on muitakin piikoja

Ei kukaan ole yksin. Maailma on täynnä erikoisuuksia. Miespiikojakin.
        Minä olen hyvin koulittu palvelustyttö. Pukeudun miten pitääkin. Tyydytän Emännän kaikki halut. Emäntä on kouluttanut minut liikkumista rajoittavilla käsi- ja jalkakahleilla, nännipiinalla ja piiskalla.
        Kaikki sai alkunsa laihduttamisesta. Emäntä ehdotti konstitksi korsettia, koska kun korsetti on kireällä, ei mahaan yksinkertaisesti mahdu kerralla juuri mitään. Ja nyt sitten minun on pukeuduttava nolotavaan(tosin yllättäen ilokseni) sisäkön täyteen sotisopaan.

• mies piikana

Vaimo otti minulta kaiken vallan - tai minun oli annettava vallat Hänelle - kun jäin kiinni uskottomuudesta. Ihan vähän, mutta kuitenkin, olin uskoton. En edes ollut käynyt "kolmospesällä", mutta Vaimohan ei tätä usko, ja nyt minä olen sitten ollut jo kolme vuotta illat ja viikonloput korsetti piukeana ja kalu siveysvyöllä reisien väliin lukittuna kuuliainen sisäkkö.
        Kun Vaimo kahlitsee minut tiskipöytään tai vaatekaappiin, Hän käy vieraissa, minä tiedän sen, mutta olkoon niin. Olen sopeutunut asemaani piikana.

• frencmaid
        kolmas palvelustyttö kirjoitti:

Ei kukaan ole yksin. Maailma on täynnä erikoisuuksia. Miespiikojakin.
        Minä olen hyvin koulittu palvelustyttö. Pukeudun miten pitääkin. Tyydytän Emännän kaikki halut. Emäntä on kouluttanut minut liikkumista rajoittavilla käsi- ja jalkakahleilla, nännipiinalla ja piiskalla.
        Kaikki sai alkunsa laihduttamisesta. Emäntä ehdotti konstitksi korsettia, koska kun korsetti on kireällä, ei mahaan yksinkertaisesti mahdu kerralla juuri mitään. Ja nyt sitten minun on pukeuduttava nolotavaan(tosin yllättäen ilokseni) sisäkön täyteen sotisopaan.

taas tiedossa ihana ilta

• Tarjoilijana

Olin 22 vuotias ja siskoni pari vuotta nuorempi. Järjestin syntymäpäiväni, ja kutsuin muutaman kaverin kylään. Pyysin siskoani auttamaan niin juhlien järjestelyssä, kuin myös tarjoilussa. Siskoni suostui sillä ehdolla, että tulen sitten auttamaan hänen synttäreillään. Sanoin siskolleni, että laittaa sitten sellaisen jonkun tarjoilijalle sopivan vaatetuksen. Siskoni saapui sitten syntymäpäivilleni sitten todella lyhyessä mustassa mekossa ja verkkosukkahousuissa. Kavereilta todella suut loksahtivat auki. Siskoni häipyi aika äkkiä, kun kaveri meinasivat alkaa härskiksi, kun saivat vähän alkoholia.

Muutaman kuukauden päästä oli siskoni synttäri, ja tulin auttamaan järjestelyissä, kuten lupasin. Kun tulin synttäripäivänä siskoni luoksi, hän totesi että tarjoilijan asu on hänen sängyllään. Menin makuuhuoneeseen ja näin sängyllä olevan mustan todella lyhyen mekon, joka siskollani oli syntymäpäivilläni ja vieressä oli paketissa mustat verkkosukkahousut. Siskoni tuli viereeni ja totesi että kaikki hänen kaverinsa tulevat minihameissa tai lyhyissä mekoissa, joten kaikki yksimielisesti halusivat, että tarjoilijallakin on sellainen. Lopulta suostuin, kun tajusin että sinne saapuu lähes 10 nuorta kaunista naista, ja ainut mahdollisuus päästä mukaan on pukeutua tilaisuuden Dress-coden mukaisesti. Loppujen lopuksi ilta oli todella unohtumaton.

• on vaimoni

Vaimoni pukeutuu toisinaan sisäköksi ja palvelee minua. Hän kiihottuu siitä kovin ja pidän toki itsekin.

• mies piikana

Vaimo otti minulta kaiken vallan - tai minun oli annettava vallat Hänelle - kun jäin kiinni uskottomuudesta. Ihan vähän, mutta kuitenkin, olin uskoton. En edes ollut käynyt "kolmospesällä", mutta Vaimohan ei tätä usko, ja nyt minä olen sitten ollut jo kolme vuotta korsetti piukeana ja kalu siveysvyöllä reisien väliin lukittuna. Illat ja viikonloput olen kuuliainen sisäkkö.
      Ihan alkuun tämän piti olla viikon verran kestävä kertarangaistus, mutta valtaan kerran päästyään Vaimo ei vallasta ole luopunut. Vallan merkki ja ase on minun pitämiseni ”munattomana”.
      Kun Vaimo kahlitsee minut tiskipöytään tai vaatekaappiin, käy Hän vieraissa, minä tiedän sen, mutta olkoon niin. Olen kai jo niin sopeutunut asemaani piikana.
      Töissäkin käyn siveysvyössä ja tiukasti korsetoituna.

Kolmas palvelustyttö hei: Oletko laihtunut, ja kuinka paljon. Minun vyötäröni on nyt (korsetti päällä) 78 cm.

• kolmas...

Tarkoittanet ”munattomuudella” pakotettua selibaattia, täydellistä pidättäytymistä seksistä.
        Vyötärön mitassa olen sinua edellä: 62 cm! Aivan, korsetissa. Ilman korsettia n.70 cm.
        Silitin ja tärkkäsin eilen illan korsettisillani ja pikkupöksyisilläni kaikki alushameeni ja esiliinan ja silitin mekkoni, joten tänään voin vain seisoa, olla polvillani, tai, jos saan Emännältä luvan, istua jakkaralla jottei mekko mene pepun alle ja rypisty, jolloin Emäntä suuttuisi ja saisin risusta!

• tana!

Pitääkö näitä sisäkkömies tarinoita toistella oikein useampaan kertaan? Luuletteko että kaikkien mielestä on joku maailman kiinnostavin asia, että ukko kekkuloi sisäkkönä?? Kuitenkin aloittaja puhui aivan eri asiasta.

• fantasia
        tana! kirjoitti:

Pitääkö näitä sisäkkömies tarinoita toistella oikein useampaan kertaan? Luuletteko että kaikkien mielestä on joku maailman kiinnostavin asia, että ukko kekkuloi sisäkkönä?? Kuitenkin aloittaja puhui aivan eri asiasta.

Tuntuupa kiinostavan; jo lähes 1.500 kävijää! Aika hyvin!
        Meitä on melko suuri joukko partasuita uroita, aivan tavallisia heteromiehiä, jotka fatasioivat olevansa kuuliainen topakan naisen piika täydessä piian tämmingissä saamatta koskaan mahdollisuutta toteuttaa unelmaansa.
        Onnellisia ne, joiden fantasia on toteunut.

• mies mekossa

Olin tuossa tilanteessa joku vuosi sitten, ja vaimo sai meillä vallan. Olin taas tullut lauantaita vasten yöllä kotiin melkoisessa kännissä, olin riisunut vaatteeni ja sammunut sänkyyn. Aamullahänen, kun heräsin, huomasin, että vaimo häipynyt, mutta oli ennen lähtöään sitonut minut "perhoseksi" tiukasti sängyn päätyihin kiinni. Kun vaimo palasi parin tunnin päästä, hänellä oli mukanaan ratsupiiska, siveysvyö, korsetti ja seksikaupan piianpuku sekä pallosuukapula. Kapuloituaan minut mykäksi ja käännettyään minut mahalleni hän sai korsetin nauhat sidottua. Sitten piiska lauloi pakaroillani. Minun oli itse puettava piianpuku päälleni. Palvelin sitten hänen "iltapiikanaan" pari vuotta, kunnes opin "kiltiksi". Nytkin, jos olen "tuhma" saan piiskaa ja joudun "piikomaan".
        Taidankin olla tänään töiden jälkeen niin "tuhma", että joudun "piikomaan" koko viikonlopun!

• piikamies

Minulla ei ole vaimoa eikä juuri nyt tyttöystävääkään, mutta piikatyttö on: minä itse!
      Siivotessani pukeudun -ja muutun- piikatytöksi, ja ikävä siivous käy kuin leikki. Hauska leikki!

• Itsekouluttaja

Ei minullakaan vaimoa ja tyttöystävää. Koulutan siis itse itseäni.
        Ensin neljä viikkoa siveysvyössä. Tänään pistin avaimen postiin ja saan sen vasta ensiviikolla. Sitä ennen on paljon tehtäviä. Kaupan kautta suoraan kotiin. vaatteet pois ja vuorossa on ensimmäinen piiskaus. 50 sivallusta. Olen aika hyvä piiskaamaan itseäni ja se todellakin sattuu, mutta ei auta.
        Sitten vuorossa pukeutuminen. Vanhanaikaiset puuterin väriset rintaliivit joihin olen ommellut valmiiksi täytteet. Tiukat lantioliivit ja sukat, väriltään myös puuteri. Ai niin ensin kuitenkin pumpattava anustappi.
        Päälle vielä tiukat housuliivit, sitten palvelijattaren mekko. Lukoilla kiinnitettävät 12cm koroilla olevat kengät. Avain tietenkin hukassa pakastimessa.
        Sitten lista esiin ja töihin. Alkaa rankka viikonloppu, joka päättyy vasta maanantai aamulla aikaseen.
        Listassa on paljon tehtäviä. On nurkassa seisomista. Siivoamista. Tiskausta ja pyykinpesua. Silitystä, ompelua. Kaikkiin on ohjeajat ja ylitys tarkoittaa ylimääräistä piiskausta. Tietenkin ajat ovat niin tiukat, että ne aina ylittyy ja piiskat laulaa perseelläni tiuhaan.
        Myöhäiset illat ovat pyhitetty seksille. Neljään eri paikkaan on kiinnitetty dildoja ja ne kaikkin on käytävä läpi. Ensin suihin ja sitten pyllyyn. Jokaista puolituntia. Joskus pitempääkin jos dildo ei ole tyydytetty. Vihdoin pikkutunneilla nukkumaan, mutta kello soi yöllä ja herättää minut yöpiiskaukseen. Teen sen ripeästi ja pääsen taas nukkumaan.
        Herätys aamulla klo 6.00. Nopeasti aamianen ja taas uusi lista esille. Siinä on samat asiat kuin eilenkin ja yritän selttää itselleni tehneeni jo kaikki asiat, mutta selittelyt ei auta. Toki listassa on paljon uusiakin tehtäviä, jotta saisin koko päivän kulumaan "rattoisasti." Yksi on dildojen runkkaus. Niitä pitää runkata, jotta ne olisivat tyytyväisiä.
        Samanlaiset toimet myös sunnuntaina. Odotan jo maanantaita ja työpäivää, postia ja siveysvyön avainta. Toivottavasti olen ollut erinomainen palvelija. Jos en, niin siveysvyö on vielä seuraavatkin neljä viikkoa ylläni.
        Yritän kuitenkin parhaani. haluaisin vihdoinkin kikkelini vapaaksi ja saisin vihdoin runkata. Onhan edellisestä kerrasta jo neljä kuukautta.

• tarkkailee
        Itsekouluttaja kirjoitti:

Ensin neljä viikkoa siveysvyössä. Tänään pistin avaimen postiin ja saan sen vasta ensiviikolla. Sitä ennen on paljon tehtäviä. Kaupan kautta suoraan kotiin. vaatteet pois ja vuorossa on ensimmäinen piiskaus. 50 sivallusta. Olen aika hyvä piiskaamaan itseäni ja se todellakin sattuu, mutta ei auta.
        Sitten vuorossa pukeutuminen. Vanhanaikaiset puuterin väriset rintaliivit joihin olen ommellut valmiiksi täytteet. Tiukat lantioliivit ja sukat, väriltään myös puuteri. Ai niin ensin kuitenkin pumpattava anustappi.
        Päälle vielä tiukat housuliivit, sitten palvelijattaren mekko. Lukoilla kiinnitettävät 12cm koroilla olevat kengät. Avain tietenkin hukassa pakastimessa.
        Sitten lista esiin ja töihin. Alkaa rankka viikonloppu, joka päättyy vasta maanantai aamulla aikaseen.
        Listassa on paljon tehtäviä. On nurkassa seisomista. Siivoamista. Tiskausta ja pyykinpesua. Silitystä, ompelua. Kaikkiin on ohjeajat ja ylitys tarkoittaa ylimääräistä piiskausta. Tietenkin ajat ovat niin tiukat, että ne aina ylittyy ja piiskat laulaa perseelläni tiuhaan.
        Myöhäiset illat ovat pyhitetty seksille. Neljään eri paikkaan on kiinnitetty dildoja ja ne kaikkin on käytävä läpi. Ensin suihin ja sitten pyllyyn. Jokaista puolituntia. Joskus pitempääkin jos dildo ei ole tyydytetty. Vihdoin pikkutunneilla nukkumaan, mutta kello soi yöllä ja herättää minut yöpiiskaukseen. Teen sen ripeästi ja pääsen taas nukkumaan.
        Herätys aamulla klo 6.00. Nopeasti aamianen ja taas uusi lista esille. Siinä on samat asiat kuin eilenkin ja yritän selttää itselleni tehneeni jo kaikki asiat, mutta selittelyt ei auta. Toki listassa on paljon uusiakin tehtäviä, jotta saisin koko päivän kulumaan "rattoisasti." Yksi on dildojen runkkaus. Niitä pitää runkata, jotta ne olisivat tyytyväisiä.
        Samanlaiset toimet myös sunnuntaina. Odotan jo maanantaita ja työpäivää, postia ja siveysvyön avainta. Toivottavasti olen ollut erinomainen palvelija. Jos en, niin siveysvyö on vielä seuraavatkin neljä viikkoa ylläni.
        Yritän kuitenkin parhaani. haluaisin vihdoinkin kikkelini vapaaksi ja saisin vihdoin runkata. Onhan edellisestä kerrasta jo neljä kuukautta.

Miten ihmeessä sinulla voi olla aikaa roikkua netissä??!! Tarvitsisit todellakin kunnollisen selkäsaunan ja jonkun valvomaan tarkasti tekemisiäsi. Omat selkäsaunasi ovat silittelyä siihen verrattuna, mitä ne minun antamina olisivat. Voi olla, että jossain vaiheessa vapautuu paikka kuuliaiselle, ahkeralle ja taitavalle piialle.

• Itsekouluttaja

Viikonlopun tehtävät eivät menneet hyvin. Jälki oli hutiloivaa ja kiireessä tehtyä, joten runkkaamisen saan unohtaa. Siveysvyö pysyy ylläni seuraavat neljä viikkoa. Tuntuu hieman turhauttavalta määrätä itselleen sellaista, mutta minkäs teet jos hommat eivät hoidu.
        Koko tämän viikon olen kotiarestissa. Se tarkoittaa, että töistä kaupan kautta suoraan kotiin. Vaatteiden vaihto, ylle vain rintaliivit ja sukkanauhaliivit ja sukat sekä korkokengät. Muut "kotiasuni" menevät pesuun ja huomenna silitän ne kaikki.
        Verhot auki ja kaikki valot päälle. Onneksi naapuritalo ei ole aivan lähellä. Sitten nurkkaan 40 minuutiksi. Laitan ajastimen päälle.

Ajastin soi. On piiskauksen vuoro. Piiskat ovat jo pöydällä valmiina. Ohut ratsupiiska ja hieman vahvempi rottinkipiiska. Huonosta tehtävien hoidosta sivalluksia on 120, 60 kummallakin. Eivätkä ne todellakaan ole mitään pehmeää hivelyä. Osaan asennot, joissa voin antaa itselleni kovaa kunnon kuritusta. Dildot pöydällä seuraavat piiskausta ja perseeni punotus saa ne kiimaiseksi. Ne "tietävät", että piiskauksen jälkeen olen niiden käytössä ja "tyydytän" niitä koko illan.

• Itsekouluttaja

Tiistaina perseeni oli piiskauksen jälkeen hellänä ja muistutti minua töossä tehtävistäni. Illalla oli vuorossa palvelusasujeni silitys ja järjestäminen. Ryppyjä ei saanut olla lainkaan ja asut oli viikattava kauniisti. Varsinkin rintaliivien silittäminen oli työlästä. Itse asiassa minulta meni koko ilta asusteiden kanssa.

Keskiviikkona oli taas vuorossa kiimaisten dildojen tyydyttäminen. Kaksi päivää puutteessa ja ne olivat todella kyltymättömän kiimaisia. Jokainen halusi vuoron peraan suuhuni ja perseeseeni. Monta kertaa. Yksi halusi olla sisälläni koko yön. Ei siinä mikään auttanut. Yö meni kuunnellessa surisevaa dildoa perseessäni.

Tänään on mukava ilta tiedossa. Käyn ostamassa uuden kokovartalo liivin, jossa on 8 sukkanauhaa. Jännittävintä on se kun myyjä kysyy kokoa ja sanon, että se tulee minulle ja saa olla tiukka.
        Ilta menee sitten toppauksia ommellessa. Toivottavasti saan sen yöksi ylleni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      474
      8481
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      119
      5820
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      255
      4762
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      58
      4615
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      65
      4119
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3930
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      171
      3749
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1698
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      96