Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

EI HALUTA!!!

hanska

No mikä nyt on... Meillä tyttöystävän kanssa on vielä kohtalaisen tuore suhde n.3 kk. Alussa seksi sujui hyvin ja tyttöystäväkin sai orgasmin melkein joka kerta, seksiä oli noin 2-7 kertaa viikossa.minulla on haluja enemmän kuis pienessä kylässä mutta tyttöystävän halut ovat kadonneet kokonaan... en ole saanut 1kk edes lupausta että joskus vielä saan seksiä... vituttaa ku pitää vongata, ja hän sanoo että haluttaa vielä vähemmän ku vonkaan... kihlauspäiväkin on sovittu mutta siihen ei kyllä into meinaa riittää, rakastan kyllä, siitä ei ole kysymys vaan siitä että seksi on mulle tärkeää mutta hänelle sillä ei tunnu olevan mitään merkitystä... nyt on alkanut tuntua siltä että hän käy tyydyttämässä seksihalunsa jossain muualla. viheliäinen tilanne, eikö totta... kertokaa hyvät ihmiset mitä tehdä

7

1427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • not getting laid

      Todellakin arsyttava tilanne. Minulle taas ei poikaystavaa haluta. Valittaa vaan vasymysta. Nyt en oo kuukauteen saanu ja alkaa todella kyllastyttamaan. Suhteen alku aikoina oli kylla seksia mut nyt sita ei tunnu saavan ollenkaan. Vonkaamaan en oikein osaa alkaa. Ostin joululahjaksikkin seksi voiteita ja kamasutran mut lahjaan ei oo ees koskettu. Mika neuvoksi ??

    • vituttaa paljon

      Meillä on tuore suhde, vain kolme viikkoa. Seksi sujui alkuun hyvin, ensimmäisellä viikolla oli seksiä noin 2 - 7 kertaa ja hän sai orgasmin joka kerta. Toisella viikolla oli vähemmän ja musta tuntui ettei hän saanut ihan joka kerta. Nyt viikon verran olen vongannut, mutta tyttö sanoo että vonkaaminen tappaa loputkin halut. Vituttaa kun pitää vongata. Treffipäivä on sovittu ensi lauantaille mutta ei meinaa into riittää. Rakastan kyllä, mutta mulle seksi on vaan niin tärkeää ja hälle ei tunnu sillä olevan mitään merkitystä. Musta on alkanut tuntua että hänellä on vittu kipeänä dildostaan, viheliäinen tauti tuo hiivasieni eikö totta? Kertokaa hyvät ihmiset onko tuohon mitään lääkettä

      • asASAs

        ehkä nyt kannattaisi ottaa hiukan aikalisä ja miettiä mitä haluaa?
        haluatko saman naisen kanssa loppuelämän jos sama peli jatkuu?
        sitten on vaikeampi lähteä kävelemään jos on yhteisiä lapsia, lainaa tai jotain muuta liian sitovaa. vaikka ilmoitat, että haluat lopettaa suhteen kun seksielämä ei suju niin saatat saada hetken aikaa naiseltasi. sama peli jatkuu varmasti hetken kuluttua.


      • kohta 4 vuotta huonoa seksiä
        asASAs kirjoitti:

        ehkä nyt kannattaisi ottaa hiukan aikalisä ja miettiä mitä haluaa?
        haluatko saman naisen kanssa loppuelämän jos sama peli jatkuu?
        sitten on vaikeampi lähteä kävelemään jos on yhteisiä lapsia, lainaa tai jotain muuta liian sitovaa. vaikka ilmoitat, että haluat lopettaa suhteen kun seksielämä ei suju niin saatat saada hetken aikaa naiseltasi. sama peli jatkuu varmasti hetken kuluttua.

        Miestäni ei kiinnosta seksi juuri ollenkaan. Minä haluaisin ainakin kerran viikossa, mutta miestä ei haittaa, vaikka ei seksiä olisi kertaakaan kuukauden aikana. Rakastan miestäni, mutta nyt jos saisin valita, niin, valitsisin miehen, joka haluaa minua.

        Olen masentunut, koska en tunne itseni haluttavaksi. Ja kuitenkin olen todella seksuaalinen ihminen, toivon, että mieheni joskus tajuaa sen...

        Mutta: lyhyissä suhteissa olijat => jos seksiä tulee liian harvoin, vaihtakaa kumppania!


      • Pettynyt
        kohta 4 vuotta huonoa seksiä kirjoitti:

        Miestäni ei kiinnosta seksi juuri ollenkaan. Minä haluaisin ainakin kerran viikossa, mutta miestä ei haittaa, vaikka ei seksiä olisi kertaakaan kuukauden aikana. Rakastan miestäni, mutta nyt jos saisin valita, niin, valitsisin miehen, joka haluaa minua.

        Olen masentunut, koska en tunne itseni haluttavaksi. Ja kuitenkin olen todella seksuaalinen ihminen, toivon, että mieheni joskus tajuaa sen...

        Mutta: lyhyissä suhteissa olijat => jos seksiä tulee liian harvoin, vaihtakaa kumppania!

        Olen seurustellut seitsemän vuotta ja tunnen itseni petetyksi. Suhteen alussa seksielämämme oli enemmän kuin elokuvista. Runsas puoli vuotta sitten kaikki loppui. Olen miettinyt ja syyllistänyt itseni ja toiset. Syytä ei löydy. Vaikka kuinka toinen on rakastettava ja hauska niin se ei riitä. Kyllä suhteeseen kuuuluu erotiikka oleellisesti. En halua pettää miestäni, mutta pahoin pelkääm, että jos joskus jollain laivareissulla naisten kanssa eteen tulee mahdollisuus...


    • niin se menee

      Sanonpa vain sen että sillä vonkaamisella asia ei etene mihinkään... Itse jätin ukkoni kahden vuoden takaisen suhteen taakse jossa oli iso ongelma tämä samainen homma. Ei nainen ole kone.. tai yleensä naisilla on kausia, jolloin ei vaan haluta.. varsinki, JOS toinen vonkaa tai valittaa asiasta, niin kahta vähemmän sitä haluttaa toista :D

      • normimulkku

        Normaalia kai sekin on sitten että ukkos lähtee toisten perään kun et viitti yhtään helpottaa sitä. Osoittaa kyllä ihan älytöntä piittaamattomuutta oman puolison tarpeista. Jos sun ei tee mieli kukaan ei saa, jos sulla ei oo nälkä, talossa ei syödä, jos sulla ei oo kylmä, taloa ei lämmitetä...

        Minäminäminäminäminäminä jeejee.... kas noin sinä ajattelet! Itsekäs pikku paskiainen, elä yksin kunnes opit arvostaan myös toisten ihmisten tarpeita!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe