Seksikkäät naisten kumpparit

Panopoika

Naisten seksikkäät ja naiselliset kumisaappaat saa aivan hurjaan kiihoitkseen ja nautintoon. Naidessa jaloissa ja joskus niiden kanssa on kiva naiskennella ja tyydyttää pelkaästään niiden avulla.

23

12468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Minä..

tuollaiset mustat..niinkuin tuolla kuvan naisella..ostin muutama vuosi sitten yheltä rubberistilta :))

• Seppo

kyllä naisten kumisaappaat ja nainen kumisaappaissa on todella seksikäs ja kiihottava yhdistelmä! Parasta mitä tiedän! Kaikki kumisaappaista ja seksileikeistä niiden kanssa ja avulla kiinnostuneet kirjoittakaa minulle ja lähettäkää kuvia osoitteella [email protected]
      Kiitos ja kiinnostavaa ja kiihottavaa kesää kumisaappaidsen kanssa!

• antero

Löytyykö lisää kuvia naisten kumisaappaista tai kuvia naisista kumisaappaissa. Naiselliset sirot kauniit, korolliset kumisaappaat ovat hyvin eroottisia tunteita herättäviä. Olen voinut ja saanut nauttia paljon vaimoni kanssa niistä. Nyt haluaisin nähdä ja katsoa lisää kuvia, jos löytyy.

• PeePee

Kyl kontiot on paremmat... Mustat tai punaiset.

• Naisellisuus ykkönen

Kontio mies ei kuulu tänne eikä ne ole seksikkäitä eikä naisellisia. Tuommoinen on vinksahtanut. Naisten kumisaappaat ja korkokengät siinä iloa ja mallia pohjolankin pojille, maailmallahan nämä on kuumaa kamaa, siellä ei miesten Nokialaisille ole mitään kysyntää. Naiset ja naisellisuus sekä naisseksikkyys kunniaan

• pah
        Naisellisuus ykkönen kirjoitti:

Kontio mies ei kuulu tänne eikä ne ole seksikkäitä eikä naisellisia. Tuommoinen on vinksahtanut. Naisten kumisaappaat ja korkokengät siinä iloa ja mallia pohjolankin pojille, maailmallahan nämä on kuumaa kamaa, siellä ei miesten Nokialaisille ole mitään kysyntää. Naiset ja naisellisuus sekä naisseksikkyys kunniaan

Voi sinua pientä poloista, eikö äitisi ole kertonut, että maailma on pullollaan erilaisia fetissejä. Kipitäpäs kiireesti mamin luo ja ota asiasta selvää.

ps äitisi ainakin halusi pitää kontioita jalassaan naiskennellessaan.

• Hese
        Naisellisuus ykkönen kirjoitti:

Pari vuotta sitten oli Iltiksessä juttua saappaista noin ihan yleensä. Samassa yhteydessä haastateltiin jotakin lady dominaa ja tämä kertoi kontioiden olevan uskomattoman suosittuja "saapassessioissa"... Tietääkseni noissa hommissa asiakkaat ovat pääsääntöisesti miehiä?

• sopii
        Hese kirjoitti:

Pari vuotta sitten oli Iltiksessä juttua saappaista noin ihan yleensä. Samassa yhteydessä haastateltiin jotakin lady dominaa ja tämä kertoi kontioiden olevan uskomattoman suosittuja "saapassessioissa"... Tietääkseni noissa hommissa asiakkaat ovat pääsääntöisesti miehiä?

Nuorella naisella vaikka punaiset kontiot lyhyen
        tiukan mustan mekon kanssa on hyvinkin seksikäs yhdistelmä

Saappaat ei saa olla liian isot vaan mieluummin vaikka numeroa pienet

• Pontiakki
        sopii kirjoitti:

Nuorella naisella vaikka punaiset kontiot lyhyen
        tiukan mustan mekon kanssa on hyvinkin seksikäs yhdistelmä

Saappaat ei saa olla liian isot vaan mieluummin vaikka numeroa pienet

Joo, kyllä jostakin syystä kontio-fetissi on yleisempää mitä moni arvaakaan, valitettavasti usein aiheuttaa turhaa ”häpeän tunnetta” eikä asiaa kehdata ottaa puolison kanssa puheeksi (suosittelen silti, varoen tosin).

”Kontiofaneille” löytyy omat sivunsa webistä, ja tiedän että eräs suomalainen fetissi videoihin erikoistunut firma on tekemässä saapasteluvideota (toivottavasti loppuvuodesta saatavilla), jossa mm. erivärisiä Kontioita mukana. Eli kysyntää on täytynyt olla, kuten edellinenkin kirjoittaja totesi Iltalehden artikkelista … yleistä se on (yhtään ns. ”naisellisia saappaita” väheksymättä).

• Saapasfani
        Pontiakki kirjoitti:

Joo, kyllä jostakin syystä kontio-fetissi on yleisempää mitä moni arvaakaan, valitettavasti usein aiheuttaa turhaa ”häpeän tunnetta” eikä asiaa kehdata ottaa puolison kanssa puheeksi (suosittelen silti, varoen tosin).

”Kontiofaneille” löytyy omat sivunsa webistä, ja tiedän että eräs suomalainen fetissi videoihin erikoistunut firma on tekemässä saapasteluvideota (toivottavasti loppuvuodesta saatavilla), jossa mm. erivärisiä Kontioita mukana. Eli kysyntää on täytynyt olla, kuten edellinenkin kirjoittaja totesi Iltalehden artikkelista … yleistä se on (yhtään ns. ”naisellisia saappaita” väheksymättä).

...yllättävän paljon tuntuu aihe kiinnostavan ainakin tämän kestustelun lukeneiden määrästä päätellen.
        Itte tykkään myös katsella naisia ja tyttöjä kontioissa ja yleensäkin kaikenlaisissa saappaissa (myös nahkaisissa).

• Kerran viikossa

Kyllä, kerran viikossa saapastelemme ja se tyhjentää rasvat oikein kunnolla ja on seksikkään näköistä ja oloista, onneksi on samanhenkinen nainenkin

• korkosaapas

Onneksi uskalsin kertoa saapasfetisismistäni vaimolleni. Eilenkin hän sanoi että voisi vaikka joka kerta pitää saappaita jalassa kun "touhuamme".

Olen todella yllättynyt että asiasta joka oli minulle aina vaikea, onkin nyt tullut yhteinen ilo.

Oikeastaan kaikkea saan mitä haluan, mutta vielä pitäisi saada vaimolle kerrottua että tykkäisin katsella kun hän pukeutuisi taas saappaisiin ja hameeseen, haluaisin katsella kuinka hän painelee kaasupoljinta. Ajokorttia hänellä ei vielä ole, ja olisi upeaa nähdä ja vaikka kuvata kun hän jäisi autolla jumiin ja koittaisi saappaat jalassa rajusti pumpaten saada autoa irti.

Onhan tuosta aiheesta sivustoja, esim.

www.carstuckgirls.com
        www.stuckworld.com
        http://www.annabelle.de/de/index.html

Hyviä saapaslinkkejä: www.go-go-boots.com sekä www.thighboots.com

Onko muita joilla on samanlaisia kiinnostuksia?

Oikein hyvää kesän jatkoa kaikista saappaista ja koroista pitäville (ja kaikille muillekin) :D

• marianne
        korkosaapas kirjoitti:

Onneksi uskalsin kertoa saapasfetisismistäni vaimolleni. Eilenkin hän sanoi että voisi vaikka joka kerta pitää saappaita jalassa kun "touhuamme".

Olen todella yllättynyt että asiasta joka oli minulle aina vaikea, onkin nyt tullut yhteinen ilo.

Oikeastaan kaikkea saan mitä haluan, mutta vielä pitäisi saada vaimolle kerrottua että tykkäisin katsella kun hän pukeutuisi taas saappaisiin ja hameeseen, haluaisin katsella kuinka hän painelee kaasupoljinta. Ajokorttia hänellä ei vielä ole, ja olisi upeaa nähdä ja vaikka kuvata kun hän jäisi autolla jumiin ja koittaisi saappaat jalassa rajusti pumpaten saada autoa irti.

Onhan tuosta aiheesta sivustoja, esim.

www.carstuckgirls.com
        www.stuckworld.com
        http://www.annabelle.de/de/index.html

Hyviä saapaslinkkejä: www.go-go-boots.com sekä www.thighboots.com

Onko muita joilla on samanlaisia kiinnostuksia?

Oikein hyvää kesän jatkoa kaikista saappaista ja koroista pitäville (ja kaikille muillekin) :D

Naisena haluan kertoa että koen ja olen kokenut kumisaappaat hyvin eroottisina ja kiihoittavina jo monia vuosia. Mutta en mitä vain saappaita. Niiden on ollut ja on oltava kauniita, siroja, mieluummin korollisia, ja väritkin vielä vaikuttavat eri aikoina siihen miten olen kiihoittunut. Se, miten aikoinaan ensikerran koin kumisaappaiden eroottisuuden, on pitkä juttu, en sitä nyt kerro, mutta koimme mieheni kanssa sen samanaikaisesti, samana iltana.
        Asiana tämä kiinnostus kumisaappaisiin, taitaa olla ihmisille vaikea asia kertoa.
        Olisi kyllä mukava lukea kertomuksia kumisaappaista ja katsoa kuviakin, niitä vain ei taida olla.

• Sappastelija
        marianne kirjoitti:

Naisena haluan kertoa että koen ja olen kokenut kumisaappaat hyvin eroottisina ja kiihoittavina jo monia vuosia. Mutta en mitä vain saappaita. Niiden on ollut ja on oltava kauniita, siroja, mieluummin korollisia, ja väritkin vielä vaikuttavat eri aikoina siihen miten olen kiihoittunut. Se, miten aikoinaan ensikerran koin kumisaappaiden eroottisuuden, on pitkä juttu, en sitä nyt kerro, mutta koimme mieheni kanssa sen samanaikaisesti, samana iltana.
        Asiana tämä kiinnostus kumisaappaisiin, taitaa olla ihmisille vaikea asia kertoa.
        Olisi kyllä mukava lukea kertomuksia kumisaappaista ja katsoa kuviakin, niitä vain ei taida olla.

Moi,

Mielenkiintoista että naisiakin on olemassa joille kumpparit napsahtavat ... niitä toki on, joilla neutraali suhtautuminen ja pitävät saappaita koska tietävät puolison saavan niistä "kicksejä".

Yhtä kaikki, kuvia ja sivustoja & "ryhmiä" on, kutsusta. Jos kiinnostaa, niin mailaile [email protected]

• marianne
        Sappastelija kirjoitti:

Moi,

Mielenkiintoista että naisiakin on olemassa joille kumpparit napsahtavat ... niitä toki on, joilla neutraali suhtautuminen ja pitävät saappaita koska tietävät puolison saavan niistä "kicksejä".

Yhtä kaikki, kuvia ja sivustoja & "ryhmiä" on, kutsusta. Jos kiinnostaa, niin mailaile [email protected]

Eikö todellakaan löydy kuvia ja luettavia sivuja, tai myös sivuja joilla voisi kirjoitella ilman mitään ryhmää?
        Hyvät miehet, tehän olette osaavia ja löydätte täältä kuvia ja kirjoituksia kumisaappaista!
        Odotan mielenkiinnolla mitä löydätte, terv. marianne.

• whitebear
        marianne kirjoitti:

Eikö todellakaan löydy kuvia ja luettavia sivuja, tai myös sivuja joilla voisi kirjoitella ilman mitään ryhmää?
        Hyvät miehet, tehän olette osaavia ja löydätte täältä kuvia ja kirjoituksia kumisaappaista!

Moi,
        Enemmänkin sadeasuihin erikoistunut ”julkinen” sivusto on http://www.geocities.com/tarinoitsija/ … mutta on siellä saapasteljoillekin jotain.
        Ja sitten on muutama niitä Yahoo ryhmiä suomalaisille alan harrastajille. Niille tosin pääsee vain kutsusta, mutta ei siinä ole pelkoa anonymiteetin menetyksestä. Eli, viskaa mailia jos haluat ao. ryhmään kutsun ( [email protected] )

• Mikko
        marianne kirjoitti:

http://www.123rubberboots.com/kumisaappaat.html

näköjään aika uusi sivusto...

• galleria
      • Saapastelija

Kiitos vinkistä, oli muuten todella hyviä kuvia … yhdessä ”vieraiden lähettämässä” jopa punaiset kontiot mustaan kumiasuun pukeutuneella naisella (vaikka aluksi oli hieman vaikea niitä kontioiksi hahmottaakaan). Kumisaapas kuvia löytyy myös www.kristaclub.com sivuilta.
        Parhaiten niihin pääsee tietenkin käsiksi maksamalla kuukausimaksun, mutta ihan kohtuullisia ”maistiaisiakin” on ilmaiseksi kohdassa ”päivitykset” … toivottavasti pian myös Kontiokuvia, ja miksei niitä ”naisellisempiakin” saapaskuvia (yksi tykkää toisesta mallista, toinen toisesta … mistä sitten johtuukaan)

• marianne
        Saapastelija kirjoitti:

Kiitos vinkistä, oli muuten todella hyviä kuvia … yhdessä ”vieraiden lähettämässä” jopa punaiset kontiot mustaan kumiasuun pukeutuneella naisella (vaikka aluksi oli hieman vaikea niitä kontioiksi hahmottaakaan). Kumisaapas kuvia löytyy myös www.kristaclub.com sivuilta.
        Parhaiten niihin pääsee tietenkin käsiksi maksamalla kuukausimaksun, mutta ihan kohtuullisia ”maistiaisiakin” on ilmaiseksi kohdassa ”päivitykset” … toivottavasti pian myös Kontiokuvia, ja miksei niitä ”naisellisempiakin” saapaskuvia (yksi tykkää toisesta mallista, toinen toisesta … mistä sitten johtuukaan)

Katselin yllämainittuja sivuja, siellä oli paljon jotka eivät auenneet. Saappaiden malleista sen verran että omakohdallani niiden pitää olla kauniita ja siroja, ei mitään Kontioita, niissä en tunne mitään eroottista viehätystä. Samoin on mieheni kanssa, hän ei edes sallisi minun laittaa Kontioita jalkaani. Piha- ja puutarhatöihin minulla on matalakantaisia, mutta naisellisia, eri värisiäkin kumisaappaita. Työmatkani, jonka kuljen jalan, haluan raitista ilmaa ja liikuntaa, silloin minulla on korolliset saappaat, tietenkin ilmojen mukaan. Korollisia kumisaappaitakin on useampia, eri värejä ja malleja, pukeutumisen mukaan voi valita sopivat.
        Tiedän ja huomaan kyllä herättäväni huomiota miesten keskuudessa kävellessäni, vaaleat pitkät hiukseni ja kumisaappaani ovat kuulemma hyvin kiihoittava yhdistelmä.
        Vielä noista kuvista, kaipaan edelleen kuvia Nokian valmistamista saappaista sekä kirjoituksia kokemuksista kumisaappaista.

• Saapastelija
        marianne kirjoitti:

Katselin yllämainittuja sivuja, siellä oli paljon jotka eivät auenneet. Saappaiden malleista sen verran että omakohdallani niiden pitää olla kauniita ja siroja, ei mitään Kontioita, niissä en tunne mitään eroottista viehätystä. Samoin on mieheni kanssa, hän ei edes sallisi minun laittaa Kontioita jalkaani. Piha- ja puutarhatöihin minulla on matalakantaisia, mutta naisellisia, eri värisiäkin kumisaappaita. Työmatkani, jonka kuljen jalan, haluan raitista ilmaa ja liikuntaa, silloin minulla on korolliset saappaat, tietenkin ilmojen mukaan. Korollisia kumisaappaitakin on useampia, eri värejä ja malleja, pukeutumisen mukaan voi valita sopivat.
        Tiedän ja huomaan kyllä herättäväni huomiota miesten keskuudessa kävellessäni, vaaleat pitkät hiukseni ja kumisaappaani ovat kuulemma hyvin kiihoittava yhdistelmä.
        Vielä noista kuvista, kaipaan edelleen kuvia Nokian valmistamista saappaista sekä kirjoituksia kokemuksista kumisaappaista.

Ai jaa, kyllä nuo minulla aukesivat ihan normaalisti. Tosin noilla saksalaisilla sivuilla suurimmasta osasta kuvia ei saanut suurempaa versiota klikattua, heiltä kai loppuu vapaa tila saitiltaan. Edelleen, kaipaamiasi nokialaisiin erikoistuneita ryhmiä kuvinneen on (siis ei pelkästään kontioita) ... mutta vain kutsusta, edelleen saat sellaisen e-mailitse minulta jos tahdot.

Niin, tiedän että naisista suurimman osan (ellei kaikkien) mielestä kontiot eivät ole kiihottavat -- ja jos järjellä sitä pohtii, niin ymmärrettävää. Mutta tämä ihmisen mieli toimii joskus irrationaalisesti, siksi kai näitä mielihaluja fetisseiksi kutsutaankin. Ja järkevästi mahdoton perustella miksi esim. minä koen punaisissa kontioissa olevan naisen kiihottavammaksi sängyssä kuin ilman saappaita tai toisenlaisissa kumppareissa. Onneksi monet naiset ovat huomanneet, että seisokki on parempi ja uusintaan päästään lyhyemmän tauon jälkeen jos kontiot mukana, eli siinä heille motivaatio pitää saappaita vaikkeivät itse koe niitä sinänsä kiihottavina. Ja yleensähän naisille sinänsä yhdentekevää onko saappaat jalassa vai ei. Mutta valitettavasti joidenkin mielessä väärä ajatus siitä, että mies ei haluaisi rakastella tai haluasi naista lainkaan ellei saappaat mukana leikeissä -- ja näinhän asia ei ole.

Todettakoon vielä se, että vaikka kuinka kontio-fani olenkin, niin toki nainen joka todella haluaa pitää toisenlaisia saappaita rakastellessaan ja saa niistä kicksejä olisi mahtava ilmestys, ja onnellinen se joka tuollaisen naisen on saanut.

• gummeboot
        marianne kirjoitti:

Moi,

Käytämme vaimoni kanssa siroja naisten kumisaappaita. On kuvia. Kiinnostaako kuvien vaihto ja ajatusten vaihto?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      225
      6997
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1269
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1082
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      901
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      49
      865
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      857
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      94
      819
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      743
    Aihe