Pohjan äijä

Pelikaanni

Ylivoimaisesti palstan surkein kirjoittelija on nimimerkillä pohjan äijä.
Saman toistoa ja jatkuvaa pilkkaamista.
Herää kysymys nimimerkin iästä, lieneekö ala-asteella, näin oletan tai kärsii jonkin laisista henkisistä oireista, mikäli on saavuttanut aikuisiän, mitä kyllä epäilen.

Ja mitä tulee Pelicansiin, niin vielä ollaan saamassa kotietu ja suora pleijari paikka !
kelpaisi aika monelle muullekin !!

10

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohjan ÄIJÄ

      Meni arvios pieleen aikalailla, olen nimittäin nähnyt jääkiekkoa kymmeniä vuosia. Lahtelaista jääkiekkoahan ei voi nähdä kun sitä ei ole, se on sellaista sähellystä ja Pelicans häpeäpilkku sarjassa.
      Olen ollut koko kauden ajan sitä mieltä että Pelicans ei ole voittanut mitään, eikä voita!
      Ja sijoitus sarjassa valuu, valuu, valuu...

      • Pelikaani.

        Miten niin pieleen, valitettavasti sinun kannalta arvio henkisestä tilastasi oli oikea.
        Et ole koskaan kasvanut aikuiseksi, jos olet sitä mitä väität, tai sitten skitsoilet yhtenä päivänä sitä ja huomenna toista.

        Kuten ehkä huomaat kukaan ei enää vastaa sinun aloittamaan keskusteluun, kuten en minäkään enää tämän jälkeen, jäät omaan säälittävään arvoosi.
        Jokaisessa kaupungissa on oma kylä hullunsa, asut sitten missä tahansa kehotan hankkimaan ammatti apua.


      • Lahest

        Kärpät putosi SM-liigasta 1.3.1989 häviten Helsingin Jokereille ratkaisevan viidennen SM-liigakarsintaottelun maalein 2-5. Tavoite oli nousta nopeasti takaisin, mutta taloudellinen tilanne pakotti joukkueen "kuuden miljoonan markan konkurssiin" 21.4.1994 ja uuteen sarjatason pudottamiseen kakkosdivisioonaan. "Hylkiöseura" aloitti suunnitelmallisen nousun valtion erityisrahoituslaitoksen Finnveran liiketoimintajohtaja Seppo Arposen otettua seuran puheenjohtajan tehtävät vastaan 1995. Arposen aikana organisaatiota on kehitetty kunnianhimoisesti, mutta turhia riskejä välttäen. Kärppien onni oli myös Oulun talousalueella 1990-luvun puolivälissä alkanut voimakas talouskasvu. It-buumin myötä pohjoisen kasvukeskus hyötyi niin rahassa kuin vetovoimassakin, ja toimitusjohtaja Juha Junnon myyntityön ansiosta vaurastumisen hedelmät kyettiin poimimaan myös alueen ykköskiekkoseuran hyväksi. "Puolen Suomen joukkueena" se voi hakea kannatusta myös kaukaa kotikaupunkinsa rajojen ulkopuolelta. Kärppien aluekehitysjärjestelmä haravoi seuran riveihin lupaavat juniorit Pohjois-Pohjanmaan lisäksi Keski-Pohjanmaan, Kainuun ja Lapinkin alueilta.

        Takaisin 1.divisioonaan joukkue nousi vuonna 1995. Kaudeksi 1998–1999 valmentajaksi palkattu Juhani Tamminen onnistui saamaan joukkueen takaisin menestyksen tielle ja lopulta takaisin SM-liigaan. Kärpät oli ollut poissa korkeimmalta sarjatasolta 11 vuotta, 1 kuukauden ja 10 päivää, kunnes varmisti nousunsa lahtelaista Pelicansia vastaan 11.4.2000.
        Lähteenä wikipedia

        Eli olet sitten varmaan myös nuo vuodet nähnyt?
        Pelicans hapeäpilkku? Seura joka ei ole kuitenkaan konkurssia tehnyt (tosin edeltäjänsä kyllä). Olisi mukava saada jotain perusteita sille...


      • Pohjan ÄIJÄ
        Lahest kirjoitti:

        Kärpät putosi SM-liigasta 1.3.1989 häviten Helsingin Jokereille ratkaisevan viidennen SM-liigakarsintaottelun maalein 2-5. Tavoite oli nousta nopeasti takaisin, mutta taloudellinen tilanne pakotti joukkueen "kuuden miljoonan markan konkurssiin" 21.4.1994 ja uuteen sarjatason pudottamiseen kakkosdivisioonaan. "Hylkiöseura" aloitti suunnitelmallisen nousun valtion erityisrahoituslaitoksen Finnveran liiketoimintajohtaja Seppo Arposen otettua seuran puheenjohtajan tehtävät vastaan 1995. Arposen aikana organisaatiota on kehitetty kunnianhimoisesti, mutta turhia riskejä välttäen. Kärppien onni oli myös Oulun talousalueella 1990-luvun puolivälissä alkanut voimakas talouskasvu. It-buumin myötä pohjoisen kasvukeskus hyötyi niin rahassa kuin vetovoimassakin, ja toimitusjohtaja Juha Junnon myyntityön ansiosta vaurastumisen hedelmät kyettiin poimimaan myös alueen ykköskiekkoseuran hyväksi. "Puolen Suomen joukkueena" se voi hakea kannatusta myös kaukaa kotikaupunkinsa rajojen ulkopuolelta. Kärppien aluekehitysjärjestelmä haravoi seuran riveihin lupaavat juniorit Pohjois-Pohjanmaan lisäksi Keski-Pohjanmaan, Kainuun ja Lapinkin alueilta.

        Takaisin 1.divisioonaan joukkue nousi vuonna 1995. Kaudeksi 1998–1999 valmentajaksi palkattu Juhani Tamminen onnistui saamaan joukkueen takaisin menestyksen tielle ja lopulta takaisin SM-liigaan. Kärpät oli ollut poissa korkeimmalta sarjatasolta 11 vuotta, 1 kuukauden ja 10 päivää, kunnes varmisti nousunsa lahtelaista Pelicansia vastaan 11.4.2000.
        Lähteenä wikipedia

        Eli olet sitten varmaan myös nuo vuodet nähnyt?
        Pelicans hapeäpilkku? Seura joka ei ole kuitenkaan konkurssia tehnyt (tosin edeltäjänsä kyllä). Olisi mukava saada jotain perusteita sille...

        En vaan tiedä mix sä Kärpät vedit tähän, ei ainakaan muhun liity millään.


      • Lahest
        Pohjan ÄIJÄ kirjoitti:

        En vaan tiedä mix sä Kärpät vedit tähän, ei ainakaan muhun liity millään.

        Jo ihan sillä vedin kärpät mukaan kuvioihin että, jos mielestäsi liigan häpeäpilkku on pelicans niin minäpä mahdat kärppiä pitää?


      • Pohjan ÄIJÄ
        Lahest kirjoitti:

        Jo ihan sillä vedin kärpät mukaan kuvioihin että, jos mielestäsi liigan häpeäpilkku on pelicans niin minäpä mahdat kärppiä pitää?

        Et sä tajuu, Pelicansien surkeus tekee siitä häpeällisen!!! Vuosikaudet roikkunut liigassa ihan vaan siks että putoaminen liigasta on pois suljettu suljetulla liigalla!
        Surkeus jatkuu tällä kaudella, sijoitus valuu, valuu, valuu!


      • edes kymmentä vuotta..

        poika! Täysin sairas ja elämässä epäonnistunut yksilö sinä olet. Vituttaako? Koskeeko totuus poju?


    • Pohjan äijä on..

      Nimimerkki SavoRULES, poju on saanut sen verran monta kertaa "turpiin" täällä palstoilla että nyt yrittää tuollaista. Se jätkä on imbesilli pelle, jolle on turha puhua mitää. Ei ymmärrä kuitenkaan.

      • pohjan äijän pieni pippeli

        niinkun mä oon teille sanonu että sarja sijoitus vaan nousee,nousee,nousee


      • Lahest
        pohjan äijän pieni pippeli kirjoitti:

        niinkun mä oon teille sanonu että sarja sijoitus vaan nousee,nousee,nousee

        Ja pohjan äijällä vasta nouseekin.... verenpaineet meinaan =) kovin on säälittävää kun liigan säälittävin jengi pesee kuitenkin joukkueen jonka pitäisi pelata mitalleista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe