pissan juominen

vaarallista?

Minä osallistun naisystäväni kanssa sellaisiin leikkeihin, missä olemme alistettuja, puettuna palvelijoiksi, molemmat pikkutytön vaatteissa, ja juomme tuttipullosta -pissaa. Ensin vain arvon isäntäparin pissat, sitten sen, mitä tuotamme jo itse, yhä uudelleen ja uudelleen, aina pullosta tutin läpi, ja vaippa ei saa kastua.
Onko pissan juomisesta terveyshaittaa?

65

12129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr. Love

      Jos juo pelkästään omaa virtsaansa niin munuaiset sanovat poks jossain vaiheessa. Virtsan väri lienee hyvä indikaattori, eli viimeistään siinä vaiheessa kun kusi on kovin keltaista niin hörpätkää reilusti vettä välillä.

      • juoda

        kuin välillisesti. Kun on hätä, lorotamme suppilon kautta pulloon ja sen toinen juo, siis minä naisystäväni pissan ja hän minun, molemmilla mausteena isäntäväen pissat, ja sitäkin kertyy lisää juotavaksi.


    • juo paljon

      Jos juo paljon yö pissaa niin kannattaa juoda reilusti vettä lisäksi,minulla ei ainakaan ole ollut nitään haittaa siitä kun vaimoni pissii suuhuni,pissi maistuu parhaimmalta suoraan pillusta juotuna!Mutta aina joskus vaimoni pissii olut-tuopin täyteen niin saan juotua piljon ihananmakuista naisen pissaa!!

      • Anonyymi

        Hienoa kaveri!! Kunhan saisin olla joskus samassa tilanteessa kuin olet. Haluaisin myös juoda suoraan pillusta naisen pissat.


    • ...on...

      ...lähes steriiliä, mitä vaaleampaa sitä vähemmän ureaa. Väritön virtsa on lähinnä "tislattua" vettä. Terveen ihmisen pissan juominen ei ole vaarallista, ei sitä toki älyttömästi pidä juoda.

      Ulostetta ei sen sijaan kannata syödä sillä 80% siitä on elävää bakteerimassaa.

      • Anonyymi

        Minä olen juonut usein omaa kusta lasista ja mielestäni ei ole pahan makuista , päinvastoin.
        Ammuisin monasti kahvin seassa myös hyvän makuista. 🙂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen juonut usein omaa kusta lasista ja mielestäni ei ole pahan makuista , päinvastoin.
        Ammuisin monasti kahvin seassa myös hyvän makuista. 🙂👍

        Anteeksi kirjoitusvirhe piti lukea Aamuisin
        Tänään viimeksi aamukahvissa omaa kusta ja hyvältä maistui. 🙂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen juonut usein omaa kusta lasista ja mielestäni ei ole pahan makuista , päinvastoin.
        Ammuisin monasti kahvin seassa myös hyvän makuista. 🙂👍

        Nouseeko se sulla päähän?


    • HUH HUH

      parempaa kun Nokian vesijohto vesi...

    • ällöä

      tuo on ällöttävintä mitä tiiän hyi ¤#&(!#¤&( IHMISEN ARVOA JA ASEMAA ALENTAVAA, miten voitte tehdä tällaista toisille ihmisille ja itsellenne!? HALOO!?!?!?

      • toiset..

        myös mulkusta ulos puristettua kermaa kahvissaan. Ja se kuseminen nyt on ihan helppo nakki, ei muuta kuin oikea suunta ja alkaa ruiskia. Meille voi tulla katsomaan jos ei pelkää pieniä roiske pisaroita...


      • ---------------

        Avaruuslennoilla astronauttien virtsa kierrätetään koska kaikki ylimääräinen paino maksaa maltaita. Ei häppösiä suodattimia tarvita koska virtsa on hyvin steriiliä. Työ yök on vain opittu juttu. Kakka on bakteerista, pissa steriiliä... kun vain munuaiset toimivat normaalisti.

        Maalla asuneet tietävät, että lehmät saattavat juoda toisensa pissaa jos vesipiste on kaukana jne. Onneksi et ole herkkähipiäinen sitä nähnyt niin ilkeät vielä maitoa juoda.

        Naiset ottavat spermaa sisäänsä ja nielevät sitä, vaikka se on paljon "likaisempaa" ja enemmän bakteereita sisältävää kuin pissa, että halloo itelles!


      • Anonyymi

        Stop, jos et ymmärrä.


      • Anonyymi

        Et kai ymmärrä että kyse on rakkaudesta?? Pillu, sun kaltaisia taviksia!! Et saa minulta pissaa edes naisten wc..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai ymmärrä että kyse on rakkaudesta?? Pillu, sun kaltaisia taviksia!! Et saa minulta pissaa edes naisten wc..

        Jos olemme valmiita maksamaan niin tarvitsemme sitä tietenkin!!


    • Anonyymi

      Ei siitä haittaa ole. Mutta muista juoda välillä myös vettä tai jotain muuta kuin pelkkää tytöin pussaa! Niinkuin sanoin, ei siitä ole haittaa vaan päinvastoin sen juominen, olen kuullut terveellistä!

    • Anonyymi

      Salassa olen naapurini rouvan pissaa juonut. Mutta hän huomasi että jäin siihen "koukkuun" ja hän alkoi vaatimaan siitä maksun. Maksoikin hänelle vähän aikaa, mutta myöhemmin hän vaati plussastansa puolta enemmän (100 €/kerta) niin lopetin. Älkää kukaan alkako samaa, siihen jää samoin koukkuun kuin mihin tahansa aineeseen!

      • Anonyymi

        Ymmärrän että nainen vaatii rahaa mutta satanen on kyllä jo ihan riistämistä!! Nainen ei edes kuluta itseään vaikka pissaisi suoraan suuhusi! Muutaman kympin voisin kyllä maksaa. Mutta niinkuin sanoit siihen jää niin sanotusti koukkuun ja sitten on hyvä kiristää hintaa korkeammalle!!


      • Anonyymi

        Olen maksanut naiselle 100 euroa kerralta aina kun hän antaa juoda suoraan pillusta, muuten hän ei annakaan. Välimme katkesi kun kerroin että hän rahastaa pelkästään pissaamalla minulta 400 tai 600 euroa joka kuukausi.


    • Anonyymi

      En tiedä olenko täysin terve? Mutta tyttökaverini kanssa kun juomme saunan jälkeen olutta niin hän pissaa tuoppini puolilleen ja kaadan sekaan toisen puolen kaljaa, mielestäni se on tosi hyvää, kokeilkaa joskus itse.

    • Anonyymi

      Vaimon pissa otetaan talteen pulloihin, mistä kaadetaan lasiin
      sopia kusi-annoksia juotavakseni.
      juon Rouvan kusta säännöllisesti.

    • Anonyymi

      Juon naisen pissaa aamulla ennen töihin lähtöä, päivällä töissä eväiden kanssa juomana, illalla iltapalan kanssa. Pissa on elämäntapa jota en koskaan muuttaisi vaikka työt lähtisivät alta. Pissan voimalla menty jo kohta 30 vuotta ja loppua ei näy. Vauhti vaan kasvaa mitä vanhemmaksi elää.

      Nykyään käyn juomassa jo naapurin ruovankin pissat kun ei oman eukon pissa riitä mihinkään. Jatkuvasti hirveä jano päällä ja juomana tietysti pissaa. Omasta kokemuksestani voin sanoa, että joka toinen nainen suostuu pissaamaan suuhusi jos vain hoksaat pyytää.

      Joudun tosin maksamaan naapurin rouvalle 100 e päivässä sen takia kun hän perustelee sen vievän häneltä liikaa aikaa sen sijaan jos hän kävisi vain nopeasti vessassa. Hän on hyvin kiireinen kotirouva ja hänelle on kaikenlaista tekemistä kuten ruoan laitto itselleen tietokoneella olon lisäksi.

      Saahan hän tuosta vähän taskurahaa joka kuukausi eli se tekee 2800 - 3100 euroa kuukaudessa. Mutta olen valmis kyllä maksamaan hänelle tuon summan joka kuukausi, että saan nauttia elämän eliksiiriä jota me pissaksikin nimitämme.

      • Anonyymi

        Älä valehtele siinä. Kyllä maksaisin myös mutta korkeintaan 400-500 euroa kuukaudessa. Tätä pitäisi saada joka päivä ainakin yhden kerran. Mistä tietäisin ettei nainen juotavaa minulle hevosen kusta?


      • Anonyymi

        Vitun urpo, juo hevosen kusta


      • Anonyymi

        Olen valmis maksamaan.


    • Anonyymi

      Naisen pissan juominen on melko yleistä.
      Muutaman kuukauden ajan olen juonut litran pissaa joka viikko.
      Tuttu Vasemmistoliiton Feministi Nainen panee pissaansa pulloihin.
      Juon VasemmistoNaisen kusta joka viikko tyytyväisenä.
      VasemmistoNainen kusettaa minua taitavasti. Kirjaimellisesti.

      • Anonyymi

        Naisen kusi on haitallista mulkkulle josse jää pieneksi tai putoa pois


    • Anonyymi

      Onko mahdollista tilata kotiin? Esimerkiksi muovipullossa. Paljonko maksaisi sanotaan vaikka litra, noin kilo painoa!

    • Anonyymi

      Kuinka kauan pissa säilyy juomakelpoisena?

      • Anonyymi

        Tuskin 14 vuotta.


      • Anonyymi

        Parhaalta maistuu kun kusee lasiin ja juo heti lämpimänä. Näin olen tehnyt usein. Parhaalta maistuu ensimmäiset aamulla , aika voimakas maku.
        M 64


      • Anonyymi

        En tiedä, ehkä ei paria päivää kauemmin


    • Anonyymi

      saana nilsson supo juo kusta julkisista vessoista olen kuullut

    • Anonyymi

      supon vammaisvahti juo kusta julkisista vessoista

    • Anonyymi

      nämä kusenjuojaloiset supossa juovat kusta julkisissa vessoista salaa

    • Anonyymi

      supon nännivuoto nilsson SAANAN NÄNNIVUOTO JUO KUSTA JULKISISTA VESSOITA OLEN KUULLUT.

    • Anonyymi

      supon saana nilsson juo kusta julkisista vessoista olen kuullut

    • Anonyymi

      Siskoni suostui passaamaan suoraan suuhuni eilen illalla. Olimme humalassa ja juttelimme ka juttelimme kaikkia hulluja. Nina sanoi äsken lähtiessään että se tuntui hänestä hienolta..

      • Anonyymi

        Minun siskoni antoi eilen illalla minun sheivata häneltä pois pillusta karvat? Olen usein tästä ajatellutkin. Hän on sairaanhoitaja Järvinen sairaalassa. Mutta emme koskaan aio naida yhdessä, sehän olisi yksi kuoleman synneistä! Mutta kyllä pahaa teki illalla katsoa siskoni alapäätä kun hän jäsenet levällään rauhallisesti lepäsi selällään sohvallani, minun oli kertakaikkiaan mahdottoman vaikea olla etten alkanut nuoleskelelemaan!! Hitto, pillu on kuitenk7n yhtä kaunis oln se sitten kenen hyvänsä!! Nousin pois ja keitin kahvia, sanoin siskolleni lähtiessä että emme voi tavata enää !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun siskoni antoi eilen illalla minun sheivata häneltä pois pillusta karvat? Olen usein tästä ajatellutkin. Hän on sairaanhoitaja Järvinen sairaalassa. Mutta emme koskaan aio naida yhdessä, sehän olisi yksi kuoleman synneistä! Mutta kyllä pahaa teki illalla katsoa siskoni alapäätä kun hän jäsenet levällään rauhallisesti lepäsi selällään sohvallani, minun oli kertakaikkiaan mahdottoman vaikea olla etten alkanut nuoleskelelemaan!! Hitto, pillu on kuitenk7n yhtä kaunis oln se sitten kenen hyvänsä!! Nousin pois ja keitin kahvia, sanoin siskolleni lähtiessä että emme voi tavata enää !!

        ..Järvinen sairaalassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun siskoni antoi eilen illalla minun sheivata häneltä pois pillusta karvat? Olen usein tästä ajatellutkin. Hän on sairaanhoitaja Järvinen sairaalassa. Mutta emme koskaan aio naida yhdessä, sehän olisi yksi kuoleman synneistä! Mutta kyllä pahaa teki illalla katsoa siskoni alapäätä kun hän jäsenet levällään rauhallisesti lepäsi selällään sohvallani, minun oli kertakaikkiaan mahdottoman vaikea olla etten alkanut nuoleskelelemaan!! Hitto, pillu on kuitenk7n yhtä kaunis oln se sitten kenen hyvänsä!! Nousin pois ja keitin kahvia, sanoin siskolleni lähtiessä että emme voi tavata enää !!

        Jorvin sairaalassa on sisko hoitaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun siskoni antoi eilen illalla minun sheivata häneltä pois pillusta karvat? Olen usein tästä ajatellutkin. Hän on sairaanhoitaja Järvinen sairaalassa. Mutta emme koskaan aio naida yhdessä, sehän olisi yksi kuoleman synneistä! Mutta kyllä pahaa teki illalla katsoa siskoni alapäätä kun hän jäsenet levällään rauhallisesti lepäsi selällään sohvallani, minun oli kertakaikkiaan mahdottoman vaikea olla etten alkanut nuoleskelelemaan!! Hitto, pillu on kuitenk7n yhtä kaunis oln se sitten kenen hyvänsä!! Nousin pois ja keitin kahvia, sanoin siskolleni lähtiessä että emme voi tavata enää !!

        Muistan että halusit iskeä siskoasi jo aiemmin? Onnittelut että nyt olet onnistunut, onnistuitte molemmat!!!!


    • Anonyymi

      Olen juonut kahdelta venäjän naiselta pissaa suoraan pillusta. Kumpikin vaati sata euroa (on se ehkä sovittu taksa siitäkin?)

      • Anonyymi

        Ihmettelen miksi pyydetään 100 euroa pissalitralta ja kuitenkin ollaan valmiita laskemaan s3 ilman rahaa viemäriin?


    • Anonyymi

      Ei kai siitä mitään haittaa ole? Mietin vaan miltä tuntuisi jos nainen pissaisi suuhun?

    • Anonyymi

      Pissan juominen ja juottaminen on kivaa 💦
      Joskus pissaan kahviin

      • Anonyymi

        En tiedä oletko tyttö vai poika? Sen uskon kuitenkin että haluaisin juoda naisen pissaa oikeastaan joka päivä ainakin yhden lasillisen


    • Anonyymi

      Saana Nilsson suposta juo kusta julkisista wc-pöntöistä olen kuullut

      • Anonyymi

        Kerro heti kuka sen sulle kertoi. Onkohan siinä käynyt sulla pipipäällä lähti taas laukalle. Miten olis jos ottaisit lääkkeesi.


    • Anonyymi

      Voiko omaa pissa niellä

      • Anonyymi

        Voiko kusta juoda lasista


      • Anonyymi

        Kyllä voi niellä , itse olen usein juonut omaa pissa .
        M 64 CD 💃


    • Anonyymi

      Voino pissa juoda

      • Anonyymi

        Kyllä voi juoda , olen usein juonut oma pissa heti lämpimänä lasista , vähän sellainen suolainen hyvä maku.
        M 64 CD 💃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi juoda , olen usein juonut oma pissa heti lämpimänä lasista , vähän sellainen suolainen hyvä maku.
        M 64 CD 💃

        Itse olen viime aikoina juonut muutaman kerran päivässä omat kuset ... namia on ... eli komppaan


    • Anonyymi

      Vanha kansa ties miehen kusi on lääke moniin vaivoihin, esim haavojen. Anna poikalapsen juoda ruokalusikallisen oman isän kusta niin hänestä tulee kova panomies ja isot Munat kasvavat. Naisen virtsa on taasen erittäin vahingollista, kuten esimerkiksi jos poika joutuu haistelemaan naisten kuukautisia niin muna jää pieneksi tai hänestä voi tulla jopa homo

    • Anonyymi

      Tyttöily-ystäväni kanssa pissasimme toistemme päälle ja sitten myöhemmin suuhun.

    • Anonyymi

      tykkään pissata suuhuni ja lasiin piossaan ja runkkaan ja sitten juon kuten just tein...

    • Kyllä kusi maistuu hyvälle, etenkin vahva aamukusi. Suosittelen. Kiva jos löytyisi kaveri tähän hommaan, saisi uuttakin makua.

    • Anonyymi

      Ei pissa maistu hyvältä mutta kiihottavalta kyllä. Tarkoitan jos tyttö pissaa

    • Anonyymi

      Mitä hemmettiä?

    • Anonyymi

      Toivon että tytön pissan juomisesta ei tule huonoja sivuvaikutuksia? Haluaisin itse juoda tytön pissaa usein, mutta mistä sitä niin vain olisi saatavilla? Oletan että kallista on jos sitä olisi ostettavissa??

    • Anonyymi

      Olen valmis tilaamaan tytön/naisen pissaa vakituisesti niin että sitä olisi yksi juomalasillinen joka aamu! Tietenkin tämä on mahdotonta ja tietysti myös hyvin kallista?

    • Anonyymi

      Tytöille pitää alkaa maksamaan korvauksia siitä että. olemme aina valmiit luovuttamaan myös pissaamme!!!

    Ketjusta on poistettu 103 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe