Annettava periksi...

Kaurisnainen

Kyllä se vaan on annettava periksi skorpionimiehelle.. Kaksi vahvaa persoonaa yhdessä on vaikea yhtälö mutta toisaalta ei ole ainakaan tylsää. On muuten ensimmäinen mies, jolle koskaan olen antanut periksi. Mutta kun kerran pitää kuin kukkaa kämmenellään niin ei kai siinä muu auta, jos yhdessä aiotaan elämäämme viettää. Pakko sanoa, että ekaa kertaa tuntuu hyvältä antaa periksi jollekin. Aina olen halunnut kontrolloida, ihan kaikkea. Kyllä se rakkaus on ihmeellistä.. :D

12

1596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TAAS MITÄ OLET

MENNYT KIRJOITTAMAAN!? JEESUS KRISTUS ON TIE TOTUUS JA ELÄMÄ

• Kaurisnainen

Äläkä sinä, mulkunpää, pilkkaa Jumalaa!

• itseään kauriiksi
        Kaurisnainen kirjoitti:

Äläkä sinä, mulkunpää, pilkkaa Jumalaa!

kuvittelee ja pelleilee pitkälle yöhön AMen

• Kaurisnainen
        itseään kauriiksi kirjoitti:

kuvittelee ja pelleilee pitkälle yöhön AMen

Sä taidat nyt olla vähän eksyksissä.. Anna täti jeesaa. Tässä on sulle sopiva paikka, sieltä löytyy varmaan paljonkin saman- ja erihenkistä juttuseuraa. Vaikka koko päivän voit viettää siellä. Eikä maksa mitään.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003

Onnea valitsemallasi tiellä!

• Jeesus Kristus elää!
        Kaurisnainen kirjoitti:

Sä taidat nyt olla vähän eksyksissä.. Anna täti jeesaa. Tässä on sulle sopiva paikka, sieltä löytyy varmaan paljonkin saman- ja erihenkistä juttuseuraa. Vaikka koko päivän voit viettää siellä. Eikä maksa mitään.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003

Onnea valitsemallasi tiellä!

Halleluja!

• Kaurisnainen
        Jeesus Kristus elää! kirjoitti:

Halleluja!

Pyydäpä nyt Jeesusta näyttämään se tie sinne omalle palstalle. Onko jäänyt tämä kohta Raamatusta lukematta: "Pyydä niin annetaan..."?

Elätkö muuten sinä? Ihme kun osaat nettiä käyttää, muuten taitaakin olla aivot vähän jumissa.

• Kristuksen nimessä
        Kaurisnainen kirjoitti:

Pyydäpä nyt Jeesusta näyttämään se tie sinne omalle palstalle. Onko jäänyt tämä kohta Raamatusta lukematta: "Pyydä niin annetaan..."?

Elätkö muuten sinä? Ihme kun osaat nettiä käyttää, muuten taitaakin olla aivot vähän jumissa.

siinä on voima! Horoskoopissa ei ole voimaa! Hevosen lihassa on voimakas ravintolähde. Kiitetty olkoon Herran Jeesuksen Kristuksen nimi.

• kauriit eivät osaa

puhua Suomen kieltä

Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä

• Kaurisnainen

Etkö tiedä, että suomen kieli kirjoitetaan pienellä s:llä? Takaisin kouluun jos ei vielä luonnistu alkeellisimmatkaan kirjoitussäännöt! Pelle!

• olen nyt ja Jeesus Kristuskin
        Kaurisnainen kirjoitti:

Etkö tiedä, että suomen kieli kirjoitetaan pienellä s:llä? Takaisin kouluun jos ei vielä luonnistu alkeellisimmatkaan kirjoitussäännöt! Pelle!

elää! Kauriit eivät puhu kielillä.

• kaksosnainen
        olen nyt ja Jeesus Kristuskin kirjoitti:

elää! Kauriit eivät puhu kielillä.

voe teitä skorppareita.. Apua ku sai nauraa :DD Te ootte kyllä sööttejä :D

• täällä ei ole
        kaksosnainen kirjoitti:

voe teitä skorppareita.. Apua ku sai nauraa :DD Te ootte kyllä sööttejä :D

Jeesus Kristus elää taivaassa! Halleluja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4046
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1910
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1374
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1306
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1081
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      929
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      917
    Aihe