millainen

opelixi;

Onko kokemuksia diesel Corsista?

2

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • corsanomistaja

Minun edellinen Corsani oli B 1.7 D Swing 5-ov. ('96). Nyt on neljäs Opel menossa ja juuri tuo B-mallin diesel on ollut tähän mennessä kaikkein vähävikaisin - tai voisi jopa sanoa, että viattomin. Toisaalta - auto oli niin köyhästi varusteltu, että eipä siinä oikein ollut mitään rikkimenevääkään... Moottorin teho (60 hv) oli riittämätön, mutta toisaalta auto kulki ainakin omassa ajossani tosi vähällä, tankillisella pääsi lähes 1000 km. Tuossa Corsassa oli Isuzun tekemä kone, nykyisin Corsan dieselit taitaa tehdä Fiat.

• vaikuttaa

Bensaversiolla vain 100€ mennyt korjauksiin 100->150tkm ajossa. Huollot tietenkin päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5781
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      56
      3098
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2665
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      11
      2392
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2103
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2099
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1796
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      14
      1409
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      147
      1344
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      262
      1175
    Aihe