Mistä Porissa saisi suht edullisesti hiustenpidennykset, ja mitä sellaiset yleensä maksaa?
Hiustenpidennys Porissa?
6
5875
Vastaukset
- pidennyksestä..
Ei oo halpaa touhua, maksaa n. 500 eurosta ylöspäin.. Ne itse hiukset ei maksa muutakuin 250€, eli riippuu vähän mitä parturi ottaa työstä. Niitä laittaa varmaan jokanen parturi Porissa, ensin tilataan tukka tukusta ja sitten kiinnitellään... Ainakin Feather Look ja Dallas Pink laittaa niitä ihan varmasti..! Suosittelen, mulla on ollut pidennykset ja oli ne kyllä upeet:)
- jaana25oo
Joo kandee ottaa jos haluaa että oma tukka menee pilalle.Katkeilee meinaan oma hius tosi kivasti.Siitä kandee kyllä maksaa 500e.Kokemusta on...
- make
paljoakaan kun annat kasvaa vaan etkä kyni päätäsi sellaiseksi pojan näköiseksi koliksi..
- Nähty on
Varokaa näitä itseoppineita pidentäjiä. Halvallahan siitä selviää jos tilaa karvat netistä ja joku kaverin kaveri laittaa. Helpolla pääsee jos mokien takia pidennyssinetit liukuu vaan pois, mutta jos esim. osiot on liian isoja tai epämääräisen muotoisia tai ne on liian tiukalla niin pidennykset saattaa pysyä vaikka kuukauden ja sitten irtoavat juurineen pois. Silloin ei paljon naurata, siinä kohtaa käy mielessä että olisiko kannattanut sijoittaa hiukan enemmän.........
Itse olen käyttänyt vain Great Lenghts merkkisiä, koska karvat on äärimmäisen korkealaatuisia (ei takkua) ja kaikki jotka niitä laitaa, on koulutettu tekemään pidennyksiä. Kalliita on mutta kestävät sen 6kk tosi hyvinä.
- AAA----
säveles kävin itse ottamassa.ja tekivät aivan mielettömän hienoa jälkeä.maksaa 3Euroa sinetti ja siihen kuuluu laittaminen.mulla ne pysy 5kk ja olivAT TODELLA HIENOT.SUOSITTELEN
- Nimetön
Oletko oikeasti saanut sinetti pidennyksen pelkällä sinettoien määrän hinnalla?:o ei yhtään tunti hintaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122