Ilmaisia ennustajia

Onko heitä enää?

Jokin aika sitten, ei edes niin kauan, oli sellasia ihmisiä, näkijöitä paikalla, jotka antoivat uskoa, toivoa, rakkautta, hyväksymistä ja apuaan ilman vastalahjoja rahan muodossa. Mutta onko heistä enää KETÄÄN paikalla? Minä vaan kysyn??

67

18281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikalla kysyttäessä

      Onhan meitä, mutta täällä saa vaan ivaa ja lokaa niskaansa eli moni meistä on siirtynyt toisille foorumeille ja kohtaamaan arkipäivässään apua tarvitsevia ihmisiä.

      Ennustaminen on ainutlaatuinen hetki - siksi arvokas ja toistamaton - tätä ei monikaan ymmärrä. On monenlaista turhan kysyjää, testaajaa - ja seassa on niitäkin, jotka todella tarvitsevat apua ja opastusta. Kun heidät sitten valkkaat ja vain heille viestin kirjoitat, niin siitä muut vetävät herneen nenäänsä ja alkavat syyttelemään :(

      Toisista on kiva leikkiä ennustaa ja vaihtaa nimmaria kuin paitaa. Ja jotkut rahastavat - nämä Doktor Pilin oppijen monitaitajat. Me haluamme sanoutua ehdottomasti irti kaikesta sellaisesta näkemiseen liittyvästä, josta vaaditaan rahaa vastineeksi näkemisestä ja toivomme, ettette niihin rahojanne kylväisi!

      Me mietimme asiaa - ehkä avaamme s-postin omille tulkinnoillemme. Katsotaan, saako ajatukseni kannatusta. Periaatteena: ilmaiset ja pyyteettömät ennustukset puolin ja toisin eli me emme hyödy muuta kuin hyvän mielen ja kysyjä vastauksen, mutta jos kysyjän kysymys ei tavoita ketään, on kysyjän myös se hyväksyttävä. Luojan luomaa lahjaa ei parane myöskään haaskata turhanpäiväisyyteen!

      • =) Yes

        Aavistinkin jonkun vastaavan jotakuinkin näin. Minä tiedän! ,että Teitä on mutta ymmärrän myös että jotkut haluavat ja tarvitsevat myös toimeentulonsa tämän lahjan ansiosta. Se on ok. Ja itsekin olen kaikille maksanut, joita olen vaivannut. Mutta hämmennyn, kun tiedän, ettei kaikki edes pysty maksamaan palveluista esim. työttömyyden, rahattomuuden tai muun syyn vuoksi. Kuitenkin näidenkin ihmisten soisi saada vastauksia ja ohjeita elämäänsä. Anteeksi, en tarkoita loukata ketään. Haluaisin vain, että kaikilla olisi mahdollisuus Rakkauteen sosiaaliluokasta riippumatta=)


      • omistaan
        =) Yes kirjoitti:

        Aavistinkin jonkun vastaavan jotakuinkin näin. Minä tiedän! ,että Teitä on mutta ymmärrän myös että jotkut haluavat ja tarvitsevat myös toimeentulonsa tämän lahjan ansiosta. Se on ok. Ja itsekin olen kaikille maksanut, joita olen vaivannut. Mutta hämmennyn, kun tiedän, ettei kaikki edes pysty maksamaan palveluista esim. työttömyyden, rahattomuuden tai muun syyn vuoksi. Kuitenkin näidenkin ihmisten soisi saada vastauksia ja ohjeita elämäänsä. Anteeksi, en tarkoita loukata ketään. Haluaisin vain, että kaikilla olisi mahdollisuus Rakkauteen sosiaaliluokasta riippumatta=)

        huolen pitään kuin taivaan linnuistakin.

        Oikein Hyvää Jatkoa Sinulle Elämäsi Taipaleella!


      • olette kun ette osaa

        edes testaajaa erottaa oikeasta avunpyytäjästä.

        Jos testaaja pyytää teiltä näkemystä johonkin asiaan, mikä siinä oikein sitten tökkii teillä jos kirjoitatte sen mikä näkyy?

        Se mitä sinä nyt tässä sanot kertoo siitä että te ette näekään yhtään mitään. Sen vuoksi teidän pitää kysyä kaikenlaisia lisätietoja asiakkailtanne, että voisitte niiden perusteella arvuutella mistä oikein on kyse ja ennenkaikkea sitä mitä asiakas haluaa kuulla.

        Kuinka moneen yhden lauseen sisältävään viestiin on tullut ennustajalta tai selvänäkijältä vastaus? Ei ainoaankaan! Sen sijaan kun kysyjä kertoo elämäntilanteensa ja elämästään yleensä, vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä ja kaikki ovat tyytyväisiä.

        Tiedätkö, minä olen muutaman kerran vastannut sellaiseen kysymykseen ja avunpyyntöön. Sanon nyt suoraan ettei joku varmasti ymmärrä väärin: Minä en ole koskaan nähnyt yhtään mitään kenellekään. No niin, mutta olen vastannut sellaiseen avunpyyntöön ja vastaukseni olen saanut kiitosta että näin niin hyvin.

        Minä en tuota kovin useasti harrasta koska en pidä siitä että valehtelen ihmisille. Teen sitä vain sen vuoksi että pidän omia taitojani yllä ja myös empiirisen todistusaineiston hankkimisen vuoksi.

        Hyvin usein käy niin, että paikalle tulee näkijä joka lähes kilpailee että saisi viestinsä perille. Viestin joka on täsmälleen samankaltainen kuin minun viestini. Viesti joka on myös täsmälleen samankaltainen kuin jos aloittaja olisi postittanut ongelmansa vaikkapa nyt parisuhde palstalle.

        Jos hän olisi postittanut ongelmansa sinne, hän olisi saanut valtavan paljon neuvoja täysin ilmaiseksi. Sen sijaan nämä näkijät täällä yrittävät vietellä avuttomia ihmisiä jotta saisivat heidät lopulta maksamaan!

        Jos ennustaja tekee ilmaiseksi työtään, se on minulle ihan yksi ja sama eikä haittaa ketään. Sen sijaan jos ennustaja uskottelee että hänen neuvonsa tulevat joltain henkioppaalta tai muulta höpöhöpötaajuudelta, siinä menee se raja. Raja on ehdottomasti ylitetty jos sillä aletaan rahastamaan että näkijä, joka ei kuitenkaan näe yhden lauseen viesteilijän elämästä mitään, alkaa esittämään että on jotenkin yliluonnollisten asioiden kanssa tekemisissä.

        Jos kerran minä, joka en mitään näe, kykenen ennustamaan ja selvänäkemään kysyjän asioita tarkasti niin että saan vielä kiitokset, silloin nämä "näkijät" pystyvät siihen myös, eivätkä he tarvitse mitään yliluonnollisia hihhuleita siihen mukaan.


      • pitkään viestiisi
        olette kun ette osaa kirjoitti:

        edes testaajaa erottaa oikeasta avunpyytäjästä.

        Jos testaaja pyytää teiltä näkemystä johonkin asiaan, mikä siinä oikein sitten tökkii teillä jos kirjoitatte sen mikä näkyy?

        Se mitä sinä nyt tässä sanot kertoo siitä että te ette näekään yhtään mitään. Sen vuoksi teidän pitää kysyä kaikenlaisia lisätietoja asiakkailtanne, että voisitte niiden perusteella arvuutella mistä oikein on kyse ja ennenkaikkea sitä mitä asiakas haluaa kuulla.

        Kuinka moneen yhden lauseen sisältävään viestiin on tullut ennustajalta tai selvänäkijältä vastaus? Ei ainoaankaan! Sen sijaan kun kysyjä kertoo elämäntilanteensa ja elämästään yleensä, vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä ja kaikki ovat tyytyväisiä.

        Tiedätkö, minä olen muutaman kerran vastannut sellaiseen kysymykseen ja avunpyyntöön. Sanon nyt suoraan ettei joku varmasti ymmärrä väärin: Minä en ole koskaan nähnyt yhtään mitään kenellekään. No niin, mutta olen vastannut sellaiseen avunpyyntöön ja vastaukseni olen saanut kiitosta että näin niin hyvin.

        Minä en tuota kovin useasti harrasta koska en pidä siitä että valehtelen ihmisille. Teen sitä vain sen vuoksi että pidän omia taitojani yllä ja myös empiirisen todistusaineiston hankkimisen vuoksi.

        Hyvin usein käy niin, että paikalle tulee näkijä joka lähes kilpailee että saisi viestinsä perille. Viestin joka on täsmälleen samankaltainen kuin minun viestini. Viesti joka on myös täsmälleen samankaltainen kuin jos aloittaja olisi postittanut ongelmansa vaikkapa nyt parisuhde palstalle.

        Jos hän olisi postittanut ongelmansa sinne, hän olisi saanut valtavan paljon neuvoja täysin ilmaiseksi. Sen sijaan nämä näkijät täällä yrittävät vietellä avuttomia ihmisiä jotta saisivat heidät lopulta maksamaan!

        Jos ennustaja tekee ilmaiseksi työtään, se on minulle ihan yksi ja sama eikä haittaa ketään. Sen sijaan jos ennustaja uskottelee että hänen neuvonsa tulevat joltain henkioppaalta tai muulta höpöhöpötaajuudelta, siinä menee se raja. Raja on ehdottomasti ylitetty jos sillä aletaan rahastamaan että näkijä, joka ei kuitenkaan näe yhden lauseen viesteilijän elämästä mitään, alkaa esittämään että on jotenkin yliluonnollisten asioiden kanssa tekemisissä.

        Jos kerran minä, joka en mitään näe, kykenen ennustamaan ja selvänäkemään kysyjän asioita tarkasti niin että saan vielä kiitokset, silloin nämä "näkijät" pystyvät siihen myös, eivätkä he tarvitse mitään yliluonnollisia hihhuleita siihen mukaan.

        Et ymmärtänyt pointtia - testaajille ei yleensä vastata, koska he eivät tarvitse apua, jos vastataan, niin kysyjä tietämättään tarvitsee neuvoja ja opastusta.

        Testaajista on se haitta, että heistä tulee monesti kiusankappaleita, jotka vuoroin kyselevät turhia ja vuoroin pilkkaavat ja ivaavat. Näkijätkin ovat ihmisiä tunteineen ja tämä valitettavasti monelta kiusaajalta unohtuu - puhdistuminen vie aikansa ja on aina pois oikeilta avuntarvitsevilta!

        Tämä nettiennustaminen on uutta ja vaatii sekä avunhakijalta että näkijältä aivan uutta lähestymistapaa. Sellaiset, jotka yhdellä lauseella kyselevät rakkaushuoliaan, eivät tarvitse näkijän neuvoja. Todellinen kysyjä purkavat mieltään, omaa tuskaansa ja ahdistustaan ja luo näin yhteyden näkijään.

        On hyvä, että tunnistat tehneesi väärin, kun vastailet näkijöille esitettyihin kysymyksiin kerätessäsi empiiristä tutkimusaineistoa. Mihin tarkoitukseen sitä keräät - todistaaksesi älysi ylivertaisuuttako ;=) Kun olet noin taitava niin käytä kykyjäsi, auta neuvoillasi ihmisiä - apua tarvitsevia on paljon ja auttajia on vähän. Palvelevat puhelimet tarvitsevat myötätuntoisia kriisityöntekijöitä ja päivystäjiä - ettei tulisi väärinkäsitystä niin tarkoitan tässä esim. lasten ja nuorten auttavia puhelimia kuten Mannerheim -liiton, mielenterveysongelmien parissa työskenteleviä puhelimia, jotka ovat oikeasti pelastaneet monen ihmisen hengen. Eli auttamisen muotoja ja kanavia on paljon! Silloin ei tarvitse roikkua koiran tunneilla täällä kirjoittamassa! Ja helpotat kovasti meidän työtämmekin :=)

        Me uskomme Jumalaan ja toimimme Jumalan antamien armonlahjojen kautta!


      • siis....................
        olette kun ette osaa kirjoitti:

        edes testaajaa erottaa oikeasta avunpyytäjästä.

        Jos testaaja pyytää teiltä näkemystä johonkin asiaan, mikä siinä oikein sitten tökkii teillä jos kirjoitatte sen mikä näkyy?

        Se mitä sinä nyt tässä sanot kertoo siitä että te ette näekään yhtään mitään. Sen vuoksi teidän pitää kysyä kaikenlaisia lisätietoja asiakkailtanne, että voisitte niiden perusteella arvuutella mistä oikein on kyse ja ennenkaikkea sitä mitä asiakas haluaa kuulla.

        Kuinka moneen yhden lauseen sisältävään viestiin on tullut ennustajalta tai selvänäkijältä vastaus? Ei ainoaankaan! Sen sijaan kun kysyjä kertoo elämäntilanteensa ja elämästään yleensä, vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä ja kaikki ovat tyytyväisiä.

        Tiedätkö, minä olen muutaman kerran vastannut sellaiseen kysymykseen ja avunpyyntöön. Sanon nyt suoraan ettei joku varmasti ymmärrä väärin: Minä en ole koskaan nähnyt yhtään mitään kenellekään. No niin, mutta olen vastannut sellaiseen avunpyyntöön ja vastaukseni olen saanut kiitosta että näin niin hyvin.

        Minä en tuota kovin useasti harrasta koska en pidä siitä että valehtelen ihmisille. Teen sitä vain sen vuoksi että pidän omia taitojani yllä ja myös empiirisen todistusaineiston hankkimisen vuoksi.

        Hyvin usein käy niin, että paikalle tulee näkijä joka lähes kilpailee että saisi viestinsä perille. Viestin joka on täsmälleen samankaltainen kuin minun viestini. Viesti joka on myös täsmälleen samankaltainen kuin jos aloittaja olisi postittanut ongelmansa vaikkapa nyt parisuhde palstalle.

        Jos hän olisi postittanut ongelmansa sinne, hän olisi saanut valtavan paljon neuvoja täysin ilmaiseksi. Sen sijaan nämä näkijät täällä yrittävät vietellä avuttomia ihmisiä jotta saisivat heidät lopulta maksamaan!

        Jos ennustaja tekee ilmaiseksi työtään, se on minulle ihan yksi ja sama eikä haittaa ketään. Sen sijaan jos ennustaja uskottelee että hänen neuvonsa tulevat joltain henkioppaalta tai muulta höpöhöpötaajuudelta, siinä menee se raja. Raja on ehdottomasti ylitetty jos sillä aletaan rahastamaan että näkijä, joka ei kuitenkaan näe yhden lauseen viesteilijän elämästä mitään, alkaa esittämään että on jotenkin yliluonnollisten asioiden kanssa tekemisissä.

        Jos kerran minä, joka en mitään näe, kykenen ennustamaan ja selvänäkemään kysyjän asioita tarkasti niin että saan vielä kiitokset, silloin nämä "näkijät" pystyvät siihen myös, eivätkä he tarvitse mitään yliluonnollisia hihhuleita siihen mukaan.

        totta tavallaan, mitä sanot: Jos näkijä haluaa saada kiinni tekstistä, nin sitä pitää olla enmmän (mielestäni, siis minun mielipide ja kokemus) kuin pari sanaa netissä!!! Ei siitä kukaan mitään näe, arvailee vaan. Teksti voi olla vaikka millaista jutustelua, ei sen tarvitse olla "tietoja itsestä" ja suoraa vastausta näkijälle... Kunhan yhteys on "isompi"... Ääni ja näköyhetys ovat parempia, jälleen mielestäni.

        Meilillä olen itsekin saanut kunnon katsannon tulevaan, mutta kerroin näkijälle mitä haluan tietää ja vähän vanhaakin, jotta hän saa paremmin asiasta kiinni... Siis tarinoin enemmään tekstiä. EN SIIS antanut vastauksia suoraan, sillä, se mennenisyys joka minulla on ei liitynyt kysymääni millään lailla.

        Mutta aivan: En itsekkään usko, että parista sanasta bittiavaruudessa voi saada paljoa mitään irti. Asiakkaankin täytyy tämä ymmärtää. Jos haluat olla sanomatta/kertomatta mitään, tarvitaan joku toinen yhteys: eli näkö. Mene tapaamaan selvänäkijää ja istu siellä tuppisuuna ja anna hänen kertoa.


      • Jumalaan?
        pitkään viestiisi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt pointtia - testaajille ei yleensä vastata, koska he eivät tarvitse apua, jos vastataan, niin kysyjä tietämättään tarvitsee neuvoja ja opastusta.

        Testaajista on se haitta, että heistä tulee monesti kiusankappaleita, jotka vuoroin kyselevät turhia ja vuoroin pilkkaavat ja ivaavat. Näkijätkin ovat ihmisiä tunteineen ja tämä valitettavasti monelta kiusaajalta unohtuu - puhdistuminen vie aikansa ja on aina pois oikeilta avuntarvitsevilta!

        Tämä nettiennustaminen on uutta ja vaatii sekä avunhakijalta että näkijältä aivan uutta lähestymistapaa. Sellaiset, jotka yhdellä lauseella kyselevät rakkaushuoliaan, eivät tarvitse näkijän neuvoja. Todellinen kysyjä purkavat mieltään, omaa tuskaansa ja ahdistustaan ja luo näin yhteyden näkijään.

        On hyvä, että tunnistat tehneesi väärin, kun vastailet näkijöille esitettyihin kysymyksiin kerätessäsi empiiristä tutkimusaineistoa. Mihin tarkoitukseen sitä keräät - todistaaksesi älysi ylivertaisuuttako ;=) Kun olet noin taitava niin käytä kykyjäsi, auta neuvoillasi ihmisiä - apua tarvitsevia on paljon ja auttajia on vähän. Palvelevat puhelimet tarvitsevat myötätuntoisia kriisityöntekijöitä ja päivystäjiä - ettei tulisi väärinkäsitystä niin tarkoitan tässä esim. lasten ja nuorten auttavia puhelimia kuten Mannerheim -liiton, mielenterveysongelmien parissa työskenteleviä puhelimia, jotka ovat oikeasti pelastaneet monen ihmisen hengen. Eli auttamisen muotoja ja kanavia on paljon! Silloin ei tarvitse roikkua koiran tunneilla täällä kirjoittamassa! Ja helpotat kovasti meidän työtämmekin :=)

        Me uskomme Jumalaan ja toimimme Jumalan antamien armonlahjojen kautta!

        vaikka heti edeltävässä viestissä tällä palstalla on eräskin kaivamassa sotakirvestä esiin ja omimassa palstaa.

        Jos muuttaisit sen siten että Sinä uskot Jumalaan, niin sen kyllä uskon. Olemme muutaman kerran jo täällä vaihtaneet kommentteja ja minulla henkilökohtaisesti ei ole yhtään mitään sinua vastaan. Jatka vain hommiasi miten haluat kun kerran et yritäkään saada siitä rahaa.

        Mutta älä puhu noiden "muiden" puolesta ja sano heitä "meiksi" koska sinä kyllä tiedät jos olet Jumalan kanssa tekemisissä ja jos olet Jumalalta saanut profetoimisen lahjan että nuo muut näkijät ovat suoraan Perkeleestä jotka luulevat levittävänsä rakkauden sanomaa kun kirjoittelevat leikkivänsä enkeleiden kanssa tai että enkelit ovat antaneet heille voimiaan, eivät he muuten täällä heiluttelisi sotakirveitään!

        Mutta asiaan. Miksi näkijät sitten ovat vastanneet testaajille? Kyllä minä tiedän että testaajista tulee kiusankappaleita teille. Mutta miksi heistä tulee? Sen vuoksi kun he itsekin pystyvät ihan samaan kuin näkijätkin ja sen he osoittavat teille.

        Teillä on varmasti tunteita, ei sitä kukaan tässä väheksy, niitä on kaikilla vai ajattelitko että me olisimme jotenkin tunteettomia? Sen sijaan jos loukkaantuu siitä kun joku osoittaa että näkijät keksivät yliluonnollisuusjuttunsa että saisivat jonkinlaista arvostusta tavallisten tallaajien silmissä, saakin loukkaantua.

        Sellaiset näkijät jotka todella näkevät jotakin eivät tarvitse mitään yhteyttä kertomalla oman elämäntarinansa. Etkö sinä nyt ymmärrä sitä mitä minä tuossa kerroin? Eivät kaikki kysy pelkästään rakkaushuoliaan, esimerkkejä on monia ihan alkoholista, rahasta, rakkaudesta, työstä, harrastuksista, ystävistä, tulevaisuuteen, oikeisiin ratkaisuihin ja menneisyyteen liittyen jne jne. Näistä pidemmän kyselyn kirjoittajista lähes 90% saisivat avun täysin ilmaiseksi muiltakin kuin näkijöiltä kunhan vain tietäisivät mistä kysyä neuvoa. Ja miksi näin on? Siksi että ihmiset eivät ole mitään typeryksiä. Jos sinä luulet että saat näyn tuollaisesta tekstistä, mihin luulet että kirjat ja niiden viihdyttävyys perustuvat? Siihen että useat ihmiset ovat visuaalisia jotka pystyvät näkemään tapahtumat vaikka eivät olisi itse olleet paikalla. Ajatteletko tosiaan että kirjoja (tai noita avunpyyntöviestejä) lukevat eivät saa mitään kuvia päähänsä, mutta ainoastaan te saatte?

        Minäkin näen tuollaisia kuvia ja pystyn niiden perusteella antamaan neuvojani, en siihen muuten pystyisikään. Mutta missään tapauksessa tuo ei ole mitään yliluonnollista.

        Niin ja mihin kerään sitä empiiristä tietoa? Yleensä silloin kun olen teille osoittanut että miten tämä homma toimii käytännössä. En pidä "rikostani" pahana, koska kiitoksia on tullut, mutta minä en itse pidä siitä että tuntematon ihminen joutuu valkoisen valheen uhriksi luullessaan että viestini oli joltakin näkijältä. Minä pidän enemmän rehellisyydestä. Huomaa kuitenkin, että minä en ole koskaan noissa viesteissäni sanonut että olisin näkijä tai että minulla olisi yliluonnollisia kykyjä. Minulla ei ole myöskään ylivertaista älyä, mutta kiitos kohteliaisuudesta.

        Varmasti jos poistun täältä keskustelemasta, helpotan teidän työtänne. Sinun työsi nyt luulisi olevan helppoa kun kerran teet sitä ilmaiseksi ja kun kerran näet niin selvästi. Ihmettelen että miksi täällä väität edes vastaan, koska sanoin jo että ilmaistyöntekijöille minulla ei ole mitään sanottavaa, elleivät he mainosta kykyjään yliluonnollisina (ja epäsuorasti kohota itseään muita ihmisiä paremmaksi.) Voinko muuten kysyä yhtä asiaa, tähän ei ole pakko vastata, mutta näetkö sinä meille koskaan mitään kun luet näitä vastusviestejä ja mitä sinä tarkkaan ottaen silloin näet?

        Jos vielä otan kantaa tuohon elämänkertavastauksiin ja yhden lauseen vastauksiin. Tiedätkö että kaikki ihmiset eivät ole niin avoimia kuin esimerkiksi sinä tai minä. Joku oikeasti apua tarvitseva ei välttämättä kykene edes kirjoittamaan kuin yhden lauseen koska on niin henkisesti sekavassa tilassa, tai edes halua kirjoittaa sen vuoksi kun ehkä ajattelee ettei paljastaisi itsestään muille liikoja. Enkä tarkoita sekavuudella mitään hulluutta, vaan surua, syvää masennusta tai sen sellaista. Miksi näkijät eivät kykene näkemään näiden lauseiden läpi jos kyse on yliluonnollisesta kyvystä? Siksi koska te ette näe yhtään mitään siitä yhdestä lauseesta! Kyse ei ole mistään yhteyden rakentamisesta. Te ette tarvitse mitään yhteyttä kehenkään jos kyse on yliluonnollisesta asiasta. Te tarvitsette pelkästään informaatiota että kykenisitte muodostamaan itse omassa päässänne kuvan tilanteesta ja lähteä sitä kautta selvittämään ongelmavyyhtiä. Se ei ole mitään yliluonnollista kykyä vaan ihan selvää ihmisen päänsisäistä ongelmien selvittelyä joka on meillä kaikilla!

        Ja juuri sen vuoksi näkijät eivät voi auttaa esimerkiksi poliisia rikosten selvittämisessä! Näkijät, aivan kuten poliisitkin, tarvitsevat tietoja niin että he voivat yhdistellä niistä palasista kokonaisuuksia. Aivan samaa työtä teette tekin jotka väitätte että kyse on yliluonnollisesta asiasta, mutta ette muka pysty yhdestä lauseesta näkemään mitään.


      • juu ja ei
        Jumalaan? kirjoitti:

        vaikka heti edeltävässä viestissä tällä palstalla on eräskin kaivamassa sotakirvestä esiin ja omimassa palstaa.

        Jos muuttaisit sen siten että Sinä uskot Jumalaan, niin sen kyllä uskon. Olemme muutaman kerran jo täällä vaihtaneet kommentteja ja minulla henkilökohtaisesti ei ole yhtään mitään sinua vastaan. Jatka vain hommiasi miten haluat kun kerran et yritäkään saada siitä rahaa.

        Mutta älä puhu noiden "muiden" puolesta ja sano heitä "meiksi" koska sinä kyllä tiedät jos olet Jumalan kanssa tekemisissä ja jos olet Jumalalta saanut profetoimisen lahjan että nuo muut näkijät ovat suoraan Perkeleestä jotka luulevat levittävänsä rakkauden sanomaa kun kirjoittelevat leikkivänsä enkeleiden kanssa tai että enkelit ovat antaneet heille voimiaan, eivät he muuten täällä heiluttelisi sotakirveitään!

        Mutta asiaan. Miksi näkijät sitten ovat vastanneet testaajille? Kyllä minä tiedän että testaajista tulee kiusankappaleita teille. Mutta miksi heistä tulee? Sen vuoksi kun he itsekin pystyvät ihan samaan kuin näkijätkin ja sen he osoittavat teille.

        Teillä on varmasti tunteita, ei sitä kukaan tässä väheksy, niitä on kaikilla vai ajattelitko että me olisimme jotenkin tunteettomia? Sen sijaan jos loukkaantuu siitä kun joku osoittaa että näkijät keksivät yliluonnollisuusjuttunsa että saisivat jonkinlaista arvostusta tavallisten tallaajien silmissä, saakin loukkaantua.

        Sellaiset näkijät jotka todella näkevät jotakin eivät tarvitse mitään yhteyttä kertomalla oman elämäntarinansa. Etkö sinä nyt ymmärrä sitä mitä minä tuossa kerroin? Eivät kaikki kysy pelkästään rakkaushuoliaan, esimerkkejä on monia ihan alkoholista, rahasta, rakkaudesta, työstä, harrastuksista, ystävistä, tulevaisuuteen, oikeisiin ratkaisuihin ja menneisyyteen liittyen jne jne. Näistä pidemmän kyselyn kirjoittajista lähes 90% saisivat avun täysin ilmaiseksi muiltakin kuin näkijöiltä kunhan vain tietäisivät mistä kysyä neuvoa. Ja miksi näin on? Siksi että ihmiset eivät ole mitään typeryksiä. Jos sinä luulet että saat näyn tuollaisesta tekstistä, mihin luulet että kirjat ja niiden viihdyttävyys perustuvat? Siihen että useat ihmiset ovat visuaalisia jotka pystyvät näkemään tapahtumat vaikka eivät olisi itse olleet paikalla. Ajatteletko tosiaan että kirjoja (tai noita avunpyyntöviestejä) lukevat eivät saa mitään kuvia päähänsä, mutta ainoastaan te saatte?

        Minäkin näen tuollaisia kuvia ja pystyn niiden perusteella antamaan neuvojani, en siihen muuten pystyisikään. Mutta missään tapauksessa tuo ei ole mitään yliluonnollista.

        Niin ja mihin kerään sitä empiiristä tietoa? Yleensä silloin kun olen teille osoittanut että miten tämä homma toimii käytännössä. En pidä "rikostani" pahana, koska kiitoksia on tullut, mutta minä en itse pidä siitä että tuntematon ihminen joutuu valkoisen valheen uhriksi luullessaan että viestini oli joltakin näkijältä. Minä pidän enemmän rehellisyydestä. Huomaa kuitenkin, että minä en ole koskaan noissa viesteissäni sanonut että olisin näkijä tai että minulla olisi yliluonnollisia kykyjä. Minulla ei ole myöskään ylivertaista älyä, mutta kiitos kohteliaisuudesta.

        Varmasti jos poistun täältä keskustelemasta, helpotan teidän työtänne. Sinun työsi nyt luulisi olevan helppoa kun kerran teet sitä ilmaiseksi ja kun kerran näet niin selvästi. Ihmettelen että miksi täällä väität edes vastaan, koska sanoin jo että ilmaistyöntekijöille minulla ei ole mitään sanottavaa, elleivät he mainosta kykyjään yliluonnollisina (ja epäsuorasti kohota itseään muita ihmisiä paremmaksi.) Voinko muuten kysyä yhtä asiaa, tähän ei ole pakko vastata, mutta näetkö sinä meille koskaan mitään kun luet näitä vastusviestejä ja mitä sinä tarkkaan ottaen silloin näet?

        Jos vielä otan kantaa tuohon elämänkertavastauksiin ja yhden lauseen vastauksiin. Tiedätkö että kaikki ihmiset eivät ole niin avoimia kuin esimerkiksi sinä tai minä. Joku oikeasti apua tarvitseva ei välttämättä kykene edes kirjoittamaan kuin yhden lauseen koska on niin henkisesti sekavassa tilassa, tai edes halua kirjoittaa sen vuoksi kun ehkä ajattelee ettei paljastaisi itsestään muille liikoja. Enkä tarkoita sekavuudella mitään hulluutta, vaan surua, syvää masennusta tai sen sellaista. Miksi näkijät eivät kykene näkemään näiden lauseiden läpi jos kyse on yliluonnollisesta kyvystä? Siksi koska te ette näe yhtään mitään siitä yhdestä lauseesta! Kyse ei ole mistään yhteyden rakentamisesta. Te ette tarvitse mitään yhteyttä kehenkään jos kyse on yliluonnollisesta asiasta. Te tarvitsette pelkästään informaatiota että kykenisitte muodostamaan itse omassa päässänne kuvan tilanteesta ja lähteä sitä kautta selvittämään ongelmavyyhtiä. Se ei ole mitään yliluonnollista kykyä vaan ihan selvää ihmisen päänsisäistä ongelmien selvittelyä joka on meillä kaikilla!

        Ja juuri sen vuoksi näkijät eivät voi auttaa esimerkiksi poliisia rikosten selvittämisessä! Näkijät, aivan kuten poliisitkin, tarvitsevat tietoja niin että he voivat yhdistellä niistä palasista kokonaisuuksia. Aivan samaa työtä teette tekin jotka väitätte että kyse on yliluonnollisesta asiasta, mutta ette muka pysty yhdestä lauseesta näkemään mitään.

        "Ja juuri sen vuoksi näkijät eivät voi auttaa esimerkiksi poliisia rikosten selvittämisessä! Näkijät, aivan kuten poliisitkin, tarvitsevat tietoja niin että he voivat yhdistellä niistä palasista kokonaisuuksia. Aivan samaa työtä teette tekin jotka väitätte että kyse on yliluonnollisesta asiasta, mutta ette muka pysty yhdestä lauseesta näkemään mitään."

        Tuota...On näkijöitä, joilta kysytään apua tällaisissa tilanteisa, joissa virkavalta ei pääse yhtikäs mihinkään lopputulokseen. Näin se vaan on.

        Ja kyllä, yhdestä lausessta netissä ei näe mitään, ei yhtikäs mitään. Olet oikeassa. Mutta näkijöitäkin on erilaisia, moni tarvitsee vain näköyhteyden asiakkaaseen ja pystyy kertoa tulevan. Moni tarvitsee sitten sen äänen. Mutta eihän sitä kannata näkijälle kertoa valmiiita vastauksia, jos haluaa tietää onko hän "oikea". Jutella voi vaikka ja mitä.


      • että näkijälle
        siis.................... kirjoitti:

        totta tavallaan, mitä sanot: Jos näkijä haluaa saada kiinni tekstistä, nin sitä pitää olla enmmän (mielestäni, siis minun mielipide ja kokemus) kuin pari sanaa netissä!!! Ei siitä kukaan mitään näe, arvailee vaan. Teksti voi olla vaikka millaista jutustelua, ei sen tarvitse olla "tietoja itsestä" ja suoraa vastausta näkijälle... Kunhan yhteys on "isompi"... Ääni ja näköyhetys ovat parempia, jälleen mielestäni.

        Meilillä olen itsekin saanut kunnon katsannon tulevaan, mutta kerroin näkijälle mitä haluan tietää ja vähän vanhaakin, jotta hän saa paremmin asiasta kiinni... Siis tarinoin enemmään tekstiä. EN SIIS antanut vastauksia suoraan, sillä, se mennenisyys joka minulla on ei liitynyt kysymääni millään lailla.

        Mutta aivan: En itsekkään usko, että parista sanasta bittiavaruudessa voi saada paljoa mitään irti. Asiakkaankin täytyy tämä ymmärtää. Jos haluat olla sanomatta/kertomatta mitään, tarvitaan joku toinen yhteys: eli näkö. Mene tapaamaan selvänäkijää ja istu siellä tuppisuuna ja anna hänen kertoa.

        riittää pelkästään täysin asiasisällötön teksti että näkijä saisi yhteyden asiakkaaseen?

        Jos vaikkapa asiakas kirjoittaa täysin järjettömiä lauseita kymmenen tai viisitoista peräkkäin, niin silloin näkijä saa häneen yhteyden paremmin kuin jos avunpyytäjä kirjoittaisi pelkästään että "Rakkaudessa huolia, voisiko joku näkijöistä auttaa ja kertoa tulevaisuudestani?"

        Uskallan väittää että ei tule onnistumaan.

        Niin, et antanut vastauksia suoraan. Mutta kuitenkin kerroit elämästäsi ja siitä millainen ihminen olet. Ei siihen mitään yliluonnollisuutta tarvita että asioita voi yhdistellä vaikka se mitä kerroit ei olisikaan liittynyt siihen mitä kysyit. Tuleehan sinullekin jostain ihmisestä tietynlainen mielikuva kun tapaat ihmisen ensikerran. Joskus se mielikuva on oikea, joskus taas täysin väärä. Se millainen mielikuva sinulle tulee liittyy suoraan siihen kuinka paljon kokemusta sinulla on ihmisten kanssa oleilusta.

        Sama koskee myös näköyhteyttä. Kun näkijän luokse tulee ihminen joka ei anna itsestään mitään, näkijällä menee pasmat sekaisin ja silloin näkijä antaa täysin ympäripyöreitä vastauksia perustuen siihen miltä asiakas näyttää, ei siihen millainen ihminen asiakas todella voi olla.

        Aina välillä on tehty kokeita näkijän ja asiakkaan välisestä toiminnasta ja väistämättä näkijä ei ole nähnyt että kyse on testaajasta. Jos asiakas on ollut ihan aito asiakas eikä testaaja, on huomattu että hyvin usein asiakas on näkijää enemmän äänessä. Pukeutuminen ja käyttäytyminen ohjaa myös todella paljon näkijän näkyjä. Esimerkiksi pukuun pukeutunut, sliipatun ja määrätietoisen oloinen mies voi saada viestejä joissa rauhallista aikaa kannattaisi lisätä ja unohtaa välillä työnteko jne, vaikka asiakas olisi oikeasti täysi laiskamato.

        Nyt voikin kysyä että missä se yliluonnollinen näkijän kyky oikein viipyy kun tuollaiseen haksahtavat? Vai onko tässä taas kyse siitä että: "Suurin osa näkijöistä on huonoja, rahanahneita jne. Mutta jos minä olisin ollut paikalla tai jos se minun tuntema näkijä olisi ollut paikalla, näin ei olisi koskaan tapahtunut ikinä ei varmasti niin!"


      • sotkeuduin ketjuun
        että näkijälle kirjoitti:

        riittää pelkästään täysin asiasisällötön teksti että näkijä saisi yhteyden asiakkaaseen?

        Jos vaikkapa asiakas kirjoittaa täysin järjettömiä lauseita kymmenen tai viisitoista peräkkäin, niin silloin näkijä saa häneen yhteyden paremmin kuin jos avunpyytäjä kirjoittaisi pelkästään että "Rakkaudessa huolia, voisiko joku näkijöistä auttaa ja kertoa tulevaisuudestani?"

        Uskallan väittää että ei tule onnistumaan.

        Niin, et antanut vastauksia suoraan. Mutta kuitenkin kerroit elämästäsi ja siitä millainen ihminen olet. Ei siihen mitään yliluonnollisuutta tarvita että asioita voi yhdistellä vaikka se mitä kerroit ei olisikaan liittynyt siihen mitä kysyit. Tuleehan sinullekin jostain ihmisestä tietynlainen mielikuva kun tapaat ihmisen ensikerran. Joskus se mielikuva on oikea, joskus taas täysin väärä. Se millainen mielikuva sinulle tulee liittyy suoraan siihen kuinka paljon kokemusta sinulla on ihmisten kanssa oleilusta.

        Sama koskee myös näköyhteyttä. Kun näkijän luokse tulee ihminen joka ei anna itsestään mitään, näkijällä menee pasmat sekaisin ja silloin näkijä antaa täysin ympäripyöreitä vastauksia perustuen siihen miltä asiakas näyttää, ei siihen millainen ihminen asiakas todella voi olla.

        Aina välillä on tehty kokeita näkijän ja asiakkaan välisestä toiminnasta ja väistämättä näkijä ei ole nähnyt että kyse on testaajasta. Jos asiakas on ollut ihan aito asiakas eikä testaaja, on huomattu että hyvin usein asiakas on näkijää enemmän äänessä. Pukeutuminen ja käyttäytyminen ohjaa myös todella paljon näkijän näkyjä. Esimerkiksi pukuun pukeutunut, sliipatun ja määrätietoisen oloinen mies voi saada viestejä joissa rauhallista aikaa kannattaisi lisätä ja unohtaa välillä työnteko jne, vaikka asiakas olisi oikeasti täysi laiskamato.

        Nyt voikin kysyä että missä se yliluonnollinen näkijän kyky oikein viipyy kun tuollaiseen haksahtavat? Vai onko tässä taas kyse siitä että: "Suurin osa näkijöistä on huonoja, rahanahneita jne. Mutta jos minä olisin ollut paikalla tai jos se minun tuntema näkijä olisi ollut paikalla, näin ei olisi koskaan tapahtunut ikinä ei varmasti niin!"

        vasta ensimmäistä kertaa, joten en ole se keneksi luulet.

        No mutta asiaan, ei en sanonut niin, esim. valheet jne. eivät auta pitkälle, näyt menee prinkkalaan... tai itse asiassa, näky kyllä pysyy samana, mutta tulkinta voi olla toinen, sillä näkijä olettaa asiakkaan olevan rehellinen. En tiedä ymmärsitkö mitä tarkoitin? Itsestään voi kertoa kertomatta mitään, kertoa tunnoistaan ja mitä haluaa elämältä. Näkijä sitten (rehellinen siis) kertoo mitä näkee. Ja huono näkijä eli huijari peesaa asiakasta/haluja vaikka tuleva tilanne olisi toinen.


        Lainaan sinua:
        "Niin, et antanut vastauksia suoraan. Mutta kuitenkin kerroit elämästäsi ja siitä millainen ihminen olet. Ei siihen mitään yliluonnollisuutta tarvita että asioita voi yhdistellä vaikka se mitä kerroit ei olisikaan liittynyt siihen mitä kysyit. Tuleehan sinullekin jostain ihmisestä tietynlainen mielikuva kun tapaat ihmisen ensikerran. Joskus se mielikuva on oikea, joskus taas täysin väärä. Se millainen mielikuva sinulle tulee liittyy suoraan siihen kuinka paljon kokemusta sinulla on ihmisten kanssa oleilusta.

        Sama koskee myös näköyhteyttä. Kun näkijän luokse tulee ihminen joka ei anna itsestään mitään, näkijällä menee pasmat sekaisin ja silloin näkijä antaa täysin ympäripyöreitä vastauksia perustuen siihen miltä asiakas näyttää, ei siihen millainen ihminen asiakas todella voi olla. "

        Kyllä mielikuva tulee kaikile kaikista. Mutta näkeminen, siis oikea selvänäkö, ei ole ensitapamisen meilikuva vaan tulevaa/tapahtumia. Menneisyydellä ei ole tekoa tulevaisuuden kanssa useinkaan. Itse yleensä annan näkijälle vapaat kädet kertoa, en siis valita esim. miehenpuuteta vaikka sanoisin olevani eronnut. Kyllä näkijä näkee onko elämässäni joku vai ei. Ja mitä sitten tulee.

        Ja kyllä, aivan, "huono" näkijä ottaa liikaa ulkonäöstä kiinni ja olettaa. Hän onkin huono silloin tekemään työtä niin. Toiset tekevät sen puhelimitse juuri tämän asian takia.

        Viimeisiin lauseisiisi vastaten. Juuri näin, huonoja on. Mutta hyviäkin on. Ja huijareita. Huijari on näkijä joka puvun perusteella kategoroi asiakkaan tiettyyn paikkaan/elämäntilanteeseen.

        Ja kyllä, itse onnekseni tiedän muutaman näkijän, oikean siis. Mutta enpä usko heidänkään 100%:sti kaikkea osavan oikein tulkita. Jos haluat tietää rahastavatko he: eivät kaikki.

        Tämä on minun koekmukseni ja tietoni asiasta, en tiedä osanko sinua vakuuttaa, mutta sillä ei niin väliä ole, koska tiedän todeksi ja näin olen mielipiteeni muokannut. Niinkuin sinäkin, ja sinulla on siihen kaikki oikeus.


      • Näkijän osasta
        Jumalaan? kirjoitti:

        vaikka heti edeltävässä viestissä tällä palstalla on eräskin kaivamassa sotakirvestä esiin ja omimassa palstaa.

        Jos muuttaisit sen siten että Sinä uskot Jumalaan, niin sen kyllä uskon. Olemme muutaman kerran jo täällä vaihtaneet kommentteja ja minulla henkilökohtaisesti ei ole yhtään mitään sinua vastaan. Jatka vain hommiasi miten haluat kun kerran et yritäkään saada siitä rahaa.

        Mutta älä puhu noiden "muiden" puolesta ja sano heitä "meiksi" koska sinä kyllä tiedät jos olet Jumalan kanssa tekemisissä ja jos olet Jumalalta saanut profetoimisen lahjan että nuo muut näkijät ovat suoraan Perkeleestä jotka luulevat levittävänsä rakkauden sanomaa kun kirjoittelevat leikkivänsä enkeleiden kanssa tai että enkelit ovat antaneet heille voimiaan, eivät he muuten täällä heiluttelisi sotakirveitään!

        Mutta asiaan. Miksi näkijät sitten ovat vastanneet testaajille? Kyllä minä tiedän että testaajista tulee kiusankappaleita teille. Mutta miksi heistä tulee? Sen vuoksi kun he itsekin pystyvät ihan samaan kuin näkijätkin ja sen he osoittavat teille.

        Teillä on varmasti tunteita, ei sitä kukaan tässä väheksy, niitä on kaikilla vai ajattelitko että me olisimme jotenkin tunteettomia? Sen sijaan jos loukkaantuu siitä kun joku osoittaa että näkijät keksivät yliluonnollisuusjuttunsa että saisivat jonkinlaista arvostusta tavallisten tallaajien silmissä, saakin loukkaantua.

        Sellaiset näkijät jotka todella näkevät jotakin eivät tarvitse mitään yhteyttä kertomalla oman elämäntarinansa. Etkö sinä nyt ymmärrä sitä mitä minä tuossa kerroin? Eivät kaikki kysy pelkästään rakkaushuoliaan, esimerkkejä on monia ihan alkoholista, rahasta, rakkaudesta, työstä, harrastuksista, ystävistä, tulevaisuuteen, oikeisiin ratkaisuihin ja menneisyyteen liittyen jne jne. Näistä pidemmän kyselyn kirjoittajista lähes 90% saisivat avun täysin ilmaiseksi muiltakin kuin näkijöiltä kunhan vain tietäisivät mistä kysyä neuvoa. Ja miksi näin on? Siksi että ihmiset eivät ole mitään typeryksiä. Jos sinä luulet että saat näyn tuollaisesta tekstistä, mihin luulet että kirjat ja niiden viihdyttävyys perustuvat? Siihen että useat ihmiset ovat visuaalisia jotka pystyvät näkemään tapahtumat vaikka eivät olisi itse olleet paikalla. Ajatteletko tosiaan että kirjoja (tai noita avunpyyntöviestejä) lukevat eivät saa mitään kuvia päähänsä, mutta ainoastaan te saatte?

        Minäkin näen tuollaisia kuvia ja pystyn niiden perusteella antamaan neuvojani, en siihen muuten pystyisikään. Mutta missään tapauksessa tuo ei ole mitään yliluonnollista.

        Niin ja mihin kerään sitä empiiristä tietoa? Yleensä silloin kun olen teille osoittanut että miten tämä homma toimii käytännössä. En pidä "rikostani" pahana, koska kiitoksia on tullut, mutta minä en itse pidä siitä että tuntematon ihminen joutuu valkoisen valheen uhriksi luullessaan että viestini oli joltakin näkijältä. Minä pidän enemmän rehellisyydestä. Huomaa kuitenkin, että minä en ole koskaan noissa viesteissäni sanonut että olisin näkijä tai että minulla olisi yliluonnollisia kykyjä. Minulla ei ole myöskään ylivertaista älyä, mutta kiitos kohteliaisuudesta.

        Varmasti jos poistun täältä keskustelemasta, helpotan teidän työtänne. Sinun työsi nyt luulisi olevan helppoa kun kerran teet sitä ilmaiseksi ja kun kerran näet niin selvästi. Ihmettelen että miksi täällä väität edes vastaan, koska sanoin jo että ilmaistyöntekijöille minulla ei ole mitään sanottavaa, elleivät he mainosta kykyjään yliluonnollisina (ja epäsuorasti kohota itseään muita ihmisiä paremmaksi.) Voinko muuten kysyä yhtä asiaa, tähän ei ole pakko vastata, mutta näetkö sinä meille koskaan mitään kun luet näitä vastusviestejä ja mitä sinä tarkkaan ottaen silloin näet?

        Jos vielä otan kantaa tuohon elämänkertavastauksiin ja yhden lauseen vastauksiin. Tiedätkö että kaikki ihmiset eivät ole niin avoimia kuin esimerkiksi sinä tai minä. Joku oikeasti apua tarvitseva ei välttämättä kykene edes kirjoittamaan kuin yhden lauseen koska on niin henkisesti sekavassa tilassa, tai edes halua kirjoittaa sen vuoksi kun ehkä ajattelee ettei paljastaisi itsestään muille liikoja. Enkä tarkoita sekavuudella mitään hulluutta, vaan surua, syvää masennusta tai sen sellaista. Miksi näkijät eivät kykene näkemään näiden lauseiden läpi jos kyse on yliluonnollisesta kyvystä? Siksi koska te ette näe yhtään mitään siitä yhdestä lauseesta! Kyse ei ole mistään yhteyden rakentamisesta. Te ette tarvitse mitään yhteyttä kehenkään jos kyse on yliluonnollisesta asiasta. Te tarvitsette pelkästään informaatiota että kykenisitte muodostamaan itse omassa päässänne kuvan tilanteesta ja lähteä sitä kautta selvittämään ongelmavyyhtiä. Se ei ole mitään yliluonnollista kykyä vaan ihan selvää ihmisen päänsisäistä ongelmien selvittelyä joka on meillä kaikilla!

        Ja juuri sen vuoksi näkijät eivät voi auttaa esimerkiksi poliisia rikosten selvittämisessä! Näkijät, aivan kuten poliisitkin, tarvitsevat tietoja niin että he voivat yhdistellä niistä palasista kokonaisuuksia. Aivan samaa työtä teette tekin jotka väitätte että kyse on yliluonnollisesta asiasta, mutta ette muka pysty yhdestä lauseesta näkemään mitään.

        Olet tosissasi uskosi/näkemystesi/ajatustesi kanssa, pidän siitä :) Ja tämä ei tosiaankaan ole henkilökohtaista. Sinunlaista vastaväittäjäähän ihan ihailee, olet toista rotua kuin ne loanheittäjät! Kohteliaisuudet on vaihdettu eli siirrytäänpä asiaan - jälleen kerran!

        Niin olet oikeassa, on paljon nuoria ja iäkkäämpiäkin ennustajiksi heittäytyneitä - luulevat aluksi tätä kivaksi leikiksi, antavat huomaamattaan pirulle pikkusormensa ja ennen kuin huomaavatkaan on piru vienyt jo koko käden. Tekevät sielulleen hallaa ja jopa myyvätkin sen tiedostamattaan (Goethe) - olen yrittänyt varoittaa tästä leikistä, mutta varsin huonolla menestyksellä.

        Miksi Näkijöillä on aina ollut paikkansa tässä systeemissä, missä elämme, on se, ettei niin sanottu virallinen apu tavoita läheskään kaikkia apua tarvitsevia ja etsiviä. Tiedät sen itsekin! Järjestelmämme on menossa yhä huonommaksi apua tarvitsevien ihmisten osalta ja myös sen joudut tunnustamaan, kun rehellisesti asiaa mietit ja jos et usko, niin teepä empiiristä tutkimusta asiasta - ja kirjoita näiden apua hakevien puolesta, koska sinulle on kirjoittamisen lahja suotu!

        Olet oikeassa siinä, että yhdessä lauseessakin voi kertoa koko elämänsä tarinan, kun se tulee aidosti suoraan sydämestä eli ei aina voi sivuuttaa yhden lauseen kirjoittajiakaan. Ja myös se on totta, että joillekin tuon yhden lauseen tekeminen on ollut suuri ponnistus.

        Kun kysyit, mitä näen teistä kirjoittajista, niin Sinusta saan vahvoja tunnelmia, ymmärrän mielentilasi, vakaumuksesi syvyyden, olet liian ehdoton mielipiteinesi, mutta kukapa ei olisi. Näen kyllä paljon muutakin - hassua, olemme jollain tavalla sukulaissieluja ehdottomuudessamme, maailmankatsomuksemme perustassa eli voisimme vaihtaa helposti paikkoja eli minä kirjoittaisin kuin sinä ja toisin päin.

        Vielä näkemisestä siihen liittyy herkkyys aistia pieniäkin viestejä toisesta ihmisestä - sanat, pukeutuminen, eleet, ilmeet kaikki kertovat jatkuvasti omaa tarinaansa, joka yhdistyy tajunnanvirtaani. Suuri huvini onkin istua esim. kahvilassa tai bussissa seuraamassa ihmisiä - joskus tekisi mieleni avata suuni ja kertoa vastaus äänettömään kysymykseen/ongelmaan - en sitä tee, koska pitäisivät "hulluna". Mutta useita kertoja olen äimistynyt, kun joku tuntematon onkin tullut huolineen luokseni ja pyytänyt suoraan apuani - Jumala on armollinen hädänalaisille ja käyttää minua silloin työvälineenään - Voima, joka valtaa minut silloin on Suuri ja Vahva - sydän hakkaa viimeistä päivää, ajatus on kristallinkirkas ja sanat löytyvät/pulpahtavat suustani kuin itsestään. Niiden hetkien vuoksi kannattaa elää! Miksi olen täällä nyt - sekin on johdatusta - myös täällä joku tarvitsee minua joskus :=)


      • ennustaja-Taani
        =) Yes kirjoitti:

        Aavistinkin jonkun vastaavan jotakuinkin näin. Minä tiedän! ,että Teitä on mutta ymmärrän myös että jotkut haluavat ja tarvitsevat myös toimeentulonsa tämän lahjan ansiosta. Se on ok. Ja itsekin olen kaikille maksanut, joita olen vaivannut. Mutta hämmennyn, kun tiedän, ettei kaikki edes pysty maksamaan palveluista esim. työttömyyden, rahattomuuden tai muun syyn vuoksi. Kuitenkin näidenkin ihmisten soisi saada vastauksia ja ohjeita elämäänsä. Anteeksi, en tarkoita loukata ketään. Haluaisin vain, että kaikilla olisi mahdollisuus Rakkauteen sosiaaliluokasta riippumatta=)

        huomioida vähävaraisia mutta se oli jotenkin väärin. Tällaisen kuvan sain tuolla markkinointipalstalla. Olisin tehnyt luentaa halvemmalla, mutta taivuin arvostelun edessä.


      • oobee
        ennustaja-Taani kirjoitti:

        huomioida vähävaraisia mutta se oli jotenkin väärin. Tällaisen kuvan sain tuolla markkinointipalstalla. Olisin tehnyt luentaa halvemmalla, mutta taivuin arvostelun edessä.

        Itku tulee. Painu töihin siitä, ettes häpeä äitisi silmien edessä. huijaat heikkojen rahoja.


      • saankohan toita..onkohan entinen poikaystavani saanut ranngistuksen pahoista teoistaan.pysynko terveena


      • ja vain sinulle
        Ritu-57 kirjoitti:

        saankohan toita..onkohan entinen poikaystavani saanut ranngistuksen pahoista teoistaan.pysynko terveena

        sanon suoraan että työt ovat vähän kiikun kaakun, joten niistä en lupaa mittään juuta enkä jaata. Kun ei näy sillä suunnalla mitään niin ei näy. Toivotaan yhdessä parasta.

        Entinen poikaystäväsi on sinun kannaltasi saanut kyllä rangaistuksen, ei sekaannu ja sekoita enää sinun elämääsi.

        Sairautta ja mitään sen suuntaista suurempaa ongelmaa ei ole näköpiirissä pitkiin aikoihin.

        Sellaista viestiä tulee vielä että "oleppas huoleti", mitä se sitten tarkoittaakaan.


      • ei ennustaja mutta mentalisti
        että näkijälle kirjoitti:

        riittää pelkästään täysin asiasisällötön teksti että näkijä saisi yhteyden asiakkaaseen?

        Jos vaikkapa asiakas kirjoittaa täysin järjettömiä lauseita kymmenen tai viisitoista peräkkäin, niin silloin näkijä saa häneen yhteyden paremmin kuin jos avunpyytäjä kirjoittaisi pelkästään että "Rakkaudessa huolia, voisiko joku näkijöistä auttaa ja kertoa tulevaisuudestani?"

        Uskallan väittää että ei tule onnistumaan.

        Niin, et antanut vastauksia suoraan. Mutta kuitenkin kerroit elämästäsi ja siitä millainen ihminen olet. Ei siihen mitään yliluonnollisuutta tarvita että asioita voi yhdistellä vaikka se mitä kerroit ei olisikaan liittynyt siihen mitä kysyit. Tuleehan sinullekin jostain ihmisestä tietynlainen mielikuva kun tapaat ihmisen ensikerran. Joskus se mielikuva on oikea, joskus taas täysin väärä. Se millainen mielikuva sinulle tulee liittyy suoraan siihen kuinka paljon kokemusta sinulla on ihmisten kanssa oleilusta.

        Sama koskee myös näköyhteyttä. Kun näkijän luokse tulee ihminen joka ei anna itsestään mitään, näkijällä menee pasmat sekaisin ja silloin näkijä antaa täysin ympäripyöreitä vastauksia perustuen siihen miltä asiakas näyttää, ei siihen millainen ihminen asiakas todella voi olla.

        Aina välillä on tehty kokeita näkijän ja asiakkaan välisestä toiminnasta ja väistämättä näkijä ei ole nähnyt että kyse on testaajasta. Jos asiakas on ollut ihan aito asiakas eikä testaaja, on huomattu että hyvin usein asiakas on näkijää enemmän äänessä. Pukeutuminen ja käyttäytyminen ohjaa myös todella paljon näkijän näkyjä. Esimerkiksi pukuun pukeutunut, sliipatun ja määrätietoisen oloinen mies voi saada viestejä joissa rauhallista aikaa kannattaisi lisätä ja unohtaa välillä työnteko jne, vaikka asiakas olisi oikeasti täysi laiskamato.

        Nyt voikin kysyä että missä se yliluonnollinen näkijän kyky oikein viipyy kun tuollaiseen haksahtavat? Vai onko tässä taas kyse siitä että: "Suurin osa näkijöistä on huonoja, rahanahneita jne. Mutta jos minä olisin ollut paikalla tai jos se minun tuntema näkijä olisi ollut paikalla, näin ei olisi koskaan tapahtunut ikinä ei varmasti niin!"

        sinusta sanosin sen kirjotuksen perusteella että oot lopen kyllästynyt huijareihin ja haluaisit kuitenkin sen aidon ja oikean joka näkee sinne tulevaisuuteen. Eikä kerro vaan mitä ulkokuori sanoo meistä vaan sen tulevaisuuden. Itse uskon ennustajiin jollakin tavalla mutta loppujen lopuksi en usko koska tiedän sen huijaus keinon mutta tiedän ne selittämättömät jutut jotka ovat sitten niitä miten jotkut kertovat ihmisestä ihan nimiä ja menneisyyttä tietämättä mitään. Itse haluaisin saada kunnon ennustajalta ennustuksen mutta aika vaikeaa on löytää se joka oikeasti näkee tulevaisuuteen. En halua mitään tapaat "komea miehen matkalla juttuja" tai mikä tunne kuvaus sopii 100 000 muuhunkin henkilöön. Ihan sellaisen joka osaa sanoa että tarkalleen mitä odottetavissa ja mitä teen telavaisuudessa omistanko tulevaisuuden auton ja miten helpottuu elämä muuten? :)


      • Testaajatar
        pitkään viestiisi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt pointtia - testaajille ei yleensä vastata, koska he eivät tarvitse apua, jos vastataan, niin kysyjä tietämättään tarvitsee neuvoja ja opastusta.

        Testaajista on se haitta, että heistä tulee monesti kiusankappaleita, jotka vuoroin kyselevät turhia ja vuoroin pilkkaavat ja ivaavat. Näkijätkin ovat ihmisiä tunteineen ja tämä valitettavasti monelta kiusaajalta unohtuu - puhdistuminen vie aikansa ja on aina pois oikeilta avuntarvitsevilta!

        Tämä nettiennustaminen on uutta ja vaatii sekä avunhakijalta että näkijältä aivan uutta lähestymistapaa. Sellaiset, jotka yhdellä lauseella kyselevät rakkaushuoliaan, eivät tarvitse näkijän neuvoja. Todellinen kysyjä purkavat mieltään, omaa tuskaansa ja ahdistustaan ja luo näin yhteyden näkijään.

        On hyvä, että tunnistat tehneesi väärin, kun vastailet näkijöille esitettyihin kysymyksiin kerätessäsi empiiristä tutkimusaineistoa. Mihin tarkoitukseen sitä keräät - todistaaksesi älysi ylivertaisuuttako ;=) Kun olet noin taitava niin käytä kykyjäsi, auta neuvoillasi ihmisiä - apua tarvitsevia on paljon ja auttajia on vähän. Palvelevat puhelimet tarvitsevat myötätuntoisia kriisityöntekijöitä ja päivystäjiä - ettei tulisi väärinkäsitystä niin tarkoitan tässä esim. lasten ja nuorten auttavia puhelimia kuten Mannerheim -liiton, mielenterveysongelmien parissa työskenteleviä puhelimia, jotka ovat oikeasti pelastaneet monen ihmisen hengen. Eli auttamisen muotoja ja kanavia on paljon! Silloin ei tarvitse roikkua koiran tunneilla täällä kirjoittamassa! Ja helpotat kovasti meidän työtämmekin :=)

        Me uskomme Jumalaan ja toimimme Jumalan antamien armonlahjojen kautta!

        Eli kannattaa vain vastata apua tarvitseville ja pientä palkkiota vastaan? Mielestäni on arvelluttavaa laskuttaa epätöivoista neuvojen antamisella, varsinkin kun hän voi muutenkin painia rahavaikeuksien kanssa. Tämä vielä tehdään Jumalan nimeen...hmmm vähän outoa.


      • jari.45
        ja vain sinulle kirjoitti:

        sanon suoraan että työt ovat vähän kiikun kaakun, joten niistä en lupaa mittään juuta enkä jaata. Kun ei näy sillä suunnalla mitään niin ei näy. Toivotaan yhdessä parasta.

        Entinen poikaystäväsi on sinun kannaltasi saanut kyllä rangaistuksen, ei sekaannu ja sekoita enää sinun elämääsi.

        Sairautta ja mitään sen suuntaista suurempaa ongelmaa ei ole näköpiirissä pitkiin aikoihin.

        Sellaista viestiä tulee vielä että "oleppas huoleti", mitä se sitten tarkoittaakaan.

        Hei.. Kerro mullekki lähitulevaisuudestani?


      • totuus esiin
        ennustaja-Taani kirjoitti:

        huomioida vähävaraisia mutta se oli jotenkin väärin. Tällaisen kuvan sain tuolla markkinointipalstalla. Olisin tehnyt luentaa halvemmalla, mutta taivuin arvostelun edessä.

        Meillä vähävaraisilla, ei ole pistää yhtään rahaa ennustuksiin, siksi ei varmaan toiminutkaan. Sinunhan olisi se pitänyt jo tietää, jos ennustaja/selvännäkijänä esiinnyyt, siihen kun ei tarvitse mitään "lahjoja" vain tervettä järkeä, että tajuaa että vähävaraisen syöminen voi olla kiinni jopa parista kolikosta.


      • Yksin

        Sääli että tietämättömät ihmiset pilkkaavat ja ivaavat teitä ennustajia. Itse olen käynyt ennustajan luona muutaman kerran ja olen kiitollinen hänen lahjastaan. Minua ja poikaani hän on auttanut ja antanut meille rauhan ja toivon.


    • niitä

      ilmaisia ennustajia? Onko kellään sellaista tiedossa jota suositella? Minäkin haluaisin tietää ja olisi kiva jos jollain olisi joku jota suosittelee...

      • että jollekin

        ei sovi, niin sanon kuitenkin. Saiggu on yksi, joka on ilmoitellut täällä.... Ehkäpä löydät numeron haulla?


      • pääpiirteittäin

        niin ehkä voi antaa sinulle tietoa kunnon tietäjästä. On jo vanha mies ja eläkkeellä ja ottaa näitä juttuja valikoidusti vastaan, mutta ei tietääkseni ole koskaan kieltäytynyt auttamasta hädässä olevaa, jos vain voi auttaa.


      • kirjoittaja
        pääpiirteittäin kirjoitti:

        niin ehkä voi antaa sinulle tietoa kunnon tietäjästä. On jo vanha mies ja eläkkeellä ja ottaa näitä juttuja valikoidusti vastaan, mutta ei tietääkseni ole koskaan kieltäytynyt auttamasta hädässä olevaa, jos vain voi auttaa.

        en ole, siis se joka tämän ketjun aloitti mutta kyselin tuossa aikaisemmin että löytyykö niitä ilmaisia ja ketä suositeltaisiin.

        Minun hätäni liittyy avioliittooni ja todellakin olisi tarvetta ihan kunnon tietäjästä. Tässä on hätä mieheni sairauden, hänen jaksamisen kanssa ja sen miten me rahallisesti pärjätään. Jos hän ei voi työelämään palata niin suoraansanottuna kusessa ollaan velkojen kanssa. Vaikeaa on muutenkin ja erottukin on meinattu mutta todettu että vielä paskempi tilanne molemmille jos erotaan, rakkaus on ollut lujilla!

        Mitenkäs minä tähän mieheen saan yhteyden?


      • kirjoittaja
        pääpiirteittäin kirjoitti:

        niin ehkä voi antaa sinulle tietoa kunnon tietäjästä. On jo vanha mies ja eläkkeellä ja ottaa näitä juttuja valikoidusti vastaan, mutta ei tietääkseni ole koskaan kieltäytynyt auttamasta hädässä olevaa, jos vain voi auttaa.

        kunnon näkijän yhteydenottotietoja kaipailen... Nähtävästi "hätäni" ei sitten ollut "kunnon hätä"...


      • näitä avunpyyntöjä käsitell...
        kirjoittaja kirjoitti:

        kunnon näkijän yhteydenottotietoja kaipailen... Nähtävästi "hätäni" ei sitten ollut "kunnon hätä"...

        Eli ennustuspalstalle. Täällä ennustukset ja selvänäkemiset palstalla ainoastaan keskustellaan näistä asioista, ei pyydetä kenenkään yhteystietoja tai muuta mainostuspaskaa!

        On se nyt jo perkele kun ette ymmärrä! Sitäpaitsi tämä ketju ei ole edes sinun avunpyyntöjäsi varten vaan keskustelulle siitä onko niitä ilmaisia näkijöitä enää olemassa.


      • lailla
        näitä avunpyyntöjä käsitell... kirjoitti:

        Eli ennustuspalstalle. Täällä ennustukset ja selvänäkemiset palstalla ainoastaan keskustellaan näistä asioista, ei pyydetä kenenkään yhteystietoja tai muuta mainostuspaskaa!

        On se nyt jo perkele kun ette ymmärrä! Sitäpaitsi tämä ketju ei ole edes sinun avunpyyntöjäsi varten vaan keskustelulle siitä onko niitä ilmaisia näkijöitä enää olemassa.

        sinne ennuspalstalle tulee porukat kirjoittelemaan ja haukkumaan niitä jotka siellä yrittää jotain kysellä. Ja jos joku sitten tarjoaa palveluitaan sillä palstalla, joka siihen tarkoitukseen on tarkoitettu, on siellä samat tyypit häiriköimässä ja kyselemässä jostain vitun veroista...ja tossa äsken joku ite tarjosi ennustajan tietoja ja tietysti se herättää mielenkiintoa. HYVÄT VIIKONLOPUT VAAN SULLEKIN!!!


      • olen ollut netin
        kirjoittaja kirjoitti:

        kunnon näkijän yhteydenottotietoja kaipailen... Nähtävästi "hätäni" ei sitten ollut "kunnon hätä"...

        tavoittamattomissa. Laita viestisi ennustus -palstalle nimimerkillä "luvattu vastaus". Yritän auttaa Sinua - hätäsi on aito!


      • kirjoittaja
        olen ollut netin kirjoitti:

        tavoittamattomissa. Laita viestisi ennustus -palstalle nimimerkillä "luvattu vastaus". Yritän auttaa Sinua - hätäsi on aito!

        SINULLE AVUSTASI!!! Nyt tuli ihan oikeesti hyvä mieli!!!!


      • Onneton ja pelokas yh-äiti
        olen ollut netin kirjoitti:

        tavoittamattomissa. Laita viestisi ennustus -palstalle nimimerkillä "luvattu vastaus". Yritän auttaa Sinua - hätäsi on aito!

        Saisinko minäkin apua sinulta:
        Olen avoeronnut ja onneton kahden lapsen äiti.
        Haluaisin perheen ehjäksi, mutta mies ei muutu, eikä huomaa ainakaan vielä mitä on menettänyt, kehuu vaan itseään jne.
        Tuleeko perheemme ehjäksi?
        Pelkään yksinoloa ja sitä, miten pärjään lasteni kanssa. Mahdoton hakea elämänkumppania tähän.
        Tukijoukkoa ei ole!


      • lapin noidille sukua
        kirjoittaja kirjoitti:

        SINULLE AVUSTASI!!! Nyt tuli ihan oikeesti hyvä mieli!!!!

        dear friends! olkaa hyviä itellene ja älkää uskoko (mitään] mitä nuo ns. ennustaja/parantaja/selvännäkijä/poppamiehet teille kertoo varsinkin jos he rahastavat n. esim. 60 e jostain kaukokatsonnasta. EN väitä että ennustaja ei olisi olemassa mutta elkhee uskoko moista phaskaa ellete tosiaan halua! T. Lapin noita


      • ainakin
        Onneton ja pelokas yh-äiti kirjoitti:

        Saisinko minäkin apua sinulta:
        Olen avoeronnut ja onneton kahden lapsen äiti.
        Haluaisin perheen ehjäksi, mutta mies ei muutu, eikä huomaa ainakaan vielä mitä on menettänyt, kehuu vaan itseään jne.
        Tuleeko perheemme ehjäksi?
        Pelkään yksinoloa ja sitä, miten pärjään lasteni kanssa. Mahdoton hakea elämänkumppania tähän.
        Tukijoukkoa ei ole!

        Leila Falk ole sellainen näkijä, että jos on vain pari-kolme kysymystä niin hän "katsoo" ilmaiseksi? Näin ainakin minulle muutama vuosi sitten.


      • sdert
        kirjoittaja kirjoitti:

        en ole, siis se joka tämän ketjun aloitti mutta kyselin tuossa aikaisemmin että löytyykö niitä ilmaisia ja ketä suositeltaisiin.

        Minun hätäni liittyy avioliittooni ja todellakin olisi tarvetta ihan kunnon tietäjästä. Tässä on hätä mieheni sairauden, hänen jaksamisen kanssa ja sen miten me rahallisesti pärjätään. Jos hän ei voi työelämään palata niin suoraansanottuna kusessa ollaan velkojen kanssa. Vaikeaa on muutenkin ja erottukin on meinattu mutta todettu että vielä paskempi tilanne molemmille jos erotaan, rakkaus on ollut lujilla!

        Mitenkäs minä tähän mieheen saan yhteyden?

        ja enkä tulevaisuuteen nää mutta lähinnä kaikilla joilla on velkoja eikä rahaa niin siinä kärsii myös avioliitto mutta ei raha tee onnelliseksi ja tää on klisee mutta totta aina voi kysyä apua (onneks asutaan valtiossa jossa voi hakea apua velkoihin). en usko että ennustaja auttaa velkoihin mutta voi sanoa että on niitä huono aikoja ja näkee että toivoa on ja ihan realisesti joillakin elämä koittelee avioliitto viellä pahemmin kuin veloilla, mutta raha on pieni asia kuitenkin teillä on toisenne.


      • man 49
        ainakin kirjoitti:

        Leila Falk ole sellainen näkijä, että jos on vain pari-kolme kysymystä niin hän "katsoo" ilmaiseksi? Näin ainakin minulle muutama vuosi sitten.

        minäkin haluaisin(niinku tietysti kaikki)haluaisin ilmaista apua.sairasta monia sairauksia,jotka rajoittavat normaalia elämistä.JOS mahdollista saada apua olisin kiitollinen.


      • Ole hyvä
        man 49 kirjoitti:

        minäkin haluaisin(niinku tietysti kaikki)haluaisin ilmaista apua.sairasta monia sairauksia,jotka rajoittavat normaalia elämistä.JOS mahdollista saada apua olisin kiitollinen.

        Pistäppäs tänä päivänä kello kahdeksalta illalla sängylle maate ja makaat noin puolituntia ajattelematta yhtään mitään. Ei haittaa vaikka nukahdat koska olet leposi ansainnut. Jos sinun on helpompi istua, niin istu sitten jossakin sopivassa tuolissa ja mieluusti ilman häiriöitä ja rentoudut ajattelematta yhtään mitään. Annat vain ajatuksen harhailla vapaasti miten ne harhailevat, mutta älä jää huolehtimaan taloudesta tai sairauksista, rentoudut vain.

        Minä alan tasan kahdeksalta lähettämään energiaa sinulle ja kahdelle muulle ihmiselle jotka sitä tarvitsevat. Aiemmin en ehdi koska tämä päivä on minulle varsin hektinen.


      • juupasta
        Ole hyvä kirjoitti:

        Pistäppäs tänä päivänä kello kahdeksalta illalla sängylle maate ja makaat noin puolituntia ajattelematta yhtään mitään. Ei haittaa vaikka nukahdat koska olet leposi ansainnut. Jos sinun on helpompi istua, niin istu sitten jossakin sopivassa tuolissa ja mieluusti ilman häiriöitä ja rentoudut ajattelematta yhtään mitään. Annat vain ajatuksen harhailla vapaasti miten ne harhailevat, mutta älä jää huolehtimaan taloudesta tai sairauksista, rentoudut vain.

        Minä alan tasan kahdeksalta lähettämään energiaa sinulle ja kahdelle muulle ihmiselle jotka sitä tarvitsevat. Aiemmin en ehdi koska tämä päivä on minulle varsin hektinen.

        minulta meni ohi toi toimenpide .en ollut netissä.voisin kokeilla uudestaan myöhempänä ajankohtana.esim. tänään


      • Ole hyvä
        juupasta kirjoitti:

        minulta meni ohi toi toimenpide .en ollut netissä.voisin kokeilla uudestaan myöhempänä ajankohtana.esim. tänään

        Tänään en ehdi mutta huomenna tiistaina kello yhdeksän käy minulle. Toinen sopiva aika on keskiviikkona kahdeksalta ja puoli tuntia kerrallaan.


      • nainen 50+
        ainakin kirjoitti:

        Leila Falk ole sellainen näkijä, että jos on vain pari-kolme kysymystä niin hän "katsoo" ilmaiseksi? Näin ainakin minulle muutama vuosi sitten.

        Kyllä vain, tämä mainitsemasi henkilö on mainitsemisen arvoinen. En ikinä olisi uskonut kuinka voi käydä kaikki toteen. Pientä maksua vastaan noin tunti keskustelua. Mutta ei heikkohermoisille, mikäli haluaa kuulla kaiken. Kerron lisää omista kokemuksistani jos joku haluaa/kiinnostaa kuulla.


      • aikuinen nainen
        ainakin kirjoitti:

        Leila Falk ole sellainen näkijä, että jos on vain pari-kolme kysymystä niin hän "katsoo" ilmaiseksi? Näin ainakin minulle muutama vuosi sitten.

        Olen kaksi kertaa soittanut hänelle (usea vuosi välissä) en olisi uskonut miten voi nähdä menneeseen/tulevaan niin tarkasti. Aikaa on 16 vuotta kun ekan kerran otin yhteyttä, silloin en todellakaan uskonut että joku puhelimen välityksellä lukee kuin avointa kirjaa. Vaan eihän kaikki ole vastaanottavaisia, eli yhteys ei toimi. Kerron lisää jos joku kiinnostui..
        1


      • aikuinen nainen
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Olen kaksi kertaa soittanut hänelle (usea vuosi välissä) en olisi uskonut miten voi nähdä menneeseen/tulevaan niin tarkasti. Aikaa on 16 vuotta kun ekan kerran otin yhteyttä, silloin en todellakaan uskonut että joku puhelimen välityksellä lukee kuin avointa kirjaa. Vaan eihän kaikki ole vastaanottavaisia, eli yhteys ei toimi. Kerron lisää jos joku kiinnostui..
        1

        kaksi edellistä viestiä tarkoitti juuri Leila Falkia.


    • huips

      näyttää olevan paljon epäuskoisia ennustajien suhteen ,kuka uskoo,kuka ei ,mutta mulle on toteutunut ihan kaikki ,mitä olen kysynyt ja halunnut tietää .Olen usealta näkijältä pyytänyt tulkinnan parin viimeisen parin vuoden aikana ,yleensä tulevaisuuteen liittyvää..rakkauteen ,talouteen sun muuhun.Ensimmäiset asiat toteutuivat jo vuoden sisällä,ja eräskin näkijä kuvaili mulle tulevan nais ystävän lähes tarkalleen ,luonteen ,hiukset ja millä alalla hän työskentelee.Oonpa saanut ennustuksen jo tähän päivään ,vaiheeseen ,joka on juuri menossa.Näissä kanavoinnissa ei ole mitään pelättävää,mutta en tarkoita ,että niitä tapahtumia tarvii odotella tapahtuvaksi väkisin,ne tulee eteen ,kuin huomaamatta.Sellaiselle asiakkaalle näkijä näkee paljon paremmin joka haluaa uskoa näihin ja on myönteiset energiat.

      • kmma

        tulevaisuudesta. kertoisiko joku ystävällinen, jolla asioista ymmärrystä.


      • Valoa Andromedalta
        kmma kirjoitti:

        tulevaisuudesta. kertoisiko joku ystävällinen, jolla asioista ymmärrystä.

        On valitettavaa huomata, että heti, kun ilmaisee ajatuksiaan kasvottomana tällaisilla palstoilla, niin suorastaan tapellaan paikasta auringossa eli pyritään kiillottomaan omaa kilpeä toisten kustannuksella. En ole itse kirjoittanut mitään tälle palstalle ennen tätä viestiäni. Päätin ilmaista kuitenkin tärkeän ajatuksen -rauha alkaa aina yksilöstä, joka laskee aseensa ja kääntää toisenkin poskensa ja näkee hyvää/antaa rauhan myös sellaisille ihmisille, jotka ajattelevat eri tavalla kuin Sinä itse. Loppujen lopuksi olemme kaikki samaa alkuperää, eikös' vaan! Iloa, valoa rauhaa ja rakkaudellista hyväksyntää elämäänne.


    • Henki Haisee

      Tämä on johtopäätökseni. Lähes kaikki täällä olivat sitä mieltä on ihan oikein laskuttaa selvännäköpalveluista.

    • pirochka

      mihin näiden ennustajien ennustukset perustuvat, mistä he saavat muka näitä tietojaan ? Mihin he uskovat, sanovat, että henget antavat heille tietoja, mistä he ovat saaneet tietoja näistä hengistä.

      " 3. Moos 19:31. Älkää kääntykö vainaja- ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

      3. Moos. 20:6. Ja jos joku kääntyy vainaja- tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa.

      3. Moos. 20:27. Jos jossakin miehessä tai naisessa on vainaja- tai tietäjähenki, niin heidät rangaistakoon kuolemalla; heidät kivitettäköön, he ovat verivelan alaiset.

      5. Moos 18:9-14. Kun tulet siihen maahan, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa, niin älä opettele jäljittelemään niiden kansojen kauhistavia tekoja.

      10. Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta, joka lukee loitsuja, kysyy vainaja- tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen. Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkoittaa heidät sinun tieltäsi. Ole siis nuhteeton Herran, sinun Jumalasi, edessä. Sillä nämä kansat, jotka sinä nyt karkoitat, kuuntelevat kyllä merkeistäennustajia ja taikureita, mutta sinulle ei Herra, sinun Jumalasi, sitä salli. "

      Jumala ei hyväksy tällaista ennustelua, vaan Hän on ainoa joka voi kertoa ihmiselle tämän tulevaisuuden jos katsoo sen tarpeelliseksi. Ihmisen ei pidä elää elämäänsä tukeutuen näihin ennustajiin, jotka tahtovat vaan luoda sekasortoa lisää kertomalla valheita, tai jos jotain toteutuukin, niin yrittävät eksyttää ihmiset pois Jumalan luota.

      • 11

        sinun raamatullista vuodatustasi. Sielä on myös toisenlaisia kirjoituksia profetoinnista ja henkien kanssa keskusteluista. Minä en ymmärrä koskaan asioita, joita katsotaan vain toisella simällä.
        Kerro ystävällisesti, kuka on sinun Jumalasi? Missä hän on? Tietenkää ei pidä ennustaa, koska siinä tilanteessa ihminen ottaa vastuun toisen ihmisen tien kulusta. Tapahtuu paljon itse itseään toteutuvia ennustuksen toteutumisia. Piru heidät periköön. Mutta entäpä kun saat tietoa, joka on tärkeää, jota tietoa et ole tarkoituksella edes hakenut, mutta se tieto muuttaa elämäsi PAREMMAKSI ja TURVALLISEMMAKSI. Silloin ainakin minun Jumalani osoittaa huomioivansa minut ja ohjaa hellästi vaikeista teistä huolimatta sille vähiten vaikealle, jopa uuteen alkuun.

        Aina tulee muistaa että piru kuiskii jatkuvasti kysymättä. Jumala vastaa kysyessämme. Ennustus ja selvänäkö on kaksi eri asiaa. Sen takia noita ennustajia on lehdet pullollaan, kunhan vain satuilevat. Selvänäkö on asia, joka on ihmiskunnalle annettu lahja, esiintyen hyvin harvassa ihmisessä "oikeasti". Herra ja Jumalakin on kaksi eri asiaa. Jumala ei ole pyytänyt herrottelemaan itseään, vaan piru joka on jokaisen asian toinen puoli.
        Jos toimit kärsimättömästi olet altis ennustuksille ja elämääsi ohjaa pimeyden voimat. Ne voit itse käskeä pois, tahtosi on aina vapaa. Jumala ei niitä karkoita, ellet itse halua. Muutamat sairaudet ovat vääristeltyjen pelon (pirun) värittämiä herkkyyksien nitistämisen tuloksia. Mietitäänpä mitähän ne voisivat olla. Jos maltat kysyä odottaa ja antaa ajan muovata sopivan hetken sinulle, olet tekemässä tehtävääsi, johon sinut on luotu osallistumaan. Raamatuntulkitsijat ovat yhtä piruja kuin ennustajat pelotellessaan ihmisiä vain lainaten irrallisia lauseita, uhaten ja tuhoten ihmisen sielunvalon saatanallisilla manauksillaan.

        Meitä hallitsee tässä maailmassamme, joka on moniulottuvainen kaksi voimakasta energiaa, toinen on rakkaus ja toinen pelko. Pelko kärventää sielun tehtävineen kiveksi. Elämme pelon aikakautta. Pelkokin opettaa, mutta tavalla jota suurinkaan osa ihmisistä ei tajua, eikä kestäkään. Toiset ovat pellejä ja toiset narreja, jotkut klovneja tai taikureita. Entäs sitten onko Raamatun Jumala käskenyt tuomitsemaan ketään?

        Jokainen vastaa teoistaan. Joku asia on toiselle oikein ja toiselle väärin. Ei ole virheitä on tekoja ja niiden seurauksia, joita jaamme kaikki. sinunkin sanasi vaikutukset jakautuvat monen ihmisen hartioille, yleensä niiden, joilla on vielä omassa energisyydessään varaa vaikuttaa tai ottaa vastaan. Rakastakaa toisianne. Rakastakaa itsenne ja toisenne hyväksi. Kuunnelkaa itseänne, milloin saatte vastineen sielustanne, joka ainakin minulla toimii yhteydessä Jumalaani ja tahtooni, halliten poukkoilevaa arkaa mieltäni.


      • magig*
        11 kirjoitti:

        sinun raamatullista vuodatustasi. Sielä on myös toisenlaisia kirjoituksia profetoinnista ja henkien kanssa keskusteluista. Minä en ymmärrä koskaan asioita, joita katsotaan vain toisella simällä.
        Kerro ystävällisesti, kuka on sinun Jumalasi? Missä hän on? Tietenkää ei pidä ennustaa, koska siinä tilanteessa ihminen ottaa vastuun toisen ihmisen tien kulusta. Tapahtuu paljon itse itseään toteutuvia ennustuksen toteutumisia. Piru heidät periköön. Mutta entäpä kun saat tietoa, joka on tärkeää, jota tietoa et ole tarkoituksella edes hakenut, mutta se tieto muuttaa elämäsi PAREMMAKSI ja TURVALLISEMMAKSI. Silloin ainakin minun Jumalani osoittaa huomioivansa minut ja ohjaa hellästi vaikeista teistä huolimatta sille vähiten vaikealle, jopa uuteen alkuun.

        Aina tulee muistaa että piru kuiskii jatkuvasti kysymättä. Jumala vastaa kysyessämme. Ennustus ja selvänäkö on kaksi eri asiaa. Sen takia noita ennustajia on lehdet pullollaan, kunhan vain satuilevat. Selvänäkö on asia, joka on ihmiskunnalle annettu lahja, esiintyen hyvin harvassa ihmisessä "oikeasti". Herra ja Jumalakin on kaksi eri asiaa. Jumala ei ole pyytänyt herrottelemaan itseään, vaan piru joka on jokaisen asian toinen puoli.
        Jos toimit kärsimättömästi olet altis ennustuksille ja elämääsi ohjaa pimeyden voimat. Ne voit itse käskeä pois, tahtosi on aina vapaa. Jumala ei niitä karkoita, ellet itse halua. Muutamat sairaudet ovat vääristeltyjen pelon (pirun) värittämiä herkkyyksien nitistämisen tuloksia. Mietitäänpä mitähän ne voisivat olla. Jos maltat kysyä odottaa ja antaa ajan muovata sopivan hetken sinulle, olet tekemässä tehtävääsi, johon sinut on luotu osallistumaan. Raamatuntulkitsijat ovat yhtä piruja kuin ennustajat pelotellessaan ihmisiä vain lainaten irrallisia lauseita, uhaten ja tuhoten ihmisen sielunvalon saatanallisilla manauksillaan.

        Meitä hallitsee tässä maailmassamme, joka on moniulottuvainen kaksi voimakasta energiaa, toinen on rakkaus ja toinen pelko. Pelko kärventää sielun tehtävineen kiveksi. Elämme pelon aikakautta. Pelkokin opettaa, mutta tavalla jota suurinkaan osa ihmisistä ei tajua, eikä kestäkään. Toiset ovat pellejä ja toiset narreja, jotkut klovneja tai taikureita. Entäs sitten onko Raamatun Jumala käskenyt tuomitsemaan ketään?

        Jokainen vastaa teoistaan. Joku asia on toiselle oikein ja toiselle väärin. Ei ole virheitä on tekoja ja niiden seurauksia, joita jaamme kaikki. sinunkin sanasi vaikutukset jakautuvat monen ihmisen hartioille, yleensä niiden, joilla on vielä omassa energisyydessään varaa vaikuttaa tai ottaa vastaan. Rakastakaa toisianne. Rakastakaa itsenne ja toisenne hyväksi. Kuunnelkaa itseänne, milloin saatte vastineen sielustanne, joka ainakin minulla toimii yhteydessä Jumalaani ja tahtooni, halliten poukkoilevaa arkaa mieltäni.

        miksi sitten on lapsia, jotka näkevät henkiä? Ja pelkäävät niin paljon etteivät uskalla nukkua!
        Väitän, että lasten sielunelämä ei ole vielä niin turmeltunut kun aikuisen.

        Katselin Mtv:n taivaskanavilta juttua paranormaaleista lapsista ja olihan aika karmeeta!
        Vanhemmat olivat täysin uuvuksissa tilanteisiinsa ja lapset pitivät yöllä valot päällä.

        Heitä hoitamaan sitten tuli jossain valitussa paikassa pari asiantuntijaa. Toinen oli meedio ja toinen psykologi, joka tsemppas lapsia kohtaamaan pelkonsa henkien suhteen. Tää meedio enstöikseen otti tilan hallintaansa ja meni yhdessä lasten kanssa sinne ja sanoi, ettei ole pelättävää. Ollaan yhdessä täällä.

        Oli aika kauheata katsella lasten silminnähden valtavaa pelkoa.

        Paikka oli joku vanha intiaanien kylä, jonka päälle oli rakennettu uusi rakennus ja joka oli vanha intiaanien hautausmaa.

        Pihalle oli jätetty vanhat vankkurit, joitten luona sanottiin usein nähdyn henkiä. Rakennuksen ruokasalissa porukka oli pelannu korttia ja ryypiskellyt.

        Näistä kolmesta lapsesta tää poika näki ruokasalissa ison kaverin istumassa jakkaralla ja tuijottamassa julmasti jonnekin. Poika vapisi kun haavan lehti ja se tilanne rauhoitettiin viemällä hänet pois siitä tilanteesta.
        Hän näki myös ilta pimeällä vankkureitten luona henkiä ja rohkeasti meni lähemmäs ja sanoi niille hengille, etten pelkää teitä. Sitä ennen tää meedio, oli rohkaissut kohtaamaan pelkonsa. Otti kait osan jostain henkien energioista itseensä.
        Toiset lapset taustalla pelkäsivät kuollakseen.
        Lopputulema oli kuitenkin, että lapset oppivat luottamaan itseensä ja kohtasivat pelkonsa, jokainen heistä.
        Kun olin kattonut sen ohjelman jäin miettimään, oliko tuo ihan oikea ratkaisu pistää lapset noin kovan paikan eteen.
        Tää psykologi jutteli erittäin kauniisti lapsille ja vakuutti, ettei heissä ole mitään vikaa ja omituista. Näitä lapsia oli pilkattu erityislahjansa takia.
        Kaikki veti yhtä köyttä ja lopussa vanhemmat iloiten jutteli, että taloon on laskeutunut rauha ja lapset uskaltavat nukkua jo yönsä ilman valojakin.

        Jäi puhuttelemaan tuo ohjelma aika lailla, koska tiedän että jos omalla kohdallani joskus olis sattunu jotain tuollaista, en kyllä ois uskonu koko juttua. Mutta jos se vie vanhempien, sekä lasten yöunet kun lapsi herää omaan huutoonsa ja pelkoonsa keskellä yötä, on vissiin syytä miettiä asioita uudestaan.

        Usein tollaset laitetaan lapsen vilkkaan mielikuvituksen tilille, mutta tuskin siitä enää on kysymys jos yöt menee piloille.

        Ajatelkaapas omalle kohdalle. Kesken makeimpien unien havahdutte johonkin täysin ympäristöön kuulumattomaan. Varmasti pelästytte, kun puoliksi olette vielä unessa ja puoliksi hereillä! Ja olette sentään aikuisia! Järkeviä ja niin halawatun viisaita! Joskus kun herää painajaisestakin, ei ihan heti pysty nukahtamaan uudestaan, ku pelottaa nukahtaminen.

        Tää oli nyt aika sekava sepustus, mut ajatelkaapas tätä kumminkin


      • lii-chan
        magig* kirjoitti:

        miksi sitten on lapsia, jotka näkevät henkiä? Ja pelkäävät niin paljon etteivät uskalla nukkua!
        Väitän, että lasten sielunelämä ei ole vielä niin turmeltunut kun aikuisen.

        Katselin Mtv:n taivaskanavilta juttua paranormaaleista lapsista ja olihan aika karmeeta!
        Vanhemmat olivat täysin uuvuksissa tilanteisiinsa ja lapset pitivät yöllä valot päällä.

        Heitä hoitamaan sitten tuli jossain valitussa paikassa pari asiantuntijaa. Toinen oli meedio ja toinen psykologi, joka tsemppas lapsia kohtaamaan pelkonsa henkien suhteen. Tää meedio enstöikseen otti tilan hallintaansa ja meni yhdessä lasten kanssa sinne ja sanoi, ettei ole pelättävää. Ollaan yhdessä täällä.

        Oli aika kauheata katsella lasten silminnähden valtavaa pelkoa.

        Paikka oli joku vanha intiaanien kylä, jonka päälle oli rakennettu uusi rakennus ja joka oli vanha intiaanien hautausmaa.

        Pihalle oli jätetty vanhat vankkurit, joitten luona sanottiin usein nähdyn henkiä. Rakennuksen ruokasalissa porukka oli pelannu korttia ja ryypiskellyt.

        Näistä kolmesta lapsesta tää poika näki ruokasalissa ison kaverin istumassa jakkaralla ja tuijottamassa julmasti jonnekin. Poika vapisi kun haavan lehti ja se tilanne rauhoitettiin viemällä hänet pois siitä tilanteesta.
        Hän näki myös ilta pimeällä vankkureitten luona henkiä ja rohkeasti meni lähemmäs ja sanoi niille hengille, etten pelkää teitä. Sitä ennen tää meedio, oli rohkaissut kohtaamaan pelkonsa. Otti kait osan jostain henkien energioista itseensä.
        Toiset lapset taustalla pelkäsivät kuollakseen.
        Lopputulema oli kuitenkin, että lapset oppivat luottamaan itseensä ja kohtasivat pelkonsa, jokainen heistä.
        Kun olin kattonut sen ohjelman jäin miettimään, oliko tuo ihan oikea ratkaisu pistää lapset noin kovan paikan eteen.
        Tää psykologi jutteli erittäin kauniisti lapsille ja vakuutti, ettei heissä ole mitään vikaa ja omituista. Näitä lapsia oli pilkattu erityislahjansa takia.
        Kaikki veti yhtä köyttä ja lopussa vanhemmat iloiten jutteli, että taloon on laskeutunut rauha ja lapset uskaltavat nukkua jo yönsä ilman valojakin.

        Jäi puhuttelemaan tuo ohjelma aika lailla, koska tiedän että jos omalla kohdallani joskus olis sattunu jotain tuollaista, en kyllä ois uskonu koko juttua. Mutta jos se vie vanhempien, sekä lasten yöunet kun lapsi herää omaan huutoonsa ja pelkoonsa keskellä yötä, on vissiin syytä miettiä asioita uudestaan.

        Usein tollaset laitetaan lapsen vilkkaan mielikuvituksen tilille, mutta tuskin siitä enää on kysymys jos yöt menee piloille.

        Ajatelkaapas omalle kohdalle. Kesken makeimpien unien havahdutte johonkin täysin ympäristöön kuulumattomaan. Varmasti pelästytte, kun puoliksi olette vielä unessa ja puoliksi hereillä! Ja olette sentään aikuisia! Järkeviä ja niin halawatun viisaita! Joskus kun herää painajaisestakin, ei ihan heti pysty nukahtamaan uudestaan, ku pelottaa nukahtaminen.

        Tää oli nyt aika sekava sepustus, mut ajatelkaapas tätä kumminkin

        Päätäni on särkenyt usein ja toisinaan näen outoja näkyjä jotka pelottavat minua. Haluaisin tietää mistä ne johtuvat. Ne ovat pelottavia koska kipu voi iskeä milloin vain ja heti sen perään tulee sitten joku pelottava näky. Osa näyistä on oikeastikkin tapahtunut ystävilleni ja tutuilleni. Ei siinä mitään, että näen niitä näkyjä .Mutta olisi kiva tietää miksi?!


    • Vain ihmisiä..

      Minä uskon, että jokaiselle ihmiselle on annettu vaisto samoin kuin eläimillekin, sillä ihminenkin on luontokappale, vaikka asuukin talossa ja ajaa autolla.
      Niin ihmisen kuin eläimenkin vaisto on annettu suojelemaan ja varoittamaan ennalta jotta ikäviltä asioilta voisi välttyä.
      Sellainen vaisto on Luojan luomaa ja varsin luonnonmukainen asia.
      Ihminen on kuitenkin irtaantunut luonnosta ja myös luontaisesta vaistostaan ja sen vuoksi vain harvat ihmiset omaavat herkän vaiston ja heitä kutsutaan näkijöiksi. Nämä ihmiset ovat aitoja ihmisiä jotka kuuntelevat luontaista vaistoaan ja luottavat siihen. Mitä enemmän vaistoaan kuuntelee, sitä herkemmin se toimii.
      Periaatteessa siis kaikki ihmiset voisivat olla näkijöitä niin halutessaan.
      Vanhoissa kulttuureissa, kuten Intiassa, ihmisillä on tallessa herkistynyt vaisto ja he omaavat henkisiä kykyjä enemmän kuin me täällä pohjolassa osaamme edes kuvitella. He kykenevät menemään hengen voimalla toisen ihmisen sieluun ja kuulemaan toisen ajatukset ja tuntemaan kuinka toinen ihminen fyysisestikin voi. He pystyvät jopa puhumaan toiselle hengen voimalla.
      He pystyvät tekemään niin vaikka maapallon toiselta puolelta, fyysinen välimatka ei ole este. Kun me internetissä tutustumme vieraisiin ihmisiin, joku tapaamamme ihminen voi olla sellaisen henkisen kyvyn haltija tietämättämme ja kuulla ajatuksemme, jopa ohjailla elämäämme.
      Jos kuulet sisäisiä kehoituksia tehdä asioita joita muutoin et tekisi, silloin voi olla kyse tällaisesta toisen ihmisen aiheuttamasta henki-yhteydestä. Sellaisille kehoituksille voi sanoa "ei" omassa mielessään. Jos ihminen kulkee Luojaan uskoen, hänen sieluaan ei voi kukaan pahassa mielessä vallata.
      Luulen, että juuri tästä asiasta Raamattu varoittaa, sillä kaikki näkijät eivät toimi toisen parhaaksi vaan omaksi hyväkseen. On kyllä rakastavia näkijöitäkin, jotka tahtovat toisille vain hyvää ja auttavat ihmisiä, joten uskon että Jumala heidät hyväksyy, sillä he ovat Luojan apulaisia.

      Itse olen tyytynyt lukemaan "Enkeleiden viestejä" silloin kun elämässä on kysymyksiä. Nämä enkelikortit antavat aina oikean vastauksen ja ne ovat postitiivisia ja kannustavia aina. En tiedä johtuuko oikeiden vastausten saaminen vain siitä että oma vaisto toimii korttia poimiessa ja antaa sen vuoksi oikean kortin, mutta siinäkin tapauksessa systeemi toimii hyvin, koska vastaus lohduttaa ja kannustaa oikeassa asiassa oikeaan aikaan.
      En tiedä onko näitä suomenkielisenä, mutta nämä englanninkieliset toimii minulle ja voin suositella muillekin:
      www.consciousone.com/healingcards

    • vain ihmisiä
    • EI OLE REILUA...

      Harvat ihmiset osaavat ennustaa, ja se on suuri taito.. ennustajat pyytävät vain n.2e se ei ole paljoa palkaksi...

    • waitride.

      minä en "ennusta" teen tarot-tulkintoja ja eräänlaisia analyyseja siitä...kukaan ei ole juuri maksanut...muutama tyyppi vaan, siksi lopetin.

    • kottarainen123456

      Muistaakseni sellainen kuin Meedio Madame ennustaa ilmaiseksi,

      maili ainakin ollut [email protected]

    • kukkis1111

      Tekeekö joku vielä täällä ilmaisia ennustuksia?

      • ++++

        Kokeile sillä väliin täältä, ennen kuin joku vastaa kysymykseesi. Vastaus tulee Luojakorteista samantien ja ilmaiseksi.

        http://www.youaregodalso.com/fi


    • Oraakkeli-Iita

      Miksi etsitte ilmaisia näkijöitä? Luuletteko että he näkevät paremmin kuin maksullinen näkijä? Netissä ennustajiin en luottaisi ollenkaan, jotka toimivat vaan s-postin kautta, ei pääse edes juttelemaan, outoa puuhaa.
      Minä maksan hyvälle näkijälle ihan mieluusti.

    • Tilaa heti

      Palstahan on täynnä ilmaisia näkijöitä?

      Mikä heissä on vikana? Jos heissä on vikaa
      Mene maksavalle ennustajalle.
      Kysy nettiennustajalta.
      Kysy tutulta, kenelle ennustajalle kannattaa mennä.

    • Palava Pensas

      Tämän palstan ja ihmisten puolesta on alettu rukoilla pienpiirissä.
      Ennustaminen ja selvänäkö ei ole Jumalasta.
      Niistä on hyvä päästää kokonaan irti.

      • khöh

        Sanonko mä mistä on hyvä päästä kokonaan irti...


      • khgkhgkhg

        Mikä sitten on jumalasta?

        Se on hieno asia ku rukoillaan toisten puolesta mutta tietämättömyyden takia ei kannata pelätä ja varsinkaan jumalaa,tuskin sitä kukaan mihinkään helvettiin joudu jos osaa ennustaa tai näkee ihmisistä asioita joita suurinosa ihmisistä ei näe,onko auttaminen susta jumalan vastaista? nyt kattoo siihen peiliin ja kysyy,olenko parempi ihminen ku muut?


    • Tipe-69

      Jos siellä paikalla on nyt joku NÄKIJÄ, niin kerro ihmeessä mulle, missä mun hevosen kadonnut rekisteripaperi on???

    • Katson vapaaehtoisena ilmaiseksi lähes päivittäin, se on ikään kuin kutsumus.

      • Yksin

        Olen käynyt näkijän luona ja hän on nähnyt asioita ja kaikki pitivät paikkansa. Jotkut asiat ovat niin kipeitä mutta lämmitää kuitenkin kun hän kertoo niistä.
        Olisi ihanaa saada kuulla/lukea jonkun toisenkin näyt.
        Olisin kiitollinen jos saisin kuulla miten minulla tulee menemään tulevaisuudessa. Elämäni on rikkinäistä juuri nyt.

        Kiitos.


    • Auttaja itse.....

      Olette kun ette osaa. Sinulle palaute. Sinä voit antaa hyviä neuvoja ja joku kiittaa sinua. Annat niitä näkijän muodossa. Ne ovat vain neuvoja. Olet vain auttaja et näkijä.
      Näkijä näkee ja on aivan eri juttu.
      Juuri sinun kaltaiset jotka ette ole koskaa törmänneet yliluonolliseen pilkaatte täälä ja luulette olevan samalla aaltopituudella kuin oikea näkijä.
      Asia ei todellakaan ole niin.
      Te olette auttajia jotka neuvovat ja näkijät näkevät oikeasti tapahtuman. Ero siis näkijä ja auttaja muista tämä.

    • Silmät ristissä

      Sain tänään pitkän tulkintani Keskiyöltä ja se oli tosissaan mielenkiintoinen,asiallinen ja kyllä se herättää miettimää. Katsotaa mitä tulee,tähän asti piti ainaski paikkansa.

    • Anonyymi

      Missä on ilmaiset ennustajat

    • Anonyymi

      Onko joku sellainen mitä saa kokeila ilmaiseksi kun haluan tietä koska se sossun raha näky tilillä.

      Kun ei turhan voi katsoa sittä tiliä kun mutten ne avista että hermostu kun ne rahat ei näy ja sitten ne innostu ja maksa ne rahat möyhemmin että joutu odottaman vielä kauemmin ennen kun ne rahat näkyvät.

      Kun kaveria huijasi perjantaina hänen edunv ja lupasi maksa hänelle ylimäräistä mitä hän ei sitten maksannut.

      Ja minun edunv lupasi kun aasuin pyhäsalmi maksa minulle ylimäräistä mitä hän ei sitten maksannut.

      Niin huijako sossu nyt minua voi koska voi katsoa sittä tiliä.

      Onko joku mitä saa kokeila ilmaiseksi että tietä että on oikea ennustaja että ei ole mikän tavallinen matti meikäläinen mitä höpise omia.

      Kun oikea ennustaja osa anta tarkkan vastauksen kun hän näke sossu ja pankki virkalijliden ajatukset.

      Niin jos saa hyvän vastauksen voin jatkossa maksa muutama euro mutta en pysty paljon maksaman kun olen köyhä.

      Mutta ei minä uusein kysy mitän ennustajaltta vain silloin kun odottan raha.

      Mutta jos jättä olelisia asiotta kertomatta niin tietä että on oikea ennustaja kun hän tietä ne asiat.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1864
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1447
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      7
      1441
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1409
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      148
      1362
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1277
    7. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      93
      1277
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1202
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1088
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1087
    Aihe