forever living

aloe vera

Onko kokemusta forever living- tuotteista? Tienaako itsenäinen jällenmyyjä hyvin?

48

11934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaa paljon

      tuotteita kotiin saadakseen jotain alea.... En siis edes harkitsisi. LR Aloe Veraa kun käyttää niin ei tarvitse verkostoitua mitenkään saadakseen alennusta. Ja postikulut on AINA riippumatta tilauksesi suuruudesta 3,10e ja paketti tulee kätevästi postiennakkona.

      LR on sitäpaitsi Salsalainen eli Eurooppalainen tuote kun taas tuo mainitsemasi on Australialainen... Tulee liian kaukaa mun mittapuun mukaan... hiukan kun koitan kumminkin edes AJATELLA ekommin :D

      • Ikuinen elämä

        Saksassa ei tietääkseni kasva aloeveraa luonnontilasssa, joten sinnekin pitää aloevera roudata jostakin. Ilmeisesti tulee jotenkin käsiteltynä liekö Australiasta vai Amerikasta;) Aloevera menee muutamassa tunnissa pilalle jos sitä ei säilötä välittömästi ja säilöntämenetelmät tuhoavat suurimman osan ravintoketjusta.
        Forever tarjoaa asiakkaillen tuoretta aloeveraa luomuna 30 vuoden kokemuksella. Kaikki muuthan ovat tunnetusti kopioita Foreverin tuotteista. Foreverin markkinaosuus maailman (yli 120 maassa) aloeverasta on 80%, ja kertoohan sekin jotain;).Suomeen Foreverin tuotteet tulevat Göteborista, en tiedä kumpi on lähempänä, mutta jos etsit yritystä, jonka kanssa on hyvä tehdä töitä ja joka on luotettava yhteistyökumppani niin et varmasti katso ensimmäiseksi postimaksua, joka on erittäin pieni verrattuna Suomen postimaksuihin.
        Tosiasiahan on, että jos jälleenmyyjälle annetaan kuva, että postimaksu on pieni tai sitä ei ole ollenkaan, on se piilotettuna hintaan tai palkkiojärjestelmään. Foreverillä se on oikeudenmukainen!! Foreverissä voit tienata, mutta varustaudu kovaan työskentelyyn, sillä tämä ei ole mikään kuluttajaklubi, vaan tuotteet myydään loppukuluttajille. Kova työ palkitaan tulevaisuudessa. Ostopakkoja ei Foreverillä ole, mutta eipä sitä tule liikevaihtoakaan, jos ei ole tuotteita.

        Loppujen lopuksihan asiakas on Kuningas!! Itselleni on tullut monia asiakkaita, jotka ovat kokeilleet eri yritysten tuotteita ja päätyneet käyttämään Foreverin aloeveraa sitä alkuperäistä!!


    • Nimetön

      sitoutuu tekemään jotain sen eteen. Kukaan ei tienaa soffalla makaamalla. Tuotteet on parhaita mitä aloe markkinoilla on joten suosittelen lämpimästi.

      • entinen aktiivi flp:llä

        Te jotka olette molempia aloe-tuotteita
        kokeilleet, kertoisitteko mielipiteenne ?

        Mikä on muuten LR:n aloejuoman litrahinta?
        Miten se säilötään?


      • Nimetön
        entinen aktiivi flp:llä kirjoitti:

        Te jotka olette molempia aloe-tuotteita
        kokeilleet, kertoisitteko mielipiteenne ?

        Mikä on muuten LR:n aloejuoman litrahinta?
        Miten se säilötään?

        että LR juomat valmistetaan uutteesta, eli se pakastetaan ja tehdään uute josta tuotteet valmistetaan. Hinnasta en tiedä varmaksi luulisin sen olevan aika sama kun Foreverin, se on muutenkin aika hyvin kopioitu. Tuotteita en ole LR käyttänyt kun nuo toiset riittää minulle. Jokainen saa toki käyttää mitä haluaa


      • sitä
        Nimetön kirjoitti:

        että LR juomat valmistetaan uutteesta, eli se pakastetaan ja tehdään uute josta tuotteet valmistetaan. Hinnasta en tiedä varmaksi luulisin sen olevan aika sama kun Foreverin, se on muutenkin aika hyvin kopioitu. Tuotteita en ole LR käyttänyt kun nuo toiset riittää minulle. Jokainen saa toki käyttää mitä haluaa

        osataan taas??? Ota edes selvää ennen kuin alat latelemaan "totuuksia". Life essence gel-juomaa tehdään omien kasvien geelistä eikä mistään uutteesta. Milloinkohan Forever livingin tuote, tai yleensäkään mikään muu vastaava tuote yltää siihen puhtauteen että onnistuisi saamaan Institute Freseniuksen laatuleiman? Epäilen ettei koskaan. Ottaen huomioon esimerkiksi Foreverin juoman aloiinipitoisuudet... Ihmekös myyjät itse kehottavat pitämään taukoa aina silloin tällöin. Aloiini, joka sattuu olemaan kitkerää kellertävää ainetta geelin ja kuoren välissä (mausta tunnistaa hyvin), on laksatiivinen ja jopa syöpää aiheuttavaa. Joten juo sinä vaan sitä myrkkymömmöäsi niin minä juon sitä mitä on terveellistä. Hah!


      • Nimetön
        sitä kirjoitti:

        osataan taas??? Ota edes selvää ennen kuin alat latelemaan "totuuksia". Life essence gel-juomaa tehdään omien kasvien geelistä eikä mistään uutteesta. Milloinkohan Forever livingin tuote, tai yleensäkään mikään muu vastaava tuote yltää siihen puhtauteen että onnistuisi saamaan Institute Freseniuksen laatuleiman? Epäilen ettei koskaan. Ottaen huomioon esimerkiksi Foreverin juoman aloiinipitoisuudet... Ihmekös myyjät itse kehottavat pitämään taukoa aina silloin tällöin. Aloiini, joka sattuu olemaan kitkerää kellertävää ainetta geelin ja kuoren välissä (mausta tunnistaa hyvin), on laksatiivinen ja jopa syöpää aiheuttavaa. Joten juo sinä vaan sitä myrkkymömmöäsi niin minä juon sitä mitä on terveellistä. Hah!

        mahtaa saksalainen lääkeyritys viljellä kasveja hampurissa vai. En käsitä miksi pitää ruveta hyökkääväksi, eikö jokaisella ole oikeus käyttää mitä haluaa??

        Totuushan on se, että Flp on toiminut 30v. ja lr 15 tai jotain sinne päin. Flp;n tehtaat on siellä missä kasvit kasvaa ja lr;n saksassa joten pysytäänkö faktoissa. Ilmeisesti sillä lr;n juomalla on jotain negatiivisia vaikutuksia kun olet noin kireä, juo ja tee ihan mitä haluat, mutta anna myös muille se mahdollisuus.

        Kuinka pitkä tyytyväisyys takuu teidän tuotteilla on???


      • ja taas...
        Nimetön kirjoitti:

        mahtaa saksalainen lääkeyritys viljellä kasveja hampurissa vai. En käsitä miksi pitää ruveta hyökkääväksi, eikö jokaisella ole oikeus käyttää mitä haluaa??

        Totuushan on se, että Flp on toiminut 30v. ja lr 15 tai jotain sinne päin. Flp;n tehtaat on siellä missä kasvit kasvaa ja lr;n saksassa joten pysytäänkö faktoissa. Ilmeisesti sillä lr;n juomalla on jotain negatiivisia vaikutuksia kun olet noin kireä, juo ja tee ihan mitä haluat, mutta anna myös muille se mahdollisuus.

        Kuinka pitkä tyytyväisyys takuu teidän tuotteilla on???

        LR on perustettu vuonna 1985. Viljelmät sijaitsevat eteläamerikassa, viljellään ekologisesti. Tyytyväisyystakuu on 100%nen. Kerropas sinä, miksi niin monet ovat vaihtaneet "pahanmakuisesta mönjästä" LR:n juomaan ja vasta sen jälkeen saaneet sen hyvän olon ja avun jonka ovat hakeneet? Jopa usean kuukauden käytön jälkeen? Ja aloiinikysymyksenhän väistit yhtä sujuvasti kuin kaikki muutkin flp:n myyjät. Jos kasvimehun juonnissa kehotetaan pitämään taukoa niin onhan se selvää kuin pläkkiä että se ei missään nimessä ole turvallista ja terveellistä. Hah!


      • Nimetön
        ja taas... kirjoitti:

        LR on perustettu vuonna 1985. Viljelmät sijaitsevat eteläamerikassa, viljellään ekologisesti. Tyytyväisyystakuu on 100%nen. Kerropas sinä, miksi niin monet ovat vaihtaneet "pahanmakuisesta mönjästä" LR:n juomaan ja vasta sen jälkeen saaneet sen hyvän olon ja avun jonka ovat hakeneet? Jopa usean kuukauden käytön jälkeen? Ja aloiinikysymyksenhän väistit yhtä sujuvasti kuin kaikki muutkin flp:n myyjät. Jos kasvimehun juonnissa kehotetaan pitämään taukoa niin onhan se selvää kuin pläkkiä että se ei missään nimessä ole turvallista ja terveellistä. Hah!

        Flp;n juomassa ei ole aloiinia. Emme suosittele mitään taukoja, en tiedä mistä olet kuullut, mutta se ei pidä paikkaansa. Aloe vera juoma ei ole kirkasta kun siihen on laitettu se stabilointi aine joten älä kerro muunneltua totuutta. Mikä on sinun intressisi tuolla haukkumisella eikös jokainen saa käyttää sitä mitä haluaa, minä en ainakaan käytä myynti konstina sitä, että haukun muiden tuotteita voin vain kertoa etten tunne niitä.

        Se kuitenkin on totta, että lr on saksalainen lääkefirma ja aloe ei kasva saksassa joten jollain konstilla ne täytyy sinne kuljettaa. Aloe säilyy 4tunti siitä kun se on kerätty pellolta joten mikä on se millä se saadaan säilymään?? Se pakastetaan, rouhitaan ja uutetaan. Silloin siitä tuhoutuu suuri osa aloen hyvistä ominaisuuksista, toki sinne jotain jää mutta ei kaikkea. Flp;llä on patentti siihen tuorestabilointiin sitä et voi kiistää joten aivan sama miten paljon haukut totuus on tämä.


      • jo sanoin
        Nimetön kirjoitti:

        Flp;n juomassa ei ole aloiinia. Emme suosittele mitään taukoja, en tiedä mistä olet kuullut, mutta se ei pidä paikkaansa. Aloe vera juoma ei ole kirkasta kun siihen on laitettu se stabilointi aine joten älä kerro muunneltua totuutta. Mikä on sinun intressisi tuolla haukkumisella eikös jokainen saa käyttää sitä mitä haluaa, minä en ainakaan käytä myynti konstina sitä, että haukun muiden tuotteita voin vain kertoa etten tunne niitä.

        Se kuitenkin on totta, että lr on saksalainen lääkefirma ja aloe ei kasva saksassa joten jollain konstilla ne täytyy sinne kuljettaa. Aloe säilyy 4tunti siitä kun se on kerätty pellolta joten mikä on se millä se saadaan säilymään?? Se pakastetaan, rouhitaan ja uutetaan. Silloin siitä tuhoutuu suuri osa aloen hyvistä ominaisuuksista, toki sinne jotain jää mutta ei kaikkea. Flp;llä on patentti siihen tuorestabilointiin sitä et voi kiistää joten aivan sama miten paljon haukut totuus on tämä.

        Ota selvää asioista ennen kuin alat latelemaan totuuksia. Viilataanko teitä linssiin tuossa firmassa? Asia on minun puolestani loppuunkäsitelty, minua vaan ottaa päähän tämä valheiden levittäminen. Ota siis selvää asioista ennen kuin kerrot muista yrityksistä "faktoja". Esim. LR:n sivuista saat kaiken selville minkä sinun tarvitsee tietää kertoaksesi asiat eteenpäin. Ja sitäpaitsi, LR ei ole mikään lääkefirma. Yritys perustettiin vuonna 1985 2 miehen ja 2 hajuveden voimalla. Siitä yritys on levinnyt 29ään maahan, mm Australia, Uusi Seelanti ja Filippiinit. LR on Saksan suurin ja Euroopan nopeiten kasvava suora-/verkostomarkkinointiyritys. Aloe Vera tuli LR:llä markkinoille vuonna 2003, juoman lisäksi LR:llä on noin 50 muuta Aloe Vera-pohjaisia tuotteita, joihin on kaikkiin käytetty Barbadensis Miller-Aloeta. Siis myös kosmetiikkaan, ja kasvojenhoitotuotteissa on kaikissa vähintään 50% Aloe Veraa. Yrityksellä on Aloe Veralinjan lisäksi muuta kosmetiikkaa; ihonhoitosarjoja, meikkejä, tuoksuja ja ravintolisiä. Ravintolisiin ei ole sekoitettu kemiallisesti tuotettuja aineita, vaan kaikki on "aitoa". Suomessa on tällä hetkellä myynnissä noin 750 eri tuotetta. Yritys voi myös kertoa avoimesti paljonko jokaisesta tuotteesta menee mihinkin (tuotantokustannuksiin, bonuksiin, autokonseptiin yms.)Muut asiat voi ottaa selvää ihan vierailemalla LR:n sivuilla. Fakta on tärkeämpää kuin fiktiota.


      • Nimetön
        jo sanoin kirjoitti:

        Ota selvää asioista ennen kuin alat latelemaan totuuksia. Viilataanko teitä linssiin tuossa firmassa? Asia on minun puolestani loppuunkäsitelty, minua vaan ottaa päähän tämä valheiden levittäminen. Ota siis selvää asioista ennen kuin kerrot muista yrityksistä "faktoja". Esim. LR:n sivuista saat kaiken selville minkä sinun tarvitsee tietää kertoaksesi asiat eteenpäin. Ja sitäpaitsi, LR ei ole mikään lääkefirma. Yritys perustettiin vuonna 1985 2 miehen ja 2 hajuveden voimalla. Siitä yritys on levinnyt 29ään maahan, mm Australia, Uusi Seelanti ja Filippiinit. LR on Saksan suurin ja Euroopan nopeiten kasvava suora-/verkostomarkkinointiyritys. Aloe Vera tuli LR:llä markkinoille vuonna 2003, juoman lisäksi LR:llä on noin 50 muuta Aloe Vera-pohjaisia tuotteita, joihin on kaikkiin käytetty Barbadensis Miller-Aloeta. Siis myös kosmetiikkaan, ja kasvojenhoitotuotteissa on kaikissa vähintään 50% Aloe Veraa. Yrityksellä on Aloe Veralinjan lisäksi muuta kosmetiikkaa; ihonhoitosarjoja, meikkejä, tuoksuja ja ravintolisiä. Ravintolisiin ei ole sekoitettu kemiallisesti tuotettuja aineita, vaan kaikki on "aitoa". Suomessa on tällä hetkellä myynnissä noin 750 eri tuotetta. Yritys voi myös kertoa avoimesti paljonko jokaisesta tuotteesta menee mihinkin (tuotantokustannuksiin, bonuksiin, autokonseptiin yms.)Muut asiat voi ottaa selvää ihan vierailemalla LR:n sivuilla. Fakta on tärkeämpää kuin fiktiota.

        loppun on käsitelty. En ole valheita levitellyt kyllä sitä lääkefirmana vaan mainostetaan, täytyy teidän jälleenmyyjille antaa uutta infoa.

        Minä sanoin alun alkaen, että jokainen käyttää mitä haluaa. Minä voin omistani kertoa sen, että ovat kuitenkin maailman parhaita minun mielestäni.

        Flp on perustettu 1978 ja toimii 125 maassa, 8,7milj jälleenmyyjää joten puhutaan ihan eri tason yrityksistä. Tuotteita yli 200 ja kaikki aloe tuotteita ei ole yritys ottanut mitään muuta valikoimiinsa. 80% maailman aloe tuotannosta ja tuotemyynnistä, että siinäpä niitä lukuja.

        Ja jätit vastaamatta siihen miten se kasvi saadaan sinne tehtaaseen pilaantumatta.
        Niin paljon ei minua kiinnosta, että lähtisin sivuja selaamaan.


      • sen vertaa
        Nimetön kirjoitti:

        loppun on käsitelty. En ole valheita levitellyt kyllä sitä lääkefirmana vaan mainostetaan, täytyy teidän jälleenmyyjille antaa uutta infoa.

        Minä sanoin alun alkaen, että jokainen käyttää mitä haluaa. Minä voin omistani kertoa sen, että ovat kuitenkin maailman parhaita minun mielestäni.

        Flp on perustettu 1978 ja toimii 125 maassa, 8,7milj jälleenmyyjää joten puhutaan ihan eri tason yrityksistä. Tuotteita yli 200 ja kaikki aloe tuotteita ei ole yritys ottanut mitään muuta valikoimiinsa. 80% maailman aloe tuotannosta ja tuotemyynnistä, että siinäpä niitä lukuja.

        Ja jätit vastaamatta siihen miten se kasvi saadaan sinne tehtaaseen pilaantumatta.
        Niin paljon ei minua kiinnosta, että lähtisin sivuja selaamaan.

        viitsit selvittää, niin pakko kai se on sinulle kertoa. Lehdet fileroidaan, puhdistetaan ja kylmäpuristetaan paikan päällä. Sen jälkeen geeli lastataan kylmätankkeihin jonka jälkeen se toimitetaan Saksaan loppukäsittelyä, eli pullotusta varten. Eli sitä ei missään vaiheessa pakasteta, lämmitetä, uuteta tai kuivateta. Joten, ole ystävällinen ja lakkaa levittämästä valheita! Kiitos! ;) Ja ihan hyvänä vinkkinä; jos aiot tulla hyväksi jälleenmyyjäksi niin todellakin kannattaa ottaa selvää mitä muillakin on tarjottavaa. Se on ainoa tapa millä pystyt markkinoimaan omaa yritystäsi luottamusta herättävästi. Joskus joku kuitenkin kysyy sinulta asiaa johon väärin vastaamalla menetät asiakkaiden luottamusta. Ellet asiaa tiedä varmasti kannattaa ihan rehellisesti sanoa niin sen sijaan että alat sepittelemään omiasi. Ja toisten tuotteita ei koskaan kannata asiakkaan edessä alkaa mollaamaan. Jos ei omat tuotteet tai yritys herätä asiakkaassa luottamusta, vaihda yritystä.


      • pikkasen
        sen vertaa kirjoitti:

        viitsit selvittää, niin pakko kai se on sinulle kertoa. Lehdet fileroidaan, puhdistetaan ja kylmäpuristetaan paikan päällä. Sen jälkeen geeli lastataan kylmätankkeihin jonka jälkeen se toimitetaan Saksaan loppukäsittelyä, eli pullotusta varten. Eli sitä ei missään vaiheessa pakasteta, lämmitetä, uuteta tai kuivateta. Joten, ole ystävällinen ja lakkaa levittämästä valheita! Kiitos! ;) Ja ihan hyvänä vinkkinä; jos aiot tulla hyväksi jälleenmyyjäksi niin todellakin kannattaa ottaa selvää mitä muillakin on tarjottavaa. Se on ainoa tapa millä pystyt markkinoimaan omaa yritystäsi luottamusta herättävästi. Joskus joku kuitenkin kysyy sinulta asiaa johon väärin vastaamalla menetät asiakkaiden luottamusta. Ellet asiaa tiedä varmasti kannattaa ihan rehellisesti sanoa niin sen sijaan että alat sepittelemään omiasi. Ja toisten tuotteita ei koskaan kannata asiakkaan edessä alkaa mollaamaan. Jos ei omat tuotteet tai yritys herätä asiakkaassa luottamusta, vaihda yritystä.

        Vielä siitä aloiinistä flp:n juomassa... Käykään kaikki katsomassa, luvut puhuvat puolestaan.

        http://www.natural-living.co.uk/aloevera/assay/assay.html


      • Nimetön
        sen vertaa kirjoitti:

        viitsit selvittää, niin pakko kai se on sinulle kertoa. Lehdet fileroidaan, puhdistetaan ja kylmäpuristetaan paikan päällä. Sen jälkeen geeli lastataan kylmätankkeihin jonka jälkeen se toimitetaan Saksaan loppukäsittelyä, eli pullotusta varten. Eli sitä ei missään vaiheessa pakasteta, lämmitetä, uuteta tai kuivateta. Joten, ole ystävällinen ja lakkaa levittämästä valheita! Kiitos! ;) Ja ihan hyvänä vinkkinä; jos aiot tulla hyväksi jälleenmyyjäksi niin todellakin kannattaa ottaa selvää mitä muillakin on tarjottavaa. Se on ainoa tapa millä pystyt markkinoimaan omaa yritystäsi luottamusta herättävästi. Joskus joku kuitenkin kysyy sinulta asiaa johon väärin vastaamalla menetät asiakkaiden luottamusta. Ellet asiaa tiedä varmasti kannattaa ihan rehellisesti sanoa niin sen sijaan että alat sepittelemään omiasi. Ja toisten tuotteita ei koskaan kannata asiakkaan edessä alkaa mollaamaan. Jos ei omat tuotteet tai yritys herätä asiakkaassa luottamusta, vaihda yritystä.

        minun ei todellakaan tarvitse tietää muiden tuotteista yhtään mitään ja sen pystyn kyllä omille asiakkailleni kertomaan. Minä en haukkunut muoden tuotteita. Aivan sama mitä muut myy ei ole minulta pois, valinnan vapaus vapaassa maassa.
        Tuo kylmätankit ja niin päin pois on kyllä hyvä selitys, mutta kun aloe pilaantuu 4tuntia siitä kun se on pellolta kerätty niin on aika nopeat vahkeet millä se sinne saksaan viedään. Mikä sen pitää niissä purkeissa tuoreena?????
        Nyt kun olen yrityksessä jolla on 80% markkina johtajuus maailmassa ni eipä tulis mieleenkään vaihtaa.


      • jaajaaa
        Nimetön kirjoitti:

        minun ei todellakaan tarvitse tietää muiden tuotteista yhtään mitään ja sen pystyn kyllä omille asiakkailleni kertomaan. Minä en haukkunut muoden tuotteita. Aivan sama mitä muut myy ei ole minulta pois, valinnan vapaus vapaassa maassa.
        Tuo kylmätankit ja niin päin pois on kyllä hyvä selitys, mutta kun aloe pilaantuu 4tuntia siitä kun se on pellolta kerätty niin on aika nopeat vahkeet millä se sinne saksaan viedään. Mikä sen pitää niissä purkeissa tuoreena?????
        Nyt kun olen yrityksessä jolla on 80% markkina johtajuus maailmassa ni eipä tulis mieleenkään vaihtaa.

        Jos ei lapsi oo oppinu lukemaan tai ymmärtämään kuulemansa ei kannata selittää mitään. Hyvä kun selvitit tuon LRn aloeketjun. Onneksi LRllä on muitakin tuotteita kuin aloe. Itse oon vaihtanu juuri tuosta jenkkiyrityksestä LRään ihan tuotteiden takia. Ja on rahallakin merkitystä. Ja on porukkaki on huisin paljon hauskempia. Askollaki on nii hyvä huumori. :D


      • joku
        jaajaaa kirjoitti:

        Jos ei lapsi oo oppinu lukemaan tai ymmärtämään kuulemansa ei kannata selittää mitään. Hyvä kun selvitit tuon LRn aloeketjun. Onneksi LRllä on muitakin tuotteita kuin aloe. Itse oon vaihtanu juuri tuosta jenkkiyrityksestä LRään ihan tuotteiden takia. Ja on rahallakin merkitystä. Ja on porukkaki on huisin paljon hauskempia. Askollaki on nii hyvä huumori. :D

        vastata siihen alkup. kysymykseen, että tienaako flp tuotteiden myynnillä?


      • tienaakin
        joku kirjoitti:

        vastata siihen alkup. kysymykseen, että tienaako flp tuotteiden myynnillä?

        Niin kuin kaikissa yrityksissä - jos tekee töitä. Missään suora-/vm yrityksessä et tienaa tekemättä töitä. Työ on normaalia myyntityötä omana yrittäjänä; tuotteiden lisäksi sinun on markkinoitava itseäsi luotettavana ja rehellisenä myyjänä. Ero on siinä että saat valita kenen kanssa ja milloin teet töitä. Ylälinjalta sinun kuuluu saada kaikki tuki ja koulutus jonka tarvitset. Myyntikate on yrityksestä riippuen noin 25-30%, ryhmää jos alkaa rakentamaan, bonbukset eroaa jonkin verran. Jos harkitset jälleenmyyjäksi ryhtymistä, kannattaa valita sellainen yritys joka herättää sinussa itsessäsi positiivisiä tunteita ja luottamusta. Jos sinä et usko myymiisi tuotteisiin ja yritykseen, et myöskään pysty herättämään asiakkaassa luottamusta ja myynti = tulosi jää liian pieneksi. Älä hosu mihinkään, vaan tutki useita vaihtoehtoja. Valitsemalla se sinulle sopivin yritys innostut myös tekemään töitä = ansaitset. Jos haluat, meilaa [email protected].


      • leene
        jaajaaa kirjoitti:

        Jos ei lapsi oo oppinu lukemaan tai ymmärtämään kuulemansa ei kannata selittää mitään. Hyvä kun selvitit tuon LRn aloeketjun. Onneksi LRllä on muitakin tuotteita kuin aloe. Itse oon vaihtanu juuri tuosta jenkkiyrityksestä LRään ihan tuotteiden takia. Ja on rahallakin merkitystä. Ja on porukkaki on huisin paljon hauskempia. Askollaki on nii hyvä huumori. :D

        Onpas täällä agressiivista viestintää! Ilmeisesti jälleenmyyjien välillä (myös saman valmistajan)on tosiaan kovaa kilpailua. Sisareni suositteli minulle Flp:n juomaa ja antoi oman jälleenmyyjänsä puhelinnumeron, jotta voisin soittaa ja kysyä missä olisi lähin jälleenmyyjä. Eipä tuo myyjä suostunut sanomaan ketään, vaan tuli itse kotiini yli sadan kilometrin päästä. Hyvää palvelua, ei siinä mitään, mutta kovat täytyy provikat olla kun noin kaukaa kannattaa tuoda.
        Tuotteet ovat tosi hyviä! Haluaisin ostaa nyt lisää juomaa, mutta funtsailen että keneltä, kun olen löytänyt tästä omalta kylältäkin jälleenmyyjän. Että meneekö ketjut ja nokkimisjärjestykset sekaisin jos nyt ostankin häneltä. Hehheh.


      • masukunnossa
        sitä kirjoitti:

        osataan taas??? Ota edes selvää ennen kuin alat latelemaan "totuuksia". Life essence gel-juomaa tehdään omien kasvien geelistä eikä mistään uutteesta. Milloinkohan Forever livingin tuote, tai yleensäkään mikään muu vastaava tuote yltää siihen puhtauteen että onnistuisi saamaan Institute Freseniuksen laatuleiman? Epäilen ettei koskaan. Ottaen huomioon esimerkiksi Foreverin juoman aloiinipitoisuudet... Ihmekös myyjät itse kehottavat pitämään taukoa aina silloin tällöin. Aloiini, joka sattuu olemaan kitkerää kellertävää ainetta geelin ja kuoren välissä (mausta tunnistaa hyvin), on laksatiivinen ja jopa syöpää aiheuttavaa. Joten juo sinä vaan sitä myrkkymömmöäsi niin minä juon sitä mitä on terveellistä. Hah!

        en ole kuullut, että oltais kehotettu pitämään taukoa. Itse oon juonut vuoden verran ja hyvin menee. :) Foreverin aloe vera gel on sitä kasvin lehden sisällä olevaa geeliä, mukana ei ole lehtiosaa ja aloe vera geeli ei säily kuin muutaman tunnin ellei sitä saada säilymään tavalla tai toisella. Foreverilla on korkealaatuinen tuote.


      • iloinen jälleenmyyjä
        joku kirjoitti:

        vastata siihen alkup. kysymykseen, että tienaako flp tuotteiden myynnillä?

        kyllä tienaa!


      • t.l1
        Nimetön kirjoitti:

        Flp;n juomassa ei ole aloiinia. Emme suosittele mitään taukoja, en tiedä mistä olet kuullut, mutta se ei pidä paikkaansa. Aloe vera juoma ei ole kirkasta kun siihen on laitettu se stabilointi aine joten älä kerro muunneltua totuutta. Mikä on sinun intressisi tuolla haukkumisella eikös jokainen saa käyttää sitä mitä haluaa, minä en ainakaan käytä myynti konstina sitä, että haukun muiden tuotteita voin vain kertoa etten tunne niitä.

        Se kuitenkin on totta, että lr on saksalainen lääkefirma ja aloe ei kasva saksassa joten jollain konstilla ne täytyy sinne kuljettaa. Aloe säilyy 4tunti siitä kun se on kerätty pellolta joten mikä on se millä se saadaan säilymään?? Se pakastetaan, rouhitaan ja uutetaan. Silloin siitä tuhoutuu suuri osa aloen hyvistä ominaisuuksista, toki sinne jotain jää mutta ei kaikkea. Flp;llä on patentti siihen tuorestabilointiin sitä et voi kiistää joten aivan sama miten paljon haukut totuus on tämä.

        Äläpäs valehtele siellä, Aloe juomissa ON aloiinia, vaan määrää ei tiedä kukaan, ennen kuin nuo juomat tutkitutetaan laboratoriossa.


      • Faktatieto
        entinen aktiivi flp:llä kirjoitti:

        Te jotka olette molempia aloe-tuotteita
        kokeilleet, kertoisitteko mielipiteenne ?

        Mikä on muuten LR:n aloejuoman litrahinta?
        Miten se säilötään?

        Ainutlaatuisella stabilisointimenetelmällä. Kukaan Aloe vera valmista EI pasturoi eikä pakasta, vaikka FLP:n myyjät niin väittävätkin. Eniten IASC leimoja ol LR_n Aloe Vera tuotteissa ja ainoana arvostettu puolueeton Salsalainen Fresenius instituutin laatuleimat. Mikä tärkeitä ei sisällä lainkaan ALOIINIA joka on kielletty mm. Turkissa (10 ppm raja. Jenkkien tuotteet sisältävät jopa 60 000 ppm.


    • Annele

      Hei !kokemusta tuotteista on mukavasti,ja olen tosi tyytyväinen:)kerron mielelläni lisää*

      • Koettu

        Pelkkää huuhaata. Hyvä puhuja saa myytyä mitä vaan ja kalliilla hinnalla. Missäs suomen laboratoriossa nää tuotteet on testattu? Kyllä myyjä lukee komeesti esitteestä jänkkilässä kirjoitetun tekstin mutta millos testataan suomessa. Tyrnimaito oli kova hittituote, sitten kun testatiin niin oli surkeinta laatuaan ja myyjä ei oikeesti tiennyt edes mitä myi! Mites verohommat? Suomessa maksetaan veroa, moneltako unohtuu ja joutuu kuseen sen takia. Monesti tässä käy juurikin niin että typerällä on kallista purnukkaa kaapit täys ja ns.kakki housussa.


      • toista mieltä
        Koettu kirjoitti:

        Pelkkää huuhaata. Hyvä puhuja saa myytyä mitä vaan ja kalliilla hinnalla. Missäs suomen laboratoriossa nää tuotteet on testattu? Kyllä myyjä lukee komeesti esitteestä jänkkilässä kirjoitetun tekstin mutta millos testataan suomessa. Tyrnimaito oli kova hittituote, sitten kun testatiin niin oli surkeinta laatuaan ja myyjä ei oikeesti tiennyt edes mitä myi! Mites verohommat? Suomessa maksetaan veroa, moneltako unohtuu ja joutuu kuseen sen takia. Monesti tässä käy juurikin niin että typerällä on kallista purnukkaa kaapit täys ja ns.kakki housussa.

        Otapa selvää ennenkuin yleistät! Jälleenmyyjät maksavat veroja siinä kuin muutkin toúlojen mukaan. Ei tarvitse ostaa kalllita purnukoita kaappia täyteen. On turvallinen ja riskitön homma. :)


    • aloetypykkäinen

      Mä olen FLP:n jälleenmyyjä ja ihan hyvin olen tienannut, kun olen tehnyt myös töitä sen eteen. Maksan veroni siinä missä muutkin joten äläs kuule sinä aloita sitä mustamaalausta vai onko se hyökkäys aina paras puolustus? Mulla on purnukkaa kaappi täys ja ei tosiaan ole kakki hoousuissa koska mä saan ne myös liikkumaan. Ja vain yhdellä yrityksellä on se stabilointimenetelmä maailmassa ja se on flp, ei yksikään muu. Aika pirun nopee vehje pitää olla jos 4 tunnissa sen saatte mantereelta toiselle :). Se geeli ei säily sellaisenaan minkäänlaisessa kylmätankissa, koska siitä ei saa mitenkään hapetonta tilaa.. Käytössä ei tarvitse pitää taukoja. Itse olen juonut 1,5 vuotta ja annosta lisännyt 3 kertaan päivässä. ja hyvin voin!

    • jurripurri

      Jaa-a.Joo kyllä töitä pitää tehdä ja kovasti jos meinaa ittensä ja vielä jopa perheensä elettää aloevera tuotteita myymällä. Ite haksahdin kokeilemaan jälleenmyyjänä ja varsin pian huomasin ettei oo mun juttu tai sitten tuote on väärä. Jos ihmisille pitää suu vaahdossa kehua retostaa miten hemmetin hyvää joku aloe mehu on ja sit sattuu muutama putelin ostamaan ja kokeilemaan, eikä sen jälkeen kuulu asiakkaasta mitään, niin onko se tuote ollutkaan hyvää??? Onko hinta-laatu suhde kohdallaan? Minä en halua kenellekään tuputtaa mitään väkisin, kun en itsekään sellaisesta tykkää. Tuotteen pitää olla niin hyvä, että se myy tavallaan itse itseään, sitä kerran asiakkaan kokeiltuaan.

      • Forever forever

        Harmi ettet ymmärtänyt mistä tässä liiketoiminnassa on kyse. Suurin osa ihmisistä lopettaa ennenkuin ovat edes oikeasti tehneet yhtään töitä. Aloe vera kyllä myy itse itsensä, mutta se vaatii hieman aikaa ja vaivaa jotta liiketoiminnan saa alulle. Suurin ongelma on jälleenmyyjän omassa asenteessa ja negatiivisuudessa joka esimerkiksi "jurripurrin" kommentista paistaa läpi. Forever on positiivisten ja rehellisten ihmisten liiketoimintaa ja siinä eivät tuputtajat, värvääjät ja negatiiviset oman edun ajajat pärjää.

        Sen takia Forever onkin paras Aloe Vera yritys. (Myöskin selkeästi maailman suurin Aloe Vera tuotteiden valmistaja ja myyjä mukaanlukien myöskin EI-verkostomarkkinointiyritykset...)


      • JM
        Forever forever kirjoitti:

        Harmi ettet ymmärtänyt mistä tässä liiketoiminnassa on kyse. Suurin osa ihmisistä lopettaa ennenkuin ovat edes oikeasti tehneet yhtään töitä. Aloe vera kyllä myy itse itsensä, mutta se vaatii hieman aikaa ja vaivaa jotta liiketoiminnan saa alulle. Suurin ongelma on jälleenmyyjän omassa asenteessa ja negatiivisuudessa joka esimerkiksi "jurripurrin" kommentista paistaa läpi. Forever on positiivisten ja rehellisten ihmisten liiketoimintaa ja siinä eivät tuputtajat, värvääjät ja negatiiviset oman edun ajajat pärjää.

        Sen takia Forever onkin paras Aloe Vera yritys. (Myöskin selkeästi maailman suurin Aloe Vera tuotteiden valmistaja ja myyjä mukaanlukien myöskin EI-verkostomarkkinointiyritykset...)

        Niin, mikähän lienee jälleenmyyjien lopettamisprosentti? Ja ainakin jotkut rekrytoijat antavat hyvinkin ruusuisen kuvan foreverin jälleenmyyjäksi ryhtymisestä ja lupaavat helppoa tapaa hankkia rahaa. Helpolla ei saa rahaa kuin lotossa, jos sattuu täysosuma kohdalle.


      • hihhulit hei
        JM kirjoitti:

        Niin, mikähän lienee jälleenmyyjien lopettamisprosentti? Ja ainakin jotkut rekrytoijat antavat hyvinkin ruusuisen kuvan foreverin jälleenmyyjäksi ryhtymisestä ja lupaavat helppoa tapaa hankkia rahaa. Helpolla ei saa rahaa kuin lotossa, jos sattuu täysosuma kohdalle.

        Se olisikin mielenkiintoista tietää! Ja tässä ketjussa painotetaan, että tienaa jos tekee töitä. Heh. Mun tuntemani myyjä taas kehuu tienaavansa hitosti eikä ole kun leppoista lekottelua elämä. Niin kuka valehtelee? ;)


    • jhgiuflp

      Itse olen käyttänyt FLP:n ja LR:n Aloe juomia. En ole kaupitellut, mutta ystäväni ovat. Kiinnostuksesta olen molempia ostanut ja verrannut. Itse tykkäsin enemmän LR:n Aloesta. Maistui hyvälle ja vatsa toimi normaalisti. FLP:n maistui kitkerältä ja sai vatsani sekaisin, joten minun oli pakko lopetaa käyttö ja sain heittää juomaa hukkaan. Muita tuotteita en ole kummaltakaan kokeillut, joten en pysty sen enempää kertomaan.

      Jos olen oiken ymmärtänyt, niin FLP:ssä taitaa olla aloitus rahallisesti suurempi, kuin LR:ssa.

      Jokaiselle varmasti selviää vasta oman kokemuksen kautta, kenen tuotetta haluaa käyttää. Jälleenmyyjien välinen "kilpailu" ja mollaaminen turhaa. Kukapa ei omaansa puolustaisi. Samaan tyylin kun jo hiekkalaatikolla opimme "Meidän isä on parempi kuin teidän isä" ja sitä väittelyä voidaan käydä loputtomiin. Tosiasiassa toisen isä saattaa olla koulutukselta tai alkoholin käytöltään huonompi kuin toisen. Silti seisomme vakaasti omamme takana.

      Eli vain ulkopuolinen, kuka on pelkkä käyttäjä, voi kertoa oman näkemyksesnsä ilman puolustus kantaa.

    • hojohojo1

      on jo vanha ketju mutta pakko tulla nyt kuitenkin viilaamaan.
      edellinen kommentoija, jos kerta et voinut FLP juomaa lipittää NII MIKSET JUKOLAUTA PALAUTTANUT? tuotteilla on 90päivän täystyytyväisyystakuu, tarkoittaen sitä että ostat esim 3purkkia mehua, juot kaiken, toteat ettei tuntunut missään, ilmoitat jälleenmyyjällesi että et ollut tyytyväväinen, palautat ne 3 TYHJÄÄ (tai täyttä purkkia jos nyt et voinutkaan juoda) myyjällesi, saat rahasi TÄYSMÄÄRÄISESTI TAKAISIN. myyjäkään ei häviä mitään, tekee reklamaation yritykselle ja myös hän saa rahat täysmääräisesti takasisin.

      ja jos mehu maistuu pahalta ja kitkerältä, se johtuu ainoastaan siitä kehon ph-arvo on epätasapainossa, viikon pari kun juo nii ei enää kitkerän makuista kun ph tasapainottuu.

    • kuka on rohkea

      Näistä tienaamisista kun aina puhutaan, niin kukapas uskaltaisi antaa ihan lukuja? Mikä on jälleenmyyjän aleprosentti tuotteille missäkin vaiheessa? Eli mikä on prosentti, kun aloittaa ja millä porrastuksella se nousee, kun saa sitä alalinjaa? Netissä on ihan palveluja sitä varten, että jos sinne vaikka ihan lataisi tuon ansainta- ja organisaatiokaavion SUOMEKSI (esim. issuu). Ja mikähän oli sen aloituspaketin hinta ja mitä se sisältää?

      En siis pyydä kertomaan, mitä tienaat, vaan pyydän noita aleprosentteja / provikkalukuja. Osaan kyllä siitä sitten itse laskea loput...

      • kuka on rohkea

        Eikö palkkiojärjestelmä kestä päivänvaloa, vai miksi kukaan ei uskalla sitä anonyymisitikään paljastaa?


    • ranna ahaa 3.023

      Anna rahaa niin kerron palkkioista

    • ihmetteliä

      Maksaako myyjät tai kukaan välittäjä veroa eikö myynnistä pitäisi maksaa vero.

      • jämyn.vastuulla

        Jokainen jälkeenmyyjä / muu edustaja on itse vastuussa tulojensa verotuksesta, eikä sen asian kanssa ole vm-firmoilla mitään tekemistä (siis missään vm-konseptissa). Joten ei voi tietää, kuka toimii rehellisesti ja kuka ei. Esim. Y-tunnuksen perusteella voi toki aina jotain päätellä, mutta muuten taidat joutua kyselemään ihan verotoimistosta myyjäkohtaisesti, jos niin paljon kiinnostaa...


      • Moraalitonta.toimintaa

        Nuoria ihmisiä on houkuteltu mukaan verkostoon kertoilemalla satuja rikastumisesta.
        Kuinka monta kyseisten tuotteiden myynnillä rikastunutta henkilöä löytyy Suomesta?


    • varoitus

      Tää on pyrämiidi huijausta. Tässä myynnin perusteella kavutaan pydamiidin huipulle. Ei kai huipulle kaikki mahdu.

    • Brobiootti

      Ensimmäinen tilaus -15% kun aloitat jälleenmyyjänä. Tuotteita pitää alussa tilata n. 520€:lla. Tämän kun teet kahden kk:n sisällä on alennus jatkossa 35%. Kun nouset tasoilla niin voit saada jopa 60% alennusta omista tilauksista sekä alalinjasi ostoista joitakin prosentteja. Eli käytä, myy ja kasvata verkostoa = ANSIO

      Jotkut aloittavat jälleenmyyjänä vain ostaakseen hyväksi havaittuja tuotteita alennuksella oman perheen käyttöön.

      • 09876543210

        No pitääkö se aletaso aina ansaita uudelleen kahden kuukauden välein vai onko se kertaalleen saavutettu taso voimassa "ikuisesti", vaikka et tilais vuoteen mitään? Ja paljonko pitä tilata, että pääsee 60%:een.


    • Minttun90

      Kuka ostaa vaarallisia Flp-tuotteita jotka aiheuttaa maksavaurioita?En minä ainakaan tohtisi terveyden uhalla.

      • MikäänEiOleRiskitöntä

        Mitenkään puolustelematta flp:tä, niin mistä tahansa luontaistuottesta ja ravintolisistä saattaa saada maksavaurion, etenkin jos niitä käyttää miten sattuu ja monia eri valmisteita samaan aikaan. Eli ne kaupankaan tuotteet eivät ole riskittömiä jos ei ole mitään hajua niiden vaikutuksista ja yhteisvaikutuksista. Myös monet lääkkeet yhdessä luonatistuotteiden kanssa saatta aiheuttaa vakavia ongelmia. Esim Marevan (verenohennuslääke) on erityisen riskialtis yhdistelmä luontaistuotteiden kanssa. Joskus ihan hirvittää, kun omaiset tuo mummoille ja paapoille kaikkia ravintolisiä, joista on nähneet manoksia ja ovat vakuuttuneita, että mummallle pitää nyt ehdottomasti syöttää / juottaa tätä ja tuota, mut sit sillä mummalla onkin Marevan lääkitys... Eikä meinaa mennä millään jakeluun, miks hoitsut toppuuttelee niiden pillereiden ja litkujen käyttöä.


    • JaMitäänEtteVoi

      Ja taas koinistit nostelemassa vanhaa kuraa. Me vastustajat herätään jo viideltä vastustamaan, ja koinistit ei sille mitään voi

    • Entinenkäyttäjä

      FLP on perinteinen jenkkien verkopstomarkkinointi kusetus. Acemaannaani täynnä olevia huonolaatusia tuotteita. Ettekö ole lukenneet keväällä iltalehtia?

    • Taasfaktaa

      FAKTAA: Kukaan Aloe Vera valmistaja EI pasturoi eikä pakasta, vaikka FLP:n myyjät niin väittävätkin. Eniten IASC leimoja ol LR:n Aloe Vera tuotteissa ja ainoana arvostettu puolueeton Salsalainen Fresenius instituutin laatuleimat. Mikä tärkeitä , ei sisällä lainkaan ALOIINIA joka on kielletty mm. Turkissa (10 ppm raja. Jenkkien tuotteet sisältävät jopa 60 000 ppm.

    • Anonyymi

      Faktaa flp laadusta: Vaarallisen Triclosanin lisäksi, kiellettyy mm. venemaaleissa jo liki 20 vuotta sitten, tuotteet sisältää paljon muitakin ainieta joita ei suositella. Katso esimerkiksi: Vaarallinen dödö joka sisältää paljon kiellettyä Tricklosania. Kutebn FLP dödö Katso https://safkanet.fi/triclosan-taas-uusi-aine-jota-on-syyta-valttaa/

      https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2014112618868334
      https://www.lakijavesi.fi/kosmetiikan-triklosaani-vaarantaa-ihmisen-ja-ympariston-terveyden/

      https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201806152201015780

    • Anonyymi

      Minä ainakin uskon että Ruja vielä palaa ja OneCoin on tulevaisuuden maksuvaluutta. Varmana ei ole manit veskassa!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe