Harley-Davidson Sportster

kuume nousee

Harley-Davidson Sportster
mitä hyvää ja mitä huonoa? mikä olis ok vuosi-malli onko eroja ? joku 800-kuutioinen.
saako 4000-6000 ok pelin? onko helppo muokata ja minkä hintaista puuhaa?

56

27700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motomammeli

      ostin viime vuonna 2006 vuosimalli sportin maksoin reilun kympin.. olen niin tyytyväinen hankintaani! vaihdettiin vaan suoran ja leveämmän stongan ja jalkatapit edestä veks, halusin nääs sporttisemman mallin ja tapit polvien kohdalle! kaikenkaikkiaan oiva peli! SUOSITTELEN... kevättä odotellessa..

      • vyyyio

        SELKIS. Esim. H-D XL sportster 883R . 53 hv. Paino 260 kg. Esim. bemarin sportti 193 hv paino 204 kg.
        Hyviä gustomeita ja matkapyöriä, hutta H-D llä ei ole sporttipyörää olkoon tyyppinimi mikä tahansa.


      • Sportti-Spora
        vyyyio kirjoitti:

        SELKIS. Esim. H-D XL sportster 883R . 53 hv. Paino 260 kg. Esim. bemarin sportti 193 hv paino 204 kg.
        Hyviä gustomeita ja matkapyöriä, hutta H-D llä ei ole sporttipyörää olkoon tyyppinimi mikä tahansa.

        Tuolla Italiassa ajetaan Harley XR 1200.lla omaa ratasarjaa. Youtubessa on siitä pätkiä, kyllä sinä sporttisesti kovaa polvi maassa mennään!


      • Toinen urpo

        Kyl on viddu jätkät pellejä. Viittii kuittailla 2 vuotta vanhaan kyselyyn. Tää ketjun aloittanut jäbä on varmaan jo valintansa tehnyt. Pysykää nyt ees vähän asiassa tai painukaa vittuun täältä. Kyllä täyttyy sanoa että jengillä viiraa kun näitä juttuja lukee täällä. Jätkät ei tee muuta kuin jauhaa paskaa ja prätkällä ne ei oo ajanut korkeintaan kuin unissaan. Menkää saatana töihin niin teillä on muuta tekemistä kun roikkua täällä.


      • airöni
        vyyyio kirjoitti:

        SELKIS. Esim. H-D XL sportster 883R . 53 hv. Paino 260 kg. Esim. bemarin sportti 193 hv paino 204 kg.
        Hyviä gustomeita ja matkapyöriä, hutta H-D llä ei ole sporttipyörää olkoon tyyppinimi mikä tahansa.

        http://www.pashnit.com/forum/attachment.php?attachmentid=19361&d=1140843541

        Niitä ei sporttipyöriä ei vaan enää tehdä. Sporia tehdään kyllä. Ja Sportstereitakin myös.


      • SportSpora

        Sporttisimman näköisin hd mitä on ollut ,vai meinaatko että joku glide pappa kromeilla sporttisempi ...



        Ei jaksa pidätellä hengitystä naurattaa niin perkeleesti.


      • airöni
        SportSpora kirjoitti:

        Sporttisimman näköisin hd mitä on ollut ,vai meinaatko että joku glide pappa kromeilla sporttisempi ...



        Ei jaksa pidätellä hengitystä naurattaa niin perkeleesti.

        XR 750 näyttää sporttiselta. Näistä uusista tulee mieleen lähinnä sana custom.


      • p**ka puhetta

        Tää sun kutsumas sporas saadaan kiihtyy 4.5 sekunnis 100km/h. Minkä kiven alla oot asunu ? tehoton lutkutin? parhaat kyykyt kiihtyy 100km/h 3.4 - 3.7 sekunnis. Eroa siis max 1 sek....


      • Anonyymi
        Toinen urpo kirjoitti:

        Kyl on viddu jätkät pellejä. Viittii kuittailla 2 vuotta vanhaan kyselyyn. Tää ketjun aloittanut jäbä on varmaan jo valintansa tehnyt. Pysykää nyt ees vähän asiassa tai painukaa vittuun täältä. Kyllä täyttyy sanoa että jengillä viiraa kun näitä juttuja lukee täällä. Jätkät ei tee muuta kuin jauhaa paskaa ja prätkällä ne ei oo ajanut korkeintaan kuin unissaan. Menkää saatana töihin niin teillä on muuta tekemistä kun roikkua täällä.

        Haluisiksä hiplaa mua?

        T: Hampaaton Kääkkä 74v


      • Anonyymi
        vyyyio kirjoitti:

        SELKIS. Esim. H-D XL sportster 883R . 53 hv. Paino 260 kg. Esim. bemarin sportti 193 hv paino 204 kg.
        Hyviä gustomeita ja matkapyöriä, hutta H-D llä ei ole sporttipyörää olkoon tyyppinimi mikä tahansa.

        Gustomi on giva! Sillä voi gruisata gavereiden ganssa!


    • female bike

      Harley-Davidson Sportster on tyttöjen pyörä.
      - se on naisellinen pyörä.

      - sopii naisille ja naisellisille miehille hyvin.

      • Akkojen pyörän?

        Ei voi käsittää tätä ikuista tyttöpyörä juttua.. Ostin aikoinaan hondan (shadow600). Tehoo jotain 36heppaa ja huiput 140. Vaihdoin siitä sit pikkuharrikkaa ja olo oli hyvinkin miehekäs sen jälkeen. Sitä sai oikein ajaa ja muutenkin aika karu peli(hyvällätavalla). Kuutioita kuitenkin liki 900 eli keskikoinen customi. Putket kun vaihtaa niin kulkupuoltakin customiksi aivan sopivasti. Suosittelen!!


      • ekkukaisla

        mistäs sen erottaa mikä on "naispyörä" ja mikä on "mies/äijä pyörä" moottorin mallista vai ?


      • JormaKo
        ekkukaisla kirjoitti:

        mistäs sen erottaa mikä on "naispyörä" ja mikä on "mies/äijä pyörä" moottorin mallista vai ?

        "Naispyörän" erottaa siitä, että se on fyysiseltä kooltaan pieni. Niinkuin sporakin on, ainakin itselle aivan liian pieni, näyttää honda monkeylta. Sama asia kuin esim. kolmi-oviset autot ovat kansakielessä naisten autoja esim. VW Golf, Ford Fiesta jne.. Johtuen siitä että ne pikkulaatikoita. Ei se sen ihmeempää ole. Ja turha niistä asioista hernettä nenään vetää, kun se on vaan näin.


      • Brynkka
        JormaKo kirjoitti:

        "Naispyörän" erottaa siitä, että se on fyysiseltä kooltaan pieni. Niinkuin sporakin on, ainakin itselle aivan liian pieni, näyttää honda monkeylta. Sama asia kuin esim. kolmi-oviset autot ovat kansakielessä naisten autoja esim. VW Golf, Ford Fiesta jne.. Johtuen siitä että ne pikkulaatikoita. Ei se sen ihmeempää ole. Ja turha niistä asioista hernettä nenään vetää, kun se on vaan näin.

        Mulle nyt on aivan se ja sama minkä kokoisella pyörällä kukin ajaa. Terveellä itsetunnolla varustettu kaveri ajelee sellaisella pyörällä mikä itseä miellyttää ja välittää muista piupaut. Noita naistenpyöräjuttuja en minäkään jaksa ymmärtää, olen sen verran vanhempaa sukupolvea että TuuttiHonda Zingokawa ja YsiKawa olivat ISOJA pyöriä. Näiden pyörien aikoihin kun itse jo ajelin, ei kukaan tullut vittuilemaan toiselle naistenpyöristä, olis voinut tulla vaikka pataan. Kuutiotilavuudet mun mielestä rupeaa olemaan jo aikas järjettömiä..... vrt. BossHoss(onks tuokin prätkä?)


      • punapää puurosta

        niin toi sporteri sopii tytöille kun on matala ja ennenkaikkea jajat ylettyy maahan kunnolla mut kyl se muillakin ylettyy.mutta jalkatapit on oikeessa paikkaa eli keskellä ei siel edes kun ei jalat yllä.niin ja ei oo niin levee ja painava kun dyna tai softis.kun on katos tytöt hiukka pienii.


    • Evon..

      Hintahaarukallasi saat kelpo Evolution koneisen harrikan 90 -luvulta. Pyynneistä kun otat viidenneksen pois, niin hinta on aika todellinen. Eli 883:n saa aika helposti alle viiden tonnin, kuudella saat jo hyvän tonnikakssatasen.

      • ,-,-,-,-,-,-,-,-

        Tämä kaveri taitaa olla aika ylioptimistinen noiden alennusten ja hintojen suhteen. No saahan sitä aina kysyä, mutta ei pidä pettyä jos ei ihan noin halvalla saa...


      • tarjontaa on
        ,-,-,-,-,-,-,-,- kirjoitti:

        Tämä kaveri taitaa olla aika ylioptimistinen noiden alennusten ja hintojen suhteen. No saahan sitä aina kysyä, mutta ei pidä pettyä jos ei ihan noin halvalla saa...

        Noista sporista on tarjontaa niin pirukseen ja moni tahtois vaihtaa big twiniin.
        Tietty kaikki lisäkilke nostaa hintaa, mutta perus sporan saa käteisellä suht edullisesti kun vaan etsii.
        Sopii katsoa nettimotoa kuinka paljon on sporia myynnissä ja ei kannata unohtaa Ruotsin tarjontaakaan etenkään jos big twiniä etsii.


      • H-D forever
        tarjontaa on kirjoitti:

        Noista sporista on tarjontaa niin pirukseen ja moni tahtois vaihtaa big twiniin.
        Tietty kaikki lisäkilke nostaa hintaa, mutta perus sporan saa käteisellä suht edullisesti kun vaan etsii.
        Sopii katsoa nettimotoa kuinka paljon on sporia myynnissä ja ei kannata unohtaa Ruotsin tarjontaakaan etenkään jos big twiniä etsii.

        joo no eipä noita sporia ihan 4-6 donaan taho saada.no jonkun ironheadin saat jos tykkäät pajotella.jos sporaa oot hankkimassa nii kannattaa ostaa 90 vuosimallista ylöspäin.parempi ja kestävämpi 5-vaihteinen loota ja 32 A lataus.vanhemmis laturi ja loota murheita.sit näille nais miehille jotka kirjottelette.ostakaa ny ekeks se harley,ees joku malli ja myykää ne arvottomat japsi kinderit joissa hinta vaan tippuu.tulkaa sit vasta puhumaan näistä pyöristä !! T:H-D sporan omistaja !!


      • se on
        H-D forever kirjoitti:

        joo no eipä noita sporia ihan 4-6 donaan taho saada.no jonkun ironheadin saat jos tykkäät pajotella.jos sporaa oot hankkimassa nii kannattaa ostaa 90 vuosimallista ylöspäin.parempi ja kestävämpi 5-vaihteinen loota ja 32 A lataus.vanhemmis laturi ja loota murheita.sit näille nais miehille jotka kirjottelette.ostakaa ny ekeks se harley,ees joku malli ja myykää ne arvottomat japsi kinderit joissa hinta vaan tippuu.tulkaa sit vasta puhumaan näistä pyöristä !! T:H-D sporan omistaja !!

        Tyttöpyöristä huutelee vaan kateelliset ja tietämättömät!
        Spora on paras aihio bobberiin, kevyt ja ketterä !


      • arihoo
        H-D forever kirjoitti:

        joo no eipä noita sporia ihan 4-6 donaan taho saada.no jonkun ironheadin saat jos tykkäät pajotella.jos sporaa oot hankkimassa nii kannattaa ostaa 90 vuosimallista ylöspäin.parempi ja kestävämpi 5-vaihteinen loota ja 32 A lataus.vanhemmis laturi ja loota murheita.sit näille nais miehille jotka kirjottelette.ostakaa ny ekeks se harley,ees joku malli ja myykää ne arvottomat japsi kinderit joissa hinta vaan tippuu.tulkaa sit vasta puhumaan näistä pyöristä !! T:H-D sporan omistaja !!

        Moro!Itte oon ajellu vuoden 97 huggeria,eikä mitään vikaa ole ollu.Papatin liikahtaa hyvin jos sitä vaan piskaa.Meinasin talven aikana vaihtaa tekniikan softailin runkoon,minkä hain viime viikolla.Ja näistä tyttöpyöristä sen verran,et ei se iso kone ole mikään kullinjatke.Pienelläkin pärjää jos on oikea tekniikka,ja saunassa tekin peittelette pientä.


      • trtrtrtrtrtrtrtrtr
        arihoo kirjoitti:

        Moro!Itte oon ajellu vuoden 97 huggeria,eikä mitään vikaa ole ollu.Papatin liikahtaa hyvin jos sitä vaan piskaa.Meinasin talven aikana vaihtaa tekniikan softailin runkoon,minkä hain viime viikolla.Ja näistä tyttöpyöristä sen verran,et ei se iso kone ole mikään kullinjatke.Pienelläkin pärjää jos on oikea tekniikka,ja saunassa tekin peittelette pientä.

        Mitä nyt lukenut hd,testejä niin jarruista maininta että heikko tehoiset ovat.
        Kuitenkin mp on suhteellisen hintava peli!


      • Kerettiläinen
        trtrtrtrtrtrtrtrtr kirjoitti:

        Mitä nyt lukenut hd,testejä niin jarruista maininta että heikko tehoiset ovat.
        Kuitenkin mp on suhteellisen hintava peli!

        Onhan ne H-D:n jarrut hieman köpöt, jos on japsimuoviin tottunut. Kummasti kuitenkin paranevat, kun vaihtaa alkuperäiset palat vaikka Ferodon tuotteisiin, kumiletkun teräspunosletkuun ja orgislevyn kelluvaan malliin. Kaikki on tietty ideologiasta kiinni, niin myös jarruteho: jos haluaa ajaa valoista valoihin mahdollisimman nopeasti ja vielä pysähtyä nopeasti, niin ei kannata ostaa Harrikkaa.


      • Multipetteri
        H-D forever kirjoitti:

        joo no eipä noita sporia ihan 4-6 donaan taho saada.no jonkun ironheadin saat jos tykkäät pajotella.jos sporaa oot hankkimassa nii kannattaa ostaa 90 vuosimallista ylöspäin.parempi ja kestävämpi 5-vaihteinen loota ja 32 A lataus.vanhemmis laturi ja loota murheita.sit näille nais miehille jotka kirjottelette.ostakaa ny ekeks se harley,ees joku malli ja myykää ne arvottomat japsi kinderit joissa hinta vaan tippuu.tulkaa sit vasta puhumaan näistä pyöristä !! T:H-D sporan omistaja !!

        Rautikseenki tekee 400-1000 egee vaihteiston. Mulla menee ja pysyy pykälä päällä, ei välivapaita ja niin edelleen. Ja laturihan on sama ku BT:ssä.Ne alunajan evojen ja lopunajan rautisten laturit on saatanasta. Rautiksen kone on hyvännäkönen. Ei niin kaunis kuin rystyssä. Parempi ku evossa.


      • zymz
        Multipetteri kirjoitti:

        Rautikseenki tekee 400-1000 egee vaihteiston. Mulla menee ja pysyy pykälä päällä, ei välivapaita ja niin edelleen. Ja laturihan on sama ku BT:ssä.Ne alunajan evojen ja lopunajan rautisten laturit on saatanasta. Rautiksen kone on hyvännäkönen. Ei niin kaunis kuin rystyssä. Parempi ku evossa.

        saa pätevän bobberin,led sled tai kansas kustom jäykkä perä,springeri ja muuta kilkettä,ja halvaks tulee


      • hd.honda dax
        H-D forever kirjoitti:

        joo no eipä noita sporia ihan 4-6 donaan taho saada.no jonkun ironheadin saat jos tykkäät pajotella.jos sporaa oot hankkimassa nii kannattaa ostaa 90 vuosimallista ylöspäin.parempi ja kestävämpi 5-vaihteinen loota ja 32 A lataus.vanhemmis laturi ja loota murheita.sit näille nais miehille jotka kirjottelette.ostakaa ny ekeks se harley,ees joku malli ja myykää ne arvottomat japsi kinderit joissa hinta vaan tippuu.tulkaa sit vasta puhumaan näistä pyöristä !! T:H-D sporan omistaja !!

        Kyllä saa tuohon hintaan, katso nettimotoa, siellä vaik kuin helvatasti pyöriä hintaan 5-7 tonnia, ja kun isket rahat nyrkkiin hinta putoo vie aika paljon.


    • Tytzy70

      Mulla oli tonnisatanen Sportti (tehtiin vuosina 86 ja 87) muutaman vuoden. Ihan ok peli, mutta alkoi yllättävän pian tuntua pieneltä. Ja tietysti pyörästä kiinni, mutta mielestäni huono ajaa pitkää matkaa.
      Nykyään minulla on HD fxr 1340 ja siitä en ihan heti luovu.

      • rautis =)

        jännä keskustelu oli kasaantunu.. jotkut kommentit herätti myötähäpeää toiset taas lievää hilpeyttä..

        oikeissa porukoissa ei juur puhuta sportsterista tyttöjen pyöränä.. tuli tosta tyttöpyörästä mieleen että jos tsekkailette jostain pyöriä, kalentereista tai lehdistä niin enemmän naisia bteen päällä nojailee.. (kaunista se tietysti on)

        noi jokka tosta sporttisuus asiasta puhu niin ei suuresti tiedä historiaa..
        emmä ny ittekkään paljo tiä mutta vähä kuitenkin moottoriurheilun historian havinaa on korviin tarttunu..

        jos puhutaan moottoripyörästä niin ei kuulu sanoa spora


      • Spora owner & happy
        rautis =) kirjoitti:

        jännä keskustelu oli kasaantunu.. jotkut kommentit herätti myötähäpeää toiset taas lievää hilpeyttä..

        oikeissa porukoissa ei juur puhuta sportsterista tyttöjen pyöränä.. tuli tosta tyttöpyörästä mieleen että jos tsekkailette jostain pyöriä, kalentereista tai lehdistä niin enemmän naisia bteen päällä nojailee.. (kaunista se tietysti on)

        noi jokka tosta sporttisuus asiasta puhu niin ei suuresti tiedä historiaa..
        emmä ny ittekkään paljo tiä mutta vähä kuitenkin moottoriurheilun historian havinaa on korviin tarttunu..

        jos puhutaan moottoripyörästä niin ei kuulu sanoa spora

        Sen tiesi helvetin Enkeleitten johtaja Sonny Barkerkin! Hän ajoi nääs Sporalla. Tervemenoa kertomaan päin naamaa Hell's Angels'ille Oakland'iin "tyttöpyöristä" :) Pitävät majaa siinä keskustan baarissa.
        Ja jos jonkun tyttöystävä tosiaan tykkää että Spora on liian pieni hän on aika mursu!
        Spora on nopein ja hauskin HD mutkaisella tiellä. Päihittää myös Japsit taloudellisuudessa. Kun vaihtaa alkuperäiset paskarenkaat kunnollisiin vyörenkaisiin ei ole ajossa valittamista. Pikkukullisilla on tietysti se ego-ongelma joka auttaa isokuutioisten soffapyörien myyntiä :)


    • HD

      Ostin viime kesänä 883HD ihan ensipyöräks ja olen tosi tyytyväinen.Mulla ei ollut kokemusta ehkes moposta ja kaiken lisäks olen nainen ja liki kuuskymppinen,joten voin kertoa pyörän olevan helppo ajettava.Kyllästyin vaan takana istumiseen.OSTA IHMEESSÄ.

      • Muoviluotikuski

        HD-sporster on mukava ja helposti ajettava pyörä. Itse ajan YamahaFZ-1000S pyörällä edellä ja vaimo harrikalla perässä.Huoltoasemalla kun poiketaan niin kaikki huomio kiinnittyy harrikkaan.


    • kokeillut

      Hyvää
      nissinin jarrut
      showan iskunvaimentimet
      nippondenson sähköt
      bridgestonen renkaat

      Huonoa
      - kaikki muu

      • madeinusa

        Mikunin ja Keihinin kaasarit on kans plussaa harrikassa. Renkaat ei muuten oo Bridgestonet vaan Dunlopit


      • jamasaki
        madeinusa kirjoitti:

        Mikunin ja Keihinin kaasarit on kans plussaa harrikassa. Renkaat ei muuten oo Bridgestonet vaan Dunlopit

        ollut aika hauskoja kommentteja siitä kuinka sen harrikan saa hyväksi,ei tartte vaihtaa kun melkein kaikki osat mitä siinä pyörässä on!! joopa joo,jos haluaa näyttää hyvältä liikennevaloissa,niin pitää olla hd.
        ja tietty joka vaatteessa pitää lukea hd??
        itse tulee ajeltua noin 20000km ajokaudessa,joten ostin oikean moottoripyörän,enkä mitään missä 60 vuotta vanhaa tekniikkaa..ei viitsi jatkuvasti rempata.


    • HH DD

      Ompa tullut kokeiltua monenlaista merkkiä, mutta Harrikka se olla pitää. On totta muovipyörällä on hyvä ohitella eikä melu haittaa. Mutta HD ?? Onhan se moottoripyörän näköinen ja kyllä sitä vain ihaillaan. Olen nyt harrikan omistaja enkä vähällä luovu, suosittelen.

    • HDman66

      Harley-Davidsonin filosofia on aivan toisenlainen kuin monien muiden pyörävalmistajien. Harrikka ei ole tekniikalla mässäilevän motoristin peli, vaan kaverin joka nauttii ajamisesta ja moottorin äänestä. Fiilis on kristallinkirkkaasti ratkaiseva tekijä ja se nousee aivan huippuunsa, kun pistetään iso pykälä pesään ja suunnataan kohti auringonlaskua.

      • rtg459

        Minulla on sekä Sporster että Bandit.

        Minun mielestäni ihmiset kiinnittävät aivan liikaa huomiota siihen, mitä pyörän tankissa lukee.Ei se ole se juttu.

        Molemmilla pyöristäni voi ajaa kohti auringonlaskua hienoilla fiiliksillä. Sporsterissa on tietty se juttu, että sitä voi rakennella talvisaikaan kun ei ole oikein mitään tekemistä. Eli Harrikka-harrastus on kokonaisvaltaisempaa, kun sitä voi harrastaa paremmin vuoden ympäri. Ja onhan tämä pukeutuminen ja Harrikka-yöpuvussa nukkuminen tietysti hauskaakin, kun sitä ei ota ihan vakavasti.

        Lomani alkoi tänään. Maanantaina suuntaan kohti Norjaa. Pari päivää olen miettinyt, menenkö tänä vuonna Sporsterilla vai Banditillä? Bänditillä olisi helpompaa: kate suojaa jos tulee ilkeätä ilmaa ja matkatavaratkin saa kivasti topboxiin. Sporsterilla taas on kivempaa kauniilla säällä, on sitä easyrider-meininkiä matkalla mukana nääs.

        Se on Sporster tänä vuonna. Hittoon mukavuudenhalu!


    • HD Sportster 1200cc

      Lahdessa ku paukutan satamaan sporallani (1200cc evo) ja parkeeraan muiden rätkien joukkoon, sit istun terasille ja alan katselemaan ihmisten reaktioita ->
      On sanottava että mun HD saa huomiota hitosti enemmän ku japsi/italo/ym..pyörät. kaipa sitä ihmiset mieltää sportserin moottoripyöräksi enemmän kuin jonkun katetun laitoksen.
      Sama asia huoltsikoilla, kun on lähdössä tankkauspaikalta olen huomannut että ihmiset pysähtyvät katsomaan ja kuuntelemaan näyttävää ja rauhallista poistumista, kasvoillaan ilme -> mäki haluun!
      ja nuo asiat ovat faktoja.

    • NummiPusula

      Nyt on hankittu huonekaluputkea muutama metri, uuden rungon valmistus alkaa, jännää! Moottorina olen päättänyt käyttää spora 883, se on sopivasti alitehoinen eli turvallinen mulle koska kyseessä on ensimmäinen pyöräni.
      Onko kellään tietoa, voiko hitsaamisen sijasta käyttää ns. popniittejä rungon kasaamisessa? Biltemasta näyttää löytyvän halpa niittipistooli...

      • sporre-10

        ,,pääset halvemmalla kun ostat nippusiteitä, ei tarvi kuin sivuleikkurit, jolla nipsaset hännän poikki, siinäkin voit säästää, jos äiti lainaa sulle keittiösaksiaan. Nippusiteitä saa biliksestä halvemmalla kuin kun niittejä.


      • pukitar
        sporre-10 kirjoitti:

        ,,pääset halvemmalla kun ostat nippusiteitä, ei tarvi kuin sivuleikkurit, jolla nipsaset hännän poikki, siinäkin voit säästää, jos äiti lainaa sulle keittiösaksiaan. Nippusiteitä saa biliksestä halvemmalla kuin kun niittejä.

        Täällähän voi lukea hauskoja juttuja. Ihmiset on selkeästi huumorimielellä tänne kirjoitelleet. noi kaksi viimestä juttua on kyllä tosi hupaisia...
        Joten kiitos taas, teitte osan päivääni. ;)


    • motoristi

      Mulla on kolme pärrää; kaks H-D:tä (Road King ja Electra) ja yks hiustenkuivain (BMW RS 1100). En kyllä luopuisi Harrikoista. Bemareita tulee ja menee... nyt etsin Spotsteria työmatka pyöräksi. Harrikassa on nimenomaan kaikki se mikä puuttuu kiinalaisista kinnereistä ja Baijerin vehkeestä. Ne ovat hajuttomia, värittömiä ja mauttomia. Niillä ajetaan ja siinä se. Harrikka on elämäntapa tosiaan, kunhan sitä ei ota liian vakavasti! Köyhillä joita Suomessa jostain sikiää, tosin ei ole varaa Harrikkaan. Joten joutuvat ajamaan noilla vieterivetosilla kiinalaisilla ja polttamaan ajokauden aikana kumit ja päreensä. On se säälittävää ja esitänkin, että fatta kattais kiinalaisen kinneripyörän ja aidon H-D: välisen erotuksen!!!

    • pärräkesä tulee

      motoristi tiivisti juurikin HD:n idean! Baijerista tulee helevetin upeita laatuautoja mutta kyllä pärrän pitää olla HooRee. Ja jos joku kysyy että miksi niin ei sitä oikein osaa sanoa, se on elämäntapa :)

    • Hooree

      Harrikat ei ole enää kovinkaan muodissa kun laatu on niin totaalisen huonoa. Vaihdoin oman HD:ni Yamahan Viragoon ja se on varma matkapyörä.

    • eeihuva

      Mäkin vaihdoin 1200cc sporani japskiin , oli uudenkarhea muutamantonnin ajettu kaikilla mausteilla mutta koville otti myynti ja hinta oli mitä oli mutta en oo vaihtoa katunu , kone noissa ihan ok muuten kaikki tökkii . ei oo kiva lähteä reissuun kun ei tiedä pääseekö kotia vai hajooko joku osa sitä ennen, tais loppuu hd kokeilut tuohon , noissa isoimmissa kun taasen omat heikkoutensa , ja olihan se spora oikeastaan aika mopon kokoinenkin , jousitus ala-arvoinen ja mukavuus loisti poissaolollaan.

      • Jutustelija1

        H-D on fiilispyörä ja sellaisena numero yksi.

        Ajoon suosittelen kilokyykkyä.


    • hyhhyhhyi

      Joo,sporassa on se mopo fiilis , ei ymmärrä et joku tommoseen rahojaan laittas , mopo täristin joissa boxit paukkuu , aina tonnin paukku per boxi , vanhemmissa sit omat ongelmansa mut rasvanäppi hoitelee noita viel pystyy korjailemaan . Joku punanen spora vois sopia tytölle vatkaimeksi toritapahtumiin ja kioskimatkoille.
      Tyttömopo , Ei jatkoon !

      • Hdmt

        Boxi paukkuu korvien välissä persaukisella. Uliuli riisikippomies


    • Anonyymi

      Onkohan tälle vuodeksi harlikkaan jo tulossa jousitus ja jarrut? Yli 100 vuotta oltu niitä ilman!

    • Anonyymi

      Ei ole ollut ilman, Et ehkä ole tunnistanut oikeita osia, esimerkiksi kirjastosta saa lainata kirjoja, joista voi perehtyä moottoripyörien tekniikkaan.

    • Anonyymi

      Määkin saan mopo kortin ens viikol.

    • Anonyymi

      HD sillä ei pääse kyläkauppaa kauemmas aina joku vitun vika eikun valuun

      • Anonyymi

        Eikä se pieni kääpiöpilisi kasva pyyttoniksi HD:llä. Etkä saa naista (suuntaukset?) sillä.
        Unohda, ja osta käytetty Lada. Saanti on varmaa. Pataan tulee.


    • Anonyymi

      Jokos joku on nähny luonnossa noita kopio sprostereita jotka tulevat tänävuonna myyntiin , juutuubistahan noita näkee .....

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe