Lohja/Röylän ratsastustalli

muikku86

Heippa kaikille!

Sellasta kyselisin että kävikö kukaan koskaan Lohjalla röylän ratsastustallilla? Kertokaa mielipiteitä ym =) Itse kävin sielä junnuna aina leireillä. Tykkäsin tosi paljon paikasta ja sittenhän se homma lopetettiin =(

15

5374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsih

      Olin muinoin töissä kyseisessä paikassa. Siitä on jo reippaasti yli 10 vuotta aikaa joten en tiedä mitä tallille/hevosille on käynyt.

    • moikkka!
      olen 10 vuotta ja olen käynyt ratsastamassa röylän molemmilla talleilla toinen on tien toisella puolella ratsutalli katinkalla ja tien toisella puolella en tiedä missä tallilla olet ratsastanut mutta jos sen tallin lähellä on tie ja sen toisella puolella kanssa talli niin luulen että olen käynyt röylän tallilla koska mun mökki on röyläs ja ne molemmalla tallilla on tosi kivaa. mutta oliko siellä tallilla gloria nimistä ponia jos oli niin lähetä viesti tähän sähkö posti osoitteeseen [email protected] ja kerro nimesi ja ikäsi

    • Hannari888

      Heipä hei, Itte kävin siellä myös ratsastusleirillä ollessani ala-asteella. Mukava oli leiri, ja hevoset olivat mukavia.. :) Sellainen kuin Lordi oli hoitoponini. Jos poni on vielä elossa voi ilmoitella.. :)
      Ja kyllä Gloria oli ainakin minun aikaani tallilla, ja tuli tälläkin pikkuponilla ratsastettua.. :)

    • SannaKatriina

      Gloria 31v voi edelleen oikein hyvin!

      • keisarinna2

        SannaKatriina: Oletko sinä Glorian nykyinen omistaja? Missä Gloria nykyisin oleskelee? Onko ihan hyvissä voimissaan vielä tänäkin vuonna eli nyt 2013? Olisiko sinulla laittaa kuvaa?


    • extallilainen

      Itse myös kävin röylässä,aloitin siellä alkeiskurssilla (yksityistunneilla) ratsastamisen ja kävin siellä 80/90-luvulla tunneilla ja leireillä.
      Kiva talli oli ja kivoja heppoja.
      Gloria oli tietty silloin röylässä

      • keisarinna2

        Olen ratsastanut Glorialla 3-vuotiaana. Nyt olen 24-vuotias. Onko Gloria siis edelleen elossa? Toinen suosikki poni oli Juju, joka muutti Ponimaan tallille mutta menehtyi jäädessään auton alle.


    • nannel1

      heippa! Gloria poni edelleen elossa ja hyvässä kunnossa. Asustelee meidän naapuritallilla turuntien toisella puolella Röylästä katsottuna.

      • Kelilee

        nannel1: Hienoa! :) Kiva kuulla! Ratsastetaanko Glorialla vielä?


    • Suokkityttö

      Vuosi vaihtuu taas pian ja Gloriasta tulee tilastollisesti jo 35-vuotias. Ihana mummo voi edelleen hyvin ja toimii tarvittaessa pikkuisten ratsuna. Keisarinna2: kuva järjestyy, mikäli laitat jonkin osoitteen. En omista ponia, mutta toimin jokapäiväisenä hoitotätinä :)

    • Aurinkoa88

      Mitäs Glorialle tänä päivänä?

      • Anonyymi

        Gloria on 40-vuotias elämäniloinen mummoponi


    • Anonyymi

      Melkeen sydän suli kun luin näitä katoin että hmm... se gloria on varmaanki jo kuollu mut nyt edelleen 40v poni elossa😍 tää on viikon kohokohta

    • Anonyymi

      Mitäs Glorialle tänä päivänä?

      Onko Röylän talli vielä olemassa ja jos ei ole, niin muistaako kukaan missä osoitteessa se oli ja mitä siellä on nykyään?

    • Anonyymi

      Onko Gloria vielä elossa?

      Muistaako kukaan tosiaan missä osoitteessa se Röylän talli oli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe