Kaupungin kehitysjohtajaksi...?

Arvuuttaja rannalta

Kattelinpa tuossa äsken läpi hakijalistan kaupungin kehitysjohtajaksi kaupungin nettisivuilta. Voi herranen aika kun siellä pistää yksi nimi silmään. Taitaa olla jo kahvipöydissä etukäteen sovittu homma...

Mitäpä muut veikkaa?

12

1237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tule

      valituksi! Se on varmaa. Ei nauti kovinkaan suurta luottamusta, tiedän tämän varmasti!

      • ei JV

        En tunne/tiedä listasta kuin muutamia. Tällaisen toivoisin valittavan :

        - poliittisella kannalla ei merkitystä
        - pitää olla yrityskokemusta eli ei "ammattivirkamies" eikä pelkässä akateemisessa maailmassa pyörinyt proffa
        - ei sellainen joka hakee kaikkea mahdollista, silloin hakijassa on jotain vialla
        - ei eläkeiän kynnyksellä oleva tyyppi
        - ei saa olla nykykoneiston nöyristelijä vaan pitää tuoda rohkeasti mutta rakentavasti omat (hyvät) näkemykset mukaan. Myös ei-niin-kivoissa asioissa.
        - toimija, ei jahkailija ja asioiden lykkääjä


      • yhtään taistolaista?
        ei JV kirjoitti:

        En tunne/tiedä listasta kuin muutamia. Tällaisen toivoisin valittavan :

        - poliittisella kannalla ei merkitystä
        - pitää olla yrityskokemusta eli ei "ammattivirkamies" eikä pelkässä akateemisessa maailmassa pyörinyt proffa
        - ei sellainen joka hakee kaikkea mahdollista, silloin hakijassa on jotain vialla
        - ei eläkeiän kynnyksellä oleva tyyppi
        - ei saa olla nykykoneiston nöyristelijä vaan pitää tuoda rohkeasti mutta rakentavasti omat (hyvät) näkemykset mukaan. Myös ei-niin-kivoissa asioissa.
        - toimija, ei jahkailija ja asioiden lykkääjä

        Jospa kokoomus taas esittää ja tukee jotakin taistolaista.?


      • totisesti

        että olet oikeassa. Se tästä nyt vielä puuttuisi, että kyseinen hakija tulisi valituksi!


    • on päteviä naisiakin joukossa :) Paras valittakoon vaativaan tehtävään !!!

      • Nuoret naiset kehiin!

        Pari hyvää ehdokasta löytyy. Taitavia, älykkäitä ja aikaansaavia!


    • sitoutumaton

      Taitaa tuossa valinnassa politiikka painaa eniten. Kj on kokoomus ja kun kattelee noita uusia toimialajohtajia, niin taitaa paikka mennä demareille. Mutta toivottavasti ei nyt kuitenkaan jv.

    • hänellä on pokkaa..

      Olihan hän yhden kauden kansanedustajakin !!

      • iotgui6rf

        todellakin vain yhdenkauden


      • PAlttu

        Joo, oli, mutta sotkeutui omiin housuihinsa. SAK pudotti Muttilaisen ja valitsi J. Viitamiehen tilalle, mutta pettyi ja valitsi sitten Seppälän. Näin on näreet.


    • Alvari

      okkarit ja sossuthan sopivat jo ajat sitten kehitysjohtajasta kuten maakuntajohtajastakin. Ei tämä ole mikään yllätys Mikkelissä.

      • Nimetön

        ..mutt en mä Viinamiehiä suosi mihinkään mitenkän koskaan en.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe