Olen Caliberin omistajana yrittänyt lueskella vähäisellä englannin taidollani tuota CaliberforumZ.com sivuja ja siellä on aika paljon valitelleet auton jalkatilaan tulevasta vedestä.Onpa oikein kuvasarjoja mahdollisista vesivuoto kohteista,enpä vaan (onneksi)itse ole huomannut moista vaivaa omassa autossani.Myös muita mitä omituisempia vaivoja siellä valittavat.Liekö minulla sitten viikon loppupuolen yksilö kun olen 06-mallillani selvinnyt näin pitkälle ilman murheita,onko muilla pysynyt jalat kuivina?
Forum
Z:com
2
905
Vastaukset
- näkynyt
Samaa vuotta täälläkin, ei ole vettä sisällä näkynyt. Tuollaisia juttujahan on ollut joissain automalleissa alkupäässä, esim. Focuksessa. Mutta ne kyllä korjataan ilmaiseksi huollossa sitten jos jotain tulee.
Toinen hyvä foorumi on http://www.caliberforums.com/forums/index.php
Eli huolettomia kilometrejä vain sinne! - Caliber -07
Syksyn 06 toimituksesta saamani Calikka ei ole meilläkään tiputellut vettä sisäpuolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1504553Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja903561Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v362666Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12453KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2391761Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka261445Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2381334Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M181297Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1741272- 741236