jussi muilu

on itseään

vastaan kunnanviraston ulosmarssiasiassa tämän päivän Kalevassa..

Hänhän on itse yrittänyt välistävetoa kun esitti että talonrakennusmestari siirrettäisiin rakennustarkastajaksi ilman julista hakukierrosta. Kun sisåinen siirto ei mennyt låpi lauatkunnassa, sitten paikka pantiin auki ilman riittävää koulutusvaatimusta, jotta tuttu kaveri tulisi valittua tehtävään

Älämölö nostettinn kun kunnanhallitus olisi halunnut selvittää Muilun tekemiset haastattelujen vetäjänä ja erilaisten lupausten antajana vs. Rakennustarkastajalle..

9

2380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viiiittttiiiiiiiii

      jauhaa höpöjä. Oikeiston väki on jalkautunut nettiin isolla joukolla epätoivoissaan morkkaamaan kaikkea mahollista ja vasureita syytetään jos mistäkin. Nyt pitää oikeiston kahtoa peiliin ja todeta , että kunnanjohdossa täytyy lähtö tapahtua ja samalla kunnanhallituksen pj joutaa mennä myös. Luottamus ja uskottavuus kun on mennyt.

    • pelkää

      että sinne valitaan joku pätevä henkilö. Muilu ja muu jäämistö joutuu töihin.

      • kulminoituu

        onnettomaan ja saamattomaan tekniseen johtajaan, jonka tekemättömät työt ja vetämättömyys kaatuu toisten päälle ja äijä pääsee taas kuin koira veräjästä ja muu joutuu toistamiseen siivoamaan hänen sotkuiset jälkensä

        Asiaan pitäisi saada korjaus ja pian vaihtamalla Sipilä oikeaan ja vastuulliseen johtajaan, joka uskaltaa ottaa vastuuta ja jolla on pätevyyden lisäksi "munaa" johtaa asioita ja ihmisiä

        Kunnanhallitksen pitää ottaa vastuu ennenkuin tapahtuu lisää vahinkoja teknisen johdon osaamattomuudesta johtuen


      • yhtyjä
        kulminoituu kirjoitti:

        onnettomaan ja saamattomaan tekniseen johtajaan, jonka tekemättömät työt ja vetämättömyys kaatuu toisten päälle ja äijä pääsee taas kuin koira veräjästä ja muu joutuu toistamiseen siivoamaan hänen sotkuiset jälkensä

        Asiaan pitäisi saada korjaus ja pian vaihtamalla Sipilä oikeaan ja vastuulliseen johtajaan, joka uskaltaa ottaa vastuuta ja jolla on pätevyyden lisäksi "munaa" johtaa asioita ja ihmisiä

        Kunnanhallitksen pitää ottaa vastuu ennenkuin tapahtuu lisää vahinkoja teknisen johdon osaamattomuudesta johtuen

        edelliseen kirjoitukseen täysin. Olisi Sipilän jo korkea aika ottaa vastuuta eikä luuhata toisten selän takana


      • Nyt oikeistolla
        yhtyjä kirjoitti:

        edelliseen kirjoitukseen täysin. Olisi Sipilän jo korkea aika ottaa vastuuta eikä luuhata toisten selän takana

        Jos vähänkään olen Sipilää ja Muilua oppinut tuntemaan, ei kumpikaan ole kallellaan ollenkaan vasemmistoon. Mielestäni on täysin asiatonta ainakaan heidän kohdallaan tuoda esille puolue-
        politiikkaa. Luulenpa, että kaikkein suurimmat johdon ongelmat ovat sosiaalitoimessa ja kunnan korkeimmassa johdossa. Jo vuosia on ollut sosiaalitoimessa havaittavissa henkilöstöpako, ja nyt kun alan paikkoja on valkata asti, uskon, että sossussa ei tule olemaan ainuttakaan pätevää saati sitten sopivaa sosiaalityöntekijää
        jatkossa. Nyt olisi korkea aika todella paneutua kunnassa johtamisen ongelmiin, eikä syyttää sokeasti vasemmistoa niiden synnystä tai ylläpitämisestä.


      • työsuojelupiiristä
        Nyt oikeistolla kirjoitti:

        Jos vähänkään olen Sipilää ja Muilua oppinut tuntemaan, ei kumpikaan ole kallellaan ollenkaan vasemmistoon. Mielestäni on täysin asiatonta ainakaan heidän kohdallaan tuoda esille puolue-
        politiikkaa. Luulenpa, että kaikkein suurimmat johdon ongelmat ovat sosiaalitoimessa ja kunnan korkeimmassa johdossa. Jo vuosia on ollut sosiaalitoimessa havaittavissa henkilöstöpako, ja nyt kun alan paikkoja on valkata asti, uskon, että sossussa ei tule olemaan ainuttakaan pätevää saati sitten sopivaa sosiaalityöntekijää
        jatkossa. Nyt olisi korkea aika todella paneutua kunnassa johtamisen ongelmiin, eikä syyttää sokeasti vasemmistoa niiden synnystä tai ylläpitämisestä.

        laita sovittelija/neuvottelija apua tuollaisissa kriisitilanteissa. Joku vieras se täytyy olla, paikkakuntalaisilla on oma lehmä ojassa. Useimmissa tapauksissa auttaa kun yhteistyökyvytön johto vaihdetaan yhteistyökykyiseen.


      • sanat suustani
        työsuojelupiiristä kirjoitti:

        laita sovittelija/neuvottelija apua tuollaisissa kriisitilanteissa. Joku vieras se täytyy olla, paikkakuntalaisilla on oma lehmä ojassa. Useimmissa tapauksissa auttaa kun yhteistyökyvytön johto vaihdetaan yhteistyökykyiseen.

        ...myös sosiaalitoimessa.


      • Ymmärtää varmaan itse
        työsuojelupiiristä kirjoitti:

        laita sovittelija/neuvottelija apua tuollaisissa kriisitilanteissa. Joku vieras se täytyy olla, paikkakuntalaisilla on oma lehmä ojassa. Useimmissa tapauksissa auttaa kun yhteistyökyvytön johto vaihdetaan yhteistyökykyiseen.

        lähteä, mutta ku mikään paikka ei ota vastaan. Haukiputaan on valitettavasti kannettava tämä vahinko.


      • Anonyymi
        työsuojelupiiristä kirjoitti:

        laita sovittelija/neuvottelija apua tuollaisissa kriisitilanteissa. Joku vieras se täytyy olla, paikkakuntalaisilla on oma lehmä ojassa. Useimmissa tapauksissa auttaa kun yhteistyökyvytön johto vaihdetaan yhteistyökykyiseen.

        Hei, onpa hienoa lukea näitä vanhoja juttuja. Mutta miksi meidän oma " yliviikari " sai jatkaa virassaan vuosia? Virkarikos kuitattiin julkisella anteeksipyynnöllä paikallislehdessä.
        on ihmeelliistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe