vastaan kunnanviraston ulosmarssiasiassa tämän päivän Kalevassa..
Hänhän on itse yrittänyt välistävetoa kun esitti että talonrakennusmestari siirrettäisiin rakennustarkastajaksi ilman julista hakukierrosta. Kun sisåinen siirto ei mennyt låpi lauatkunnassa, sitten paikka pantiin auki ilman riittävää koulutusvaatimusta, jotta tuttu kaveri tulisi valittua tehtävään
Älämölö nostettinn kun kunnanhallitus olisi halunnut selvittää Muilun tekemiset haastattelujen vetäjänä ja erilaisten lupausten antajana vs. Rakennustarkastajalle..
jussi muilu
9
2380
Vastaukset
- viiiittttiiiiiiiii
jauhaa höpöjä. Oikeiston väki on jalkautunut nettiin isolla joukolla epätoivoissaan morkkaamaan kaikkea mahollista ja vasureita syytetään jos mistäkin. Nyt pitää oikeiston kahtoa peiliin ja todeta , että kunnanjohdossa täytyy lähtö tapahtua ja samalla kunnanhallituksen pj joutaa mennä myös. Luottamus ja uskottavuus kun on mennyt.
- pelkää
että sinne valitaan joku pätevä henkilö. Muilu ja muu jäämistö joutuu töihin.
- kulminoituu
onnettomaan ja saamattomaan tekniseen johtajaan, jonka tekemättömät työt ja vetämättömyys kaatuu toisten päälle ja äijä pääsee taas kuin koira veräjästä ja muu joutuu toistamiseen siivoamaan hänen sotkuiset jälkensä
Asiaan pitäisi saada korjaus ja pian vaihtamalla Sipilä oikeaan ja vastuulliseen johtajaan, joka uskaltaa ottaa vastuuta ja jolla on pätevyyden lisäksi "munaa" johtaa asioita ja ihmisiä
Kunnanhallitksen pitää ottaa vastuu ennenkuin tapahtuu lisää vahinkoja teknisen johdon osaamattomuudesta johtuen - yhtyjä
kulminoituu kirjoitti:
onnettomaan ja saamattomaan tekniseen johtajaan, jonka tekemättömät työt ja vetämättömyys kaatuu toisten päälle ja äijä pääsee taas kuin koira veräjästä ja muu joutuu toistamiseen siivoamaan hänen sotkuiset jälkensä
Asiaan pitäisi saada korjaus ja pian vaihtamalla Sipilä oikeaan ja vastuulliseen johtajaan, joka uskaltaa ottaa vastuuta ja jolla on pätevyyden lisäksi "munaa" johtaa asioita ja ihmisiä
Kunnanhallitksen pitää ottaa vastuu ennenkuin tapahtuu lisää vahinkoja teknisen johdon osaamattomuudesta johtuenedelliseen kirjoitukseen täysin. Olisi Sipilän jo korkea aika ottaa vastuuta eikä luuhata toisten selän takana
- Nyt oikeistolla
yhtyjä kirjoitti:
edelliseen kirjoitukseen täysin. Olisi Sipilän jo korkea aika ottaa vastuuta eikä luuhata toisten selän takana
Jos vähänkään olen Sipilää ja Muilua oppinut tuntemaan, ei kumpikaan ole kallellaan ollenkaan vasemmistoon. Mielestäni on täysin asiatonta ainakaan heidän kohdallaan tuoda esille puolue-
politiikkaa. Luulenpa, että kaikkein suurimmat johdon ongelmat ovat sosiaalitoimessa ja kunnan korkeimmassa johdossa. Jo vuosia on ollut sosiaalitoimessa havaittavissa henkilöstöpako, ja nyt kun alan paikkoja on valkata asti, uskon, että sossussa ei tule olemaan ainuttakaan pätevää saati sitten sopivaa sosiaalityöntekijää
jatkossa. Nyt olisi korkea aika todella paneutua kunnassa johtamisen ongelmiin, eikä syyttää sokeasti vasemmistoa niiden synnystä tai ylläpitämisestä. - työsuojelupiiristä
Nyt oikeistolla kirjoitti:
Jos vähänkään olen Sipilää ja Muilua oppinut tuntemaan, ei kumpikaan ole kallellaan ollenkaan vasemmistoon. Mielestäni on täysin asiatonta ainakaan heidän kohdallaan tuoda esille puolue-
politiikkaa. Luulenpa, että kaikkein suurimmat johdon ongelmat ovat sosiaalitoimessa ja kunnan korkeimmassa johdossa. Jo vuosia on ollut sosiaalitoimessa havaittavissa henkilöstöpako, ja nyt kun alan paikkoja on valkata asti, uskon, että sossussa ei tule olemaan ainuttakaan pätevää saati sitten sopivaa sosiaalityöntekijää
jatkossa. Nyt olisi korkea aika todella paneutua kunnassa johtamisen ongelmiin, eikä syyttää sokeasti vasemmistoa niiden synnystä tai ylläpitämisestä.laita sovittelija/neuvottelija apua tuollaisissa kriisitilanteissa. Joku vieras se täytyy olla, paikkakuntalaisilla on oma lehmä ojassa. Useimmissa tapauksissa auttaa kun yhteistyökyvytön johto vaihdetaan yhteistyökykyiseen.
- sanat suustani
työsuojelupiiristä kirjoitti:
laita sovittelija/neuvottelija apua tuollaisissa kriisitilanteissa. Joku vieras se täytyy olla, paikkakuntalaisilla on oma lehmä ojassa. Useimmissa tapauksissa auttaa kun yhteistyökyvytön johto vaihdetaan yhteistyökykyiseen.
...myös sosiaalitoimessa.
- Ymmärtää varmaan itse
työsuojelupiiristä kirjoitti:
laita sovittelija/neuvottelija apua tuollaisissa kriisitilanteissa. Joku vieras se täytyy olla, paikkakuntalaisilla on oma lehmä ojassa. Useimmissa tapauksissa auttaa kun yhteistyökyvytön johto vaihdetaan yhteistyökykyiseen.
lähteä, mutta ku mikään paikka ei ota vastaan. Haukiputaan on valitettavasti kannettava tämä vahinko.
- Anonyymi
työsuojelupiiristä kirjoitti:
laita sovittelija/neuvottelija apua tuollaisissa kriisitilanteissa. Joku vieras se täytyy olla, paikkakuntalaisilla on oma lehmä ojassa. Useimmissa tapauksissa auttaa kun yhteistyökyvytön johto vaihdetaan yhteistyökykyiseen.
Hei, onpa hienoa lukea näitä vanhoja juttuja. Mutta miksi meidän oma " yliviikari " sai jatkaa virassaan vuosia? Virkarikos kuitattiin julkisella anteeksipyynnöllä paikallislehdessä.
on ihmeelliistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483