jussi muilu

on itseään

vastaan kunnanviraston ulosmarssiasiassa tämän päivän Kalevassa..

Hänhän on itse yrittänyt välistävetoa kun esitti että talonrakennusmestari siirrettäisiin rakennustarkastajaksi ilman julista hakukierrosta. Kun sisåinen siirto ei mennyt låpi lauatkunnassa, sitten paikka pantiin auki ilman riittävää koulutusvaatimusta, jotta tuttu kaveri tulisi valittua tehtävään

Älämölö nostettinn kun kunnanhallitus olisi halunnut selvittää Muilun tekemiset haastattelujen vetäjänä ja erilaisten lupausten antajana vs. Rakennustarkastajalle..

9

2212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viiiittttiiiiiiiii

jauhaa höpöjä. Oikeiston väki on jalkautunut nettiin isolla joukolla epätoivoissaan morkkaamaan kaikkea mahollista ja vasureita syytetään jos mistäkin. Nyt pitää oikeiston kahtoa peiliin ja todeta , että kunnanjohdossa täytyy lähtö tapahtua ja samalla kunnanhallituksen pj joutaa mennä myös. Luottamus ja uskottavuus kun on mennyt.

• pelkää

että sinne valitaan joku pätevä henkilö. Muilu ja muu jäämistö joutuu töihin.

• kulminoituu

onnettomaan ja saamattomaan tekniseen johtajaan, jonka tekemättömät työt ja vetämättömyys kaatuu toisten päälle ja äijä pääsee taas kuin koira veräjästä ja muu joutuu toistamiseen siivoamaan hänen sotkuiset jälkensä

Asiaan pitäisi saada korjaus ja pian vaihtamalla Sipilä oikeaan ja vastuulliseen johtajaan, joka uskaltaa ottaa vastuuta ja jolla on pätevyyden lisäksi "munaa" johtaa asioita ja ihmisiä

Kunnanhallitksen pitää ottaa vastuu ennenkuin tapahtuu lisää vahinkoja teknisen johdon osaamattomuudesta johtuen

• yhtyjä
        kulminoituu kirjoitti:

onnettomaan ja saamattomaan tekniseen johtajaan, jonka tekemättömät työt ja vetämättömyys kaatuu toisten päälle ja äijä pääsee taas kuin koira veräjästä ja muu joutuu toistamiseen siivoamaan hänen sotkuiset jälkensä

Asiaan pitäisi saada korjaus ja pian vaihtamalla Sipilä oikeaan ja vastuulliseen johtajaan, joka uskaltaa ottaa vastuuta ja jolla on pätevyyden lisäksi "munaa" johtaa asioita ja ihmisiä

Kunnanhallitksen pitää ottaa vastuu ennenkuin tapahtuu lisää vahinkoja teknisen johdon osaamattomuudesta johtuen

edelliseen kirjoitukseen täysin. Olisi Sipilän jo korkea aika ottaa vastuuta eikä luuhata toisten selän takana

• Nyt oikeistolla
        yhtyjä kirjoitti:

edelliseen kirjoitukseen täysin. Olisi Sipilän jo korkea aika ottaa vastuuta eikä luuhata toisten selän takana

Jos vähänkään olen Sipilää ja Muilua oppinut tuntemaan, ei kumpikaan ole kallellaan ollenkaan vasemmistoon. Mielestäni on täysin asiatonta ainakaan heidän kohdallaan tuoda esille puolue-
        politiikkaa. Luulenpa, että kaikkein suurimmat johdon ongelmat ovat sosiaalitoimessa ja kunnan korkeimmassa johdossa. Jo vuosia on ollut sosiaalitoimessa havaittavissa henkilöstöpako, ja nyt kun alan paikkoja on valkata asti, uskon, että sossussa ei tule olemaan ainuttakaan pätevää saati sitten sopivaa sosiaalityöntekijää
        jatkossa. Nyt olisi korkea aika todella paneutua kunnassa johtamisen ongelmiin, eikä syyttää sokeasti vasemmistoa niiden synnystä tai ylläpitämisestä.

• työsuojelupiiristä
        Nyt oikeistolla kirjoitti:

Jos vähänkään olen Sipilää ja Muilua oppinut tuntemaan, ei kumpikaan ole kallellaan ollenkaan vasemmistoon. Mielestäni on täysin asiatonta ainakaan heidän kohdallaan tuoda esille puolue-
        politiikkaa. Luulenpa, että kaikkein suurimmat johdon ongelmat ovat sosiaalitoimessa ja kunnan korkeimmassa johdossa. Jo vuosia on ollut sosiaalitoimessa havaittavissa henkilöstöpako, ja nyt kun alan paikkoja on valkata asti, uskon, että sossussa ei tule olemaan ainuttakaan pätevää saati sitten sopivaa sosiaalityöntekijää
        jatkossa. Nyt olisi korkea aika todella paneutua kunnassa johtamisen ongelmiin, eikä syyttää sokeasti vasemmistoa niiden synnystä tai ylläpitämisestä.

laita sovittelija/neuvottelija apua tuollaisissa kriisitilanteissa. Joku vieras se täytyy olla, paikkakuntalaisilla on oma lehmä ojassa. Useimmissa tapauksissa auttaa kun yhteistyökyvytön johto vaihdetaan yhteistyökykyiseen.

• sanat suustani
        työsuojelupiiristä kirjoitti:

laita sovittelija/neuvottelija apua tuollaisissa kriisitilanteissa. Joku vieras se täytyy olla, paikkakuntalaisilla on oma lehmä ojassa. Useimmissa tapauksissa auttaa kun yhteistyökyvytön johto vaihdetaan yhteistyökykyiseen.

...myös sosiaalitoimessa.

• Ymmärtää varmaan itse

lähteä, mutta ku mikään paikka ei ota vastaan. Haukiputaan on valitettavasti kannettava tämä vahinko.

• Anonyymi

Hei, onpa hienoa lukea näitä vanhoja juttuja. Mutta miksi meidän oma " yliviikari " sai jatkaa virassaan vuosia? Virkarikos kuitattiin julkisella anteeksipyynnöllä paikallislehdessä.
        on ihmeelliistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe