vastaan kunnanviraston ulosmarssiasiassa tämän päivän Kalevassa..
Hänhän on itse yrittänyt välistävetoa kun esitti että talonrakennusmestari siirrettäisiin rakennustarkastajaksi ilman julista hakukierrosta. Kun sisåinen siirto ei mennyt låpi lauatkunnassa, sitten paikka pantiin auki ilman riittävää koulutusvaatimusta, jotta tuttu kaveri tulisi valittua tehtävään
Älämölö nostettinn kun kunnanhallitus olisi halunnut selvittää Muilun tekemiset haastattelujen vetäjänä ja erilaisten lupausten antajana vs. Rakennustarkastajalle..
jussi muilu
9
2212
Vastaukset
- viiiittttiiiiiiiii
jauhaa höpöjä. Oikeiston väki on jalkautunut nettiin isolla joukolla epätoivoissaan morkkaamaan kaikkea mahollista ja vasureita syytetään jos mistäkin. Nyt pitää oikeiston kahtoa peiliin ja todeta , että kunnanjohdossa täytyy lähtö tapahtua ja samalla kunnanhallituksen pj joutaa mennä myös. Luottamus ja uskottavuus kun on mennyt.
- pelkää
että sinne valitaan joku pätevä henkilö. Muilu ja muu jäämistö joutuu töihin.
- kulminoituu
onnettomaan ja saamattomaan tekniseen johtajaan, jonka tekemättömät työt ja vetämättömyys kaatuu toisten päälle ja äijä pääsee taas kuin koira veräjästä ja muu joutuu toistamiseen siivoamaan hänen sotkuiset jälkensä
Asiaan pitäisi saada korjaus ja pian vaihtamalla Sipilä oikeaan ja vastuulliseen johtajaan, joka uskaltaa ottaa vastuuta ja jolla on pätevyyden lisäksi "munaa" johtaa asioita ja ihmisiä
Kunnanhallitksen pitää ottaa vastuu ennenkuin tapahtuu lisää vahinkoja teknisen johdon osaamattomuudesta johtuen - yhtyjä
kulminoituu kirjoitti:
onnettomaan ja saamattomaan tekniseen johtajaan, jonka tekemättömät työt ja vetämättömyys kaatuu toisten päälle ja äijä pääsee taas kuin koira veräjästä ja muu joutuu toistamiseen siivoamaan hänen sotkuiset jälkensä
Asiaan pitäisi saada korjaus ja pian vaihtamalla Sipilä oikeaan ja vastuulliseen johtajaan, joka uskaltaa ottaa vastuuta ja jolla on pätevyyden lisäksi "munaa" johtaa asioita ja ihmisiä
Kunnanhallitksen pitää ottaa vastuu ennenkuin tapahtuu lisää vahinkoja teknisen johdon osaamattomuudesta johtuenedelliseen kirjoitukseen täysin. Olisi Sipilän jo korkea aika ottaa vastuuta eikä luuhata toisten selän takana
- Nyt oikeistolla
yhtyjä kirjoitti:
edelliseen kirjoitukseen täysin. Olisi Sipilän jo korkea aika ottaa vastuuta eikä luuhata toisten selän takana
Jos vähänkään olen Sipilää ja Muilua oppinut tuntemaan, ei kumpikaan ole kallellaan ollenkaan vasemmistoon. Mielestäni on täysin asiatonta ainakaan heidän kohdallaan tuoda esille puolue-
politiikkaa. Luulenpa, että kaikkein suurimmat johdon ongelmat ovat sosiaalitoimessa ja kunnan korkeimmassa johdossa. Jo vuosia on ollut sosiaalitoimessa havaittavissa henkilöstöpako, ja nyt kun alan paikkoja on valkata asti, uskon, että sossussa ei tule olemaan ainuttakaan pätevää saati sitten sopivaa sosiaalityöntekijää
jatkossa. Nyt olisi korkea aika todella paneutua kunnassa johtamisen ongelmiin, eikä syyttää sokeasti vasemmistoa niiden synnystä tai ylläpitämisestä. - työsuojelupiiristä
Nyt oikeistolla kirjoitti:
Jos vähänkään olen Sipilää ja Muilua oppinut tuntemaan, ei kumpikaan ole kallellaan ollenkaan vasemmistoon. Mielestäni on täysin asiatonta ainakaan heidän kohdallaan tuoda esille puolue-
politiikkaa. Luulenpa, että kaikkein suurimmat johdon ongelmat ovat sosiaalitoimessa ja kunnan korkeimmassa johdossa. Jo vuosia on ollut sosiaalitoimessa havaittavissa henkilöstöpako, ja nyt kun alan paikkoja on valkata asti, uskon, että sossussa ei tule olemaan ainuttakaan pätevää saati sitten sopivaa sosiaalityöntekijää
jatkossa. Nyt olisi korkea aika todella paneutua kunnassa johtamisen ongelmiin, eikä syyttää sokeasti vasemmistoa niiden synnystä tai ylläpitämisestä.laita sovittelija/neuvottelija apua tuollaisissa kriisitilanteissa. Joku vieras se täytyy olla, paikkakuntalaisilla on oma lehmä ojassa. Useimmissa tapauksissa auttaa kun yhteistyökyvytön johto vaihdetaan yhteistyökykyiseen.
- sanat suustani
työsuojelupiiristä kirjoitti:
laita sovittelija/neuvottelija apua tuollaisissa kriisitilanteissa. Joku vieras se täytyy olla, paikkakuntalaisilla on oma lehmä ojassa. Useimmissa tapauksissa auttaa kun yhteistyökyvytön johto vaihdetaan yhteistyökykyiseen.
...myös sosiaalitoimessa.
- Ymmärtää varmaan itse
laita sovittelija/neuvottelija apua tuollaisissa kriisitilanteissa. Joku vieras se täytyy olla, paikkakuntalaisilla on oma lehmä ojassa. Useimmissa tapauksissa auttaa kun yhteistyökyvytön johto vaihdetaan yhteistyökykyiseen.
lähteä, mutta ku mikään paikka ei ota vastaan. Haukiputaan on valitettavasti kannettava tämä vahinko.
- Anonyymi
Hei, onpa hienoa lukea näitä vanhoja juttuja. Mutta miksi meidän oma " yliviikari " sai jatkaa virassaan vuosia? Virkarikos kuitattiin julkisella anteeksipyynnöllä paikallislehdessä.
on ihmeelliistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579