Pyyhkijänmoottori meni ja katsastus on viikon kuluttua, enkä ehdi sitä itse ruveta vaihtamaan jos edes osaan. Huollotkin on niin pirun kalliita ettei nyt tällä varoitusajalla huvittaisi huoltoon viedä.
Siis, miten katsastuksessa suhtaudutaan toimimattomaan takalasinpyyhkimeen? Se joka tapauksessa ainakin huomataan, kun huoltovalo palaa konsolissa iloisesti. Tuleeko korjausvaatimus vai pelkästään huomautettavaa? Kyseessä henkilöauto.
Takalasinpyyhin ei pelitä
10
13928
Vastaukset
- Kallevillejalmari
Toimimattomista pyyhkijöistä tulee hylkäys.
Peruuta varaamasi aika ja mene katsastukseen sitten kun olet saanut korjattua, kunhan vain menet ennen käyttöönottopäivää.- abc-123
sulake
- teille viisaat
Milloinka takalasin pyyhin on tullut pakolliseksi varusteeksi autoon?
Nimittäin se ei ole pakollinen, elikkä sen ei silloin tarvitse toimiakaan katsastuksessa ja jos toimimattomuudesta tulee sanomista, niin silloin voi sanoa että se on poistettu käytöstä. - Kallevillejalmari
teille viisaat kirjoitti:
Milloinka takalasin pyyhin on tullut pakolliseksi varusteeksi autoon?
Nimittäin se ei ole pakollinen, elikkä sen ei silloin tarvitse toimiakaan katsastuksessa ja jos toimimattomuudesta tulee sanomista, niin silloin voi sanoa että se on poistettu käytöstä.Anteeksi. Menin vanhanaikaiseen vipuun. Vastasin tuulilasinpyyhinten vikaan, vaikka otsikkossa selvästi luki takalasin pyyhkimestä.
Takalasinpyyhkimen toiminnalla/toimimattomuudella ei ole merkitystä katsastuksessa. - Wehrseifen
Omassa autossani ei toimi moottori, eikä takalasinpyyhin ole edes paikallaan. Ei ne edes kokeile sitä.
- Mara10
Kiitos vastauksista. Näin ajattelin itsekin asian olevan, mutta piti vielä varmistaa.
btw, sulake on tarkistettu. - Kiki
Wehrseifen kirjoitti:
Omassa autossani ei toimi moottori, eikä takalasinpyyhin ole edes paikallaan. Ei ne edes kokeile sitä.
Eli pääsit katsastuksesta läpi vaikka edes moottori ei toiminut? no hinasitko autosi katsastusasemalle, tai tuliko se lava-auton kyydissä? Entä miten päästömittaus hoidettiin kun ei moottori toiminut?
- Suzuki Swift
Kiki kirjoitti:
Eli pääsit katsastuksesta läpi vaikka edes moottori ei toiminut? no hinasitko autosi katsastusasemalle, tai tuliko se lava-auton kyydissä? Entä miten päästömittaus hoidettiin kun ei moottori toiminut?
Jos ei toimi, ota pyyhin veks, tai koko moottori sieltä talaluukun sisältä. Ei sanota mitään. Meinaan, 20 vuotta vanhoissa Suzukeissa ei takalasin pyyhin toimi ikinä. Hapettunut jotenkin, tai kärähtänyt. Nissaneissa pelaa, kokemuksen mukaan.
- Suzuki Swift
Mara10 kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Näin ajattelin itsekin asian olevan, mutta piti vielä varmistaa.
btw, sulake on tarkistettu.Kts. edellinen vastaukseni. Minulla on kaksi vanhaa Swiftiä, joissa kummassakaan ei ole minun aikanani takalasinpyyhin toiminut, ja olen monta kertaa katsastanut. Ei hylätä.
- Suzuki Swift
Suzuki Swift kirjoitti:
Kts. edellinen vastaukseni. Minulla on kaksi vanhaa Swiftiä, joissa kummassakaan ei ole minun aikanani takalasinpyyhin toiminut, ja olen monta kertaa katsastanut. Ei hylätä.
Suzuki Altossa ei edes ollut takalasin pyyhintä 80-luvulla, vaikka oli pystyperäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668