Onko kellään kokemuksia Castello Amazon HT veneestä (www.castellomarine.fi)? Olisin ehkä kiinnostunut ostamaan, mutta minulle aivan tuntematon merkki.
Kokemuksia Castello Amazon HT veneestä?
7
6347
Vastaukset
- Fjord
Mielestäni Castello(Afrodite) on vene johon on väkisin laitettu kaikki mitä isossa veneessä on. Paljon turhaa noin pienessä veneessä. Laadultaan ja ajo-ominaisuuksiltaan vene ei myöskään ole erityisen hyvä. Materialeissa on säästetty(puu-osat ja kuidutus). Pohjan muoto ei ole erityisen hyvin suunniteltu. Nopeassa käännöksessä vene lähtee arvaamattomasti sivuluisuun ja jos nopeudet kasvavat lähemmäksi 30 solmun niin vene alkaa pomputtamaan. Isossa aallokossa vene myös voi sukeltaa allon sisään.
Ainoa mikä houkettelee on halpa hinta.- wille
Castellolla on Afrodite HT ja Amazon HT. Afrodite on saanut heikompia arvosteluja, liekö enää tuotannossakaan. Amazon HT sen sijaan erittän positiivisen arvostelun mm. Venepörssin esittelyextrassa.
- tuntematon
wille kirjoitti:
Castellolla on Afrodite HT ja Amazon HT. Afrodite on saanut heikompia arvosteluja, liekö enää tuotannossakaan. Amazon HT sen sijaan erittän positiivisen arvostelun mm. Venepörssin esittelyextrassa.
Ei ihmekään, että arvostelut ovat hyviä. Onhan Amazon HT:n suunnittelija ja valmistaja Tuukka Hakanen Venepörssin osakas.
- Juke
Amazon Ht:tä olen minäkin harkinnut. Ainoa mikä veneessä mietityttää on kevyt paino, vain n. 420 kg. Kevyt painohan saattaa kertoa pienistä ainevahvuuksista.
Yleisesti HT:ssä mietityttää että viitsinkö räplätä niitten pressujen kanssa? Hinta on kyllä niin kilpailukykyinen että vahva ehdokas se minun venehankinnassani kuitenkin on. - ricce
Kuten ville oikein totesi, niin Amazon ja Afrodite ovat kaksi eri venettä, mutta jostakin syystä Amazonista ei voi puhua ilman että se niputetaan Afroditeen, joka sitten haukutaan, osin aiheettomastikin, etupainolla, joka voi olla häiritsevää tietyissä olosuhteissa joista harva liittyy ajamiseen..
Pitäisi oikein kokeilla Amazonia, mutta ymmärtääkseni se on kokosekseen (helposti trailerilla vedettäväksi, pienehköllä moottorilla kulkevaksi) hyvä vene.
Suhteessa veneen myyntimääriin niitä on vähän kierrossa käytettynä, joka kertonee jotakin.
Pitänee käydä se ajamassa, jotta edes joku osaisi kertoa kyseisestä veneestä jotakin..
Amazoniahan on myös olemassa tehoversio 100 heppanen.. - uistelija
olen lukenut kommentteja castellon veneestä... omistan castellon afroditen ja olen tyytyväinen sen ominaisuuksiin syksyisillä keleillä kun on aallokkoa ym. syksyn 2015 aikana uistelin aina joulukuun 12pv.asti eikä minulla ole mitään negatiivista sanottavaa edes silloinkaan kun aallot olivat n.60cm. ja tuuli painoi takaviistosta. Kyseisen veneen ominaisuudet ovat mainiot kun veneeseen ei laiteta liiansuurta perämoottoria,siis kohtuus kaikessa !!! Itse veneilin kaikenlaisessa kelissä,eikä mminulla ole ollut parempaa / turvallisempaa venettä näiden yli 30 vuoden aikana. Minulla on ollut useita eri valmistajien veneitä,enkä aio koskaan ostaa busteria tai mitään alumiinivenettä,KOSKA ARVOSTAN VENEESSÄ TURVALLISUUTTA !!! siksi arvostan castellon sekä bellan venettä erittäin paljon !! joten suosittelen castellon venettä uistelu / matkaveneeksi. Nimim. uistelija
- Kiinnostaavaantietää
Mitäs epä-turvallista bustiksessa on? En harrasta kumpaakaan sorttia mutta ihan mielenkiinnosta kysyn... Että suhteessa esim tuohon edust....ei kun omistamaasi merkkiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693