Tietääkö joku ,että millainen on tuo Tapsan levy "Maestro areenalla" jonka BMG julkaisee 5.3.2008 ?
Siis onko kysessä kokoelmalevy, juhlakonsertista nauhoitettu livetallenne, vai joku ihan uusia lauluja sisältävä levy ?
Maestro areenalla
25
1523
Vastaukset
- Poppana1
Kysyin Kansaviihteeltä, tuota asiaa ja sain vastauksen että kysessä on livetallenne-levy viime syksyn juhlakonsertti-kiertueelta. LOISTAVAA! (Olisin ollut ehkä vähän pettynyt, jos kyseessä olisi taas ollut joku kokoelma-levy.)
On tosi hienoa kuunnella nyt CD:ltäkin Tapsan juhlakonsertissa kuultuja mahtavia tulkintoja.JEEE! Tosi hyvä juttu. Mä toivoinkin just, että se olis sellanen livelevy juhlakonserttikiertueelta :D
Suunnilleen kuukausi täytyy sitten vielä malttaa odottaa ennenkuin se ilmestyy kauppoihin .- Zori
Kyllä menee tuo levy sitten ostoon ilmanmuuta !
- Gilla*
Ihanaa, kun voi sitten levyltäkin kuunnella niitä kaikkia upeita konsertissa kuultuja lauluja ( Osole mio, Puhu hiljaa rakkaudesta, Sä luota päivään nousevaan, kansanlaulu sikermä, Laulajan testamentti, ym,ym...)
Toivottavasti olisi DVD-taltiointikin siitä Hartwall-areenan konsertista luvassa. Vaikka hienoa jo sekin, että se konsertti tulee televisiostakin.
- tml
Sitä varmaan myydäänkin sitten areenalla 8.3.
- tiedän
paska, niin kuin muutkin sen määkijän yritykset!
- ex. ZaiZai
se on pyöreä.
- paitsi:
pyöreä niin myös sellainen joka rikkoo kaiuttimet ja tärykalvot. Eli kalliiksi tulee.
- Taas kerran!
MAESTRO areenalla - mikä ihmeen MAESTRO? MAESTROssa ja Tapsussa on yhtä paljon yhteistä kuin "Fragaria vescassa" ja "Amanita virosassa" !
- levy-yhtiöstä
Levy-yhtiö SonyBmg julkaisee ko levyn ja päättää nimen, joten laita viesti tuottajalle. Ei TK sitä määrää.
- Gilla*
Levyn nimi on enemmän, kuin kohdallaan. Tapsan tulkinnat hienoista lauluista syksyllä juhlakonsertissaan oli mestarillisia !
(Taidat yrittää vaikuttaa fiksummalta, kuin oletkaan kun kirjoittelet tuollaisia latinankielisä nimiä metsämansikasta ja valkosiesta kärpässienestä.) Otsikko ( eli myös sen levyn nimi) on täysin osuva ja paikkansa pitävä.
Kyllä voi hyvällä syyllä kutsua maestroksi, kun on jo 40 vuotta kuulunut Suomen suosituinpiin laulajiin ja mm. keikat ja konsertit on poikkeuksetta huippuluokkaa.- Olen ällistynyt!
Gilla* kirjoitti:
Levyn nimi on enemmän, kuin kohdallaan. Tapsan tulkinnat hienoista lauluista syksyllä juhlakonsertissaan oli mestarillisia !
(Taidat yrittää vaikuttaa fiksummalta, kuin oletkaan kun kirjoittelet tuollaisia latinankielisä nimiä metsämansikasta ja valkosiesta kärpässienestä.)Gmeidän GonoreaGilla* gosaa googlata!
Olen ällistynyt! kirjoitti:
Gmeidän GonoreaGilla* gosaa googlata!
Mun täytyy muuten kyllä tunnustaa, että mä luulin, että etenkin tuo "Fragaria vesca" on joku italialainen naisoopperalaulajatar. Nimi vaikutti ihan semmoselta :)
- Poppana1
Tapani Kansalta näyttäisi nyt keväällä ilmestyvän kolmekkin levyä:
12.3.2008 "Maestro areenalla"
26.3.2008 " Äidin pikkupojan paluu"
14.5.2008 " 40 unohtumatonta laulua vol. 2 "
( Tässä myös linkki tuonne Sone BMG:n sivulle jossa nuo tiedot näkyy:
http://www.sonybmg.fi/sonybmg/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=110&Itemid=92 )
Mahtaakohan tuo " Äidin pikkupojan paluu" olla juuri se uusi levy jota Tapsa on tekemässä ?
Levyn nimestä jos jotain voisi päätellä, niin aika iskelmällisiä biisejä tulossa ilmeisesti, mikä on kyllä ihan mukava juttu .- paluu...
Heh, no eihän Tapaani ole koskaan kasvanutkaan aikuiseksi, muualta kuin vyötäröstä. Vai vihjaako levyn nimi orastavaan dementiaan (paluu lapsuuteen).
paluu... kirjoitti:
Heh, no eihän Tapaani ole koskaan kasvanutkaan aikuiseksi, muualta kuin vyötäröstä. Vai vihjaako levyn nimi orastavaan dementiaan (paluu lapsuuteen).
Joopa joo taas niin......... Parempi kuin jättäisit tommoset analysointis muille, kun se sun juttus on aina tommosta tyhmää vinoilua vaan.
Mut tosi hieno juttu, että Tapsalta ilmestyy nyt keväällä peräti kolme uutta levyä ! :D
Kiinnostavimmilta vaikuttaa tuo Maestro areenalla ja se Äidin pikkupojan paluu .
Mahtaakohan Tapsa muuten nykyään olla tuon Sony BMG:n artisteja, kun se julkaisee nuo levyt ?- ***********
paluu... kirjoitti:
Tapsa on nykyään kyllä ihan sutjakassa kunnossa. (Joitakin vuosia sitten oli pulskemmassa reelassa).
Dementtiakaan tuskin vaivaa. Onhan Tapsalla varmaan ehkä kattavin määrä sanallisestikkin biisejä hallussa. - ***********
Ei näköjään sitten ihan ehdikkään ilmestyä Hartwall-areenan juhlakonserttiin myyntiin nuo " Maestro areenalla"-levyt.
Innolla odottelen että pääsen kuuntelemaan noita levyjä. - joo...
Justiinax kirjoitti:
Joopa joo taas niin......... Parempi kuin jättäisit tommoset analysointis muille, kun se sun juttus on aina tommosta tyhmää vinoilua vaan.
Mut tosi hieno juttu, että Tapsalta ilmestyy nyt keväällä peräti kolme uutta levyä ! :D
Kiinnostavimmilta vaikuttaa tuo Maestro areenalla ja se Äidin pikkupojan paluu .
Mahtaakohan Tapsa muuten nykyään olla tuon Sony BMG:n artisteja, kun se julkaisee nuo levyt ?Kamalalta kuulostaa. Lopettais jo.
- pinsio
äidinpikkupojan paluu -albumi on hävinnyt tuolta Sonyn sivuilta?
pinsio kirjoitti:
äidinpikkupojan paluu -albumi on hävinnyt tuolta Sonyn sivuilta?
Katselin kans jo parisen viikkoa sitten ,että siitä ei ollut tuolla sivuilla mainintaa... Ilmeisesti se ilmestyy sitten myöhemmin kesällä tai syksyllä. Mahtaako olla sen uuden levyn nimi ? Toisaalta jos se on se uusi levy, niin Bonnier Amigon luulisi silloin sen julkaisevan.
Tässä on jo tietoa vähän tuosta "Maestro areenalla"-levystä :
http://www.sonybmg.fi/sonybmg/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=110&Itemid=92
12.3 se sitten julkaistaan! :DAloinkin tässä miettimään, että ilmestyikö se levy tänään, mutta se on sitten 12 päivä.
Tarkkailen hartwall areenalla, jos hyvinkin olisi jo siellä ennakkomyynnissä.- Zori
Hieno homma! Live-taltiointi levyä olenkin Tapsalta odottanut jo kauan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824