näin tulisena ja spontaanina skorpparina ihmettelen välillä jousimiehen rauhallisuutta ja ujoutta?
skorpparinainen ja jousimiesmies?
9
2000
Vastaukset
- onnistua
molemmat taiteellisia sieluja. Ja vauhtia pitää olla. Ei saa olla tylsää......
- krisja
Näin 15 vuoden kokemuksella voin sanoa, että hieno suhde, edellyttäen, että molemmat "kypsyneitä", ja huuhaa-aika takanapäin.
- livo
jousimies voisi tasoittaa skorpionin räväkkyyttä.
- Jonssk
Skorpioonin räväkkyyttä? Enpäs ole tavannut toista yhtä nynnyä tähtimerkkiä kuin skorpiooni. Eiköhän Jousimies ole räväkämpi.
- Nimetön
Jonssk kirjoitti:
Skorpioonin räväkkyyttä? Enpäs ole tavannut toista yhtä nynnyä tähtimerkkiä kuin skorpiooni. Eiköhän Jousimies ole räväkämpi.
Juuri näin. Ne skorpionit jotka tunnet ovat velttoja flegmaatikkoja. Kännissä ne poukkoilee kyllä minne sattuu.
Ja mikä ihmeen spontaanisuus. Heh heh. - viehko
Nimetön kirjoitti:
Juuri näin. Ne skorpionit jotka tunnet ovat velttoja flegmaatikkoja. Kännissä ne poukkoilee kyllä minne sattuu.
Ja mikä ihmeen spontaanisuus. Heh heh.skorppari jees samaa mieltä... kännissä monta päivää ja ollaan sit ISOJA...
niin kai meittä on todella munen junnan mut huoman ettet ole tavanut mun kaltasta jousimiestä viellä sillä olen mumuassa villinluonteladun omava nuorikapinalinen taiteiteilija/soturi luonee minussa on skorparille tulisutta ja intohimoa kerraksen joskin en pidä salailusta enkä mustasukaisudesta sillon kun musta sukasus menne srinne sairaan puolelle
- jousimiehen exä
mun exä oli jousimies ja ei siis mikkään rauhallisuuden perikuva ikuna. itse oon rapu ja nykyinen mies on kala ja kaikki ok. mistään horoskooppimerkkien yhteensopivuudesta en tiä, mut siskoni lähetti textarin ku kerroin ukkoni syntymäajan jot täys kymppi sulle toi kala.... ei piä ottaa liian vakavasti mittään elämäsä, vesieläviähä met kaikki on oltu joskus
- JOUSKARINAINEN
ON kai huumorismielessä kirjoitettu tuo viesti! Toki merkeissä on eroavaisuuksia ja siihen persoonallisuuteen vaikuttaa myös kuu ja nouseva merkki... MUTTA, jouskarin luonteenpiirteitä vahvasti ovat nuo tulisuus (tulimerkki) ja spontaanius. Olen elänyt skorpparin kanssa 14 vuotta ja kyllä se minä olen meidän suhteessa keneltä ne ideat ja spontaanius yms. tulee!
Skorppari hautoo ajatuksiaan omissa oloissaan.. Keskusteluita ei juurikaan synny. Vaikea yhtälö on. Sisulla ja pitkäjänteisyydellä on menty eteenpäin.. Kumpikaan ei silti ole "huono merkki", ihmiset on erilaisia, jos täydellisyyttä olisi ei olisi myöskään kasvua eikä elämää. Kaikella on tarkoituksensa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456