näin tulisena ja spontaanina skorpparina ihmettelen välillä jousimiehen rauhallisuutta ja ujoutta?
skorpparinainen ja jousimiesmies?
9
2017
Vastaukset
- onnistua
molemmat taiteellisia sieluja. Ja vauhtia pitää olla. Ei saa olla tylsää......
- krisja
Näin 15 vuoden kokemuksella voin sanoa, että hieno suhde, edellyttäen, että molemmat "kypsyneitä", ja huuhaa-aika takanapäin.
- livo
jousimies voisi tasoittaa skorpionin räväkkyyttä.
- Jonssk
Skorpioonin räväkkyyttä? Enpäs ole tavannut toista yhtä nynnyä tähtimerkkiä kuin skorpiooni. Eiköhän Jousimies ole räväkämpi.
- Nimetön
Jonssk kirjoitti:
Skorpioonin räväkkyyttä? Enpäs ole tavannut toista yhtä nynnyä tähtimerkkiä kuin skorpiooni. Eiköhän Jousimies ole räväkämpi.
Juuri näin. Ne skorpionit jotka tunnet ovat velttoja flegmaatikkoja. Kännissä ne poukkoilee kyllä minne sattuu.
Ja mikä ihmeen spontaanisuus. Heh heh. - viehko
Nimetön kirjoitti:
Juuri näin. Ne skorpionit jotka tunnet ovat velttoja flegmaatikkoja. Kännissä ne poukkoilee kyllä minne sattuu.
Ja mikä ihmeen spontaanisuus. Heh heh.skorppari jees samaa mieltä... kännissä monta päivää ja ollaan sit ISOJA...
niin kai meittä on todella munen junnan mut huoman ettet ole tavanut mun kaltasta jousimiestä viellä sillä olen mumuassa villinluonteladun omava nuorikapinalinen taiteiteilija/soturi luonee minussa on skorparille tulisutta ja intohimoa kerraksen joskin en pidä salailusta enkä mustasukaisudesta sillon kun musta sukasus menne srinne sairaan puolelle
- jousimiehen exä
mun exä oli jousimies ja ei siis mikkään rauhallisuuden perikuva ikuna. itse oon rapu ja nykyinen mies on kala ja kaikki ok. mistään horoskooppimerkkien yhteensopivuudesta en tiä, mut siskoni lähetti textarin ku kerroin ukkoni syntymäajan jot täys kymppi sulle toi kala.... ei piä ottaa liian vakavasti mittään elämäsä, vesieläviähä met kaikki on oltu joskus
- JOUSKARINAINEN
ON kai huumorismielessä kirjoitettu tuo viesti! Toki merkeissä on eroavaisuuksia ja siihen persoonallisuuteen vaikuttaa myös kuu ja nouseva merkki... MUTTA, jouskarin luonteenpiirteitä vahvasti ovat nuo tulisuus (tulimerkki) ja spontaanius. Olen elänyt skorpparin kanssa 14 vuotta ja kyllä se minä olen meidän suhteessa keneltä ne ideat ja spontaanius yms. tulee!
Skorppari hautoo ajatuksiaan omissa oloissaan.. Keskusteluita ei juurikaan synny. Vaikea yhtälö on. Sisulla ja pitkäjänteisyydellä on menty eteenpäin.. Kumpikaan ei silti ole "huono merkki", ihmiset on erilaisia, jos täydellisyyttä olisi ei olisi myöskään kasvua eikä elämää. Kaikella on tarkoituksensa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993