pussit

pussi

ajattelin kun täällä ei usein puhuta, minkä laiset ovat hyvät pallit?

10

1127

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RANKAISIJA

      tämä kirjoittaja on aktiivikäyttäjä tekee galluppejaan tuolla nuorten keho palstalla.....hyi saatana, en ole pitkän urani aikana typerämpää kuullut: "minkälaiset on hyvät pussit???" ei SAATANA

      • MissShemale

        Mitäs huonoa tässä kysymyksessä on? No ehkä se, että ei ole olemassa mitään yhtä hyvän kiveksen mallia. Ja kenen näkökulmasta kivesten ulkonäkö määritellään? Aivan varmasti maailmasta löytyy satoja naisia, jotka pitävät juuri sellaisista kiveksistä, toinen pari sataa jotka ei pidä, ja muutama tuhat, joille on aivan yhden tekevää, millaiset kivekset sinulla on.

        Mutta jos kysyt minun mielidettäni, niin:
        isot ja hieman roikkuvat. Sellaiset, jotka erektio ei vedä ylös varren juureen vaan jotka kiihoittuessakin ovat nimenomaan pussit.


      • Miuku
        MissShemale kirjoitti:

        Mitäs huonoa tässä kysymyksessä on? No ehkä se, että ei ole olemassa mitään yhtä hyvän kiveksen mallia. Ja kenen näkökulmasta kivesten ulkonäkö määritellään? Aivan varmasti maailmasta löytyy satoja naisia, jotka pitävät juuri sellaisista kiveksistä, toinen pari sataa jotka ei pidä, ja muutama tuhat, joille on aivan yhden tekevää, millaiset kivekset sinulla on.

        Mutta jos kysyt minun mielidettäni, niin:
        isot ja hieman roikkuvat. Sellaiset, jotka erektio ei vedä ylös varren juureen vaan jotka kiihoittuessakin ovat nimenomaan pussit.

        Itse olen kait just päinvastainen nainen kuin shemale, kun en diggaa roikkupusseista.
        Karseimmat on kulkuset, jotka roikkuvat ohuen ja pitkän pussin päässä. Kiinteät pallit on mukavimmat hyväillä. Rakastelussa niillä ei oo mitään merkitystä.


      • jeesh
        Miuku kirjoitti:

        Itse olen kait just päinvastainen nainen kuin shemale, kun en diggaa roikkupusseista.
        Karseimmat on kulkuset, jotka roikkuvat ohuen ja pitkän pussin päässä. Kiinteät pallit on mukavimmat hyväillä. Rakastelussa niillä ei oo mitään merkitystä.

        Mulla joskus stondatessa kulkuset roikkuu ja joskus ne on tyvessä kiinni ite tykkään niistä ku ne on siinä juuressa mutta siis se heittelee todella paljon.
        Joskus jos ne ruikkuu ja antaa takaa niin...noh joka kerta kulkuset paiskaltuu perseelle ja se SATTUU.
        Toinen roikkuu alempana toinen ylempänä koko on kait xl tai xll ainakin XLL jos nimen omaan kasseja tarkotetaan ne on valtavat mutta kulkuset on vaan kohtuu isot.


      • naikkonen
        MissShemale kirjoitti:

        Mitäs huonoa tässä kysymyksessä on? No ehkä se, että ei ole olemassa mitään yhtä hyvän kiveksen mallia. Ja kenen näkökulmasta kivesten ulkonäkö määritellään? Aivan varmasti maailmasta löytyy satoja naisia, jotka pitävät juuri sellaisista kiveksistä, toinen pari sataa jotka ei pidä, ja muutama tuhat, joille on aivan yhden tekevää, millaiset kivekset sinulla on.

        Mutta jos kysyt minun mielidettäni, niin:
        isot ja hieman roikkuvat. Sellaiset, jotka erektio ei vedä ylös varren juureen vaan jotka kiihoittuessakin ovat nimenomaan pussit.

        minusta miehen pussit on yhdynnän aikana todella rasittavat jos ne roikkuu - nimittäin ne samalla läpsähtelee perseeseen ja se on jotenkin hassua. sellaiset kiinteät ovat siis ehdottomasti paremmat. niitä mukavampi puristella ja kosketella


    • Anonyymi

      Itselläin on roikkuvat pallit.Noin 15cm ja NS.paksut pussit.Ne joilla ei ole sellaisia eivät tidä miten kivalta ne tuntuu kävellessä tai naidessa.Monasti sanottu:Aiko kivasti lyövät tai jumputtavat takaa päin klitorikseen tai olkapäillä jalat pyllylle..Sama kun pikku mulkkuset koittaa solkutta,että taito miten sitä käyttää OK.Mutta itseläni-noin 19,5X5cm ja osaan käyttä..Jopkainen tykkää eri asiosta.Itse olen tyytyväinen omiin

      • Anonyymi

        Mutta kirjoittaa et kovin hyvin osaa.


    • Anonyymi

      Haluaisitko imeä mun kiveksiä? Olen sheivannut ne.

      • Anonyymi

        Jos lupaat ottaa lääkkkees?


      • F4ntasy0fAllium
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lupaat ottaa lääkkkees?

        Tämä selvä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe