Siis!
Karvojen ajelu on suotavaa ja niin toimii kaikki itseään arvostavat naiset.
- suurimma pois saksilla
- sitten seuraavaksi sellaisella nenäkarvaleikkurilla loput huituvat. (sellainen kynämalli)
- sitten saunaan pehmiämään tai kostea lämmin pyyhe jalkoväliin
- punaviinilasi vaimolle käteen
- ja sitten Chilette se miesten parranajohöylä missä on vipra ja saman valmistajan geeli! vain tämä merkki toimii!!
- laadun takaamiseksi tarkastus kielellä. Kieli tuntee jos johonkin on jäänyt sänkeä. Viimeistele
- pesu kielihoito
- Kaada vaimolle lisää viiniä ja nauti kauniista pillusta!
Näin ajellaan pillun karvat!
38
19943
Vastaukset
- sinkkuu
tuo oli kyl hyvä! pitäs vaan joku mies saada ajelemaan...
- sinut....
Se on kivaa ja johtaa aina ihanaan sexsiin.Kokeillaanko viikonloppuna,jo melkein rakastuin sinuun...
- Nimetön
Tuohon tehtävään halukkaita miehiä todennäköisesti löytyy enemmän kuin tarpeeksi..;)
Ainkain täällä on yksi sellainen, joka rakastaa antaa kielihoitoa ja jos pääsee ajelemaan ensin, tietää ainakin, että on juuri ajettu, eikä ole sänkeä..;)
Nam..nam.. maistuis vaikka kuinka pitkään..
Ps. Mihin päin suomea pitäisi tulla?;) - karvaton..posliini
Tosi hyvä. Noin se pitää tehdä. Ja pitkällä ajalla ainaki tunti viinin virrattesa. Lisää sit kun homma ohi, kermavaahtoa suoraan pumppupullosta. Jos mulle vielä se tulee eteen...
niin ihanaa. Ei se oo mitään pervoa...vaan kaksin
nautiskelua...se on tosi ihanaa nänneille, ja ajan kans pim ja sit pitkä nuolem...ja välillä viiiniä..siin menee puol päivää. mut ei tartte lähteä punttisalille,,, ja nukkuminen 1 h. sama ehkä uuisiks...ei voi päivä kahden ihmisen kohdalla .....menä hienommin...sit tilaa PITZZAT, etkä tietysti kerro rakastetullesi.
Näin haluasin itseäni joskus vielä hemmoteltavan.
Eli kunnon naintia väh tunti...sit....sen haluisin vielä kokea....Se on ihan normaalia .....Ei pervoa..vaan ihminen kun rakastaa toista....nainti..void sanoa..on parasta! - Voisin ajella
Voisin tulla ajamaan pillusi posliiniksi ja nuolla sitä.
- kiva aviovaimo
Siis!
Karvojen ajelu on suotavaa ja niin toimii kaikki itseään arvostavat miehet.
- suurimma pois saksilla
- sitten seuraavaksi sellaisella nenäkarvaleikkurilla loput huituvat. (sellainen kynämalli)
- valkoviinilasi miehelle käteen
- ja sitten Chilette se miesten parranajohöylä missä on vipra ja saman valmistajan geeli! vain tämä merkki toimii!!
- laadun takaamiseksi tarkastus kielellä. Kieli tuntee jos johonkin on jäänyt sänkeä. Viimeistele
- pesu kielihoito
- Kaada miehelle lisää viiniä ja nauti kauniista kullista!- kiva serkku
Siis!
- suurimma pois saksilla
- sitten saunaan pehmiämään tai kostea lämmin pyyhe persposkien väliin
- pesu kielihoito
- Kaada miehelle lisää viiniä ja nauti kauniista persereiästä! - Naapurin setä
kiva serkku kirjoitti:
Siis!
- suurimma pois saksilla
- pesu kielihoito
- Kaada miehelle lisää viiniä ja nauti kauniista persereiästä!Siis!
Kaljuksi ajelu on suotavaa ja niin toimii kaikki itseään arvostavat miehet.
- suurimma pois saksilla
- valkoviinilasi itselle käteen
- pesu kielihoito
- Kaada itsellesi lisää viiniä ja nauti kauniista kaljusta! - Kiva ihminen
Naapurin setä kirjoitti:
Siis!
Kaljuksi ajelu on suotavaa ja niin toimii kaikki itseään arvostavat miehet.
- suurimma pois saksilla
- valkoviinilasi itselle käteen
- pesu kielihoito
- Kaada itsellesi lisää viiniä ja nauti kauniista kaljusta!Siis!
- suurimma pois saksilla
- pesu kielihoito
- Kaada miehelle lisää viiniä ja nauti kauniista kainalosta! - Vähemmän kiva
Kiva ihminen kirjoitti:
Siis!
- suurimma pois saksilla
- pesu kielihoito
- Kaada miehelle lisää viiniä ja nauti kauniista kainalosta!Siis!
Koiran karvojen ajelu on suotavaa ja niin toimii kaikki koiria arvostavat miehet.
- suurimma pois saksilla
- pesu kielihoito
- Kaada itsellesi lisää viiniä ja nauti kauniista koirasta! - Kiva Eemeli
Vähemmän kiva kirjoitti:
Siis!
Koiran karvojen ajelu on suotavaa ja niin toimii kaikki koiria arvostavat miehet.
- suurimma pois saksilla
- pesu kielihoito
- Kaada itsellesi lisää viiniä ja nauti kauniista koirasta!Siis!
Norsun karvojen ajelu on suotavaa ja niin toimii kaikki norsuja arvostavat miehet.
- suurimma pois saksilla
- pesu kielihoito
- Kaada itsellesi lisää viiniä ja nauti kauniista norsusta! - kiva juutalainen
Siis!
Esinahan leikkaaminen on suotavaa ja niin toimii kaikki itseään arvostavat miehet.
- suurimma pois saksilla
- viinamalkki miehelle käteen
- laadun takaamiseksi tarkastus kielellä. Kieli tuntee jos johonkin on jäänyt nahkaa. Viimeistele
- pesu kielihoito
- Kaada miehelle lisää viinaa ja nauti kauniista kullista! - rotikan omistaja
Vähemmän kiva kirjoitti:
Siis!
- suurimma pois saksilla
- pesu kielihoito
- Kaada itsellesi lisää viiniä ja nauti kauniista koirasta!että laitetaanko se pyyhe saunassa omaan vaiko koiruuden haaruksiin?
- tosi....
innoissaan kun huseerat saksilla sen mulkeron juuressa. Joku muu väline voisi olla parempi....
- hamppi0
jäädä kielihoito haaveeksi koska karvojen "suunta" saattaa mennä moneen suuntaan ja täysin sileän pinnan saaminen vie aikaa joten taitaa nahkakin hiukan heltyä.
- ???????????
kyllä ei voiku nauraa teidän elämälle!ei muuta tekemistä ku karvojen ajelu hankkikaa elämä!perse reijän ajelu hehehehhahahahah
- elämän hankkija
moro... hinttareille on oma palsta.
- mää vaan
elämän hankkija kirjoitti:
moro... hinttareille on oma palsta.
Kannatan myös perskarvojen ajelua, mutta vain pillukarvoen ajelun yhteydessä! Siis hinttarit jotka ovat hankkineet uuden elämän niin antkaa meidän tavallisten pillumiesten olla vaan ihan rauhassa.
- mää myös
mää vaan kirjoitti:
Kannatan myös perskarvojen ajelua, mutta vain pillukarvoen ajelun yhteydessä! Siis hinttarit jotka ovat hankkineet uuden elämän niin antkaa meidän tavallisten pillumiesten olla vaan ihan rauhassa.
Kannatan myös perskarvojen ajelua, mutta vain kullikarvoen ajelun yhteydessä! Siis lesbot jotka ovat hankkineet uuden elämän niin antkaa meidän tavallisten kullinaisten olla vaan ihan rauhassa.
- asiantuntija
juuri näin se tehdään tämä ajelu. Tämä on niitä elämän hienoja piristeitä.
- ohjeen mukaan
Vaimo sano että tuntu kivalta, tuntuu kivalta
- ajelijaihminen
Mistä saa Chilette-merkkisiä parranajohöyliä? Edes googletus ei tuonu vastausta tähän pulmaan. Ihan outo merkki ainaski mulle.
- kirjoitettu
etsi Gilette
- olikin..
..paras, löytyy varmaan chilestä
- ki-ri-oit-a-ia
kirjoitettu kirjoitti:
etsi Gilette
Eipä löydy sitä Giletteäkään. Yritä vielä kerran.
- asdd
Naurattaa kun jotkut haluu laittaa pyyhkeen jalkoväliin jos ajavat esim. kainalokarvansa! :D:DD
- Primperan
No mutta siellähän se parhaalta tuntuu. Eikai kukaan nyt kainaloitaan pyyhkeellä haudo. :-S
- ajan..
Primperan kirjoitti:
No mutta siellähän se parhaalta tuntuu. Eikai kukaan nyt kainaloitaan pyyhkeellä haudo. :-S
bärskarvat kerran päivässä ja se pyyhe ei oo mikään vitsi!!
- nauramaan
eka kerta, että alkoi naurattaan ääneen, kun tätä palstaa luen!! Aika hauska "kömmähdys" copypastaajalla tuossa pään kaljuksi ajelussakin: pyyhe persvakoon!! XDD ..Tai saattaahan se lukea tarkoituksellakin niin... ;D
Ihana joka tapauksessa että huumorintajuisia ihmisiä vielä löytyy.
Olin ketjun aloitusta lukeassani itseasiassa aika surullisena, koska meillä seksielämä on aika hailakkaa mieheni kanssa. Hän tuskin hoksaisi esim tuollaista tehdä.
Tosin meillä on pieniä lapsia, jotka rajoittavat s.elämää, mutta vaikka saisimme koko päivänkin aikaa vain toisillemme, ei miestäni välttämättä kiinnosta ollenkaan. Mieluummin tuntuu katsovan vaikka telkkaria. olen jo aika surullinen tämän asian johdosta... En periaatteestakaan enää jaksa olla se, joka aloitteen tekee.
Kylläkin jo ihan alusta asti meillä on ollut aikapaljon erilaiset tarpeet. Nyt vaan on taas sellainen aika, että tämä asia vaivaa minua aika paljon ja syö sisältäpäin. ..Puhunut olen tästä miehelleni... ei vain näytä auttavan... No nyt taas itkettää...
- hyvältä
tosin ite joudun karvani ajelemaan ellei mies välillä auta jos en kaikkia itse saa, tosin, mites miesten karvojen ajelu? itseäni harmittaa kun mieheni ei suostu edes siistimään alapäätään!
- alapää...
toistensa karvojen trimmailu on kivaa esileikkiä.... itse tykkään kovasti kun vaimo trimmaa omani ja minä hänen...
- tänään
Mutta kun naiseni ei ole ottanut vihjailuistani mitään kantaa. On sanonut
joskus ,että posliinit kuuluu teineille.Minä kyllä nuolisis mielelläni posliinia.
Elikäs miten saadaan sanotuksi 40 v naiselle ,hienotunteisesti ajappas karvas.- *mesimarja*
Eihän sen tarvi kokonaan posliini olla? Karvathan voi ajella kaikkialta muualta ja jättää kummulle pieni lyhytkarvainen kolmio (tai viiva, tai sydän...). Mielestäni tällainen sopii aikuiselle naiselle oikein hyvin.
Itse kyllä tykkään ajella juuri kertomallani tavalla. Vähintään kerran kuussa on "parturointi" tehtävä, tuntuu oma olo paljon raikkaammalta.
(Ja ikävien näppylöiden ja kutinan hillitsemiseen on muuten esim Veetillä omaa voidetta. Tosin itse olen paremman puutteessa käyttänyt miesten aftershave balsamiakin...) - Joka toinen pvä!!
*mesimarja* kirjoitti:
Eihän sen tarvi kokonaan posliini olla? Karvathan voi ajella kaikkialta muualta ja jättää kummulle pieni lyhytkarvainen kolmio (tai viiva, tai sydän...). Mielestäni tällainen sopii aikuiselle naiselle oikein hyvin.
Itse kyllä tykkään ajella juuri kertomallani tavalla. Vähintään kerran kuussa on "parturointi" tehtävä, tuntuu oma olo paljon raikkaammalta.
(Ja ikävien näppylöiden ja kutinan hillitsemiseen on muuten esim Veetillä omaa voidetta. Tosin itse olen paremman puutteessa käyttänyt miesten aftershave balsamiakin...)Joka toinen päivä mun pitää ajella pimppi ja takapuoli, jotta pysyvät siliänä. Kolme päivää, niin kamala sänki...
- posliinikauppa
eli menette vaikka yhdessä suihkuun, sitten vaikkapa rentouttava hieronta ja sitten vaikka vähän sitä viiniä ja lämmittelyä naiselle ja voisit ehdottaa itse ajelevasi hänet, siis ihan kevyesti vain ehdottaa, ei mitään paineita asian suhteen. (tietty itse ei kannata kauheasti pämpätä että pysyy käsi vakaana.)
Ajelu onnistuu ihan hyvin samoilla välineillä kuin miestenkin parranajo (siis laadukas käsihöylä ja vaahtoa tai geeliä) Monet mouhoaa että posliinissa olisi jotain epänormaalia se yleistyy koko ajan, tekee hygieniasta huolehtimisesta helpompaa ja oma mieheni innostuu kielihommista oikein kunnolla kun käymme ensin suihkussa jossa hän ajelee minut. Itse myös trimmailen häntä, eikä pane pahakseen, onhan suuseksin anto minullekin miellyttävämpää kun mies on siistimpi alapäästä. - Kielineron muistelmat
Lupaa suuseksiä! Ja pillun nuolentaa ja orgasmeja!
- *mesimarja*
Joka toinen pvä!! kirjoitti:
Joka toinen päivä mun pitää ajella pimppi ja takapuoli, jotta pysyvät siliänä. Kolme päivää, niin kamala sänki...
Joo, onhan tuo karvankasvuKIN tosi yksilöllistä. Mulla karvoitus aika harvaa ihan alhaalla, siksi ei tarvii olla kokoajan nyppimässä ja ajelemassa. Kummulla sitte kasvaa enemmän ja paksumpaa, sitä pitää "hoitaa" tiheämmin, mutta se nyt menee niin automaattisesti ja sen trimmaus on muutenkin mielestäni itsestäänselvä asia...
Ja tarkennuksena vielä sanon, että en siis pidä posliinina kokoajan, vaan vaihtelen alapäänkin "tyyliä" ;D. Välillä on lyhyt siisti karvoitus ja vähintään kerran kuussa se "puli otsatukalla". Miehestäkin selvästi kivaa, kun vaihtelen ...Saisi tosin hänkin hieman panostaa noihin karvoihinsa enemmän, karvankasvu kun tuntuu hänellä olevan aika huimaa! :DD
- takaisin typerys
sieltä löytyy paikka sinulle, toivottavasti ottavat noinkin typerän idiootin mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809