Vauhtipyörä hajosi

ehkä ex-volvoilija

no niin...elikkäs starttimoottori alkoi oikutteleen ja startatessa kuului pientä rääkyntää. startti otettiin irti niin sieltä paljastui että vauhtipyörästä mennyt hampaita poikki. auto s60 d5 vm-2002 ja mittarissa 118tkm. ei taida pari tonttua riittää korjaukseen vai?

onko vastaavia tapauksia ja mimmonen homma oli vaihtaa sekä kuluja remontista?

5

3638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

pari tonttua sen saa kuntoon, mietinkin että oletko sinä toinen niistä?

• 100A

Normaali kytkinremontin työvaiheet.Avaat sen niin laittakaa uusi kytkin samalla kun se työnosuus tulee maksamaan jonkun verran.
      Katsoppa normaali hyvän maineen omaava korjaamo ja hommaa tästä vaikka se vauhtipyörä.

Volvo S60 - Vauhtipyörä Manuaali
      3414   
      3414 Lisää suosikkeihini   200 EUR
      VOLVO S60, D5 A2   81 Tkm
      Salomaan Auto-ja Osamyynti, Puhelin: 0400-564843, Faksi: 06-4340473   2002

Alta tonnin maksaa remppa. Kirjoittele pitikö kustannusarvio paikkansa .Varmaakin startissa vikaa jolloin on rikkonut ne hampaat.Pitäisi aina katsoa konetilaan jos ylimääräisiä ääniä alkaa kuulumaa.

• taas kunnossa..

elikkäs se starttimoottori aiheutti kyseisen ongelman, jostain syystä se on ns jäänyt päälle startin jälkeen ja katkonut hampaita vauhtipyörästä. tämä ei käytännössä pitäisi olla mahdollista mutta näin kävi tällä kertaa. uusikisi meni starttimoottori 210€ vauhtipyörä 290€ työt (top secret)...kuitenkin alta tonnin päästiin tällä kertaa ja matka jatkuu.

• juttu....

omasta volvosta meni 50 tkm aikaisemmin hammaskehä. irtosi kokonaan vauhtipyörältä. tai ei ihan irti mutta suti tyhjää kun starttasi. piti pahaa ääntä

• silakkahaarat

Karpon Hannulla on moottoripyörä, mulla on traktorin ohjauspyörä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe