Skorpionit tummia?

vesimies(n)

Oletteko te skorpionit tosiaan aina tummia? :)

Itse tunnen neljä skorpioninaista, joilla on joko tummanruskeat tai sitten punertavan ruskeat hiukset ja jokaisella lisäksi tummat kulmat ja ruskeat silmät. Myös molemmat tuntemani skorpionimiehet ovat tummatukkaisia.

Myös monet julkkisskorpioninaiset ovat tummia. Esimerkiksi Ellen Jokikunnas, Jenni Dahlman ja Janina Frostell. Toisaalta skorpionimies Matti Vanhanen on täysin väritön...

Mutta mitenkäs te skoput asiaan suhtaudutte? Ootteko tummia ja ovatko tuntemanne skorpionit tummia? :)

22

2568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mooninscorpio
    • Ryby

      Olen aina ollut vaalea, kulmat tummat, silmät vihreät. Ääni on sellainen, että monet luulevat minua tummaksi jos puhun puhelimessa.

    • tumma

      Mäkin olen sisältäpäin ja luonteeltani tumma skorpioninainen, hiukset ja iho aina olleet erittäin vaaleat. Tunnen sekä vaaleita että tummia skorppareita.

    • tumma skopu

      ...voi päätellä, niin itse olen melkoisen tumma skorpioni. Hiukset tummanruskeat ja silmät myöskin ihan ruskeat. Näin talvisin olen melko vaaleaihoinen mutta sitten kesällä rusketun helposti. Usein mua on kutsuttu latinon näköiseksi =)

    • No ei olla

      Tai minä olen tummahiuksinen, sinisilmäinen, serkkuni on blondi, vihreillä silmillä, samoin tätini, poikani on mattivanhasen tavoin väritön

    • krisja

      Itse olen perusskorppari ja syntyjäni blondi.Nyttemmin väritetty punertavaks. Vihreät silmät. Siskokin on skorppis ja isä-vainaa. Molemmat vaaleita ja sinisilmäsiä. Ystäväpiiris ei ole skopuja joten paha sanoo onko tummuus yleistä meikäpistiäisissä????

    • Timppa**

      Kyllä, viis genetiikasta. Skorpparit on aina ruskea tukkaisia/silmäisiä, tähdistähän tämänkin johtuu. Kun skorpioneista nyt on puhe, niin haluaisin samaan hengenvetoon kysyä josko kaikki skopionit on idiootteja?

      • minnuzka

        Ei idioottimaisuus tunnu olevan tähtimerkistä kiinni. Eikä skorppari todellakaan ole aina tumma. Viestiketjua lukiessa huomasin, että vihreäsilmäisiä löytyi monta. Samaan kastiin kuulun minäkin. Vihreäsilmäinen blondi!


      • krisja

        ...saataa ollakin (mitä ne muuten on????)


      • Timppa**
        krisja kirjoitti:

        ...saataa ollakin (mitä ne muuten on????)

        Skopionit ovat ihmisiä jotka ovat liian tyhmiä päättelemään oikeaa kirjoitusasua asiayhteydestä. Onneksi olkoon, olet yksi heistä.


      • Timppa**
        krisja kirjoitti:

        ...saataa ollakin (mitä ne muuten on????)

        Niin, ja jos aikoo nillittää kirjoitusvirheistä, kannattaisi ainakin pitää huoli ettei tee niitä itse kuuden sanan mittaisessa vastauksessaan.


      • Timppa**
        minnuzka kirjoitti:

        Ei idioottimaisuus tunnu olevan tähtimerkistä kiinni. Eikä skorppari todellakaan ole aina tumma. Viestiketjua lukiessa huomasin, että vihreäsilmäisiä löytyi monta. Samaan kastiin kuulun minäkin. Vihreäsilmäinen blondi!

        Jos sen huomaaminen/tajuaminen että kaikki skorpionit eivät ole tummia, vaati viestiketjun läpilukemista ja käytännön esimerkkiä tästä, suosittelisin vakavasti koulun penkille palaamista.


      • hokasit
        Timppa** kirjoitti:

        Niin, ja jos aikoo nillittää kirjoitusvirheistä, kannattaisi ainakin pitää huoli ettei tee niitä itse kuuden sanan mittaisessa vastauksessaan.

        että tän skoput tummia kysymyksen oli pistänyt alulle veskari... no anyway...


      • Timppa**
        hokasit kirjoitti:

        että tän skoput tummia kysymyksen oli pistänyt alulle veskari... no anyway...

        Ja mitä siitä...?


      • lukiessani
        Timppa** kirjoitti:

        Ja mitä siitä...?

        noita kommenttejasi. Mutta ei minulla muuta


      • Minä vain
        minnuzka kirjoitti:

        Ei idioottimaisuus tunnu olevan tähtimerkistä kiinni. Eikä skorppari todellakaan ole aina tumma. Viestiketjua lukiessa huomasin, että vihreäsilmäisiä löytyi monta. Samaan kastiin kuulun minäkin. Vihreäsilmäinen blondi!

        Itse olen myös vihreäsilmäinen skorpioni ja siis vaalea... :)


    • minuu

      en ole tumma olen väreiltäni olen sinisilmäinen

      hiukseni ovat vaalean ruskeat

    • itse ainakin :-)

      Kyllä se ehkä osittain pitää paikkansa ;-)
      itsellä melkein mustat hiukset(punertavaa seassa), hyvin ruskettunut iho ja muutenkin tummat värit on jees, musta varsinkin :-)

    • maritamari

      On meitä vaaleitakin, minäkin, ihan vaaleanruskeat hiukset ja siniset silmät. Ei se horoskoopista kiinni ole, värit, joka merkissä on kaikenvärisiä. Ja kaikenluontoisia, minä ainakin olen liian kiltti ja joustava, näistä saa kärsiä.
      Ja jostain kumman syystä minua saa loukata mielinmäärin mutta annas olla jos sanon vastaavaa niin siitä se melu. Vika varmaan siinä, kun olen pitänyt fiksumpana niellä kaikki enkä mölynnyt. skoropinit ovat hyvin tasapuolisuuteen ja tasavertaisuuteen kannustavia ja sitä edellyttäviä.

    • skorpioni nainen

      itse olen blondi (värjätyt vaaleet ja siniset silmät) tai no oikeasti vaalean ruskea mutta tuntemani muutamat naiset ovat myös vaaleita että ei ne ihan aina ole tummia :P

    • Minä vain

      Itse olen ainakin vaalea skorpioninainen... tuntemani skorpionit ovat joko tummia tai ristiverisiä.

    • chilliii

      tumma olen.. mustat hiukset ja ruskeat silmät:) ja mielikin musta aika usein..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe