Hei
Voiko naimisiin mennä jossain muussa kirkossa kuin siinä kirkossa, jonka seurakuntaan kuuluu?
Tilane on siis sellainen, että minä ja kihlattuni asumme Mikkelissä. Itse olen kuitenkin kotoisin Joutsasta ja poikaystäväni Hartolasta. Meidän molempien vanhemmat on vihitty Hartolan kirkossa ja haluaisimme mennä vihille tässä kirkossa. Vanhempamme ovat molemmat vielä onnellisesti naimisissa ja ajattelin vihkimisen samassa kirkossa tuovan extraonnea :) Voiko näin tehdä?
vihkimispaikkakunta?
kyselijä80
1
674
Vastaukset 1
- voitte
aivan hyvin. Otatte vaan yhteyttä siihen seurakuntaan mihin Hartolan kirkko kuuluu ja sovitte asioista! Onnea teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831069
- 73902
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut115697- 57670
- 43595
- 30572
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173558Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4556Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136538Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535