jousimies-jousimies

jouskarimimmi

Niin. Olen tavannut jousimies miehen, itse olen myös jousimies. Meillä on nyt soidinmenot tässä käynnissä, ja voi luoja tätä teatteria! Mä nään siinä miehessä niin itseni, tuossa hurmaamisessa. Hurmaavahan tuo mies onkin, eipä sillä :) Erittäin mielenkiinnolla odotan miten tämä etenee. Tästä kun alkaa pohtimaan niin kun sanotaan että jousimiehet kun menee yhteen niin se on sitten tulista menoa. Johtuuko tämä just siitä, kun jouskat tuppaa vähän ihailemaan itseään, kun siinä toisessa näkee niin paljon itseään joten hurmaantuukin siitä? Itse en ole koskaan ollut tällaisessa tilanteessa jousimiehen kanssa, muuten elämässä joitakin on ollut. ja on edelleen. Jännä miten sitä oppii olemaan laukomatta nuoliaan niihin "lajitovereihin" joiden tietää olevan teräväkielisempiä, kun taas toisia uskaltaa pommittaa ihan huoletta, eikä takaisin ammutut nuolet satuta lain.

6

3785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiraghan

      Moikka,
      mä oon vähän samassa tilanteessa, en tiedä oikeesti että kun sitä näkee siinä toisessa ihmisessä niin paljon itteään että on kyllä puulla päähän lyöty että mitä hvtiä!
      Tää mies jatkuvasti sanoillaan "kiusaa" mua, eri tavalla kuin muita ja meijän keskinäinen kemia on kyllä jotain ihan muuta mitä mulla kenenkään kanssa on ikinä ollu..........
      Mut silti tuntuu että ei päästä puusta pidemmälle, en sitten tiedä, mä ainaki tunnen jo vähän mustasukkasuutta jos tää kyseinen mies flirttailee liian suoraan muiden kanssa ja kyllä vihjailevasti siitä vtuilen hänelle, ja hän taas mulle samasta asiasta... en mä ymmärrä enkä varmaan koskaan tuu ymmärtämäänkään :D
      Mutta edelleen oon sitä mieltä että jousimies jousimies on paras yhdistelmä!!! :)

    • tunne ja äly, kummatkin kov...

      Moi kohtalotoveri,
      Tuntui kuin itse olisin tuon sinun tekstisi kirjoittanut.
      Kaikenlaista on elämässä tullut koettua enkä koskaan uskonut lentäväni jousimiehen jousilankaan, vaan toisin kävi.
      Fiilikset on pilvissä ja päivittäinen elämä kuin nuoralla tanssimista.Nuolisateet sinkoilevat kumpaankin suuntaan ja sähköä on ilmassa enemmän kuin ukonilmalla, vau, mutta en vaihtaisi maailmassa mihinkään tätä elämystä ja kokemusta.Otan irti kaiken minkä vain saan.

      • juttu täälä!

        Hih! ihan hymyilyttämään alkoi muakin, oon jouskarinainen ja ollaan tässä nyt vuosi oltu jouskarimiehen kans kavereita mutta nyt on uskaltauduttu ottaa askel toisiamme kohti! Näen myös meissä niin paljon samaa, vihdoinkin mies joka ymmärtää mun huumoria ja jonka kanssa saa nauraa vatsa kippurassa ;) Oleminen on vaan jotenkin niin luontevaa...


      • Jousimies/m
        juttu täälä! kirjoitti:

        Hih! ihan hymyilyttämään alkoi muakin, oon jouskarinainen ja ollaan tässä nyt vuosi oltu jouskarimiehen kans kavereita mutta nyt on uskaltauduttu ottaa askel toisiamme kohti! Näen myös meissä niin paljon samaa, vihdoinkin mies joka ymmärtää mun huumoria ja jonka kanssa saa nauraa vatsa kippurassa ;) Oleminen on vaan jotenkin niin luontevaa...

        on :) Seurustelin jouskarinaisen kanssa.Vuosi on jo erosta kulunut, mutta silti tuntuu meidän välillä vielä olevan just sitä vaan jouskareiden välistä kipunointia ja hullua huumoria, ym. vaikka molemmilla on jo oma elämä kumppaneineen. Eipä näitä asioita muut kuin jouskarit ymmärräkään, turha selittää ;)


    • eräs jousimies

      Kun kaksi jousimiestä menee kimppaan, niin ei se välttämättä pidemmän päälle ole yhtä leiskumista, ainakaan positiivisessa mielessä. Jousimieshän on kova menemään ja tarvitsee pitkää
      liekanarua eikä miellään sitoudu. Ihastuu tulisesti ja on tosi hyvä kaveri. Pidemmässä suhteessa saattaa tulla ongelmia, kun molemmilla alkaa irtioton tarvetta.

      • ankibanki

        ..ja mukaan on tullut kaksi pientä neitosta. Toinen sai kauriin sarvet ja toisella on leijonan harja. Mitähän tästäkin tulee! Me vanhemmat olemme molemmat suhteellisen rauhallisia koti-ihmisiä ja elämä tuntuu onnelliselta ja täydeltä. Mieheni on turvallinen ja luotettava. Ehkä me kumpikin allekirjoitamme jousimiehen merkistä suoruuden ja täydellisen rehellisyyden.-ja varmaankin meillä on tähdistössä jotain rauhoittavaa. Muistaakseni minulla oli härkä jossain.. nousevana tai laskevana. Olemme toistemme parhaimmat ystävät ja nauramme toisten "huonoille" jutuille. Ja vieläkin kyllä meillä leiskuu suurella lämmöllä. :)) -kesäksi suunnittelemme häitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe