Elikkäs olen sijoittamassa perjantain lätkämonariin nyt 64€ eli 64 rivin järjestelmä 1€ panoksella. Joten nyt kaipais jotain vihjeitä mestiksestä :)
Perjantain Monari
3
352
Vastaukset
- asdhasdr
Ite laitoin Tuto 5,6 HeKi 1,2 Koska Tuto nykyää mättää paljon maaleja ja Heki on ny pelannu niin ja näin! Jukurit Sport luultavasti tiukka matsi ja molemmat tappelee pisteistä 2,3 ja 3,4 siihe Leki ja KooKoo pelannu tiukkoja pelejä aikasemmin ja viimone päättyny 5-0 KooKoolle ja siihe kokeilin ihan villisti 1,2 ja 2,4 kolmonen ois pitäny kyllä laittaa, mut jälkiviisaus!
- Otteluhan
On Tuto-Hokki......?
Eikä Tuto ole paljoa kohtaamisissa juhlinut,niukkoja voittoja/tappioita.Itse en 3-4 enempää tutolle laittais.. - asdhasdr
Otteluhan kirjoitti:
On Tuto-Hokki......?
Eikä Tuto ole paljoa kohtaamisissa juhlinut,niukkoja voittoja/tappioita.Itse en 3-4 enempää tutolle laittais..Oho sori laitoin väärän tiimin! Mut jos sarjataulukostakin katotaa ni ei varmaa tutolla mitään paineita enää häntäpään joukkueita vastaan ni herkuttelee parilla rennolla yv. maalilla ja varmistaa pelin sitte viel vikas eräs :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!881998- 821800
- 541449
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481405- 1461348
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481282Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441234Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261084- 39975
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket25972