Elikkäs olen sijoittamassa perjantain lätkämonariin nyt 64€ eli 64 rivin järjestelmä 1€ panoksella. Joten nyt kaipais jotain vihjeitä mestiksestä :)
Perjantain Monari
3
364
Vastaukset
- asdhasdr
Ite laitoin Tuto 5,6 HeKi 1,2 Koska Tuto nykyää mättää paljon maaleja ja Heki on ny pelannu niin ja näin! Jukurit Sport luultavasti tiukka matsi ja molemmat tappelee pisteistä 2,3 ja 3,4 siihe Leki ja KooKoo pelannu tiukkoja pelejä aikasemmin ja viimone päättyny 5-0 KooKoolle ja siihe kokeilin ihan villisti 1,2 ja 2,4 kolmonen ois pitäny kyllä laittaa, mut jälkiviisaus!
- Otteluhan
On Tuto-Hokki......?
Eikä Tuto ole paljoa kohtaamisissa juhlinut,niukkoja voittoja/tappioita.Itse en 3-4 enempää tutolle laittais.. - asdhasdr
Otteluhan kirjoitti:
On Tuto-Hokki......?
Eikä Tuto ole paljoa kohtaamisissa juhlinut,niukkoja voittoja/tappioita.Itse en 3-4 enempää tutolle laittais..Oho sori laitoin väärän tiimin! Mut jos sarjataulukostakin katotaa ni ei varmaa tutolla mitään paineita enää häntäpään joukkueita vastaan ni herkuttelee parilla rennolla yv. maalilla ja varmistaa pelin sitte viel vikas eräs :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1779474Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3527184Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1056062Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen274246- 1714094
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht823825Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu933734Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.353318- 1943080
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik172744