Autokuvio -> Laakkonen Hyvinkää

VW Polo 9N vm.2006

Hairahduin jälleen kerran lähimpään VW huoltoon..

380euroa öljynvaihto ja jarrunesteen vaihto (ilmansuodatin ja raitisilmasuodin vaihdoin itse).
- valot säädetty alimpaan asentoon
- öljy alarajassa
- jarrut testaamatta (VW ei muka anna tehdä)
- etupäästä kuuluvaa kolinaa ei saatu paikallistettua
- pakoputken lämpösuojan pikakiinnikkeet annettiin laskun kanssa käteen kun kyselin onko se vielä irti eli edes auton alle ei ollut katsottu

Eli maksoin nestevaihdoista lähes 400euroa. (sisältää liikkumisturvan).

19

7187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet..

      menny ostaa vw paskan!

      • neklaparts

        tasan samaa mieltä, olisit ostanut ooppelin.


      • Opel
        neklaparts kirjoitti:

        tasan samaa mieltä, olisit ostanut ooppelin.

        Opeliin olisi vaihdettu tuossa huollossa helmapellit ruostuneiden tilalle.


    • Itse Vaihtamaan

      Öljyt.Se on tosi helppo homma jos kerran osaat jo suodattimen vaihtaa.

      • oppia ikä kaikki

        Roppu auki ja laske alle.
        Roppu kiinni ja uudet mönjät sisään.
        Eikä muuta kun menoksi.
        Kyllä taloyhtiö sitten keväällä pesee parkkipaikat.


    • 12234

      sakotetaan ei voi mitään

    • ostin

      Ensimmäisen ja viimeisen VW:n - 95 vuonna, jota pidin pari vuotta. Onnettoman huollon takia päätin, että enää en niihin sotkeudu ja näin olen tehnyt.

    • Auto Työläinen

      Täytyyhän meidänkin elää...tulospalkkaus...

    • joku

      kokemusta on.. eivät osaa muuta kuin laskun kirjoittaa. NAURETTAVAA TOIMINTAA!!!

    • Golffari

      hyvinkään laakkosella on alkanut kuulemma puhdistus .työntekiöitä uhkaillaan ja nöyryytetään ja potkitaan ulos ilman irtisanomisen perusteita.tälläkin hetkellä useampi juttu menossa oikeuteen.sen lisäksi huolto toiminta tokkiii todella pahasti koska koska huollossa ja varaosissa ja töiden vastaanotossa/ajan varuksessa ei juuri mikään toimi talon sisällä ihmiset kuulemma voivat huonosti ja se heijjastuu työnjälkeen.sielä on kuulemma pomoja vaihtunut kuulemma.ilmeisesti myös autotalon johtaja. joka on kuulemma täysin heitto pussi jolla ei ole mitään omaa näkemystä asioihin ja hyviä tyyppejä laitettu ulos. itse olen päättänyt että yhtään autoa en enään vie siihen paska liiteriin rikottavaksi minä vaihdoin paikka kuntaa ja huollatan jatkossa autoni ex valtuutetussa merkki huollossa klaukkalan dieselissä koska sielä sää ihminen ja auto palvelua ja autoa ei rikota ja sotketa tai vaihdeta summan mutikassa osia ja toivota että osuu oikeeseen vaan oikeesti huolto/korjaus pelaa ja varmaan jos vahinko kävisikin niin olisi varmaan munaa tunnustaa ja ottaa vastuu toisin kun laakkosella kokemusta on.niin voi toki olla että jollain laakkosella saa hyvää palvelua mutta ei ainakaan hyvinkäällä varokaa paikkaa
      laskun kyllä tosiaan osaavat kirjottaa ja uuden auton myydä sen jälkeen ei juuri muu paljoa kiinnosta ulkoinen habitus on kyllä ok

      • PASSAT 3C 4MOTION

        EIPÄ MIKÄÄN UUS JUTTU.SAMAN KALTAISIA KOKEMUKSI TÄÄLÄKI. LASIN VAIHDON SÖSSIVÄT!! JA VEDET SISÄLLE NI AUTO HOMEESSÄ VAIHTOIVAT UUDEN MATON JA ERISTEET MUTTA AUTO EI ENÄÄN SAMA SITÄ VITUN!!!! NITINÄÄ JA NATINAA JOKA PUOLELTA
        ONKO MUUTEN MINKÄ HINTANEN KORJAAMO SE KLAUKKALAN D???


      • PIKKU TARKKA
        PASSAT 3C 4MOTION kirjoitti:

        EIPÄ MIKÄÄN UUS JUTTU.SAMAN KALTAISIA KOKEMUKSI TÄÄLÄKI. LASIN VAIHDON SÖSSIVÄT!! JA VEDET SISÄLLE NI AUTO HOMEESSÄ VAIHTOIVAT UUDEN MATON JA ERISTEET MUTTA AUTO EI ENÄÄN SAMA SITÄ VITUN!!!! NITINÄÄ JA NATINAA JOKA PUOLELTA
        ONKO MUUTEN MINKÄ HINTANEN KORJAAMO SE KLAUKKALAN D???

        Vai on hyvinkään Laakkosella menny asiat noin huonoon malliin eipä sinne sitte uskalla autoa viedä rikottavaksi? olisko toi Klaukkalan diesel oikeesti hyvä paikka huollattaa auto mitenkö säilyyköhän takuu kun olis sitä viel jäljellä.onkohan keravan laakkonen minkalainen???.klaukkala olis kyl työmatkan varrella


      • PEPE 77
        PIKKU TARKKA kirjoitti:

        Vai on hyvinkään Laakkosella menny asiat noin huonoon malliin eipä sinne sitte uskalla autoa viedä rikottavaksi? olisko toi Klaukkalan diesel oikeesti hyvä paikka huollattaa auto mitenkö säilyyköhän takuu kun olis sitä viel jäljellä.onkohan keravan laakkonen minkalainen???.klaukkala olis kyl työmatkan varrella

        EI!!! LAAKOSEN TOIMINNASSA OLE MITÄÄN VALITTAMISTA OLLU AINA ON KAIKKI ASIAT TEHTY MALLIKKAASTI MITÄ LUVATTU.EI TAIDA KLAUKKALAN D OLLA VW MERKKI HUOLTO???


      • töttöröö
        PEPE 77 kirjoitti:

        EI!!! LAAKOSEN TOIMINNASSA OLE MITÄÄN VALITTAMISTA OLLU AINA ON KAIKKI ASIAT TEHTY MALLIKKAASTI MITÄ LUVATTU.EI TAIDA KLAUKKALAN D OLLA VW MERKKI HUOLTO???

        taidat olla joku laakkoslainen runkkari esi mies .vai et muka mallikkaasti . ja mitä valiä sillä loppupelissä on että onko liikkeellä joku kuppanen virallinen valtuutus.ei taida ne kyltit enää kovin monella ruuvilla sielä laakkosen katolla olla kiinni.niin ja tosta klaukkalan deestä luulen että niillä on vähän enemmän tekniikka hallussa sielä
        paikassa kun laakkosella


      • Golffari

        http://www.kko.fi/60131.htm


      • Kyselijätär

      • 123456lkhkö

        Paska liike


    • Rene Saari

      Törmäsin ite harvinaislaatuiseen välinpitämättömyyteen Hyvinkään Laakkosella. Isoin ongelma tässä oli se, että kirjallisen palautteen jätettyäni (lomakkeita on tiskillä) rastitin loppuun kohdan: "haluan, että minuun otetaan yhteyttä".
      Mitään ei kuulunut.
      Sitten tuli (automaattinen) tekstiviesti, jossa pyydettiin arvioimaan palvelu ja lopussa oli vapaalle sanalle tyhjä kenttä. Ihmettelin siinä, miksi käyttävät palautelomaketta jossa vielä tarjoutuvat ottamaan asiakkaaseen yhteyden mikäli asiakas niin toivoo!!!
      Eikä kuulunut mitään tämänkään jälkeen..
      Yhteenveto: älkää hyvät kauppiaat ja myyjät kyselkö palautetta, jos ette niihin vaivaudu edes vastaamaan. Palautetta toki tulee monenlaista, mutta (omasta mielestä) asiattomiinkin tulisi vastata edes jotain.
      Ei koskaan enää.

    • niintosi

      Kuulen asiakkailtani usein tarinoita paikallisen Laakkosen huollosta.
      On aika synkkiä tarinoita...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe