Onko joku käynyt kyseisessä kampaamossa? Mitä mieltä olette paikasta? Millaista palvelua, yms? Niin ja jos joku vielä tietäisi vähän hinnoista niin olisi kiva jos kertoisi. :D
Hairlekiini
44
14241
Vastaukset
- Keskinkertainen hinnoittelu.
Ylivieskasta löytyy kilpailijoita kampaamo ja parturialalla.Kokeilla kannattaa ensin ja arvioida tulos sitten,valinta on itsellä,kenen henkilön valitsee.
- Hintatietoinen
Vaikea löytää ylivieskasta laadukkaampaa ja ammattitaitoisempaa palvelua!! suosittelen ja kahvit odotellessa samaan hintaan.
- Tosi laadukas parturi-kampa...
Hintatietoinen kirjoitti:
Vaikea löytää ylivieskasta laadukkaampaa ja ammattitaitoisempaa palvelua!! suosittelen ja kahvit odotellessa samaan hintaan.
Muualta ei ylivieskassa parempaa löydy.Suosittelen muillekin.
- huonosti
Tosi laadukas parturi-kampa... kirjoitti:
Muualta ei ylivieskassa parempaa löydy.Suosittelen muillekin.
leikkaavat tukan en suosittele kellekkään.
- Laatutyötä,nirppanokat omas...
huonosti kirjoitti:
leikkaavat tukan en suosittele kellekkään.
Ei se haukkumalla parane,hyvää työtä tekevät laadukkaasti.
- valhehtelu on rumaa!
Laatutyötä,nirppanokat omas... kirjoitti:
Ei se haukkumalla parane,hyvää työtä tekevät laadukkaasti.
Eikö niillä muuten ole rahaa mainontaan kun täällä suoli24:lla joutuvat mainostamaan liikkeittään?
- Käydään kansalaiskeskustelu...
valhehtelu on rumaa! kirjoitti:
Eikö niillä muuten ole rahaa mainontaan kun täällä suoli24:lla joutuvat mainostamaan liikkeittään?
Iskikö politrukki jälleen?
- etteivät mainosta...
valhehtelu on rumaa! kirjoitti:
muuta kuin täällä suoli24:lla....
- Kallis ja palvelu huonoa.
En mene enää ikinä siihen paikkaan. Kerran kävin. Nyt käyn vanhassa hyvässä kampaamossa, jos on pätevä kampaaja.
- Itse käyn Kärkkäisellä part...
Valinnanvapaus kaikilla tasoilla.
- kannata
Itse käyn Kärkkäisellä part... kirjoitti:
Valinnanvapaus kaikilla tasoilla.
mennä huonosti leikkaavat.
- surkeita, muka ammattilaisia..
kannata kirjoitti:
mennä huonosti leikkaavat.
hah! Kotonakin saa paremmin leikatun tukan!
- Don Juan
surkeita, muka ammattilaisia.. kirjoitti:
hah! Kotonakin saa paremmin leikatun tukan!
Hyvin tytöt ja poika leikkaavat...ei valittamista!
- sinä olet kun pojista
Don Juan kirjoitti:
Hyvin tytöt ja poika leikkaavat...ei valittamista!
tykkäät...?
- hjhjhjjhjhj
Ei voi arvostella paikkana koska työntekijöitä on useita. Asiahan pitkälle on siitä kiinni että kenen käsiteltäväksi siellä on joutunut.
- Ylipää
Näin on.
Olen ollut hyvin tyytyväinen ja hyvin pettynyt kampaajalla käynnin jälkeen ko.liikkeessä.
Onko yliv. muita kampaamoja mihin voi mennä vain aikaa tilaamatta? - ja petyin,
Ylipää kirjoitti:
Näin on.
Olen ollut hyvin tyytyväinen ja hyvin pettynyt kampaajalla käynnin jälkeen ko.liikkeessä.
Onko yliv. muita kampaamoja mihin voi mennä vain aikaa tilaamatta?eipä siis tarvitse mennä toiste..
- jkjkkjkjkj
Ylipää kirjoitti:
Näin on.
Onko yliv. muita kampaamoja mihin voi mennä vain aikaa tilaamatta?Keskustassa on joku hiusriitta, sinne voi mennä aikaa tilaamatta. Oven edessä on liikennevalo mikä ilmoittaa värillä onko heti vapaata vai eikö ole =)
- eikö rahat riitä?
kun pitää TAAS täällä mainostaa ilmaiseksi! Ihan naurattaa tuo touhu.
- sesese
ilmeisesti sun juttus ku heti niin ajattelit
- onx palkat maksettu
sesese kirjoitti:
ilmeisesti sun juttus ku heti niin ajattelit
häh-täh.
- abi
Työntekijöillä selvästi aika kireet välit...Koko ajan piikittelivät toisiaan.
Hiukset leikattiin ihan ok. Mut eipä kyllä mitään erityistä kehumista.- ovat ikäviä...
aiheuttavat vain turhaa kränää työntekijöiden välille...
- ilves<_>lynx=hihihii
Hyvin leikkaavat. Propsit kahvista ja mehusta, miinusta että niillä on joskus niin kiire ettei sinne aina pääse ilman ajanvarausta =)
- kanssa keksiä,
mites teillä siellä harlekiinissä?
- MMMM
Hairlekiini ainakin Kotkassa asiaton paikka.. En mene enää ikinä eikä kukaan minun kaverini.. Kampaamo kaupassa myydään vääriä tuotteita ym.. Surkea paikka ja kusettavat asiakkaita minkä kerkeävät!!!!!
- Hyvä paikka
olen saanut aina hyvää ja asiantuntevaa palvelua Kotkan Hairlekiinissa.
- töissä?
Hyvä paikka kirjoitti:
olen saanut aina hyvää ja asiantuntevaa palvelua Kotkan Hairlekiinissa.
siellä?! Itse en todellakaan menisi asiakkaaksi yhteenkään putiikkiin.
- paikka,
en menis rahojani tuhlaamaan toiste.
- =)
Miten kampaamokaupassa voi myydä vääriä tuotteita??Mitä tarkoittaa väärä tuote??Vika voi olla myös käyttäjässä...
- JEeesss
Hyvä paikka, kantsii käydä ja kaikenlisäksi hyvännäköisiä typyjä siellä.SUOSITTELEN!!
- -höpöpöpö-
edes ole hiusalan ammattilaisia, miten siis voivat mainostaa palvelevansa ammattitaidolla, jos ei omistajatkaan ole kampaajia? Miten voivat määritellä ammattitaidon ilman ammattilaisuuttaa? Ei tajuu ei.
- Tyytyväinenn
-höpöpöpö- kirjoitti:
edes ole hiusalan ammattilaisia, miten siis voivat mainostaa palvelevansa ammattitaidolla, jos ei omistajatkaan ole kampaajia? Miten voivat määritellä ammattitaidon ilman ammattilaisuuttaa? Ei tajuu ei.
Just kävin hervannan hairlekiinissä, ja ai että kun eräs opiskelijatyttö leikkasi ja pesi hiukset laadukkaasti mutta halvalla :))) peukkuja
- sihisiä
-höpöpöpö- kirjoitti:
minkähän kampaamoketjun pomo olisi itse kampaaja,täysin liikemiehiä ainakin hairstoressa ja sitruunassa.
- yrm
sihisiä kirjoitti:
minkähän kampaamoketjun pomo olisi itse kampaaja,täysin liikemiehiä ainakin hairstoressa ja sitruunassa.
Olet oikeassa. Ei kannata arvostella yrittäjien eikä työntekijöiden ammattitaitoa kun siihen ei itsellä ole ymmärrystä. Et osaa kertoa mitä haluat ja itse valitset mitä ostat, sitten syytät lopputuloksesta kampaajaa kun et pidä mistään valitsemastasi.
(skitsoilet, myyvät väärää ja huijaavat).
Tsemppiä yrttäjille, hyvin menee!!!! - parturiopiskelija
yrm kirjoitti:
Olet oikeassa. Ei kannata arvostella yrittäjien eikä työntekijöiden ammattitaitoa kun siihen ei itsellä ole ymmärrystä. Et osaa kertoa mitä haluat ja itse valitset mitä ostat, sitten syytät lopputuloksesta kampaajaa kun et pidä mistään valitsemastasi.
(skitsoilet, myyvät väärää ja huijaavat).
Tsemppiä yrttäjille, hyvin menee!!!!Olen käynyt muutama kerran Hairlekiinissa. Yksi kampaaja oli huippuhyvä, yhdestä en pitänyt lainkaan ja muut olivat ok. Minäkin huomasin kireyttä esimiehen ja muiden työntekijöiden välillä. Ei pidä haukkua koko liikettä jos ei ole tyytyväinen yhden kampaajan työn jälkeen. Kampaajan on hankala miellyttää asiakasta joka ei osaa tarkkaan kertoa mitä haluaa.
- Dienna
parturiopiskelija kirjoitti:
Olen käynyt muutama kerran Hairlekiinissa. Yksi kampaaja oli huippuhyvä, yhdestä en pitänyt lainkaan ja muut olivat ok. Minäkin huomasin kireyttä esimiehen ja muiden työntekijöiden välillä. Ei pidä haukkua koko liikettä jos ei ole tyytyväinen yhden kampaajan työn jälkeen. Kampaajan on hankala miellyttää asiakasta joka ei osaa tarkkaan kertoa mitä haluaa.
Olen käynyt kerran ja ei valittamista. Aika hidas ja sen mukaan kallis oli minun käsittely, mutta ehdin siinä seurata muitakin niin kaikki oli ihan onnistuneita parturointeja.
Työntekijät keskenään kuin paskaa nielleet, eikä hymyä näkynyt, mutta kaikki sillä kertaa työssä olleet ammattitaitoisia. - =( =(
Dienna kirjoitti:
Olen käynyt kerran ja ei valittamista. Aika hidas ja sen mukaan kallis oli minun käsittely, mutta ehdin siinä seurata muitakin niin kaikki oli ihan onnistuneita parturointeja.
Työntekijät keskenään kuin paskaa nielleet, eikä hymyä näkynyt, mutta kaikki sillä kertaa työssä olleet ammattitaitoisia.on Kotkan Hairlekiinin väki, varsinkin ilman ajanvarausta parturissa ja hidas palvelu tekijästä riippuen. Paskaako lie nielevät vai mikä syy?
- nöks
=( =( kirjoitti:
on Kotkan Hairlekiinin väki, varsinkin ilman ajanvarausta parturissa ja hidas palvelu tekijästä riippuen. Paskaako lie nielevät vai mikä syy?
olen käynyt kaksi kertaa ja toista kertaa en mene
- zomie
nöks kirjoitti:
olen käynyt kaksi kertaa ja toista kertaa en mene
tarkoitit et ,et kolmatta kertaa mee?
- 8Anski7
minä kävin eilettäin ks. paikassa. ja hyvin mulle ainaki leikkasi. tosin otti 34 € siit ko vähä vajaa tunnin leikkas. Mut pääasia, että oon tyytyväinen. :)
- 711
te Kotkaa täällä herjaatte, kysymyshän kuuluu Ylivieskalle ???? Olis kiva tietää sieltä lisää.
- en keksi mitään
ovat hitaita, tulee kalliiks. kampaajat eritasoisia, ekalla kerralla olin tyytyväinen, kaks muuta en. saakohan kieltäytyä kampajasta kun menee siihen ilman ajanvarausta?
- Tunnin odotus
se on joka kerta, kun menee ilman ajanvarausta, olkoot päivä ja aika mikä tahansa.
Tunnin päästä pääsee, yksi asiakas jonotti. En jäänyt odottaa, kertelin Kärkkäsellä, puolentunnin päästä uudestaan ja tunnin päästä pääsee, ei ketään jonossa. Ja muka kaksi leikkaajaa leikkaa asiakkaita joilla ei ajanvarausta.
Kuukauden päästä menin uudestaan, ja tunnin päästä pääsee..............
Olkoot! En mene enää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593