Mikä lapsella on?

äiree75

Luinpas tuolta noita adhd-oireita yms.
Mietin vain kun monet oireet passaavat meidän tyttöön. Tyttö on kohta 7v, tällä hetkellä eskarissa.
Hermostuu herkästi, puhua kailottaa isolla äänellä, on kärsimätön, kerrasaan hyvin rasittava useimmiten (ikävää, mutta totta)
Sanotaan että lapsilla on paha 3v uhma. meiltä löytyy sen ikäinenkin, mutta se e ole mitään verrattuna tähän eskarilaiseen.
Hän saattaa lyödä "hanskat tiskiin" kesken lääkärireissun tms. ja kun hän sille päälle sattuu, siinä ei auta enää mitkään lepertelyt.
Itkeä alkaa helposti, ihan turhista syistä. Esim. aamulla eskariin lähtiessä muistanut sanoa isolle sikolle heippaa, ja sitä sitten ulistaan koko matka eskariin.Eli hyvin kärttyisenä huudetaan ja ulistaan että MINÄ HALUSIN SANOA, sun pitää kääntyä takas...
Eskarissa ei kiukuttele, mutta KOTONA kyllä

2

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollakaan

      meillä samanlainen eskarilaistyttö kotona!-Meillä myös adhd-poika,joka eskarilaisena ei ollut lainkaan samanlainen kuin puhelias tättähäärämme.3.lapsemme,tyttö,oli myös eskari-iässä samanlainen kuin kuvailemasi tyttö ja rauhoittui pikkuhiljaa "oikeeseen" kouluun mennessään.Luotan että myös meidän eskarilaisemme rauhoituu vuoden sisällä.Muuten tutkimukset kutsuvat.

    • hanna1238

      hei sinullekkin jolla on haastavasti käyttäytyvä lapsi!
      Minulla on 8v poika joka vetää mun vieteriä tiukalle jatkuvasti.
      olemme jonossa adhd testeihin kun olen helisemässä poikani kanssa.
      Hänellä taiotaa olla jatkuva uhma josta olis päästävä nopeasti eroon.
      Poikani kiukuttelu on jotain aivan kamalaa ja kun hän meni kouluun niin kielenkäyttö muuttui aivan hirveästi ja hän lateleekin oppimiaan rivouksia äärimmäisyyteen asti vaikka tekisin mitä hän vain jatkaa ja kun kiellän hän vain yltyy ja koulussa ei jaksa istua paikallaan kuin korkeintaan 5min ja sekin on tuskaa se 5min.
      Poikani luulee,että jokapaikassa voi käyttäytyä miten hän haluaa ja hän puuttuu kokoajan minun puheeseen jos keskustelen jonkun aikuisen kanssa ja kun on valikoiva kuulo kuulee sanan sieltä ja toisen täältä ja kun hän menee ulos suusta tulee kamalia mörköjä äiti sano sitä tai äiti sano tätä vaikka asiat eivät niin olleetkkaan.
      Voimia sinulle lapsesi kanssa sillä sitä tarvitset niin kuin minäkin T:hanna

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      329
      3061
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      107
      2261
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      195
      1596
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      68
      1398
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe