Voiko tapiolan visa electroniin saada verified by visa- palvelun ja siten maksamaan sillä nettiostoksia?
tapiolan visa electron
5
456
Vastaukset
Se "Verified by Visa" ei ole mitenkään välttämätön vaan vain eräänlainen lisäturvallisuusjärjestely, jossa myyjälle ei välity ostajan kortin tiedot. Suurin osa internetin kautta tuotteita tai palveluja Visa-kortilla myyvistä liikkeistä ei ole liittynyt "Verified by Visa" -palveluun. Esim. minun kymmenestä viimeisestä internet-ostoksestani vain yksi myyjä oli liittynyt siihen.
- tapiolanasiakas
Tapiolan Visa Electronilla ei toistaiseksi pysty tekemään verkossa ostoksia. Siihen tarvitaan oikea Visa.
Usealla pankilla on näin, ettei heidän Electronit toimi ollenkaan nettimaksamiseen. Suosittelen kokeilemaan Sampo Pankin Visa Electronia, joka kuulemma toimii parhaiten verkkomaksamisessa. Toimii myös itselläni.
Tapiolassa saa muuten ihan hyvät palvelut, että voit huoletta ottaa sen pankiksesi ja pitää rinnalla toisen pankin korttia, jolla teet verkko ostoksia. - sotkussa
mitä nyt tulee tapahtumaan kun oon reippaasti ylittäny visa korttini 1000 eurolla ja ei oo kerralla ainakaan varaa maksaa sitä takasi?
mitä miun pitäs nyt tehä vai mitä?
kusessa tässä ollaan tiedetään.- sarkastista huumoria?
Vai miten kyseinen temppu edes onnistuu? Suomessa kyllä yleensä napataan kortti takaisin heti jos ylittää liian paljon luottotiliään, pienistä esim. 50 euron ylityksistä ei sentään napata mutta jos ylittää luottorajansa 1000 eurolla niin olisi jo jonkun liikkeen pitänyt napata kortti pois, tai sitten kortti kieltolistalle "ei myydä".
- antoi
sarkastista huumoria? kirjoitti:
Vai miten kyseinen temppu edes onnistuu? Suomessa kyllä yleensä napataan kortti takaisin heti jos ylittää liian paljon luottotiliään, pienistä esim. 50 euron ylityksistä ei sentään napata mutta jos ylittää luottorajansa 1000 eurolla niin olisi jo jonkun liikkeen pitänyt napata kortti pois, tai sitten kortti kieltolistalle "ei myydä".
nostaa käteistä 600. loput meni netin kautta, sitä itsekkin ihmettelen. lasku tuli postissa kotiin mut ei mitään kritiikkejä ollu siinä, lasku vaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368