Laivalahden satamsata Herttoniemen rannasta, viime yönnä. Satamassa on ollut enemänkin liikettä koko "talven", on venäläistä ja virolaista auton rekisteriä. On se perkele, että
ne edes pääsee tähän maahan. Ensi talvikauden vene on hallissa ja perävetolaite irti huollossa. Saatanan mulkut.
Perävetolaite
5
1136
Vastaukset
- Rolf
Otan vilpittömästi osaa. Poliisiammattikorkeakoulusta valmistuu lehtitietojen mukaan vain työttömiä poliiseja, joten tulevaisuudessakin varkaat saavat rauhassa harrastaa ammattiaan :(
- toimitilaa vartioi
Poliisin omaa toimitilaa vartoi vartiointiliike.
- olit
vaihtanut vanhan vetarisu kossupulloon, etkä kehtaa sanoa sitä vaimollesi? Sinua ei sitten nähdä poker runissa?
- oltava virallinen
En ikina ostaisi vetolaitetta tai sen osaa ilman alkuperäistä sarjanumeroa, jonka voi tarkistaa tehtaalta ja myyjältä.
ei sitten ole jeesustelua, mutta vetarihan on syytä ottaa talveksi pois jo senkin takia että saa nipat voideltua (volvo on syytä ottaa muuten vaan talvisäilöön, ei nippoja). Irtoaa siis nopeasti omistajaltakin saati sitten idän pojilta.
Paljekumi kun pitäisi vaihtaa kuitenkin joka toinen vuosi niin homma kannttaa tehdä siis jo syksyllä.
On siihen mukavampi vaihtaa ojlytkin lämpimässä.
Yksi veneilevä ystävänikin sanoi, jenkkibuumin ollessa parhaimmillaan -80 lopussa, että ompas nuo jenkit huonoja kun niistä hajoaa perät, heidänkin kerhossa lähes kaikista oli kuulemma talvella perä pois......olen havainnut että laatu on siis parantunut, sillä nykyään perät odottavat noutajaansa paikallaan.......kesää odotellen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497