Jos voi, miten se olisi mahdollista?
Voiko aquamiestä
4
1282
Vastaukset
- mies.
-ei tule takaisin,mut voi suostua rakastelemaan kanssasi astuttuaan korkin päälle..for old times sake.. :)
- mutta se
pitäminen onkin jo asia erikseen. Niin ja olen yksi aquamies, joka on kerran mennyt takaisin muttei kuitenkaan sitten pysynyt siellä.
- veskari_nainen
Kyllä takaisin voi saada, mutta konkreettista muutosta pitää tapahtua että pidemmäksi ajaksi jäisi.. Itse olen palannut useamman kanssa yhteen, mutta kerran vain vakavasti. Yleensä vesimies suuntaa aina tulevaisuteen, joten näytä että luvassa on jotain uutta ja jännää, tavoittelemisen arvoista.
- PeteV8
-- jos vesimiehen takaisin haluaa, todellakin muutoksen tuulet pitää puhaltaa suhteeseen, muuten ei onnistu. Itse henkilökohtaisesti ajattelen, ettei ihmistä voi muuttaa, vaikka kuinka haluaisi. Toki kunnon vesimiesuros haluaa sydämmensä pohjasta hyvää, ja sitä muutosta toisessa, miksei itsessäänkin, kohti parempaa. Mutta kun se pettymys sitten tulee, se on heipat vaan. Valitettavasti. MUTTA, yksi viimeinen oljenkorsi on olemassa. Näytä, vakuuta, ja todista, että suhteeseen on vielä pienikin toivonkipinä. Siihen vesimies tarttuu kuin hauki vaappuun:)(ainakin allekirjoittanut yksilö)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982