Voiko aquamiestä

saada takaisin?

Jos voi, miten se olisi mahdollista?

4

1333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

-ei tule takaisin,mut voi suostua rakastelemaan kanssasi astuttuaan korkin päälle..for old times sake.. :)

• mutta se

pitäminen onkin jo asia erikseen. Niin ja olen yksi aquamies, joka on kerran mennyt takaisin muttei kuitenkaan sitten pysynyt siellä.

• veskari_nainen

Kyllä takaisin voi saada, mutta konkreettista muutosta pitää tapahtua että pidemmäksi ajaksi jäisi.. Itse olen palannut useamman kanssa yhteen, mutta kerran vain vakavasti. Yleensä vesimies suuntaa aina tulevaisuteen, joten näytä että luvassa on jotain uutta ja jännää, tavoittelemisen arvoista.

• PeteV8

-- jos vesimiehen takaisin haluaa, todellakin muutoksen tuulet pitää puhaltaa suhteeseen, muuten ei onnistu. Itse henkilökohtaisesti ajattelen, ettei ihmistä voi muuttaa, vaikka kuinka haluaisi. Toki kunnon vesimiesuros haluaa sydämmensä pohjasta hyvää, ja sitä muutosta toisessa, miksei itsessäänkin, kohti parempaa. Mutta kun se pettymys sitten tulee, se on heipat vaan. Valitettavasti. MUTTA, yksi viimeinen oljenkorsi on olemassa. Näytä, vakuuta, ja todista, että suhteeseen on vielä pienikin toivonkipinä. Siihen vesimies tarttuu kuin hauki vaappuun:)(ainakin allekirjoittanut yksilö)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3770
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2762
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2290
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1799
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1540
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1512
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1399
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1261
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1204
    Aihe