Voiko aquamiestä

saada takaisin?

Jos voi, miten se olisi mahdollista?

4

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

-ei tule takaisin,mut voi suostua rakastelemaan kanssasi astuttuaan korkin päälle..for old times sake.. :)

• mutta se

pitäminen onkin jo asia erikseen. Niin ja olen yksi aquamies, joka on kerran mennyt takaisin muttei kuitenkaan sitten pysynyt siellä.

• veskari_nainen

Kyllä takaisin voi saada, mutta konkreettista muutosta pitää tapahtua että pidemmäksi ajaksi jäisi.. Itse olen palannut useamman kanssa yhteen, mutta kerran vain vakavasti. Yleensä vesimies suuntaa aina tulevaisuteen, joten näytä että luvassa on jotain uutta ja jännää, tavoittelemisen arvoista.

• PeteV8

-- jos vesimiehen takaisin haluaa, todellakin muutoksen tuulet pitää puhaltaa suhteeseen, muuten ei onnistu. Itse henkilökohtaisesti ajattelen, ettei ihmistä voi muuttaa, vaikka kuinka haluaisi. Toki kunnon vesimiesuros haluaa sydämmensä pohjasta hyvää, ja sitä muutosta toisessa, miksei itsessäänkin, kohti parempaa. Mutta kun se pettymys sitten tulee, se on heipat vaan. Valitettavasti. MUTTA, yksi viimeinen oljenkorsi on olemassa. Näytä, vakuuta, ja todista, että suhteeseen on vielä pienikin toivonkipinä. Siihen vesimies tarttuu kuin hauki vaappuun:)(ainakin allekirjoittanut yksilö)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      63
      4591
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      164
      3522
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      64
      2893
    4. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      149
      2841
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2684
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1923
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1801
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1656
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1630
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1342
    Aihe