Voiko aquamiestä

saada takaisin?

Jos voi, miten se olisi mahdollista?

4

1300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

-ei tule takaisin,mut voi suostua rakastelemaan kanssasi astuttuaan korkin päälle..for old times sake.. :)

• mutta se

pitäminen onkin jo asia erikseen. Niin ja olen yksi aquamies, joka on kerran mennyt takaisin muttei kuitenkaan sitten pysynyt siellä.

• veskari_nainen

Kyllä takaisin voi saada, mutta konkreettista muutosta pitää tapahtua että pidemmäksi ajaksi jäisi.. Itse olen palannut useamman kanssa yhteen, mutta kerran vain vakavasti. Yleensä vesimies suuntaa aina tulevaisuteen, joten näytä että luvassa on jotain uutta ja jännää, tavoittelemisen arvoista.

• PeteV8

-- jos vesimiehen takaisin haluaa, todellakin muutoksen tuulet pitää puhaltaa suhteeseen, muuten ei onnistu. Itse henkilökohtaisesti ajattelen, ettei ihmistä voi muuttaa, vaikka kuinka haluaisi. Toki kunnon vesimiesuros haluaa sydämmensä pohjasta hyvää, ja sitä muutosta toisessa, miksei itsessäänkin, kohti parempaa. Mutta kun se pettymys sitten tulee, se on heipat vaan. Valitettavasti. MUTTA, yksi viimeinen oljenkorsi on olemassa. Näytä, vakuuta, ja todista, että suhteeseen on vielä pienikin toivonkipinä. Siihen vesimies tarttuu kuin hauki vaappuun:)(ainakin allekirjoittanut yksilö)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1421
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe