Olen Daniel Vantaalta ja olen Jim Carrey -fani. Osaako kukaan kertoa mistä saisin hankittua Jim Carreyn klassikkoelokuvia 80-luvulta. Ja tätä viestiä ei sitten poisteta!
Jim Carrey klassikot
7
722
Vastaukset
- Keaton
Minä en tiedä. Ovatko Carreyn elokuvat jo klassikkoja? Onko The Mask 80-luvulta? 90-luvulta on ainakin Ace Ventura -jutut. Sinua siis kiehtoo Jim Carreyn tapa näytellä? Mitä pidät siitä, kun hän näytteli vakavamman roolin elokuvassa Tahraton mieli? Minusta hän sopii paremmin sellaisiin rooleihin eikä niinkään komedioihin, mutta makunsa kullakin.
- Daniel B Vantaalta
Mask elokuva on vuodelta 1994. Se leffa oli ihan hyvä. Siitä tuli joskus piirrossarja telkkarista.
- Keaton4
Daniel B Vantaalta kirjoitti:
Mask elokuva on vuodelta 1994. Se leffa oli ihan hyvä. Siitä tuli joskus piirrossarja telkkarista.
taisi tulla siitä joskus piirrossarja.
- Daniel B Vantaalta
Keaton4 kirjoitti:
taisi tulla siitä joskus piirrossarja.
niin sitä piirrossarjaa myydään jossain videokaseteilla ainakin pääkaupunkiseudulla. Mutta tiedätkö löytyykö mistään Jim Carrey elokuvia kuten Earth Girls Are Easy tai Peggy Sue meni naimisiin.
- enää
Daniel B Vantaalta kirjoitti:
niin sitä piirrossarjaa myydään jossain videokaseteilla ainakin pääkaupunkiseudulla. Mutta tiedätkö löytyykö mistään Jim Carrey elokuvia kuten Earth Girls Are Easy tai Peggy Sue meni naimisiin.
kolme klassikkoa. Ne ovat Copper Mountain, All In Good Taste ja Yksi puraisu (Once Bitten)
- enää
enää kirjoitti:
kolme klassikkoa. Ne ovat Copper Mountain, All In Good Taste ja Yksi puraisu (Once Bitten)
2 klassikkoa. Ne ovat Copper Mountain ja All in Good Taste.
- Daniel B Vantaalta
enää kirjoitti:
2 klassikkoa. Ne ovat Copper Mountain ja All in Good Taste.
Kaikki leffat nähty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693205
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591664- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401491Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105