tässä on suomen kolmen parhaista kamppailuopettajista.
Ehdoton ykkönen on 1 Auvo Niiniketo
2 Kari aittomäki
3 Ilpo Jalama
Ave on suomen kamppailulajien terävin kärki
Huippuopettajat
8
4428
Vastaukset
- Knokkaaja
Ave on ykkönne, kuuno Väntär, kimmo Tenhunen, Jari Seppänen Petri Mustakallio, Juha Saurama, Ari kangas, Mikä Önkki tässä parhaat.
- Jenna 14 v
Mun mielest paras ope on eräs Sami G. mut se ei oo täl hetkel niinQ maisemissa!!1!!!1
- Liirumlaarunjne
Voi, voi
opet on opeja.
" Ave on Suomen kamppailulajien terävin kärki"
eli Pajulahti hereillä, ens vuonna ei tarvita kun yks Mestari kamppailuseminaarin niin Hän opettaa meille kaiken.
Rei! - Oikeat Opettajat
1. Auvo Niiniketo. 2. Risto Väntär, 3. Kai Westersund. 4. Ilpo Jalamo 5. Yong Suk 6. Dae jin Hwang 7. Rami Vainionpää 8. Timo Räkköläinen 9 Risto Svärd 10. Ari kangas ja monia muita hyviä opettajia löytyy eri lajeista paljonkin.
- klaus40
Vaikea laittaa paremmuusjärjestykseen mutta tässä oma lista. 1. Kyösti Korpiola 2. Markku Juntunen 3.Pupu Salonen 4.Petri Martinez 5.Ari Kangas 6.Kauko Uus-Oksa 7. Jukka Laitinen
8.Kai Westersund 9.Risto Väntar 10.Kari Aittomäki
- Jido
Lomilla ollessani en päässyt tälle foorumille, mutta heti päästyäni takaisin osastolle avatui foorumi kahvihuoneen päätteeltä.
Onko tämä suomi24:n keskustelufoorumi linkitetty vain tänne pöpilään ja suojattu palomuureilla ulkopuolisilta. Heräsin juuri lääketokkurastani kun lääkäri kertoi vähentäneensä lääkitystäni, ehkä saan ensiviikolla terveen paperit ja kotiudun.
Hyvästi suomi24. - sghzdfhzdh
Montako opettajaa yleensäkään tunnet?
Monestako eri lajista?
Nämä listat on aina aika henkilökohtaisia juttuja.
Jos Ave on terävin kärki, niin kusessa ollaan. - Budossa
Opettajista parhaaksi..?
kysehän on kuitenkin opettamisesta,
a)kuinka hyvin sen tekee,
b)millä tavoin,
c)miten oppilaan yksilöllisyys otetaan huomioon, d)moraali,
e)omien taitojen kuin myös opetettavan taitojen tiedostaminen,
f)Ei pönkitä omaa egoaan, machoile tai käyttäydy halventavasti muita kohtaan,
g)Hyvä salikäytös ja hyvä käytös salin ulkopuolellakin.
yms...
Olen vuosienvarrella paljon nähnyt erinäisten lajien opettajia suomessa, treenannut heidän kanssaan tai heidän opissaan.. ja ylivoimaisesti paras opettaja jota, ja jonka opetus metodejaan arvostan hyvin paljon on!
Kaj Westersund.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760