toimiiko suhde?

tuntematon

toimiiko skorpionin ja leijonan välinen pari suhde????

3

1316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valtataistelu?

Leijonalla tarve olla kuningas suhteessa.Skorpparilla ehkä kotikenttäetu pitkäjänteisyydessä.Pahojen ongelmien tullessa suhteessa esiin,tuo kavala skorppari jaksaa odottaa....ja murhenäytelmä on valmis.Mitä siinä leijona enää muuta voi,kuin ravistella harjaksiaan.

• Nimetön

Skopumies on häijy ja häikäilemätön kostossaan ja suoraluonteinen leijona ei tässä pärjää.
        eli kannattaa heilauttaa harjaansa ja jättää skopu omaan liemeensä maustumaan.
        Tähän tulokseen olen tullut. Ei kun eteenpäin.

• skorpioni nainen

kannattaa ettiä joku muu horoskooppi vaikka kuinka vaikealta kuulostaakin,leijona on meinaan liian kylmä skorpionia kohtaan. Tiedän että ei tule toimiin niin hyvin kuten esim kalan,härän tai ravun kanssa. Saattaa kuitenkin todella hyvällä onnella onnistua mutta mitä olen yhden leijonan ja skorpionin suhdetta seurannu niin ei hyvin mee. Hankala erota lapsen takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2075
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      330
      1274
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      91
      1166
    4. 149
      1055
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      928
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      67
      919
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      859
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      797
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      23
      796
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      759
    Aihe