Paha olo

yöks.......

Vajoan syvälle, syvemmälle...kukaan ei pelasta mua. Kukaan ei edes tiedä, miten kärsin. Tekee pahaa, kurkkua kuristaa. Joku antoi minun olettaa, että olen tärkeä hänelle, mutten ollutkaan kuin tyhjää vaan...

9

1832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOOOOOoooooooooooo

      OOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooO
      OOOOOOOOOOOoooooooooooo
      OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooo
      ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööööööööööööö
      OOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooo
      ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööööööööööööööö
      OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooo
      ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööööööööööööö
      ÖÖÖÖÖÖÖÖööööö
      ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööööööööööö
      ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööööööööö
      OOOOOOOOOOoooooooooooooooo
      ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööööööööööööööö
      OOOOOOOOOooooooooooo

      JOOOOOOOooooooooooooooooooooo
      JLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööööööööö

      emmä tiiä mitäääÄÄÄÄÄÄÄÄ

      • yöks........

        siis sä oot vajaa älynen sä oot tyhmä sä oot IDIOOTTI VI**TU SÄ OOT TYHMÄ EKSÄ TIIÄ MITÄÄ ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ EI HEMMETTI SIIS ööööööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖoooooooooÖÖ

        OOKSÄ MIELISAIRAS??????????


      • siis omalle
        yöks........ kirjoitti:

        siis sä oot vajaa älynen sä oot tyhmä sä oot IDIOOTTI VI**TU SÄ OOT TYHMÄ EKSÄ TIIÄ MITÄÄ ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ EI HEMMETTI SIIS ööööööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖoooooooooÖÖ

        OOKSÄ MIELISAIRAS??????????

        kohdalle toi alotus ois sopinu mutku en oikee tajunnu et ............ siis ÖÖöööööööööö

        siis se ois sopinu mutku en oikee ymmärtäny sitä siis se oli niin sekava mut mä oon aika sekava mmyös


    • kävi samal lail

      juu se oli ikävää sano eka et välittää musta mut sitku sanoin sille et mäki väälitän siitä ni sit se sano ettei välitäkkää musta siis se oli tosi karmeeta et varmaa voi käsittää iten kauheeta se oli mut kyl mä kestän

      • aloittaja

        sä kestä vi**n ku**pää siis etxä tajunnu et todellisuues mä kuse**in sua HAhaa ahahhah
        hihahahiahaha siis et ÖÖÖÖÖÖÖÖööööööööööööö
        joooo okei mutku mun marsuilt loppu vesi ni ne on ihan vauhkona annan niille lisää vettä


      • khyl marsuil
        aloittaja kirjoitti:

        sä kestä vi**n ku**pää siis etxä tajunnu et todellisuues mä kuse**in sua HAhaa ahahhah
        hihahahiahaha siis et ÖÖÖÖÖÖÖÖööööööööööööö
        joooo okei mutku mun marsuilt loppu vesi ni ne on ihan vauhkona annan niille lisää vettä

        pitää olla semmonen jännä vesipullo mist tulee semmosii tippoi ja siit ne voi sit juua ja se pitää täyttää aina ku se on melkee tyhjä €$£{€£{€$€][${$£€$€}][€{@£€@£}][

        itelläni on gerbiilejä ja pidän niist tosi hyvää holta siis oksettaa tommoset hamsetien janossa ja nälässä pitävät hoitajat ÄÄÄÄÄÄääääääääääää


    • mun kämppä

      t.j herra

    • ap.

      Kirjoitin vain aloituksen, en muuta. En edes yritä kertoa mitään mistään kenellekään... meni kaikki luottamus taas, vetäydyn kuoreeni.moi

    • täti

      Kaikella on aikansa,paha olo menee ohi kun et jää rypemään itsesääliin, mieti asioita mistä ne johtuu oikeasti ja olisi hyvä käsitellä ne, niin ja keskustele hänen kanssa, kuka on aiheuttanut sinulle mielipahaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe