Audi A3 1,9 TDI, onko hyvä?

Ostaisinko kakkosautoksi?

Hei, olen harkinnut tuoda/tuottaa Saksasta Audi A3 1,9 TDI esim. vm. 2000-2003, saisi ostettua n. 5000 eurolla Saksasta tuollaisen ja siihen sitten tietysti muita kuluja päälle, veroja uudella verotuksella varmaan jotain 3000-4000 euroa (vai paljonko?) ja tuontikulut yms. kulut palttiarallaa 1500eur. Onko hyvä peli, ei varmaan ainakaan ruostu, mutta onko kalliita tyyppivikoja esim. voimansiirrossa tai muuten? Vai kannattaako katsella Suomesta jotain 2000-luvun vastaavia pelejä, hinnat alkaen 8000eur, mutta ajettu jotain 250.000 - 300.000km ja tietysti saaneet suolaa, kuraa, hankalampia olosuhteita ja talvea nähdä ja siten huonommassa kunnossa varmaan ylipäätään esim. vm. 2000 jo 8 v. vanhana saanut paljonkin nähdä pahoja Suomi-olosuhteita, mutta jos auto ei rusotu ja tulee vain käyttöautoksi/kakkosautoksi, niin ehkä "Suomiautokin" voisi olla vaihtoehto, mielipiteitä?

2

1467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itselläni on tuore A3, 1.9 TDI, ja myös olen ajanut mainitsemasi ajanjaksolta olevilla VW "nakuilla". Tyyppivioista en tiedä, mutta käyttöominaisuudet ovat olleet kohdallaan.

Mikäli ajokilometrejä ei liiemmin tule, niin kannattaa varmaan hankkia hyvin hoidettu ja huolettu yksilö. Kotimaisen asiakirjat ovat varmaankin kohtuullisen luotettavat, ja pääset vielä itse koeajamaankin...

• erittäin hyvä

Mulle tuli Saksasta reilu vuosi sitten -98 A3 TDI ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Autolla oli ajettu 132000km. Nyt mittarissa on lähes 200000 eikä ongelmia ole ollut. Takajarrulevyt ja palat vaihdettiin, muuten ihan perushuollot on tarvinnut tehdä.

Auto kulkee ajotietokoneen mukaan 4,3l kesällä ja nyt talvella se on 4,5l. Kone on 90hv ja hyvin kuljettaa autoa. Tietysti ilmastoinnit ja muut sähköhilut tulee Saksasta tuoduissa mukana. Eikä tosiaan ruostetta löydy. Keväällä hommaan A3 1.8T sieltä toiseksi autoksi.

Suosittelen lämpimästi, mutta anna ammattimiehelle tehtäväksi etsiä auto Saksasta, niin et pety.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3810
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      184
      3047
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2946
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2441
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2230
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1880
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1447
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1388
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1362
    Aihe