silmälasit

tuhkimo78

Onko kokemusta silmälasien ostosta Saigonista tai Phan Thietistä? Pitiko olla oma "resepti" mukana ja kestikö monta päivää?
Oliko edullista?

8

1688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vietcongi

      Suomesta mukaan, toki sielläkin laitteet löytyvät mutta helpottaa asiointia. Halpoja ovat lasit siellä, Saigonissa on hyvät valikoimat kehyksiä. Lasit saa yleensä noin tunnin sisällä jos linssit löytyy paikan päältä, viimeistään kuitenkin saman päivän aikana. Suomessa kestää 2 - 3 viikkoa, tuleekohan linssit Intiasta asti?

      • tuhkimo78

        Kiitos tiedoista! Minulle ei vielä ole määrätty laseja mutta olin näön tarkastuksessa ja toinen silmä on "heikompi" joten lasit olis kiva hankkia kun edullisesti saa. Kiva juttu.
        Siispä resepti mukaan!


    • kala49

      Sankoja on todella monen hintaisia. Maksoimme 60 dollaria. Siitä sankojen hinta oli 25 dollaria. Resepti oli mukana ja lasit saimme seuraavana päivänä

    • Rinkeli

      silmälasit Phan Thietista. Resepti oli mukana. Hinnat 48 ja 49 euroa, maksoin euroilla. Ohennetut linssit, kaksitehot ja hajataittoa löytyy jonkin verran. Lasit onnistuivat periaatteessa ihan hyvin, ainoa puute näissä laseissa on, etteivät linssit ole heijastamattomia! Olisi pitänyt olla tarkempi linssien suhteen :)

      • tuhkimo78

        siis myös onnistuu. Hyvä juttu sillä Siellä olisi enemmän aikaa "perehtyä" kun Saigonissa olemme vaan kolme päivää. Puhuttiinko englantia yleensä liikkeissä? Osasiko myyjät suositella mikä malli näytti hyvältä?


      • heijastuksenesto
        tuhkimo78 kirjoitti:

        siis myös onnistuu. Hyvä juttu sillä Siellä olisi enemmän aikaa "perehtyä" kun Saigonissa olemme vaan kolme päivää. Puhuttiinko englantia yleensä liikkeissä? Osasiko myyjät suositella mikä malli näytti hyvältä?

        Kyllä minun mielestäni "poka" valikoima oli
        pieni ja vähän vanhahtava.Enpä saanut myyjältä
        muuta kommenttia kuin pään nyökytystä.
        Lasit eivät onnistuneet,vaikka vain yksitehot
        toinen linssi aivan eri voimakkuutta,jälkeenpäin
        Suomessa optikko tarkisti.
        Mukana minulla oli suomalainen "resepti" jonka mukaan lasit tehtiin.
        Pettymys oli.


      • Saigonissa
        heijastuksenesto kirjoitti:

        Kyllä minun mielestäni "poka" valikoima oli
        pieni ja vähän vanhahtava.Enpä saanut myyjältä
        muuta kommenttia kuin pään nyökytystä.
        Lasit eivät onnistuneet,vaikka vain yksitehot
        toinen linssi aivan eri voimakkuutta,jälkeenpäin
        Suomessa optikko tarkisti.
        Mukana minulla oli suomalainen "resepti" jonka mukaan lasit tehtiin.
        Pettymys oli.

        Teetin itse Saigonissa silmälasit ja aurinkolasit voimakkuuksilla. Ei ollut reseptiä mukana vaan näkö testattiin paikan päällä. Laseista tuli hyvät! Hinta yht. reilut 100 dollaria. Tässä paikassa osattiin tosi hyvin englantia, joten asioiminen kävi helposti.
        Ne tekee niitä laseja myös vanhojen lasien perusteella, mutta miksei sitten samalla testais näön siellä!?
        Kannattaa ehdottomasti teettää ne lasit siellä!


      • piisku123
        tuhkimo78 kirjoitti:

        siis myös onnistuu. Hyvä juttu sillä Siellä olisi enemmän aikaa "perehtyä" kun Saigonissa olemme vaan kolme päivää. Puhuttiinko englantia yleensä liikkeissä? Osasiko myyjät suositella mikä malli näytti hyvältä?

        hei tuhkimo123! oletko nyt lähdössä vietnamiin ensi talvena/keväänä? kirjoittelit panaman sivuille matkastasi, samoin minä, olimme reissulla (yhdistelmämatka) marras-joulukuussa. ja nyt olemme mekin kaavailleet vietnamin matkaa ensi syksylle.... kovasti odotellaan matkojen myynnin alkua, heh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe