Lääkärileikit

Tohtorina/potilaana

Löytyykö täältä muita, jotka ovat kiinnostuneita lääkärileikeistä (gynekologin tarkastus jne.)? Toisin kuin väitetään kiinnostusta lääkärinleikkeihin tarkastuksineen ja tutkimukseen lienee myös aikuisilla. Itseäni kiinnostaisi keskustella aiheesta, jos löytyy joku omaa kokemusta tai vaan kiinnostusta omaava henkilö. Millaisia lääkärileikkejä sinä olet toteuttanut?

53

15136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potilas Saarinen

Tämä ei ole mikään varsinainen leikki, mutta
      maatessani eilen flunssan kourissa keksin
      että miksi en voisi kainalon asemasta mitata
      kuumetta yhtä hyvin pimpistäni...Onko kukaan
      muu tehnyt niin? Kantsii kokeilla, tuo paljon
      piristystä sairasvuoteeseen.

• utelias kysyy

Saitko nuin tarkemman lukeman?

• potilas Saarinen
        utelias kysyy kirjoitti:

Saitko nuin tarkemman lukeman?

Enpä tiedä oliko se tarkempi tapa mitata,
        mutta ainakin hauskempi... ;) Ja muistatteko
        kuinka lapsena ollessa kuume mitattiin pepusta.
        Taidanpa elvyttää tuon vanhan hienon tavan.
        Muuten, Red tubesta löytyy gynekologipätkä.

• utelias kysyy
        potilas Saarinen kirjoitti:

Enpä tiedä oliko se tarkempi tapa mitata,
        mutta ainakin hauskempi... ;) Ja muistatteko
        kuinka lapsena ollessa kuume mitattiin pepusta.
        Taidanpa elvyttää tuon vanhan hienon tavan.
        Muuten, Red tubesta löytyy gynekologipätkä.

Rektaalilämpöhän on se tarkin tapa mitata kuume.

• potilaana

Olen minäkin tullut mitanneeksi kuumeen pimpistä. Kivaa puuhaa :)

• hyvä olo

Joo oon itekkin mittaillu kuumetta joskus pimpistä, tosi kivan tuntuista ja silloin voi kuvitella kaikkea jännää.

• Katsojana vieressä

Minua kiinnostaa sellainen ajatus, että olisin katselemassa, kun vaimolleni tehdään perusteellinen lääkärintarkastus alkaen tisujen tutkimisesta ja päätyen vitun huolelliseen tutkimiseen aina karvojen ajelua myöten. Sen kun tekisi vieras mies, jolla on myös asianmukaiset välineet. Saanhan minä kotona niitä paikkoja tutkiskella, mutta ei siinä ole samanlaista hohtoa kuin vieraan miehen tekemänä.

• Tutkijatyyppi

Olisi tavattoman kiihottavaa päästä tutkimaan vaimosi sinun läsnäollessasi ja juuri niin kuin kuvailit. Tykkään naisen katselemisesta ja tutkimisesta joka poimulta ja juuri antaa nyös seksille sen viimeisen kihotuksen. Harrastin jo lapsena toisten tyttöjen kanssa lääkärileikkejä ja ne oli todella kiihottavsia. Voitaisiinko asia toteuttaa?

• Oikeasti
        Tutkijatyyppi kirjoitti:

Olisi tavattoman kiihottavaa päästä tutkimaan vaimosi sinun läsnäollessasi ja juuri niin kuin kuvailit. Tykkään naisen katselemisesta ja tutkimisesta joka poimulta ja juuri antaa nyös seksille sen viimeisen kihotuksen. Harrastin jo lapsena toisten tyttöjen kanssa lääkärileikkejä ja ne oli todella kiihottavsia. Voitaisiinko asia toteuttaa?

Jos sinulla on tarvitavat välineet tutkimiseen, asia hoituu periaatteessa. Käytännön ongelmana on tapaamisen järjestäminen.

• Oikeasti

Kun osaisi kehittää jostakin osoitteen, johon voi kirjoittaa. Ei kukaan laita omaa todellista osoitettaan tälle palstalle näkyviin.

• potilaana

Olen ollut potilaana erinäisiä kertoja lääkärileikeissä, jotka ovat meillä olleet aika monipuolisiakin. On hoitopöytä ja paljon välineitäkin. Tutkimukset ja ilmapiiri ovat tuntuneet tosi kiehtovilta meistä molemmista.

• Tohtorina/potilaana

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Millaisia tutkimuksia olette tarkalleen ottaen tehneet?

• Keinosiemennettävänä

Meillä kävi yksi mies niinsanotusti keinosiementämässä minut. Ensi hän hieromalla retoutti koko alastoman vartaloni ja tutki sitten tarkasti alapääni. Hänellä oli tähystimen lisäksi mukanaan filmipurkillinen spermaa ja samanlainen pilli, jota seminologit käyttävät. Mies sanoi ohjanneensa sen kohdun suusta sisälleni ja tyhjensi ruiskulla koko lastinsa sinne. En tiedä kävikö siinä niin, mutta siemennestettä valui ulos vielä seuraavanakin aamuna, kun yleensä siitä selviää yhdellä pesemisellä. Mieheni seurasi kaikkea siinä vieresä, ja kyllä me kolmistaan teimme muutakin.

• vaaralliselta
        Keinosiemennettävänä kirjoitti:

Meillä kävi yksi mies niinsanotusti keinosiementämässä minut. Ensi hän hieromalla retoutti koko alastoman vartaloni ja tutki sitten tarkasti alapääni. Hänellä oli tähystimen lisäksi mukanaan filmipurkillinen spermaa ja samanlainen pilli, jota seminologit käyttävät. Mies sanoi ohjanneensa sen kohdun suusta sisälleni ja tyhjensi ruiskulla koko lastinsa sinne. En tiedä kävikö siinä niin, mutta siemennestettä valui ulos vielä seuraavanakin aamuna, kun yleensä siitä selviää yhdellä pesemisellä. Mieheni seurasi kaikkea siinä vieresä, ja kyllä me kolmistaan teimme muutakin.

Kehon sisälle purkissa olevaa siemennestettä pillillä?? Aikamoisia riskejä minusta viedä bakteereja kehon sisälle. Ainakin toi kuulosti siltä.

• ne leikit

Hei! Kiinnostaa kovasti kuulla enemmän teidän leikeistänne. Itsekin olen leikkinyt lääkärijuttuja lähinnä yksin. Olisi kiva jutella asioista ihan maileissakin tai mesessä. Voitko laittaa mailisi niin kirjoitan.

• m lääkäri

heips mua myös kiinnostaa kaikki lääk leikit mitä välineitä teill käytöss

• petemies 77

Itselläni on ollut kiinnostus mm lääkärin asusteisiin, muutama vuosi sitten sain hankittua aidon gyne tuolin ja leikkausalissa käytettäviä valonheittimiä. Ei vaan ole ollu aikaa, paikkaa tai toista osapuolta jota kiinnostais tarpeeksi että pystyttäis aidon tuntuisen tutkimustilan. Hoitotoimenpiteenä varmaan ois kiva karvojen ajelu ja trimmaus sekä ihan oikeaoppinen peräsuolihuuhtelu, jotain sellasta yleishyödyllistä.... Maksu olisi sitten luonnossa...

• Samppa.

Voisin ostaa koko välineistön pois sult.

• Jii

Minä olen harrastanut lääkärileikkejä yli kymmenen vuotta, joten kokemusta ja näkemystä on kertynyt ihan kivasti. Usein aloittelevan 'tohtorin' on vaikeaa löytää mukavaa leikkikumppania. Tämä on sääli, sillä tyypillisesti näihin leikkeihin on halukkaita naispotilaita huomattavasti enemmän, kun 'tohtoreita' on tarjolla. Minullakin on lukuisia entisiä potilaita, jotka valittavat osaavan 'tohtorin' löytymisen vaikeutta. Eräs naispotilas laittoi minulle linkin tähän keskusteluun. Yleensä en näitä paljoa seuraa, mutta aiheen mielenkiintoisuuden vuoksi innostuin kommentoimaan itsekin.

Suurin virhe, minkä tohtori voi tehdä on se, että hän ei ihan aidosti ole kiinnostunut lääkärileikistä vaan käyttää sitä keinona saada varsinaista seksiä itselleen. Jokainen potilas tunnistaa pian tällaisen asenteen ja homma kuivuu luonnollisesti kasaan. Tohtorin tulee siis olla aidosti kiinnostunut nimenomaan tutkimuksen suorittamisesta ja keskittyä toteuttamaan niitä asioita, jotka ovat juuri senhetkiselle potilaalle tärkeitä. 'Tohtori' on potilastaan varten, ei toisinpäin.

Pääsääntöisesti lääkärileikkitapahtumaan ei kuulu yhdyntä. Orgasmi tai useampia yleensä tulee potilaalle, mutta ammattitaitoinen 'tohtori' pitää omat housut jalassa ja takin päällä.

Välineistön hankkiminen ja niitten käytön osaaminen on 'tohtorin' vastuulla. Mikään ei pilaa leikkihetkeä niin tehokkaasti kuin se, että aletaan arpoa välineitten käyttämisessä tai tutkimuksen viemisessä eteenpäin. Ketään potilasta ei kiinnosta säheltävä ja tumpelo 'tohtori'.

Hygienia, turvallisuus ja etukäteen sovitut säännöt on oltava. Muuten ei leikeistä tule mitään. Välineet desinfioidaan keittämällä ennen käyttöä, käytetään kertakäyttöisiä välineitä jne. Ihan perusjärjellä näistä selviää.

Tärkein ohje 'tohtorille': SELVITÄ MITÄ POTILAASI HALUAA JA TOTEUTA SE SITTEN HÄNELLE

Vuosien varrella olen itse uskaltautunut tekemään vaativampiakin toimenpiteitä käyttäen esimerkiksi erilaisia katetreja virtsarakon tyhjentämiseen. Tämän tyyppiset toimet vaativat täydellisen luottamuksen potilaan ja 'tohtorin' välille. Hoitosuhde on siis järkevää muodostaa pitempiaikaiseksi.

Jos vielä tähän loppuun analysoisin petemiehen kirjoituksen siitä näkökulmasta, että se olisi potilaanhakuilmoitus (mitä se ei siis ole).

Teksti alkaa erittäin lupaavasti oman kiinnostuksen esittelyllä ja rutkasti lisäpisteitä tulee välineistön hankkimisesta. Tähän saakka potilaan kiinnostus kasvaa.

Sitten kirjoituksen sävy muuttuu vähän itsesäälivään suuntaan. Halukkaita potilaita ei ole löytynyt. Tämän voisi ilmaista positiivisemmalla tavalla antaen mielikuva, että ensimmäinen potilas tulee saamaan oikein spesiaalikohtelun.

Hoitotoimenpiteistä kertoessa 'tohtori' ei saa haparoida hetkeäkään. Potilaan näkökulmasta 'tohtorin' tulee osata kaikki tarpeelliset toimenpiteet, joista sitten valitaan juuri kyseiselle potilaalle sopivimmat. Monet hoidot pystyy harjoittelemaan myös itsellään (suolihuuhtelut, anaalitähystykset jne).

Ihan viestin loppuun tulee sitten vielä ikävä 'maksu luonnossa' mikä paljastaa todellisen tarkoitusperän, eli halun saada pillua. Ei hyvä.

Toivottavasti viestistäni on jotain hyötyä aloitteleville 'tohtoreille'. On todella kurjaa, että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa, vaan monet halukkaat potilaat joutuvat olemaan ilman hoitoa.

• fasdfjadmgagn

oon muuten poika eli naislääkäri pitäs olla!

• Laputtaja.

Lista poistuu tänään kuten kaikki aiemmatkin. Vaihda lääkitystä, jätkä.

• opiskelijatyttö..

Lääkärileikit kiinnostavat kovast... hi-hii... :)

• m lääkäri

mua kiinnostaa kääkäri leikit ja gyne välineet keskustellaan

• gynefani

En millään meinaa pysyä housuissani, tyttöystävälläni on huomenna edessä gynetutkimus mieslääkärillä. Etumuksessa tuntuu kovaa painetta, kun kuvittelen kuinka lääkäri ensin kyselee tyttöystävältäni kuukautisista yms ja sitten pyytää häntä riisumaan alapäänsä.

En kyllä keksi mitään kiihottavampaa, kuin tyttöystäväni miesgynellä. Huomenna hän riisuu kenkänsä, antaa hameen valahtaa alas ja lopulta vetää pikkupöksynsä pois, istuu tutkimuspöydän reunalle ja asettuu selälleen asettaen jalkansa jalustimiin levittäen ihanan pimppansa lääkärin nähtäville. Lääkäri laittaa käsiinsä ohuet kumiset kertakäyttökäsineet ja levittää liukastetta sormiinsa, sitten työntää isot miehen sormensa tyttöystäväni odottavaan rakoon ja antaa sormien tutkia koloa. Lopuksi vielä lääkäri työntää spekulan pimppaan.

Kotona saan kokeilla, kuinka tyttöystäväni rako on mieslääkärin levittämästä liukasteesta edelleen liukas. Hän päästää minut "jälkiliukkaille" kertoessaan samalla tutkimuksen kulusta...

En millään malttaisi odottaa huomista...

• gynefani

Ai että, kuinka kiihottava päivä :) Tyttöystävä kävi iltapäivällä gynellä, riisuuntui ja levitti reitensä suunnilleen nelikymppiselle mieslääkärille. Kotiin tullessa pimppa oli vieläkin liukas lääkärin sormien sinne levittämästä liukasteesta.

• MinnaXYZ
        gynefani kirjoitti:

Ai että, kuinka kiihottava päivä :) Tyttöystävä kävi iltapäivällä gynellä, riisuuntui ja levitti reitensä suunnilleen nelikymppiselle mieslääkärille. Kotiin tullessa pimppa oli vieläkin liukas lääkärin sormien sinne levittämästä liukasteesta.

Mä olen kyllä gynekäynnin jälkeen liukas muutenkin, ei siihen liukastetta tarvita ;)

Mua ei se tutkimus kiihota pätkän vertaa, mutta riisuuntuminen ja makaaminen jalat levällään paikkoja piilottelematta vieraan miehen edessä kiihottaa, olipa sitten lääkäri tai ei.

• Anonyymi
        MinnaXYZ kirjoitti:

Mä olen kyllä gynekäynnin jälkeen liukas muutenkin, ei siihen liukastetta tarvita ;)

Mua ei se tutkimus kiihota pätkän vertaa, mutta riisuuntuminen ja makaaminen jalat levällään paikkoja piilottelematta vieraan miehen edessä kiihottaa, olipa sitten lääkäri tai ei.

Olen 38 v hoikka itsestäni huolta pitävä ruskeaverikkö ja lääkärileikit ovat minua kiehtoneet pikkulikasta lähtien, pyllyäni tutkiskeli serkkupoikani noin kymmenvuotiaana innokkaana kesämökkimme vintillä. Gynetutkimus ei sinänsä tunnu kiihoittavalta, vaan tilanne jossa vieras mies tutkii levällään olevaa vaginaani hyvässä valossa. Viime käynnillä gynekologini tutki myös peräaukkoni josta sain kyllä sexyä kiksiä. Fantasiassani olen alasti tutkimuspöydällä perusteellisessa lääkärintutkimuksessa pitkässä sellaisessa, johon kuuluu myös peräruiske ja suolen tyhjennys lääkärin nähden. Mieheni kanssa sextaillessa ajatukset ovat usein näissä ajatuksissa. LINNEA.

• Anonyymi

Vähän on vanhoja juttuja jo, mutta päätin kirjoittaa aiheesta jos vaikka olisi yleistäkin kiinnostusta. Gynefanista tyttöystävälle lääkärin tekemät gynekologiset tutkimukset tuntuivat erityisen kiihoittavilta. Ihanan isokullinen mieheni käy myös kuumana gynekäynneistäni. 31 vuotiaana olen käynyt pääasiassa ehkäisyasioissa vanhemman miesgynon yksityisvastaanotolla, jonka riettaan näköisessä gynotuolissa jossa sääret nostetaan ylös jalustimille on pillu ja pyllynreikä hienosti framilla. Gyneni paneutuu aina huolellisesti kiitorataiseen pilluuni joka saa kyllä poskeni kuumottamaan. Miestäni kiehtoo ajatus miten lääkärini on tutkinut minua ja aina kerronkin hänelle miten hän työnsi sormensa pilluuni ja tunnusteli sen syvältä, sekä avasi sen speculalla levälleen. Pari kertaa ollaan naitu puoli tuntia gynokäynnistäni, mieheni kulli on ollut siitä todella innoissaan.
        GYNEFANIN VAIMO.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 38 v hoikka itsestäni huolta pitävä ruskeaverikkö ja lääkärileikit ovat minua kiehtoneet pikkulikasta lähtien, pyllyäni tutkiskeli serkkupoikani noin kymmenvuotiaana innokkaana kesämökkimme vintillä. Gynetutkimus ei sinänsä tunnu kiihoittavalta, vaan tilanne jossa vieras mies tutkii levällään olevaa vaginaani hyvässä valossa. Viime käynnillä gynekologini tutki myös peräaukkoni josta sain kyllä sexyä kiksiä. Fantasiassani olen alasti tutkimuspöydällä perusteellisessa lääkärintutkimuksessa pitkässä sellaisessa, johon kuuluu myös peräruiske ja suolen tyhjennys lääkärin nähden. Mieheni kanssa sextaillessa ajatukset ovat usein näissä ajatuksissa. LINNEA.

Selailin mieheni kanssa Suomi palstaa ja osuimme Linnean kiihoittavaan gynekirjoitukseen. Olemme katselleet freaky doctor ja gyno exam videoita jossa alastomat shawed pilluiset naiset ovat gynetutkimuksissa. Gyno exam jutuissa tutkitaan aina myös peräaukko pyllistysasennossa, joka kiehtoo minua ja fantasiassani olenkin pyllistämässä gyneni sormi syvällä tunnustelemassa persereikääni. Olen kertonut fantasiastani miehelleni ja hän haluaisi olla näkemässä lääkärin tekemiä tutkimuksia. Miestäni kiihoittaa nämä gynevideot ja katsellessamme niitä runkkaan aina hänen ihanaa kyrpäänsä. GYNEFANIT R ja A noin kolmekymppiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selailin mieheni kanssa Suomi palstaa ja osuimme Linnean kiihoittavaan gynekirjoitukseen. Olemme katselleet freaky doctor ja gyno exam videoita jossa alastomat shawed pilluiset naiset ovat gynetutkimuksissa. Gyno exam jutuissa tutkitaan aina myös peräaukko pyllistysasennossa, joka kiehtoo minua ja fantasiassani olenkin pyllistämässä gyneni sormi syvällä tunnustelemassa persereikääni. Olen kertonut fantasiastani miehelleni ja hän haluaisi olla näkemässä lääkärin tekemiä tutkimuksia. Miestäni kiihoittaa nämä gynevideot ja katsellessamme niitä runkkaan aina hänen ihanaa kyrpäänsä. GYNEFANIT R ja A noin kolmekymppiset.

Tässä olisi teille juurikin sopiva gynekologiehdokas miten saisin teihin yhteyttä GYNEFANIT R ja A noin kolmikymppiset?
        T: Gynesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä olisi teille juurikin sopiva gynekologiehdokas miten saisin teihin yhteyttä GYNEFANIT R ja A noin kolmikymppiset?
        T: Gynesi

Kertokaa kertokaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertokaa kertokaa

Niin..

• Anonyymi
        gynefani kirjoitti:

Meilläkin mies kiihottuu kun käyn miesgynellä. Hän kyselee miten lääkäri tutkimuksen teki ja sitten meillä on aina sen jälkeen samana päivänä noin parin tunnin sänkysessio, koska miestä alkaa panettaa ja haluaa itse tarkastaa paikat. Kunnon rynkytystä, koska gynekäynti saa hänet extrakovaksi. Jännä miten se voi siippaan vaikuttaa, aina ei oikein kärsisikään kun ensin gyne on tehnyt asiansa, mutta onhan ihanaa, että oma mies nauttii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meilläkin mies kiihottuu kun käyn miesgynellä. Hän kyselee miten lääkäri tutkimuksen teki ja sitten meillä on aina sen jälkeen samana päivänä noin parin tunnin sänkysessio, koska miestä alkaa panettaa ja haluaa itse tarkastaa paikat. Kunnon rynkytystä, koska gynekäynti saa hänet extrakovaksi. Jännä miten se voi siippaan vaikuttaa, aina ei oikein kärsisikään kun ensin gyne on tehnyt asiansa, mutta onhan ihanaa, että oma mies nauttii.

Viimeksi kun kävin gynellä, mies oli viemässä sinne ja odotteli autossa, niin sillä välin oli hakenut apteekista ison tuubin liukkaria ja sanoi että katsos kulta. hyvä että päästiin kotiin asti. Oli kyllä sinä päivänä käsitelty alapää, mies oli ihan kiihkossa. Kuus yhdyntää samana iltapäivänä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vielä olet kiinnostunut, niin voitaisiin tehdä perusteellinen lääkärin tutkimus. Siitä varmaankin saisi halutessa hyvinkin todentuntuisen ensin riisutuminen alasti, tutkimuksineen mittauksineen ja lääkkeen antamiseen eri tavoin. Tutkimus tehtäisiin tietty edestä ja takaa! Ja myös B-vitamiinirokotuset halutessa onnistuvat, osaamista siihen on!

• klinikka

Tutkimushuone leidille kaikki tutkimukset tehdään tutkimuspöydällä luottamus.

• Noin on
    • klinikka

Klinikka tutkii naisen auot tukimuspöydällä.

• Halukas potilas

Voi voi, kyllä sitä on tutkimiselle tarvetta miehelläkin. Eturauhasen tutkinta on melkoisen säväyttävää, kuten ryppylihaksenkin venyttely.

• Anonyymi

Vanha keskustelu, mutta vastaamaan, kun nyt tuli vastaan.
      Olisin valmis olemaan leikki lääkärinä halukkaille.
      tutkimus käsittää potilaan haastattelun (esitietojen selvittelyn) ja kliinisen tutkimuksen, johon kuuluu vatsan tunnustelu sekä gynekologinen sisätutkimus. Sisätutkimus tehdään käyttäen sormia ja speculumia. Tarvittaessa tehdään myös rintojen tunnustelu. Tutkimusta voidaan täydentää peräaukon kautta tehtävällä tutkimuksella. Potilaalle tehdään hänen halutessaan peräsuolen tyhjennys peräruiskeella.
      Aviomies tai poikakaveri voi halutessa seurata vierestä.

• Anonyymi

Me leikitään usein. Tutkin spekulalla vaimoni pillun ja nautin kun se on levällään edessäni. Sitten nussin sitä kiihkeästi.

• Anonyymi

Meillä mies käyttää kahdessa sormessa kondomia ja tekee syvätutkimuksen sormillaan. Ensin selältään ja sitten kontiltaan. Sitten tulee takaapäin sisään. Yleensä takaapäin panoa 20 minuuttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä mies käyttää kahdessa sormessa kondomia ja tekee syvätutkimuksen sormillaan. Ensin selältään ja sitten kontiltaan. Sitten tulee takaapäin sisään. Yleensä takaapäin panoa 20 minuuttia.

Aamulla herään siihen, että työntää vielä dildon hiljaisella värinällä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamulla herään siihen, että työntää vielä dildon hiljaisella värinällä,

Dildoa pitää vartin ja sitten työntyy itse uudelleen sormin ja vaihtaa lopuksi munaan.

• Anonyymi

On upeaa kun saa tutkia jonkun upean naisen pillun spekulalla. Siinä se pillu on auki levitettynä eteesi ja näet kaiken. Voit tutkia pillun. Spekula pois ja sormia sisään. Voit tehdä kaiken ja nussia mielihalusi mukaan. Myös perseen 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤

• Anonyymi

kuulostaa kivalta, itseäni lääkäri-leikit alkoi kiinnostaa vasta muutamavuosi sitte, sen jälkeen kun lääkäri työnsi tähystimen pyllyyni, sattui kauheasti mutta oli kyllä kiihottavaa, harmi ettei itselläni ole leikkikaveria

• Anonyymi

Kiinostais kun olis 2 miestä ja lääkäri sitten se tutkis sadistiseti että tyypit kiihotus toisistaan hyvin lähekäin joutuis oleen kiva

• Anonyymi

Minua kiihottaa ajatus eturauhastutkimuksesta. Oikealle lääkärille ei ole vielä asiaa kun olen alle 30…

• Anonyymi

Eturauhastutkimus on mielenkiintoinen ajatus! Kyllä sen voi tehdä nuoremmalekin. Samalla voi halutessa tehdä perusteellisen lääkärintarkastuksen ja joskus kiinnostusta on, niin siitä voisi saada hyvinkin todentuntuisen tutkimuksineen mittauksineen ja "lääkkeen" antamiseen eri tavoin! Kiinnostavatko ketään myös rokotukset esim takapuoleen

• Anonyymi
    • Anonyymi

Markkinarako 18/5 kokoiselle kuumemittarille. Vaatinee varoituksen "liikekitka vääristää todellisa lämpömittarin lukemia".

• Anonyymi

H­­ei! Kuts­­um­­me sinu­t käym­­ään u­­udess­­­a cha­­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­jo­ona! 👉 http://allyak.com/H/G2t3B7

Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      105
      3641
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      47
      2590
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      98
      2370
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      40
      1924
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      26
      1604
    6. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1512
    7. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      21
      1448
    8. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1298
    9. Olikohan se

Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi
      Ikävä
      8
      1231
    10. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      67
      1185
    Aihe