Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko Loimaalla oikeita hammaslääkäreitä?

Mistä kehnot kertyneetkin?

Onko Loimaalla oikeita hammaslääkäreitä? Kahdella mieslääkiärillä olen käynyt. Molemmilla helvetillinen tekokiire. Kiire muka aloittaa. Kiire muka vastailla välillä puheluihin. Kiire tunaroida ja kiire selitellä.
Ne pyrkivät matkimaan jotakin TV:n sankarlääkäriä, joka pystyy tekemänn viittä työtä kerralla. Näillä olisi yhdenkin onnistuneen työn kanssa tekemistä ja sitten perkeleellinen kiire saada tietysti maksu.
Menisin mieluummin vaikka opetetetulle natuapinalle terveyskeskukseen, mutta aikoja jaetaan elokuulta. Pitää kai ajaa Turkuun!

40

9011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerätään kimppataksi

      Kerätään kimppataksi ja kimppa-ajat Turusta ja aloitetaan hoidattamiset siellä. Saat minusta heti osakkaan. Nämä ovat surkeudessaa varmaan saaneet pätevyyden maalaisliittolaisella kesäleirillä.

      • A.P..

        Olitko yksityisellä vai julkisella puolella?


    • lyhyempi matka

      Olen itse käynyt jo vuosia Ypäjän hevos sairaalassa.
      Suosittelen, sama lääkäri voi tarkistaa askelluksen ja vaihtaa samalla kengät.
      Muös pukamat hoituu samalla reissulla.
      Keinohedelmöityksestä eikä astutuksesta minulla ei ole tietoa.

    • keskusteltu aiemminkin

      tällä palstalla. eli koitapas päästä vaikka sellaiselle ku Varhon Teemu.

      • Catzy

        Mäkin tykkään Varhon Teemusta, osaa asiansa eikä häslää mitään ylimäärästä. Hänellä on paikalla hoitaja sitä varten.


      • Jyrki Katajanainen
        Catzy kirjoitti:

        Mäkin tykkään Varhon Teemusta, osaa asiansa eikä häslää mitään ylimäärästä. Hänellä on paikalla hoitaja sitä varten.

        Lähden heti siihen Turun kimppaan...


      • ha haaaa
        Catzy kirjoitti:

        Mäkin tykkään Varhon Teemusta, osaa asiansa eikä häslää mitään ylimäärästä. Hänellä on paikalla hoitaja sitä varten.

        Hyvä kirjoitus Teemu!


      • Tyytyväinen nykyään
        ha haaaa kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus Teemu!

        Tämän keskustelun aloittaneelta kysyisin, että oletko varma, että ongelmasi on tosiaan hampaissasi? Pään alueella kyllä varmaan, mutta paremminkin vähän ylempänä korvien välissä...
        Itse olen erittäin tyytyväinen nykyiseen mieshammaslääkäriini. Osaava, tehokas ja mukavakin!


      • suositella

        Haukkuu kolleegojaan,tekee pahoja virheitä,mutta ylpeys ei anna periksi myöntää niitä. On hauskan hammaslääkärin maineessa ,kun lauleskelee Sepi Kumpulaisen kappaleita toimiessaan. Kannattaisi kyllä keskittyä olennaisempaan. Loimaalta löytyy kyllä huolellisempiakin hammaslääkäreitä.Varho ei huono vaan keskitasoa.


      • Tumpeloita kaikki!

        Miksi helvetissä haluaisin sille. Haluan sieltä pois!


      • Anonyymi
        Catzy kirjoitti:

        Mäkin tykkään Varhon Teemusta, osaa asiansa eikä häslää mitään ylimäärästä. Hänellä on paikalla hoitaja sitä varten.

        Olin varaamassa aikaa kun hampaasta lähti iso pala. Kun sanoin että ei ole varma saako paikattua vai pitääkö poistaa niin sanoi mene muualle. Kun ihmettelin ja kyselin että mitä voisi tehdä niin sanoi että pitää ensin juurihoitaa ja vasta sitten suunnitella paikkausta. Tuli rahastuksen maku mieleen. Koskaa ei ole minun tarvinnut tehdä juurihoitoa. Varasin sitten Terveystalon hammaslääkäriin ajan ja sain samalle päivälle ja hammas paikattiin eikä mitään puhetta ollut mistään juurihoidosta. Eli poistohan olisi ollut nopea ja kertaluontoinen toimenpide eikä olisi päässyt rahastamaan ja juurihoidolla olisi sitten saanut rahastettua ylimääräistä. Menen myös seuraavan kerran Terveystalolle kun tulee akuutti tilanne ja terveyskeskuksesta ei saa aikoja kuin 2kk päähän.


    • tai pari kymmentäkin

      Jo 1980- luvun lopulla sain tarpeekseni Loimaan hammaslääkäreistä. Sanottakoon, että näistä nykyisistä ei silloin vielä kaikki olleet koulussakaan.
      Tyttäreni "joutui" kouluhammaslääkärille, jolla oli täysin virheellinen näkemys tytön suuhygieniasta. Samoin luettiin sinnepäin rtg-kuvaa. Sekkin asia piti käydä Turussa tutkituttamassa ja lausunnolla Loimaalle tuoden.
      Nykyhamaslääkärimaksuilla ei Loi-Tku-Loi ajaminen vaikka omalla autolla ole suuri lisäerä kokonaismaksuihin. Se kestää, jos todellista hammashoitoa tarvitsee.

      • reikiä nolla

        Opinkujan hammaslääkärit on loistotyyppejä.
        Suosittelen.
        Ei tartte turkuun saakka lähteä!


      • minä :)
        reikiä nolla kirjoitti:

        Opinkujan hammaslääkärit on loistotyyppejä.
        Suosittelen.
        Ei tartte turkuun saakka lähteä!

        Kuin myös, varsinkin Merja :)


    • pelkuri

      Olen käynyt Varhon Teemulla ja kyllä on hyvin hampaat hoitanut.

    • hammaspeikko1

      ette kai tarkoita miestä joka lauloi love me tender mulla kun alkoi 6 v mua rahastaa;-) ??? lopulta mua varotettiin jo asiantuntijatasolta.....vieläkö se tekee työtään???

    • pol.öiopöåopö

      Kyllähän Teemulla kirjoitus luistaa itsestään?

    • Teethless

      Varokaa Tuokkoa, jos se vielä maisemissa: tuhosi (kalliilla) monta hammasta!!

    • Pekko Körmy

      Kannattaa ottaa yhteyt sinne, ketkä myöntävät lääkäriluvat. Tää on sen verra vanha ketju, et aloituksen jälkeen on jääny kiinni joissain päin Suomee valelääkäreitä.

    • Mikko vaan.

      Opinkujan hammaslääkärit huippuja.

      Ei tartte turkuun mennä hammaslääkäriin, eikä muuallekaan.

      Merja Hokka-Hoffren Loimaan paras erikoishammaslääkäri!

      • vakkaripotilas :)

        Totta !!! Nyttenkin taas tarttis Merjal päästä :)


      • J Lumme

        Merja Hokka-Hoffrenilla on myös suugeriatrian erikoispätevyys.


    • Vakkaripotilas minä

      Merja yksinkertaisesti PARAS hammaslääkäri loimaalla.

      Ja siksi hänelle onkin aina niin iso jonotus, koska parhaan hoitoon on pitkät jonot!

      • ooooopppppppp

        Turkulaisesta aika huono kokemus ,en tidä vieläkö käy täällä.


    • Eira

      Merja Hokka-Hoffren taitava, osaava hammaslääkäri ja lisäksi ystävällinen, kuunteleva!

    • poskihammas

      Merja Hokka-Hoffren, paras Loimaalla, ehdottomasti, on vastaanotto nykyään Vesikoskenkadun Pulssissa. SUOSITTELEN!

    • muuntenhyvä

      Merja Hokka-Hoffreen on proteetikko, tekee vain tekohampaita, ei laita paikkoja.

      • poskihammas

        Älä kirjoita paskaa, paikkaa hampaita myös, on monipuolinen erikoishammaslääkäri. Kun hampaaseni tulee reikä, soitto Merjalle ja hän hoitaa paikkauksen, ei mulla muuta!


      • Muudella

        Valhe, varmasti laittaa paikkoja!


    • Loimaalainen

      Varhon Teemulla olin tänään ensimmäistä kertaa ja voin sanoa, että on todella hyvä hammaslääkäri. 7v. en ole hammaslääkärissä käynyt pelon takia, mutta tänään se lähti, kiitos Teemun!

      • taitaamennähyvin

        Hyvä Teemu ei yhtään kirjoitusvirhettä


      • sellaistavaan
        taitaamennähyvin kirjoitti:

        Hyvä Teemu ei yhtään kirjoitusvirhettä

        Miksi Varho tänne kiejoittelisi?


    • Joukoku

      Merja on paras

    • Koppakuorainen

      Terveystalon Hammaslääkäri Joona Kangasniemi. Mukava taitava ja komea. Suosittelen

    • Pelkäävä2

      Saako Loimaalla nukutushammashoitoa? Hampaasta irtosi paikka enkä saa autoa lainaksi. Turussa olen ennen käynyt kaikki tehtiin nukutuksessa kerralla.

    • Pulmu4

      Joutsenessa on hyvät hammaslääkärit. Ei tarvi lähteä Turkuun asti.

    • yksityishyväähoitoa

      Joutsenessa hyvät hammaslääkärit. Vähän kallista vain. Lääkäriasema Joutsen olisi saanut tulla Loimaalle jo paljon aikaisemmin, niin ei olisi tarvinnut mennä terveyskeskukseen saamaan vain pelkkää valohoitoa. Terveyskeskuksen lääkärin määräämistä lääkkeistä kannattaa kysyä farmaseutilta, jotta tietää , onko siellä oikeita lääkkeitä vai vain särkylääkkeitä. Kantapalvelusta asian tarkistaminen voi olla liian myöhäistä.

    • Tyytyväinen

      Loimaalla on hyviä hammaslääkäreitä, tietenkin en muita tunne kuin sen parhaan eli Teemu Varhon, joka on selättänyt pelkoni hammaslääkäriä kohtaan, enkä siten voi muita kehua syytellä millään, mutu periaatteella, Rutanoffien jälkeläiset kyllä kaiken tietää, ainakin Kaartin saamien tietojen perusteella, vai mitä.

    • hoooohhhoijaa

      Rutanoffien jälkeläiset?
      Kaartin saamat tiedot?
      :D :D D:
      Voi hyvä luoja!
      Mitä oot ottanut?
      En halua samaa.
      Nyt katse eteenpäin, kuka ikinä oletkaan. :)

    • Välinpitämättömiä

      Kyllä Loimaalla on oikeita, hyviä hammaslääkäreitä. Tähdellisempää olisi kysyä, onko Loimaalla oikeita lääkäreitä. Laiskuutta, välinpitämättömyyttä ja muunneltua totuutta ainakin löytyy. Osa porukasta tullut Loimaalle, koska eivät todennäköisesti muualle kelpaa. Lääkäriliitto ja olavit eivät ole halunneet lääkärien lisäkoulutusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe