Sain tänään todella huonoa palvelua Sokoksen kemikaliopuolen nuorelta myyjältä, olen pettynyt.
En muutenkaan käy Sokoksen kemikaliossa, kuin pakon sanelemana,mutta siellä myydään tiettyä tuotetta mitä ei muualta saa. Sinne ei huvikseen mene, koska tuntuu siltä, ettei saa minkäänlaista palvelua, ellei ole käynyt itse kauneushoitolan kautta, ja silloinkin menee vähän anteeksi pyydelleen, ettei vaan turhan häiritsisi arvon myyjä leidejä.
Nämä vanhat "tädit" ovat jo legenda, mutta että nuoretkin myyjät ovat todella tylyjä, uskomatonta. Päiväni meni todella piloille.
Ruokapuolella olen sitä vastoin saanut aina hyvää kohtelua, samoin yläkerrassa vaatepuolella. Kemikalio-osastolle en enää mene, hankin tuotteeni vaikka mistä.
Pitäisi myyjienkin muistaa, kuka se heidänkin palkkansa loppujen lopuksi maksaa.
Porin Sokos
6
1564
Vastaukset
- riviä alempana
jo samasta aiheesta olevaan aloitukseen, miksi piti avata samasta toinen avaus. No tietenkin olethan peri porilainen, täytyy olla aina oma, kun muut ovat kateellisia silloin.
Olisi hienoa jos samasta aiheesta olevt jutut voisi lukea samasta ketjusta, mutta täällä "minä ja minun napani-kaupungissa" tuo tuntuu mahdottomalta toteuttaa.- pakko näitä
lukea, tää on kaikki vapaaehtoista. Telkkarissakin voi kääntää kanavaa , jos ohjelma ei miellytä , ei oo pakko katsoa.
- pettynyt asiakas
Miksi kopioit edellisen viestiketjun aloituksen omaksi aloitukseksesi?
Vai oliko tarkoituksenasi pelkkä kiusan teko, ilmeisesti.- edellistä
vastaajaa ainkin ovat porilaisia, jotka eivät vaivautuneet käymään koulua, eivätkä myöskään opiskelemaan alkeellisimpiakaan kielioppisääntöjä. Toisten mollaaminen olemattomasta asiasta kyllä osataan...
- bbbbbbbbbbbbbbbbbbb
edellistä kirjoitti:
vastaajaa ainkin ovat porilaisia, jotka eivät vaivautuneet käymään koulua, eivätkä myöskään opiskelemaan alkeellisimpiakaan kielioppisääntöjä. Toisten mollaaminen olemattomasta asiasta kyllä osataan...
..aloittaa varmuuden vuoksi vielä kolmasketju? Toivottavasti menee viesti perille jo näillä kahdella.
- Laskutaito kunniaan!
bbbbbbbbbbbbbbbbbbb kirjoitti:
..aloittaa varmuuden vuoksi vielä kolmasketju? Toivottavasti menee viesti perille jo näillä kahdella.
Käykääs kakarat koulussa, opittekin jot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685