eli millainen oli teidän ensi suudelmanne? huulille/poskelle vai minne? ja onko siitä ensimmäisestä jotain hyviä/huonoja kokemuksia?
ensisuudelma
4
2614
Vastaukset
- näin..
..raotin häpyhuulia ja pussasin niitä....jäi niin saamarin paha maku suuhun, hyi hyi..
- Mä vaan..
se kävi suurinpiirtein näin:
Mä:"Öö, pitäskö meidän vetää nyt tää ns. ensisuudelmä alta pois?"
Tyttö:"Ni, emmä tiiä? Mitä meidän pitäis tehä?"
Mä:"Emmä tiiä, pitäskö sun tulla vähän lähemmäs?"
T:"...jos mä tuun tähän."
M:"Tuu vähän tänne päin, mä en yletä."
T:"Hmm..no kokeillaan."
M:"Oota, mä otan musat pois eka.."
No sit "mmmm..."
Suutelun jälkeen..
M:"No, se oli ny siinä.."
T:"Ei toi nyt niin kauheeta ollu."
M:"No eeei.."
T:"otetaanko uudestaan?"
Noin se siis meni. toi oli siis toinen kerta, kun yritettiin. Mulla oli musat päällä ja ekalla kerralla just enne kuin huulet kosketti, tuli aivan mielettömän mahtipontinen kohta. Ei voinu jatkaa, nauratti ja nolotti aivan liikaa.- tttyttö
tuo "Mä vaan..." -kommentti oli jotenkin niin awawwawawawawww. :D ihana
- Jamppa29
Oma eka kokemus tuli vasta kun olin 20v, itseäni melko reilusti nuoremman tytön kans joka oli myös ensimmäinen seurustelukumppani. Menin tapaamaan sitä sen luo yhtenä kesänä ja useampi päivä vierähti tutustuessa ja sitten yhtenä aamuyönä istuttiin olohuoneen sohvalla sivuttain nojaten, juteltiin, lopuksi jäätiin vaan katseleen silmiin ja hitaasti lähestyttiin ja huulet koski hellästi yhteen. Reilu puoli tuntia siinä suudeltiin, kiltisti ja tutkaillen ja nautiskellen. Eka suudelma oli siis erittäin mahtava, tyttö osasi suudella luonnostaan todella hyvin ja jäi upea kokemus. Hieman kielilläkin leikiteltiin kun päästiin vauhtiin (eli ranskalaista suudelmaa). Nyt 9 vuotta tapahtuneen jälkeen tajuaa kuinka hyvin se suju ekaksi kerraksi, tais olla tuuria paljo pelissä myös et sattu hyvä suutelija kohdalle :) Huonoja kokemuksia on ollu aika paljo sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466