eli millainen oli teidän ensi suudelmanne? huulille/poskelle vai minne? ja onko siitä ensimmäisestä jotain hyviä/huonoja kokemuksia?
ensisuudelma
4
2581
Vastaukset
- näin..
..raotin häpyhuulia ja pussasin niitä....jäi niin saamarin paha maku suuhun, hyi hyi..
- Mä vaan..
se kävi suurinpiirtein näin:
Mä:"Öö, pitäskö meidän vetää nyt tää ns. ensisuudelmä alta pois?"
Tyttö:"Ni, emmä tiiä? Mitä meidän pitäis tehä?"
Mä:"Emmä tiiä, pitäskö sun tulla vähän lähemmäs?"
T:"...jos mä tuun tähän."
M:"Tuu vähän tänne päin, mä en yletä."
T:"Hmm..no kokeillaan."
M:"Oota, mä otan musat pois eka.."
No sit "mmmm..."
Suutelun jälkeen..
M:"No, se oli ny siinä.."
T:"Ei toi nyt niin kauheeta ollu."
M:"No eeei.."
T:"otetaanko uudestaan?"
Noin se siis meni. toi oli siis toinen kerta, kun yritettiin. Mulla oli musat päällä ja ekalla kerralla just enne kuin huulet kosketti, tuli aivan mielettömän mahtipontinen kohta. Ei voinu jatkaa, nauratti ja nolotti aivan liikaa.- tttyttö
tuo "Mä vaan..." -kommentti oli jotenkin niin awawwawawawawww. :D ihana
- Jamppa29
Oma eka kokemus tuli vasta kun olin 20v, itseäni melko reilusti nuoremman tytön kans joka oli myös ensimmäinen seurustelukumppani. Menin tapaamaan sitä sen luo yhtenä kesänä ja useampi päivä vierähti tutustuessa ja sitten yhtenä aamuyönä istuttiin olohuoneen sohvalla sivuttain nojaten, juteltiin, lopuksi jäätiin vaan katseleen silmiin ja hitaasti lähestyttiin ja huulet koski hellästi yhteen. Reilu puoli tuntia siinä suudeltiin, kiltisti ja tutkaillen ja nautiskellen. Eka suudelma oli siis erittäin mahtava, tyttö osasi suudella luonnostaan todella hyvin ja jäi upea kokemus. Hieman kielilläkin leikiteltiin kun päästiin vauhtiin (eli ranskalaista suudelmaa). Nyt 9 vuotta tapahtuneen jälkeen tajuaa kuinka hyvin se suju ekaksi kerraksi, tais olla tuuria paljo pelissä myös et sattu hyvä suutelija kohdalle :) Huonoja kokemuksia on ollu aika paljo sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244292
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333493Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543384Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203328Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232910Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282670Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162350Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122341MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142155Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S301766