10v selibaatti

Poika 35v

Onko kenelläkään kokemusta pitkästä seksistä pidättäytymisestä ja siitä miten se vaikutta tulevaan suhteeseen ja seksi elämään? Olen itse pitänyt 10 vuoden tauon suhteissa ja seksissä. ja nyt olen uudessa seksi suhteessa eikä hommat tahdo aina luistaa toivotulla tavalla. mahtaako pitkällä pidättäytymisellä olla jotain haittavaikutuksia vai löytyyköhän syy henkiseltä puolelta?

8

1951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksiköhän 10v ja nyt sitten.En ymmärrä.

• Poika 35v

siksi koska 10 vuotta sitten tullut ero tuntui niin pahalta että en tahtonut enää kokea samaa uudestaan!!

• Poika 35v kirjoitti:

siksi koska 10 vuotta sitten tullut ero tuntui niin pahalta että en tahtonut enää kokea samaa uudestaan!!

Kuule alahan elää omaa elämääsi.Naisia on ja tosi fiksujakin löytyy varmasti

• tietoine

Vehkeesi on surkastunut. Etkö huomaa että kalusi on ainakin 50% pienempi kuin ennen, puntaroi se. Sitten niitä paukkujakaan ei ole kun ei purkautumista ole tapahtunut vuosiin. Kai et ole runkannukkaan? Muuten jos olet runkannu niin selkäytimesi on surkastunut ja selkäydinneste on vuotanut siemennesteen kanssa pois. Joudut neurologin hoitoon joka laittaa uuden selkäydinnesteen lannepistosta. Luusin että kykysin naida aidosti on menneen talaven lumia.

• vaikuta!

Et ole surkastunut, pelit ja vehkeet ei selibaatista kärsi, et kai oikeasti usko noita. Haloo.
      Mutta. Rakastajana olet kymmenen vuoden takaisessa tilassa, siis kuten 25 vuotias. On käytännössä mahdotonta, että olisit ehtinyt hankkia kunnon kokemusta ja taitoja edellisessä suhteessa. Sinun oletetaan olevan ikäisesi miehen taidoissa, mutta jos et ole aktiivisesti selibaattisi aikana aihetta OPISKELLUT, et ole. Toiset opiskelee käytännössä (ja toistavat vaan itseään, siis mitään kehittymättä)ja toiset tutkivat naista ja seksiä ja suhdeasioita ja ovat hyvin valmiita harjoitteluun kun tilaisuus tulee. Pitkän selibaatin jälkeen sitä saattaa arvostaa seksiä ja suhdettakin eri tavoin, kun ei pidä sitä itsestäänselvyytenä.

• poika35v

olet kyllä aivan oikeassa että harjoittelu on jäänyt puolitiehen. Mutta jotenkin tuntuu että olen valmiimpi kokeilemaan kumppanini kanssa erillaisia juttuja kun ennen. esim suuseksin antaminen kumppanilleni on aivan mahtavaa, ja siitä en ennen välittänyt laisinkaan. Kehuja olen nuolemisesta saanut, mistäpä liene oppi otettu? elokuvistako? Harmittaa vaan vietävästi kun on muutaman kerran jäänyt leikki kesken kun seisokki on lopahtanut. Tosin olen kyllä epäillyt että seksin määrä "useamman kerran päivässä" on tottumattomalta vienyt mehut. On se vaan niin noloa selittää että taidan olla liian "väsynyt" ja pistää se ajattelemaan että näinkö ne vanhuuden vaivat alkaa.

• poika 35v
        poika35v kirjoitti:

olet kyllä aivan oikeassa että harjoittelu on jäänyt puolitiehen. Mutta jotenkin tuntuu että olen valmiimpi kokeilemaan kumppanini kanssa erillaisia juttuja kun ennen. esim suuseksin antaminen kumppanilleni on aivan mahtavaa, ja siitä en ennen välittänyt laisinkaan. Kehuja olen nuolemisesta saanut, mistäpä liene oppi otettu? elokuvistako? Harmittaa vaan vietävästi kun on muutaman kerran jäänyt leikki kesken kun seisokki on lopahtanut. Tosin olen kyllä epäillyt että seksin määrä "useamman kerran päivässä" on tottumattomalta vienyt mehut. On se vaan niin noloa selittää että taidan olla liian "väsynyt" ja pistää se ajattelemaan että näinkö ne vanhuuden vaivat alkaa.

Eipä tartte enää vinkkejä elämään. Ero tuli ja eipä kiinnosta taas paskaakaan mitä tuleman pitää. Tekis mieli kaivella mutka kaapista ja posauttaa pää irti hartioista!!

• älä nyt sentään
        poika 35v kirjoitti:

Eipä tartte enää vinkkejä elämään. Ero tuli ja eipä kiinnosta taas paskaakaan mitä tuleman pitää. Tekis mieli kaivella mutka kaapista ja posauttaa pää irti hartioista!!

Moi,
        Kuule ei kukaan ole sen arvoinen, että kannattas tuo tehdä.
        Erot on vaikeita, mut kyllä sä selviät.Hae ammattiauttajaa,jos siltä tuntuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4056
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1127
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      103
      845
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe