olen 32 vuotias enkä ole koskaan
harrastanut mitään seksiä.
että se siitä selibaatista
32 vuotta ilman
4
2673
Vastaukset
- pwetter
haluun nähä sperma määrän
- paremmaksi
Vuosia on jo 51 ja yhdenkään naisen kanssa en ole ollut sillälailla. Naisten käyttämien kumppareiden kanssa sitäkin enemmän. Varsinkin Kontiot, jotka ovat olleet naisten jaloissa ovat minulle tärkeitä. Niitä olenkin keräillyt kaapit täyteen. Niiden pohjilla kun vetelee pikkuveljeä, lopputulos on taattu. Kumpparit ovat uskollisia eivätkä inise turhasta.
- Yhtään mitään?
Minä olin 32-vuotias, kun olin ensimmäisen kerran miehen kanssa. Sitä ennen olin harrastellut seksiä vain itsekseni.
Ketuttihan se välillä olla "selibaatissa", mutta toisaalta, seksi ei ollut (eikä ole vieläkään) elämäni tärkein asia, joten ei siitä sen isompaa stressiä tullut otettua. Onhan se ihan mukavaa puuhaa, mutta ilmankin pärjää. Enemmän laittaisin painoarvoa läheisyydelle ja ystävyydelle (joita ei välttämättä ole saatavilla, vaikka seksiä onkin.)
-Nainen- - tollasen asian
ilmoittaa? Oliko se hätähuuto? en usko, että olet mitenkään poikkeus tääl suomessa ja muuallakin maailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162753Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101994IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81129Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441102- 80986