olen 32 vuotias enkä ole koskaan
harrastanut mitään seksiä.
että se siitä selibaatista
32 vuotta ilman
4
2746
Vastaukset 4
- pwetter
haluun nähä sperma määrän
- paremmaksi
Vuosia on jo 51 ja yhdenkään naisen kanssa en ole ollut sillälailla. Naisten käyttämien kumppareiden kanssa sitäkin enemmän. Varsinkin Kontiot, jotka ovat olleet naisten jaloissa ovat minulle tärkeitä. Niitä olenkin keräillyt kaapit täyteen. Niiden pohjilla kun vetelee pikkuveljeä, lopputulos on taattu. Kumpparit ovat uskollisia eivätkä inise turhasta.
- Yhtään mitään?
Minä olin 32-vuotias, kun olin ensimmäisen kerran miehen kanssa. Sitä ennen olin harrastellut seksiä vain itsekseni.
Ketuttihan se välillä olla "selibaatissa", mutta toisaalta, seksi ei ollut (eikä ole vieläkään) elämäni tärkein asia, joten ei siitä sen isompaa stressiä tullut otettua. Onhan se ihan mukavaa puuhaa, mutta ilmankin pärjää. Enemmän laittaisin painoarvoa läheisyydelle ja ystävyydelle (joita ei välttämättä ole saatavilla, vaikka seksiä onkin.)
-Nainen- - tollasen asian
ilmoittaa? Oliko se hätähuuto? en usko, että olet mitenkään poikkeus tääl suomessa ja muuallakin maailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä35013892 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk66798- 54783
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä185776- 38745
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28725- 53675
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa64664- 60649
- 57648