Naisille neuvoja

Hellät huulet

Mitä nyt olen seurannut niin aika monella tytöllä on epävarmuutta suutelemisen suhteen.Itse olen päälle kkolmenkymmenen ja hyvännäköinen mies ja tiedän,että suutelen naista niin,että tuntuu.Omaan pehmeät huulet enkä tunge kieltäni kauniimman osapuolen nieluun.Kyse onkin molempien yhdistelystä..hellästi:).
Mikäli voin jotenkin auttaa orastavaa suhdetta suutelun osalta,niin neuvon mielelläni:).
Satun vaan rakastamaan hellää ja kiihkeätä suutelua niin kovasti...

4

5258

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan...

hyvä jos joku on halukas neuvomaan :). meikän poikakaveri suuteli minua ja mä olin ihan hämilläni.. sitten suudeltiin uudestaan ja uudestaan. sano, että älä ole noin agressiivinen :D. no kokeiltiin uudestaan. ja sitten oli kuulemma jo parempi. tiedän että en osaa ja en olekaan koskaan ennen seurustellut.. niin vähän vinkkiä, esim. joku taktiikka tai juttu, joka on olisi ihanaa, romanttista ja kiihottavaa.

• Hellät huulet

Ainahan olisi helpompi näyttää livenä,mutta kuitenkin.Itseäni on kiitelty tekniikastani,kuinka saan pelkästään hellillä suudelmilla naisen/tytön polvet pettämään ja hänet kiihottumaan hulluuden partaalle:).Aluksi voinkin sanoa,että rauhoitu.Mihinkään ei ole kiire.Ja sen kielen käytössä on oltava varovainen..enemmän kumppanisi kiihottuu,jos osaat käyttää huuliasi oikein...

• asiaa...
        Hellät huulet kirjoitti:

Ainahan olisi helpompi näyttää livenä,mutta kuitenkin.Itseäni on kiitelty tekniikastani,kuinka saan pelkästään hellillä suudelmilla naisen/tytön polvet pettämään ja hänet kiihottumaan hulluuden partaalle:).Aluksi voinkin sanoa,että rauhoitu.Mihinkään ei ole kiire.Ja sen kielen käytössä on oltava varovainen..enemmän kumppanisi kiihottuu,jos osaat käyttää huuliasi oikein...

Joo, ton kiireen kun ihmiset unohtais. Tai sitte niitä ei kiinnosta suutelu juurikaan kun eivät tiedä/osaa että siitä saa nautintoa. Pitää vaan aina kohkata sinne housuihin mahdollisimman nopeasti. Sellainen nopea rohmuaminen ja liikkeen toistaminen niin että kieli käy kovana sisällä ei tunnu miltään ja niin moni mies sitä harrastaa.

Mutta ennemminkin miehet tarvitsisi neuvojasi, naisilla hellyys on usein jo hallussa, vai mitä?

• jamppa29
        asiaa... kirjoitti:

Joo, ton kiireen kun ihmiset unohtais. Tai sitte niitä ei kiinnosta suutelu juurikaan kun eivät tiedä/osaa että siitä saa nautintoa. Pitää vaan aina kohkata sinne housuihin mahdollisimman nopeasti. Sellainen nopea rohmuaminen ja liikkeen toistaminen niin että kieli käy kovana sisällä ei tunnu miltään ja niin moni mies sitä harrastaa.

Mutta ennemminkin miehet tarvitsisi neuvojasi, naisilla hellyys on usein jo hallussa, vai mitä?

Raapustelin omia vinkkejä ja mitä mieleen tuli toiseen viestiketjuun:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=1500000000000097&posting=22000000034380210

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      57
      1608
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      364
      1151
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      132
      918
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      742
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      622
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      588
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      45
      529
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      456
    Aihe