niin miten sais mönkkärin kulkemaan lähemmäs 50-55km/h kiitoksia tiedoista!!
mxu 50 viritys ?
12
8149
Vastaukset
- Muksun omistaja
Taitaa olla ainoa helppo ratkaisu tuo tehoputki mutta se siihen menee rahaa. Kannattaa selata nettiä.
- matilainen
mistähän noita tehareita pitäis katsella? ei ole vielä silmään osunu ??
- --------
matilainen kirjoitti:
itse justiinsa etsiskelen netistä...
- mxu rider
matilainen kirjoitti:
ei kannata yksistään teharia laittaa mutta tässä kuitenkin sopiva: http://shop.racingplanet.de/catalog/tecnigas-mxer-50-auspuff-tecnigas-sportauspuff-quadder-chrom-kymco-p-98707.html?cPath=26_2417_2860
tämä kulkee eri puolelta kuin vakio, mutta sen saa sinne kuulemma sovitettua.
ps. kannattaa katella http://www.keskustelu.sammysatv.com/
- mxu rider
osta mopo-sportista malossi 72cc pytty, niin menee ton tavottelemasi 50-55km/h. sitä ei huomaa mitenkään ulkoisesti. mopo-sportin hakuun vaan mx-er ja sieltä:"SYLINTERISARJA, KYM ILMA H.47,00 [MALOSSI] 145€". tehoputkea ei pelkästään kannata hommata.
- vakio mxu
joo kymco mxussa ei ole prikkoja. Kovalla vaivalla avasin ja sain pettyä :D
- ÄmÄxUu
Mikä vikana? Minulla on Malossi 72cc, Tehari ja multivari kulkee 70-72, mutta kun on pitänyt kaasua pohjassa ja saavuttanu top speedin niin kone hyytyy ja alkaa pätkiin siinä on siis vakio kaasari ja suutin. Voiko vika johtua ainoastaan Suuttimen pienuudesta?
- trfd
Kyllä, siitä se johtuu
- tietäväinen
se johtuu siitä kun se imee kaasarin pohjan tyhjäks
- mxu mies\poika
hei
etsiskelin netistä kaasaria tohon en läytänyt mulla on siinä malosi ja tehari niin en halais rääkätä konetta niin pitäs löytää
jos tiedätte niin kertokaa
kiitos - paska
Byt avgassytem på MXU50 (där är den strypt)
Change exhaust and it starts make ower 55 :-) - Anonyymi
Oon hankkimassa tollasta 50cc muksua.
Kulukeeko pelkästää sillä malossin 70cc pytyllä ja sylinterisarjalla sen 50-55kmh?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28611286
- 1337020
- 995741
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385098- 524281
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303979- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323501Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223035- 782984