Ostetaan otsikon mukaan suomalaisia markka- ja pennikolikoita, vuosilta 1864-2001. Ostan vain lajittelemattomia eriä, en yksittäisiä kolikoita. Esim kuolinpesät ja muut "mummin maitopurkit" kelpaa. En maksa paljoa. Tarjoa. Nouto PK-Seudulta.
doctrine(a)sci.fi
Ostetaan markat ja pennit
7
1932
Vastaukset
- maksat?
Mulla on suomalaisia kolikoita (1p-10mk) noin 200 mk:n edestä (1963- siihen asti kuin tehtiin) 7 kpl hopeamarkkoja vuosilta 1964-1968.
Otettu talteen käytöstä eli naarmuja on.
Lisäksi on suomalaisia seteleitä 400 markan edestä.
(1-100mk) Myös käytöstä talteen.
Paljonko olisit näistä valmis maksamaan?- kasoittain
kolikoista 10€, seteleitä en halua. Jos käy, niin pistä oheiseen osoitteeseen viestiä ja jutellaan jatkosta tarkemmin sähköpostitse.
- vaivaa myydä
kasoittain kirjoitti:
kolikoista 10€, seteleitä en halua. Jos käy, niin pistä oheiseen osoitteeseen viestiä ja jutellaan jatkosta tarkemmin sähköpostitse.
10 eurolla kolikoita kenellekään... menevät noissa pulloissa ihan kotosallakin.
- se sama ku aiemminkin
kasoittain kirjoitti:
Juuen ala myymään siihen hintaan suomalaisia rahamuistoja, kiitos vaan. Säilytän ne siis itselläni ainakin toistaiseksi.
- kolikoita löytyy
Etsitkö mitään erikoista vai ihan mitä vain tuolta aika väliltä? Nimittäin kolikoita löytyy aikas paljon :)
- kasoittain
Nimenomaan lajittelemattomia eriä, eli ihan mitä vain. Prioriteetti kuitenkin vanhemmilla rahoilla.
- sami901
Mikäli rypyttömät 100 markan setelit kiinnostavat nii s-postia vain.
[email protected] kyseisiä seteleitä on muutama kappale
Vielä jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939