olen hankkimassa tuliliskoa itselle.. pelkään kuollakseni kaikkia ötököitä, joten oppiiko tuliliskot syömään pelkkää kuollutta ravintoa, vai onko liskolle välttämätöntä saada elävääkin ravintoa?
oppiiko tuliliskot?
5
979
Vastaukset
- tania78
Täysikasvuiset, vedessä elävät tularit eivät tarvitse välttämättä elävää.
(oppivat syömään pakasteita jo ennen luovutusta)- Nimetön
Minulla on 95l akvaario, jossa minulla on joskus ollut kaloja, niin käykö se akvaterraarioksi? ja kannattaako minun ottaa heti kaksi liskoa vai onko niin iso akvaario liikaa yhdelle liskolle?
- tania78
Nimetön kirjoitti:
Minulla on 95l akvaario, jossa minulla on joskus ollut kaloja, niin käykö se akvaterraarioksi? ja kannattaako minun ottaa heti kaksi liskoa vai onko niin iso akvaario liikaa yhdelle liskolle?
Tuonne mahtuu jo hienosti 2-3 !
Tulari ei välttämättä tarvitse seuraa, mutta yksin oleva kaveri saattaa "hukkua" noin isoon terraan.. =)
tutustu myös sivuihin :
http://www.matelijat.info/tulilisko/
http://www.sammakkolampi.net
- olla irakista
juu oppii oppii , minulla ainaki oppi mutta mina soin vahinkossa 2 sammakkoo elavalta mutta maistu huvalta ostan joka paiva niita ainaki 10!
- iitu75
syötkö lemmikkejäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481