500 kaloriin ei

mahdu mitään

Maailma on täynnä herkullista ruokaa (vaikka se jakautuukin epätasaisesti) ja me kidutamme itseämme syömättömyydellä. Minä harrastan liikuntaa päivässä useita tunteja ja annan kumminkin itselleni luvan syödä päivittäin vain 500 kaloria.

500kaloriin ei mahdu MITÄÄN. Pitää syödä kaikkea haljunmakuista, jotta saisi edes jotain vatsaansa. Tonnikala vedessä tursuaa korvista, kevytraejuusto maistuu happamelta. Jos erehtyy syömään edes osittain jotain "kunnon ruokaa", se onkin sitten siinä se mitä saa syödä koko päivänä. Miksiköhän järki ymmärtää hulluuden, mutta pää käskee silti toimia hullumman kaavan mukaan.

En käsitä mitä ihmiset silloin "syövät", kun nämä saavat päivittäin 100-300 kaloria. 500kaloriinkaan kun ei mahdu mitään. Joku sanoikin, että 500kaloria syövät on varmaan kahlittu sänkyyn kiinni ja nämä saavat kalorinsa imeskelemällä päivän ajan kahleitaan.

Ah, tulipa vuodatettua :).

27

3498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angelic_Princess

"500kaloria syövät on varmaan kahlittu sänkyyn kiinni ja nämä saavat kalorinsa imeskelemällä päivän ajan kahleitaan."

Ei tod. Siihenhän mahtuu vaik mitä.

Mä oon pärjänny 100-200 kaloril ihan hyvin. Eilen söin 130, siihen mahtu kurkkuu suolalla ja yrteillä (10 kcal / 100g), maustettua frizzyy vai mitä se on, se hiilihappovesi (10kcal/100ml) näkkileipää (35 kcal / siivu) ja kalkkunasiivuja (6 kcal / siivu).

nyt muuten huomasin et olin laskenu kurkun 30 kcal / 100 g, ulkomuistist, muistin näköjään ihan omiani, ei aivot pelannu... eli oli itse asias sit vähän vähemmän, ihan hyvä vaan :)

• Angelic_Princess

on ihme jos ei niil tuu vatsa täyteen, on hyvii ja makeita ja täyttävii ^^

• Sokerikeitto
        Angelic_Princess kirjoitti:

on ihme jos ei niil tuu vatsa täyteen, on hyvii ja makeita ja täyttävii ^^

Saman tein sitä voi esimerkiksi mehukeiton sijaan laittaa lautaselleen vettä ja lappaa siihen makeutusainetta. Totta kai mikä tahansa vähäkalorinen nyt sekopään suuhun maistuu hyvältä, eihän sitä muuta syödessään ajattele kuin "Tässä on vähän kaloreita, tässä on vähän kaloreita".

• Angelic_Princess
        Sokerikeitto kirjoitti:

Saman tein sitä voi esimerkiksi mehukeiton sijaan laittaa lautaselleen vettä ja lappaa siihen makeutusainetta. Totta kai mikä tahansa vähäkalorinen nyt sekopään suuhun maistuu hyvältä, eihän sitä muuta syödessään ajattele kuin "Tässä on vähän kaloreita, tässä on vähän kaloreita".

Maistuu hyvält, mansikkakeitto esim. on tosi täyteläistä! Mustikka ei niin makeeta, ehkä vähän laihaaki, mut seki hyvää taas rasvattoman maidon kaa. Mun ehdoton suosikki karviais-boysenmarja, maistuu IHANALTA, ihan sika hyvää, nam! Kokeilkaa jos ette usko, ei todellakaan oo mautonta! ^^

• 100 kaloria

Jos joku töissä käyvä aikuinen ihminen pärjää 100 kalorilla työpäivän ja liikkuu siihen päälle vielä monta tuntia illalla, niin täytyy kyllä todella ihmetellä. Mutta täällä käykin ilmeisesti paljolti nuorempaa väkeä.

Ja eikös tässä ketjussa nyt ollut kyse siitä, ettei 500kaloriin saa mitään HYVÄN MAKUISTA? Tokihan kirjoittaja mainitsee mm. kevytraejuuston ja tonnikalan vedessä. Ei varmaan kannata tulla hyvästä puhuttaessa mainitsemaan kurkkua (96%vettä, jollen väärin muista) ja vissyä.

Tässä meikäläisen laihdutusvinkki: Mitään ei saa syödä, mutta raanavettä saa juoda niin paljon kuin napa vetää. Mahtuu muuten aika paljon tohon 500kaloriin. Ja on yhtä täyttävää kuin kurkku tai vissy, mutta ei maksa niin paljoa.

• Sokerikeiton kanssa samaa m...

Maistuu hyvält, mansikkakeitto esim. on tosi täyteläistä! Mustikka ei niin makeeta, ehkä vähän laihaaki, mut seki hyvää taas rasvattoman maidon kaa. Mun ehdoton suosikki karviais-boysenmarja, maistuu IHANALTA, ihan sika hyvää, nam! Kokeilkaa jos ette usko, ei todellakaan oo mautonta! ^^

Niistä keitoista yksikään ei ole millään lailla "täyteläistä". Nehän ovat hyvänen aika mehukeittoja! Kokeiltu on kyllä.

Voi niitä väittää hyvän makuisiksi, koska makuasioista ei voi kiistellä, mutta niitä ei voi sanoa täyteläisiksi. Kiisseli on erikseen, mehu ja keitto sitten omaa luokkaansa.

• Angelic_Princess
        100 kaloria kirjoitti:

Jos joku töissä käyvä aikuinen ihminen pärjää 100 kalorilla työpäivän ja liikkuu siihen päälle vielä monta tuntia illalla, niin täytyy kyllä todella ihmetellä. Mutta täällä käykin ilmeisesti paljolti nuorempaa väkeä.

Ja eikös tässä ketjussa nyt ollut kyse siitä, ettei 500kaloriin saa mitään HYVÄN MAKUISTA? Tokihan kirjoittaja mainitsee mm. kevytraejuuston ja tonnikalan vedessä. Ei varmaan kannata tulla hyvästä puhuttaessa mainitsemaan kurkkua (96%vettä, jollen väärin muista) ja vissyä.

Tässä meikäläisen laihdutusvinkki: Mitään ei saa syödä, mutta raanavettä saa juoda niin paljon kuin napa vetää. Mahtuu muuten aika paljon tohon 500kaloriin. Ja on yhtä täyttävää kuin kurkku tai vissy, mutta ei maksa niin paljoa.

suolan ja yrttien kans! on hyvää! ja se oli limen makusta "vichyy", melkein ku limsaa! ja valion keitot MAISTUU HYVÄLTÄ, ihan naurettava väite et mauttomii, ja eihän niit anorektikoille oo tehty :D

ja ite oon 20 ja työtön. kai se on mun onneni, ehkä 8 tunnin työpäivään ja työmatkoihin tarvittais enemmän - tosin oon tehny 11 tuntii toimistol 2 tunnin työmatkat kävelyy joku tunti, parhaimmillaan 300-500 kcal / päivä, eikä tehny tiukkaa - et revi siit huumorii ;P

niin ja yövuoroo (7½ tuntii työmatkat n. 1h40min) oon tehny kans alle 300 kcal / päivä. sillon en kyl muuten liikkunu, paitsi 10 sentin koroil parin kilsan kävely joka päivä, jos se lasketaan ;D

• Angelic_Princess
        Sokerikeiton kanssa samaa m... kirjoitti:

Niistä keitoista yksikään ei ole millään lailla "täyteläistä". Nehän ovat hyvänen aika mehukeittoja! Kokeiltu on kyllä.

Voi niitä väittää hyvän makuisiksi, koska makuasioista ei voi kiistellä, mutta niitä ei voi sanoa täyteläisiksi. Kiisseli on erikseen, mehu ja keitto sitten omaa luokkaansa.

tarkoitin lähinnä makua, ettei ole laihaa - en niinkään tekstuuria. Eikä ne nyt mitään mehua tai vettäkään ole, ei tietenkään mitään mummon liisteriä. Hyviä joka tapauksessa eikä mauttomii. :)

• Angelic_Princess
        100 kaloria kirjoitti:

Ne tosi ohuet kalkkunasiivut, 6 kcal / siivu! Niit mahtuu 83 siivuu tohon 500 kcaloriin :DD ja must ne on hyvii JA täyttävii, ei kukaan voi syödä niit 83 siivuu. niitähän voi syödä niin ku lihana aterialla, vaik 20 sellasta = 120 kcal, vielä jää 380 kcal ^^

ja ruokajuomana vettä, älkää litkikö niitä kaloripitosii mehui! Tai syökö lihottavaa kalorista leipää, niin ku suomalaiset opetetaan lihoon kotona leipää syömällä. Ja rasvasella sian lihalla, ja perunalla ja makaronilla.

• Angelic_Princess
        100 kaloria kirjoitti:

Kilossa tomaattia on 200 kcal-
        Kilossa sipulia on 270 kcal.

Tee keittoo ja syö sitä vaikka kilo jos pystyt. Mausteilla saa makua jos osaa maustaa.

Käytä hyvä ihminen mielikuvitusta.

• tais kuitenki

Kilossa tomaattia on 200 kcal-
        Kilossa sipulia on 270 kcal.

Tee keittoo ja syö sitä vaikka kilo jos pystyt. Mausteilla saa makua jos osaa maustaa.

Käytä hyvä ihminen mielikuvitusta.

olla se HYVÄ MAKU.hyi vittu jotain tomaatti tai sipulia voi sanoa hyvänmakusiks.

• Angelic_Princess
        tais kuitenki kirjoitti:

olla se HYVÄ MAKU.hyi vittu jotain tomaatti tai sipulia voi sanoa hyvänmakusiks.

sulle tomaattikeittoo josta et sanois hyi vittu.

Ei se oo raaka-aineissa vika, vaan ruuanlaittotaidossa.

• eipä ei

suolan ja yrttien kans! on hyvää! ja se oli limen makusta "vichyy", melkein ku limsaa! ja valion keitot MAISTUU HYVÄLTÄ, ihan naurettava väite et mauttomii, ja eihän niit anorektikoille oo tehty :D

ja ite oon 20 ja työtön. kai se on mun onneni, ehkä 8 tunnin työpäivään ja työmatkoihin tarvittais enemmän - tosin oon tehny 11 tuntii toimistol 2 tunnin työmatkat kävelyy joku tunti, parhaimmillaan 300-500 kcal / päivä, eikä tehny tiukkaa - et revi siit huumorii ;P

niin ja yövuoroo (7½ tuntii työmatkat n. 1h40min) oon tehny kans alle 300 kcal / päivä. sillon en kyl muuten liikkunu, paitsi 10 sentin koroil parin kilsan kävely joka päivä, jos se lasketaan ;D

No on se varmaan ketjun aloittajankin mielestä hienoa jos jonkun mielestä suolattu kurkku maistuu hyvältä ja on täyttävää. Täytyy vaan kadehtia.

Ei toimistotyö niin paljon kaloreita vaadikaan kuin ruumiillinen työ. 500kaloria on mielestäni jo aika paljon, siksi se on ainakin minulle se ylimmäinen mitta. Sillä kestää tehdä ruumiillista työtä ihan hyvin, mutta ei paljon liikuntaa päälle. Mitä nyt ne työmatkat tietysti jne.

Mutta jos nyt kumminkin ajatellaan vielä sitä 500kaloria. 500kaloriin ei mahdu esimerkiksi paljoakaan "hyvää ja terveellistä kotiruokaa". Toki siihen mahtuu suolattua kurkkua, mutta mielestäni kurkku ei täytä niin paljon kuin lämmin ruoka. Ja ne mehukeitot on hyviä sinänsä, että antavat valheellisen täydenolontunteen paremmalla maulla kuin esim. tuo ylempänä jonkun mainitsema vesi. Todellisuudessa tämmöset ruuat eivät kuitenkaan täytä, koska keho ei pysty repimään niistä juuri mitään polttoainetta. Itse juon paljon kalorittomia juomia ja olo tuntuu kyllä täydeltä.

• Vitun onnellinen

Ne tosi ohuet kalkkunasiivut, 6 kcal / siivu! Niit mahtuu 83 siivuu tohon 500 kcaloriin :DD ja must ne on hyvii JA täyttävii, ei kukaan voi syödä niit 83 siivuu. niitähän voi syödä niin ku lihana aterialla, vaik 20 sellasta = 120 kcal, vielä jää 380 kcal ^^

ja ruokajuomana vettä, älkää litkikö niitä kaloripitosii mehui! Tai syökö lihottavaa kalorista leipää, niin ku suomalaiset opetetaan lihoon kotona leipää syömällä. Ja rasvasella sian lihalla, ja perunalla ja makaronilla.

no tunge ne kalkkunasi vaikka perseenreikään. Anna ihmisetn syödä niitä "lihottavia juomia, leipää, perunaa ja makaronia", äläkä jauha paskaa niistä. Oot kummiski vaan sellanen, että lihoot niistä koska alat ahmia niitä vitusti, etkä syö normaalia määrää, ja ahmit siksi, koska olet vitun nälkiintyny niitten kalkkunanviipaleittes kanssa!!

• Angelic_Princess
        Vitun onnellinen kirjoitti:

no tunge ne kalkkunasi vaikka perseenreikään. Anna ihmisetn syödä niitä "lihottavia juomia, leipää, perunaa ja makaronia", äläkä jauha paskaa niistä. Oot kummiski vaan sellanen, että lihoot niistä koska alat ahmia niitä vitusti, etkä syö normaalia määrää, ja ahmit siksi, koska olet vitun nälkiintyny niitten kalkkunanviipaleittes kanssa!!

kateellisen (läskin?) puhetta :D

kalkkunaviipaleet on hyvii, nam ^^

enkä oo nälkiintyny, kiitos kysymästä :D

ainahan se nälän tunne tulee välil mut se on kiva tunne ^^ ja unohtuu ku tekee jotain muuta :) ja siihen on sitä paitsi tottunu, yhtä tottunu ku läskit on turvonneeseen oloonsa :D

• Angelic_Princess
        Vitun onnellinen kirjoitti:

sattuu oleen lihottavia ruokia, epäterveellisiä. Makaroni esim: pelkkää hiilihydraattia, pelkkiä kaloreita. Ei MITÄÄN elimistön tarvitsemia aineita. Et jos anorektikoille valitetaan et syö epäterveellisesti, niin niin syö "tavalliset" ihmisetki, kaikkee paskaa mitä ihminen ei tarvi ja joka vaan lihottaa.

Ja sian lihaa en söis ikinä, hyi :D Ja leipä on turhaa, sama ku söis pullaa :s Ja peruna, no, vaan suomalaiset syö sitä sellasenaan - se pitäis paistaa rasvassa tai muuta vastaavaa et siit sais edes jollain tavalla "hyvää" - enkä mä ainakaan syö mitään rasvas paistettuu =P

• Epäterveellistä

sattuu oleen lihottavia ruokia, epäterveellisiä. Makaroni esim: pelkkää hiilihydraattia, pelkkiä kaloreita. Ei MITÄÄN elimistön tarvitsemia aineita. Et jos anorektikoille valitetaan et syö epäterveellisesti, niin niin syö "tavalliset" ihmisetki, kaikkee paskaa mitä ihminen ei tarvi ja joka vaan lihottaa.

Ja sian lihaa en söis ikinä, hyi :D Ja leipä on turhaa, sama ku söis pullaa :s Ja peruna, no, vaan suomalaiset syö sitä sellasenaan - se pitäis paistaa rasvassa tai muuta vastaavaa et siit sais edes jollain tavalla "hyvää" - enkä mä ainakaan syö mitään rasvas paistettuu =P

Leipä ei ole turhaa. Ruisleipä on se millä ennen selvittiin. Sen lisäksi syötiin perunoita suolavedessä. Ei sitä tarvitsekaan puhua mistään pullamössöleivästä, mutta kunnon rukiinen se pitää miehen tiellä. Se ei ole epäterveellistä ollut, eikä ole.

Kannattaa muistaa, että mm. aasialaiset syövät riisiä "sellasenaan". Missään ei lusikoida pelkkää soosia ja monissa keittoruoissakin on perunaa. Se on täyttävä ja terveellinen lisä.

Joten älä pistä "lihottavat ja epäterveelliset"-luetteloosi täällä leipää ja perunaa. Pidä valheelliseti mielikuvasi omana tietonasi.

• hahahahhhaaaaaaaaa

Vai lääski! :DDDD No haista home.
        Mä olen just ihanan kaunis ja paras ja laiha ja ihan vitun hyvä tyyppi ja kaikki rakastaa mua! Mulla on elämä ja mä olen onnellinen!

Öhöhöhö. Vittu mä haluaisin haastaa sut nyrkkitappeluun! Vaikka mä olen laiha, syön silti perunaa, ja vetäsen lihafileitä vaikka raakana! Oi namnam ihanaa! Voimaa! Hahahaaaaaa!

• Angelic_Princess
        Epäterveellistä kirjoitti:

Leipä ei ole turhaa. Ruisleipä on se millä ennen selvittiin. Sen lisäksi syötiin perunoita suolavedessä. Ei sitä tarvitsekaan puhua mistään pullamössöleivästä, mutta kunnon rukiinen se pitää miehen tiellä. Se ei ole epäterveellistä ollut, eikä ole.

Kannattaa muistaa, että mm. aasialaiset syövät riisiä "sellasenaan". Missään ei lusikoida pelkkää soosia ja monissa keittoruoissakin on perunaa. Se on täyttävä ja terveellinen lisä.

Joten älä pistä "lihottavat ja epäterveelliset"-luetteloosi täällä leipää ja perunaa. Pidä valheelliseti mielikuvasi omana tietonasi.

Kansanperinne: terveellistä, jes!
        Tiede: paskaa.

Peruna

Energia: 74 kcal / 100g
        Kokonaisenergian jakautuminen:
        rasva: 2%
        proteiini: 10% (1.9g)
        hiilihydraatti imeytyvä: 86% (15.4g josta tärkkelys 14.8g)

Lähde: http://www.fineli.fi/food.php?foodid=2033&lang=fi

Peruna on lähinnä tärkkelystä, hiilihydraattia joka on käytännössä ihmiselle turha energialähde, sillä sen ollessa pääasiallinen energianlähde, elimistö varastoi rasvan jonka sisältämää energiaa ei tarvita.

On totta, että peruna sisältää pienissä määrin vitamiineja (merkittävin näistä C-vitamiini) mutta näitä vitamiineja saa paremmin muista kasviksista ja muista lähteistä.

Vitamiineja lukuunottamatta peruna on siis lähinnä tärkkelystä, joka on polysakkaridi (lue lisää: http://fi.wikipedia.org/wiki/T%C3%A4rkkelys), eli monimutkainen sokeriketju, jonka elimistö hajottaa glukoosiksi. Mitä siis perunasta saa? Sokeria. Syö suoraan pussista.

Teollisesti valmistettu ruisleipä:

Energia: 180 kcal / 100g
        Kokonaisenergian jakautuminen
        rasva: 6% (1.3g)
        proteiini: 14% (6.0g)
        hiilihydraatti imeytyvä: 80% (35.5g josta tärkkelys 34.1g;)
        imeytymättömistä hiilihydraattifraktioista kuitua: 8,5g

Lähde: http://www.fineli.fi/food.php?foodid=1331&lang=fi

Mitä ruisleipä siis on? Tärkkelystä (jonka käsittelin yllä) yli kolmasosa, ja kuitua, jota saa paremmin monista vihanneksista jotka myös sisältävät terveellisiä vitamiineja eivätkä niin paljon kaloreita.

Leipä & peruna = sokeria. Syö pussista.

• Angelic_Princess
        hahahahhhaaaaaaaaa kirjoitti:

Vai lääski! :DDDD No haista home.
        Mä olen just ihanan kaunis ja paras ja laiha ja ihan vitun hyvä tyyppi ja kaikki rakastaa mua! Mulla on elämä ja mä olen onnellinen!

Öhöhöhö. Vittu mä haluaisin haastaa sut nyrkkitappeluun! Vaikka mä olen laiha, syön silti perunaa, ja vetäsen lihafileitä vaikka raakana! Oi namnam ihanaa! Voimaa! Hahahaaaaaa!

Vastaakin itse itseensä kirjoitustyylillään ja sanavalinnoillaan :D

• palatakseni

Minä en ole edes näin anorektikkona koskaan väittänyt syömääni ruokaa täyttäväksi tai hyvän makuiseksi. Tai no, täyttää se kyllä, mutta todellisuudessa se ei anna ruumiille yhtään mitään. Luin näitä viestejä ja vesi tosissaan antaa yhtä täyden olon kuin joku kurkku. Vettä ei vain viitsi sillä tavalla latkia, tulee paha olo.

Kurkku on hyvää. Tomaatti on hyvää. Salaatti on hyvää. Mutta suklaa... Suklaa on oikeasti HYVÄÄ.
      Vissy on hyvää. Kevytlimsa on hyvää. Mutta lämmin ruoka se vastaa antaa mahaan sen hienon tunteen.

Siitä tässä ketjussa oli vähän kyse. 500 kaloriin ei ernestikään (terveiset vaan hänelle) syö aamupalaa, lounasta ja illallista - puhumattakaan nyt siis välipaloista ja muista hömpästä. Aamupalaksi, lounaaksi ja illalliseksi ei lasketa kurkkua, joka on syöty aamulla, päivällä tai illalla. Mitään kunnollisesti täyttävää ja ruumiille polttoaineeksi kelpaavaa ei 500kaloriin mahdu kuin ehkä kerran päivän aikana.

• joita voi syödä

500 kcal:

-puuro
      -hernekeitto
      -saarioisen lihakeitto (90kcal annoksessa)
      -kanakeitto
      - ja yleensäkkin kaikki keitot
      - lämmintä kalkkunaa med riisi

jos syöt 500kcal lämmintä ruokaa ja kiinteää saat syödä 700-800kcal nestemäistä ruokaa (jugua yms.) ja laihut saman verran.valitse

• dghdfg

ja noi knorrin keitot on kans jees. mun suosikki on se hummerikatkarapukeitto ja se on ihan mahtavan hyvää! Kaloreita on alle 70 kolmessa desissä jos jättää sen maidon pois. nami.

kyllä viiteensataan mahtuu aika paljon kaikkea hyvää ja täyttävää.

• Angelic_Princess
        dghdfg kirjoitti:

ja noi knorrin keitot on kans jees. mun suosikki on se hummerikatkarapukeitto ja se on ihan mahtavan hyvää! Kaloreita on alle 70 kolmessa desissä jos jättää sen maidon pois. nami.

kyllä viiteensataan mahtuu aika paljon kaikkea hyvää ja täyttävää.

et hummeri ja katkarapu on paskaa :'D

Kummasti se hummeri näyttää ihmisille maistuvan, eikä ihan köyhille - mut ei, mitään hyvänmakustahan ei mahdu 70 kaloriin - eikä 500:aan... :)

Joo, no pussikeitot on kyl ihan jees, pitää taas jossain vaihees ostaa :)

• Tyttö17v

Mun mielestä muutamat hedelmät on todella hyviä ja ruisleipä juustolla on ehkä parasta mitä on. Kevyt jugurtitkin on hyviä ja maitorahka marjoilla ja makeutusaineella on unelma. Ja se täyttää mahankin todella tehokkaasti, mun mielestä siis 500 kaloriin mahtuu paljon kaikkea hyvää! Kunpa vaan uskaltaisin syödä niin paljon.

• 3kk 500kcal = -15kg

Ei sit mitään menetä muuta kuin kiloja, ja 500kcal TODELLAKIN mahtuu vaikka mitä:
      Esim:
      Tonnikalaa prk vedessä, 3 porkkanaa, pieni annos kaurapuuroa, 1 litra sokeritonta mehukeittoa,
      jäävuorisalaattia,kurkunviipaleita. Eikä siinäkään vielä ole 500kcal.

• momoxzcv

..vaikka mitä! Seitiä 100g/80kcal eli koko paketissa on yht. 320 kcal. Sekavihannespussissa on muistaakseni semmoset 80 kcal. Salaattiinkaan ei mene paljoa kaloreita etenkään jos pysyy vihreissä vihanneksissa tarkista kalorit finelistä. Mehukeitoissa 100g (1dl)/>10 kcal. Desin kaurapuuro veteen tehtynä oli muistaakseni jtn 110 kcal.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      18
      2582
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      208
      1919
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1619
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1531
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1446
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      199
      1296
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1226
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1115
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1025
    10. Rääkyvä nainen

Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil
      Kuhmo
      13
      897
    Aihe